Ik wilde James Blake ook noemen, maar daar vind ik vooral het hele album fantastisch maar niet perse een nummer....(en in ieder geval niet Retrogadequote:Op dinsdag 24 september 2013 17:12 schreef Maxerazzi het volgende:
Ik heb verder niet zo heel veel met James Blake, maar dit nummer behoort ook absoluut bij het beste van dit jaar.
Ja, ik zou hem bijna zijn vergetenquote:Op dinsdag 24 september 2013 17:16 schreef Maxerazzi het volgende:
Dit is ook een kanshebber. De studioversie dan.
Dream River moet vooral in zijn geheel geluisterd worden. Daarin ligt misschien nog wel de grootste kracht.quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:17 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja, ik zou hem bijna zijn vergeten
Beste nummer van dat album vind ik trouwens.....Summer Painter...of Ride My Arrow...of Small Plane..of....alles gewoon
Zoveel goede suggesties in deze postquote:Op dinsdag 24 september 2013 17:10 schreef Norrage het volgende:
Ja we hebben het steeds over de beste albums, maar wat zijn de beste nummers?
Ik kan voorlopig Reflektor en Paper Trails wel noemenEn Higgs Boson Blues/Jubilee Street. Sunspot...maar verder kom ik eigenlijk niet. Ik luister alles teveel als albums
Geen idee, kennelijk mocht hij het niet sampelen ofzo dus hij heeft het maar nagemaakt. Zoietsquote:Op dinsdag 24 september 2013 17:26 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Zoveel goede suggesties in deze post.
En hoe kan dat geen sample zijn van Portishead?
Wel beetjequote:Portishead must have gotten some kind of response from the Weeknd's camp on the issue of his new song "Belong to the World", which sounds a whole lot like Portishead's "Machine Gun".
"Seems The Weekend have said there is no sample used or enough likeness to Machine Gun to warrant any infringement....or credit," Geoff Barrow wrote on Twitter this morning. Which means the Weeknd, after being denied permission to sample the song, might have just recorded a very similar-sounding beat.
Doe eens nietquote:Op dinsdag 24 september 2013 17:40 schreef Maxerazzi het volgende:
Remix van Jaar door Harrington.
https://soundcloud.com/harringtone/why-didnt-you-save-me-dave
Dat is dan ook het beste nummer op een van de beste platen van de jaren 90.quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:24 schreef Maxerazzi het volgende:
Ik heb sinds gisteravond alweer een stuk of 15 keer dit nummer op gehad. Hoe kan het toch dat Random Rules iedere keer weer zo verslavend is?
Alleen met dat pleuris iTunes?quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:10 schreef Agger het volgende:
Oeh, nice. Nieuwe Agnes Obel is te streamen.
Of deze:quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:25 schreef DO2 het volgende:
Ik kan deze ook zonder problemen 10x achter mekaar horen:
American Water... .quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |