abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131506538
oke, dan ga ik toch maar even bellen, thnx
pi_131506668
^O^
  dinsdag 24 september 2013 @ 11:03:12 #128
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_131506695
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 10:56 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Goed zo :*
pi_131506828
FR LLM, wat goed! *O*

Bubs, wie weet?

Marel :*
Home is where the O+ is...
pi_131506878
Bla wat zei de vk?
Bubsel nog voorwerk? Of zet het door?
pi_131507016
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 10:56 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Goed zo!

FR 37 weken! Jippie!!
pi_131507935
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 10:51 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
even een vraagje.
...
Nu willen man en moeder dat ik de vk bel, maar dan zou ik moeten aangeven dat het spoed is want geen spreekuur. Zelf vindt ik t niet echt spoed want ik voel de baby nog heel goed.
Wat zouden jullie doen?
Weet je, het maakt niet zoveel uit of het wel of geen spoed is. Je hebt klachten, je twijfelt (want je vraagt het na), dús je moet bellen. De verloskundige beoordeelt wel of ze je nu moet zien of dat het kan wachten. Voel je niet bezwaard!
pi_131508049
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 16:16 schreef marel88 het volgende:

[..]

Ik weet al wie ik bedoelde, het was Ymme:

[..]

Voor jou is het dus misschien al dichtbij Ymme, ben je er rustig onder?
Ja hoor, ook al duurt wachten lang.
:)

Ik ga nu eens bijlezen dan.
Man heeft nu 3 weken vakantie en we zijn met de laatste dingen bezig. Elke dag verzin ik wel weer wat :D
pi_131508124
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 10:51 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
even een vraagje.
Ik heb al 2 dagen een raar gevoel in mijn hoofd..alsof er een strakke muts ofzo overheen is getrokken. daarnaast voelt mijn buik ook heel ongemakkelijk (kan t niet anders uitleggen) en is soms keihard. En ik ben moe, maar dat komt waarschijnlijk van slecht slapen.
Nu willen man en moeder dat ik de vk bel, maar dan zou ik moeten aangeven dat het spoed is want geen spreekuur. Zelf vindt ik t niet echt spoed want ik voel de baby nog heel goed.
Wat zouden jullie doen?
Heb je al gebeld?
Deze klachten klinken anders serieus en je belt nooit om niets, als jij je zorgen maakt is dat reden genoeg alleen al!
pi_131508641
ik heb gebeld en mocht direct langskomen. Ze hebben me helemaal gecontroleerd omdat ze zwangerschapsvergifitiging wilden uit sluiten. Dat was het gelukkig niet. geen eiwitten in urine, bloeddruk goed en ook ijzers was goed.

Wel heb ik het advies gekregen een paar dagen rust te nemen. En een lijstje met symptomen waarbij ik direct moet bellen.
Naja volgens mij is het zo dat als ik me nu ziekmeld ik verplicht 6 wkn vantevoren met verlof moet..dat zou maandag zijn. Dus ik heb dit verhaal zojuist aan mijn leidinggevende gemaild en gezegd dat hij er slim aan doet om dringende zaken naar voor te halen omdat ik neit kan garanderen dat ik het op deze manier nog 2 weken volhou.

pff tegenvaller!
thnx voor de adviezen qua bellen in elk geval. vindt het moeilijk in te schatten wanneer iets spoed is
pi_131509443
Fijn dat alles goed was, en beter een keer te veel, dan een keer te weinig bellen hoor!

FR 37 weken, een super mijlpaal! *O*

Hier is ook zo goed als alles klaar voor le bebe! Ga nog wel even wat kleertjes strijken, dat heb ik nog steeds niet gedaan... ;(
pi_131510265
Hier ook wat stress gehad...op mijn werk was ik dozen aan het afstapelen en toen kwam er een naar beneden storten..precies op mijn buik. Niet eens echt hard ofzo want was een lichte doos, maar het deed wel ff pijn in mijn buik. En sindsdien de kleine man niet meer gevoeld. Dat was zo'n 2 uur geleden. Dus ik was net aan het twijfelen of ik de vk moest bellen, maar nu is meneer weer wakker hoor :O

Ik zag nog slecht nieuws voor marel :( sterkte...

En 37 weken voor FR, dat is wel een jompel waard *O*

En verder wat regelmatiger voorwerk bij bubseltje, wie weet alvast een begin?? ;)
pi_131510353
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 september 2013 13:13 schreef angelatje het volgende:
Hier ook wat stress gehad...op mijn werk was ik dozen aan het afstapelen en toen kwam er een naar beneden storten..precies op mijn buik. Niet eens echt hard ofzo want was een lichte doos, maar het deed wel ff pijn in mijn buik. En sindsdien de kleine man niet meer gevoeld. Dat was zo'n 2 uur geleden. Dus ik was net aan het twijfelen of ik de vk moest bellen, maar nu is meneer weer wakker hoor :O

Ik zag nog slecht nieuws voor marel :( sterkte...

En 37 weken voor FR, dat is wel een jompel waard *O*

En verder wat regelmatiger voorwerk bij bubseltje, wie weet alvast een begin?? ;)
Bellen! Ondanks dat je hem voelt. Bij een stoot in de buik kan er een klein scheurtje in een bloedvat van de placenta komen, waardoor je bloed met je kind uitwisselt. Kleine kans, maar moet wel altijd even onderzocht worden.
  dinsdag 24 september 2013 @ 13:18:35 #139
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_131510430
Bla, gelukkig dat het geen zwangerschapsvergiftiging is :) Lastig he, die periode vlak voor je zwangerschapsverlof? Vooral als je plannen hebt om door te werken tot 4 weken voor uitgerekende datum. Je wil het beste voor je kindje (en jezelf), maar tegelijkertijd is dat eerder stoppen niet wat je voor ogen hield.
Slim dat je je werkgever gelijk hebt gemaild ^O^
En dat inschatten wb spoed, ook herkenbaar. Ik denk dat je wat Wup zegt aan moet houden: Bij twijfel (sowieso als het je gezondheid betreft), liever bellen. Dan kan een vk bepalen of het spoed is of niet. :)

Angelatje, bellen ook! Je weet niet wat zo'n doos heeft gedaan, ondanks dat je je mini voelt. Ook als je bv valt oid, altijd laten controleren.

Ik verveel me. En heb geen nesteldrang. ;( /luxeprobleem
  dinsdag 24 september 2013 @ 13:25:19 #140
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_131510643
Fijn dat alles goed was :*

Het is voorwerk untill proven otherwise ;)
We zullen wel zien Ik ben er klaar voor :+
pi_131510814
O-) Zou het dan eindelijk Bubs?
pi_131511021
Gebeld...mag om 17.45 even langs de vk, dus wordt vervolgd...
pi_131511393
Bla, schrikken! Hopelijk kan je werk er een mouw aan passen. Zou je het erg vinden om eerder met verlof te gaan?

En angela ook al zo schrikken! Hopelijk goed nieuws straks :) Ik moet wel zeggen dat ik blij ben met mijn kantoorbaantje. Ik zou er nu echt niet aan moeten denken hele dagen te moeten staan of sjouwen :X
pi_131511425
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 13:18 schreef GotC het volgende:
Bla, gelukkig dat het geen zwangerschapsvergiftiging is :) Lastig he, die periode vlak voor je zwangerschapsverlof? Vooral als je plannen hebt om door te werken tot 4 weken voor uitgerekende datum. Je wil het beste voor je kindje (en jezelf), maar tegelijkertijd is dat eerder stoppen niet wat je voor ogen hield.
Slim dat je je werkgever gelijk hebt gemaild ^O^
En dat inschatten wb spoed, ook herkenbaar. Ik denk dat je wat Wup zegt aan moet houden: Bij twijfel (sowieso als het je gezondheid betreft), liever bellen. Dan kan een vk bepalen of het spoed is of niet. :)

ja vindt het lastiger als ik had gedacht. Ook omdat ik mijn eerste zwangerschap als uitgangspunt gebruik steeds..en daar ging ik 4 weken vantevoren met verlof, werkte ik fulltime en had ik een beste reistijd en dat ging allemaal prima.
En het vervelendste vindt ik gewoon dat ik het lastig vindt om aan te geven dat het niet zo lekker gaat en als iemand me vraagt hoe het gaat ik het lastig vindt om niet te gaan huilen :@ en dat is zo niks voor mij!
Maargoed..eens kijken hoe de reactie op mijn mail is..mischien kunnen we wel iets regelen qua thuiswerken ofzo.

en angelaatje..wat de andere ook al zeggen, toch even bellen. Vriendin van me had iets soortgelijks en moest ook even langskomen van de vk voor de zekerheid. fijn dat je gebeld hebt :)

En gotc, geen leuke series meer liggen ofzo?
pi_131511472
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 13:46 schreef Dot. het volgende:
Bla, schrikken! Hopelijk kan je werk er een mouw aan passen. Zou je het erg vinden om eerder met verlof te gaan?

als je me dat vorige week had gevraagd had ik ja gezegd. Maar nu zou ik graag eerder met verlof gaan, ik trek t zo niet nog 2 weken ben ik bang. En ik wil absoluut niet in huilen uitbartsen voor mijn mannelijke colega's :D
  dinsdag 24 september 2013 @ 14:02:11 #146
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_131511945
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 13:47 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:

[..]

ja vindt het lastiger als ik had gedacht. Ook omdat ik mijn eerste zwangerschap als uitgangspunt gebruik steeds..en daar ging ik 4 weken vantevoren met verlof, werkte ik fulltime en had ik een beste reistijd en dat ging allemaal prima.
En het vervelendste vindt ik gewoon dat ik het lastig vindt om aan te geven dat het niet zo lekker gaat en als iemand me vraagt hoe het gaat ik het lastig vindt om niet te gaan huilen :@ en dat is zo niks voor mij!
Maargoed..eens kijken hoe de reactie op mijn mail is..mischien kunnen we wel iets regelen qua thuiswerken ofzo.

en angelaatje..wat de andere ook al zeggen, toch even bellen. Vriendin van me had iets soortgelijks en moest ook even langskomen van de vk voor de zekerheid. fijn dat je gebeld hebt :)

En gotc, geen leuke series meer liggen ofzo?
Ik kan me heel goed voorstellen dat als het bij je eerste zwangerschap zo gemakkelijk ging, dat je eigenlijk wil proberen datzelfde weer te doen. Maar lieve schat, je hebt nu al een prachtige dochter rondhuppelen thuis wat ook energie en tijd vraagt :* Het is helemaal niet gek als je zegt van nou, het is nu wel genoeg, ik ga lekker met verlof. Neem die tijd anders om lekker nog even extra met en van haar te genieten O+
Ohh en als mensen vragen hoe het gaat, op het 'verkeerde' moment..dan moest ik ook aardig wat traantjes wegslikken :* Signaal dat je effe op bent meis..
Hoop dat je iets moois kunt regelen met werk, desnoods halve dagen of toch per week 35 stoppen?

En series..ja, dat nog wel, maar dan moet ik heeeeeelemaal m'n laptop aan de tv hangen :+ :@
pi_131512096
FR 37 weken *O*

Bla fijn dat alles goed is!

Angela beter even laten checken inderdaad.

Net bij prenatal een maxi cosi gekocht, de eerste officiële "grote" aankoop voor baby.
En vandaag 13 weken *O*
pi_131512170
thnx, lief! :* en weer tranen wegslikken
ja ik moet ook echt kijken wat er te regelen valt..qua drukte komt het absoluut niet uit...maar ik moet iets doen want dit schiet ook niet op

hmm ja dat is niet handig he..hier hebben we daar een mediaspeler voor..keihandig! alles vanaf het netwerk thuis op de tv afspelen *)
  dinsdag 24 september 2013 @ 14:11:07 #149
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_131512273
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 14:08 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
thnx, lief! :* en weer tranen wegslikken
ja ik moet ook echt kijken wat er te regelen valt..qua drukte komt het absoluut niet uit...maar ik moet iets doen want dit schiet ook niet op

hmm ja dat is niet handig he..hier hebben we daar een mediaspeler voor..keihandig! alles vanaf het netwerk thuis op de tv afspelen *)
Doe voor nu maar rustig aan vandaag :* Even gaan liggen, of lekker filmpje kijken.

Ja..die hebben we uitgeleend :'). Oh well! Komt goed!
  dinsdag 24 september 2013 @ 15:11:51 #150
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_131514300
He bah Marel wat klote, ik begrijp dat je vandaag ook niet voor de zekerheid een echo hebt laten doen?
Of juist wel en voel je je nu zo verdrietig dat je hier niet meer komt, kan ik me iets bij voorstellen.

Wachten tot kwart voor 5 is best wel lang. En spannend ook....hopen maar dat alles goed gaat. Gelukkig ben ik nooooit gespannen....not.

*O* Voor de nieuwe zwangere dozen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')