Tijdens de zwangerschap?quote:Op maandag 23 september 2013 12:03 schreef Butterflower het volgende:
Mijn moeder drinkt nog wel een wijntje hoor
Ja dit. Hoe gaat het met je Marel? En met jou SQ?quote:Op maandag 23 september 2013 12:16 schreef Stormqueen het volgende:
Ah, weer een spierbundel die reacties komt uitlokken
Marel, hoe gaat het nu? Ik denk steeds aan je
Het is toch een belangrijk on niet te drinken tijdens de zwangerschap, dat weet toch iedereen zou je denken.quote:Op maandag 23 september 2013 12:16 schreef GotC het volgende:
Waarom open je geen topic voor je vraag ZetaOS? Niet dat ik het nodig vind, maar dit is sowieso niet de plek voor zo'n vraag imo.
Nee dat kan dus niet, althans jij kan dat niet.quote:Op maandag 23 september 2013 12:20 schreef debuurvrouw het volgende:
Zeta OS. Je vraag is onduidelijk. Als ik zwanger ben kan mijn moeder echt ongestraft een wijntje drinken hoor.
Waarom wil je weten of er hier vrouwen zijn die tijdens hun zwangerschap wel eens alcohol drinken?
SQ gaan goed, bedankt voor het vragen.quote:Op maandag 23 september 2013 12:19 schreef GotC het volgende:
[..]
Ja dit. Hoe gaat het met je Marel? En met jou SQ?
le-zen!quote:Op maandag 23 september 2013 12:22 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Nee dat kan dus niet.
Even een quote: Infants born to mothers who drink, even in modest amounts, may be born with fetal alcohol syndrome, which often consists of growth retardation, unusual facial features, and mental retardation. (Source : http://www.nlm.nih.gov/medlineplus/ency/imagepages/19842.htm)
Je hebt een stuk tekst weg gekniptquote:Op maandag 23 september 2013 12:24 schreef debuurvrouw het volgende:
als IK zwanger ben kan MIJN MOEDER best wijn drinken. Dat was de grap. Je stelde je vraag verkeerd.
En we weten van FAS als je daar over wil praten open je er maar een topic
Niet uit je oorspronkelijke post. Je kan nu je vraag nog een keer stellen, of een topic openen. Dit is niet de plaats om dit punt aan te halen.quote:Op maandag 23 september 2013 12:25 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Je hebt een stuk tekst weg geknipt
naar omstandigheden wel goed. Ik lees af en toe mee hier maar vind het nog wat confronterend, dus ik hou me een beetje op de achtergrondquote:Op maandag 23 september 2013 12:19 schreef GotC het volgende:
[..]
Ja dit. Hoe gaat het met je Marel? En met jou SQ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |