En idd alleen even de noodzakelijke dingen afronden en dan toch maar wat minder werken?quote:Op dinsdag 24 september 2013 14:08 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
thnx, lief!en weer tranen wegslikken
ja ik moet ook echt kijken wat er te regelen valt..qua drukte komt het absoluut niet uit...maar ik moet iets doen want dit schiet ook niet op
hmm ja dat is niet handig he..hier hebben we daar een mediaspeler voor..keihandig! alles vanaf het netwerk thuis op de tv afspelen

En de vk belde net, maar ik krijg toch een gewone SEO. Morgen even bellen voor een afspraak
 En de vk belde net, maar ik krijg toch een gewone SEO. Morgen even bellen voor een afspraak  

Ik vind het zo leuk! Zo onverwacht, ik zou zweren dat het een jongen zou zijn
 Ik vind het zo leuk! Zo onverwacht, ik zou zweren dat het een jongen zou zijn  Ze heeft iig zo'n mooie naam!
 Ze heeft iig zo'n mooie naam!

. hoop dat ze het goed doet de eerste paar dagen en spoedig mee naar huis mag.
. hoop dat ze het goed doet de eerste paar dagen en spoedig mee naar huis mag.  

F_Rquote:Op dinsdag 24 september 2013 15:29 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik kom mij even snel melden met baby.
om 13:07 is onze 2e dochter geboren
2385gram. ze ligt een dag te observatie in de couveuse.

Wow!! Gefeliciteerd
 Wow!! Gefeliciteerd  

Ynske

Ynske

Gefeliciteerd !!!!quote:Op dinsdag 24 september 2013 15:29 schreef ferrari_rood het volgende:

gefeliciteerdquote:Op dinsdag 24 september 2013 15:29 schreef ferrari_rood het volgende:

Wat een snelle meid, ik had al zo'n voorgevoel omdat je 37 weken wasquote:Op dinsdag 24 september 2013 15:29 schreef ferrari_rood het volgende:
 en een ding is zeker ik zal haar verjaardag niet vergeten
 en een ding is zeker ik zal haar verjaardag niet vergeten   

is het zelf op gang gekomen of hebben ze je een handje geholpen?
 is het zelf op gang gekomen of hebben ze je een handje geholpen?

Hopelijk knap je snel op en mag je meisje snel met je mee naar huis
 Hopelijk knap je snel op en mag je meisje snel met je mee naar huis  

f_r gefeliciteerd met je meisjequote:Op dinsdag 24 september 2013 15:29 schreef ferrari_rood het volgende:

Dat is inderdaad lang!quote:Op dinsdag 24 september 2013 15:11 schreef NoBoNo het volgende:
Wachten tot kwart voor 5 is best wel lang. En spannend ook....hopen maar dat alles goed gaat. Gelukkig ben ik nooooit gespannen....not.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |