abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131470870
SPOILER: Transferbeleid 2012/2013
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Transferbeleid 2013/2014
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  maandag 23 september 2013 @ 10:01:08 #2
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_131470881
Kunnen we stoppen met dat Feyenoord / Ajax vergelijk? Feyenoord heeft ook genoeg amateurs in het elftal zitten.
pi_131470899
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 10:01 schreef Sunri5e het volgende:
Kunnen we stoppen met dat Feyenoord / Ajax vergelijk? Feyenoord heeft ook genoeg amateurs in het elftal zitten.
alleen Immers, maar dat duurt niet lang meer
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
  maandag 23 september 2013 @ 10:03:44 #5
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_131470940
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 10:01 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

alleen Immers, maar dat duurt niet lang meer
Schaken, Cisse, Vormer, Mulder, de Vrij en Martins Indi in deze vorm.
pi_131470941
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 09:03 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Toen ze Cillesen kochten dachten ze Vermeer waarschijnlijk binnen 1/2 transfer windows te kunnen verkopen maar dat is nooit gebeurt. Als je hem nu op de bank zet verkoop je hem helemaal nooit meer.
Als je hem laat staan kom je hem ook niet aan de staatstenen kwijt, hoor. En dan weet ik wel voor welke optie ik kies...
pi_131470974
Kwam net wat positieve berichten over De Boer tegen op AN

quote:
Overdreven, gechargeerd en met een flinke component teleurstelling erin.

Ten eerste heeft de Boer helemaal niet drie jaar lang kunnen bouwen. Hij heeft drie opnieuw moeten opbouwen. Dat is nogal een verschil. Hij is eerst Suarez en Hamdaoui kwijtgeraakt door diverse omstandigheden en heeft zonder noemenswaardige individuele kwaliteiten de eerste titel in jaren gepakt. Met enorme bestuurlijke onrust op de achtergrond. Met rebellie in de kleedkamer. Met jonge jochies. Zonder vleugelspitsen. Eigenlijk zelfs zonder spits. Heeft uitstekend veldspel laten zien tegen Milan, Vitesse en AZ (eerste seizoenshelft). Heeft een fantastische eerste helft gespeeld tegen Spartak. Heb Ajax zelden zo des Ajax zien spelen met een optimale veldbezetting, collectieve pressie, zorgvuldige opbouw en een inschuivende 4. Dat leek wel totaalvoetbal. Een opgeleefde Sulejmani die onder Jol geen knikker raakte en in de competitie beslissende goals maakte, een Vertonghen die inschoof en dat nimmer deed onder Jol. Daar mocht hij namelijk lange ballen geven te pas en te onpas.

Verder een moeilijke reeks na de uitschakeling tegen Spartak, maar een fantastische climax tegen Twente thuis. Een beetje jonge, getalenteerde ploeg zakt door het ijs wanneer 50.000 man en alles daarachter een titel eist. De Boer liet ze uitstekend spelen met werkelijk alle componenten die jij net zelf noemt.

In zijn tweede jaar liet de Boer dezelfde goede wedstrijden zien in de toppers tegen PSV en deels ook in Europa (United uit bijv). Kwalificeerde zich eigenlijk voor de 2e ronde CL. Ondergrens was nog te laag, maar als je belangrijke wedstrijden goed speelt en dat de norm noemt, moet je je afvragen of er veel schort aan de intenties van de Boer.

In zijn derde jaar vertrokken Vertonghen en Anita, voor mij de meest bepalende spelers van Ajax. Desalniettemin slaagde de Boer erin de ondergrens nu wel omhoog te krijgen, tegenstanders machteloos te laten voelen en zijn en wederom de toppers te spelen op zijn Ajax'. Ook in Europa prima potten zoals City thuis. Steaua uit was een sof. Maar ze speelde een prima eerste helft, op de helft van de tegenstander. Dit team is mentaal gewoon niet sterk gebleken.

