FR de gyn zei dat tweelingen in principe tot 20 weken gewoon volgens de standaarden groeien. Dus dat kan het niet zijn. Hij zei alleen dat er nog geen 100% zekerheid is mbt het geslacht rond de 16 weken. Nouja whatever, we wachten sowieso met klussen en kopen enzo tot na de 20 weken echo, dan weten we het wel zeker.
En over echo's....Vandaag hebben we te horen gekregen dat we geen gewone SEO in het echocentrum krijgen maar de uitgebreide variant in het zh. Dat had te maken met het feit dat de zwangerschap tot stand is gekomen via ivf.

Wel een beetje vaag, want vorige keer zaten we in dezelfde situatie qua verwekking en hebben we wel gewoon de echo in het echocentrum gedaan. Maargoed nu dus de uitgebreide variant en dat maal 2, dus het wordt een lange zit/lig.

Haha ja die staaf, ach ik heb al zo vaak met mijn benen wijd gelegen voor al die behandelingen, het doet me echt niets meer. De gêne is er ech wel vanaf, ik laat zo mijn broek zakken.

En ik krijg waarschijnlijk nog wel met de staaf te maken omdat ze de lengte van de baarmoedermond op die manier meten en dat gaan ze ivm tweeling waarschijnlijk wel extra in de gaten houden. Maar omdat vorige week de bmm 5,1cm was en het eigenlijk niet beter kon was het met nu niet per se nodig.
Dot sterkte met je hoofdpijn.

En jullie ook vroeg voor de geslachtsbepaling, leuk! Wij kunnen ook echt niet wachten.

En nog even een

voor SHS/SQ.