En na een echt rampzalig aankoopbeleid dit jaar heeft hij nu eens te weinig op het vertrek van Eriksen op te vangen.
pi_131470980
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 10:03 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Schaken, Cisse, Vormer, Mulder, de Vrij en Martins Indi in deze vorm.
De eerste drie die je noemt zijn wisselspelers, de laatste twee internationals.
  maandag 23 september 2013 @ 10:06:18 #9
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_131470993
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 10:05 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Toch zijn die laatste 2 op dit moment zwaar onder de maat.
  maandag 23 september 2013 @ 10:07:02 #10
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_131471015
Het idee van Adriaanse gister in SV om Luuk de Jong te halen vond ik trouwens wel een goede ^O^
pi_131471018
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 10:05 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Schaken mag 1x banken en is een wisselspeler?

Tevens; Armenteros :')
pi_131471032
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 10:07 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Schaken mag 1x banken en is een wisselspeler?

Tevens; Armenteros :')
Als Boetius fit blijft staat hij niet in het team hoor.
pi_131471074
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 10:07 schreef Sunri5e het volgende:
Het idee van Adriaanse gister in SV om Luuk de Jong te halen vond ik trouwens wel een goede ^O^
Die laat het niet echt zien in Duitsland.
pi_131471089
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 10:07 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Als Boetius fit blijft staat hij niet in het team hoor.
Nouja, Armenteros is wel wat beter denk ik, maar ook niks natuurlijk.
pi_131471181
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 10:07 schreef Sunri5e het volgende:
En Ajax had Tadic moeten halen volgens hem, lekker makkelijk. Als je De Jong had gehaald moest je eerst Siggy verkopen he.
  maandag 23 september 2013 @ 10:15:17 #16
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_131471219
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 10:09 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Die laat het niet echt zien in Duitsland.
Het verschil tussen de Duitse en Nederlandse competitie is wel erg groot.
pi_131471239
Op zich is er niks mis mee om na drie kampioenschappen een keer een tussenjaartje te hebben maar dit is wel een heel mager elftal om Champions League mee te spelen.
pi_131471278
Tussen jaar? Alsof het dan volgend jaar beter gaat. Tussenjaar zou prima zijn als je dit uitdraagt er ook naar gaat handelen. Dus oprotten met een Vermeer, Schone, Poulsen, Siggy, die zijn volgend jaar toch weg.
  Redactie Games maandag 23 september 2013 @ 10:17:37 #19
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_131471287
Je moet er wel vanuit gaan dat je als team elk jaar sterker wordt .Tussenjaartje vind ik altijd zo'n leeg en loos woord dat voor een club als Ajax niet mag bestaan.
.....Kennedy
pi_131471321
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 10:17 schreef stoeltafel het volgende:
Tussen jaar? Alsof het dan volgend jaar beter gaat. Tussenjaar zou prima zijn als je dit uitdraagt er ook naar gaat handelen. Dus oprotten met een Vermeer, Schone, Poulsen, Siggy, die zijn volgend jaar toch weg.
Hebben die aflopende contracten dan?
pi_131471368
Ik dacht dat Sigthorsson een hele goede aankoop was van Ajax toenertijd. Ik zat mis.
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 23 september 2013 @ 10:22:39 #22
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_131471409

Auw ;(
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_131471476
Pijnlijk
pi_131471518
Ik zie 2 Ajacieden ervoor kiezen om een PSV'er te dekken en de speler aan de bal had men toch nooit meer kunnen achterhalen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_131471536
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 10:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik dacht dat Sigthorsson een hele goede aankoop was van Ajax toenertijd. Ik zat mis.
Ik vind dat eerlijk gezegd nog steeds. En ik vond hem gisteren, net als De Boer overigens, ook niet tot het groepje behoren wat door de ondergrens zakte. In de voorste linie kwam alleen Fischer voor die categorie in aanmerking. Ik vond de samenwerking tussen Siggy en Bojan zelfs prima. Bojan in de punt is veel dreigender. Die speelde gisteren gewoon een goede wedstrijd. Veel positiewisselingen, kwam ontzettend vaak uit de spits, toch een aantal keer dreigend voor Zoet, balvast, goed in de combinatie. Misschien wat te licht wat body betreft als je hem vergelijkt met een Siggy die in de spits speelt, maar was gisteren een van de weinigen die gewoon zijn taken (voor een) voldoende uitvoerde.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')