Komt ook wel een beetje door haar, toch?quote:Op maandag 23 september 2013 17:49 schreef methodmich het volgende:
[..]
Verjagen gaat dan misschien ver, maar niet al te gezellig welkom heten dekt de lading toch wel hoor.
Nou zeg. Iedereen heette haar vriendelijk welkom, en twee mensen grapten dit:quote:Op maandag 23 september 2013 17:49 schreef methodmich het volgende:
[..]
Verjagen gaat dan misschien ver, maar niet al te gezellig welkom heten dekt de lading toch wel hoor.
quote:Op maandag 23 september 2013 00:03 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Heb je je inschrijfgeld al betaald? zo niet, PM me ffen
Niet al te gezellig?quote:
Aaaah dit is zelfs een toekomstige albumtrack....wow....quote:Op maandag 23 september 2013 17:40 schreef Maxerazzi het volgende:
https://soundcloud.com/daftside-2/paper-trails
Dit nummer blijft toch ook wel ontzettend tof. Album kan alleen maar awesome worden. Hopelijk hebben ze al de vinyl mee over twee weken, dan kan ik die scoren voor de officiële release en hipster doen.
Dat ligt niet aan jou.quote:Op maandag 23 september 2013 17:51 schreef Maxerazzi het volgende:
Het zal wel aan mij liggen, maar ik snapte totaal niet waar dat debiele venijn bij haar al meteen vandaan kwam?
Nou ja, foto's vragen aan een nieuwe vrolijke deelnemer is wel een beetje afgezaagd, zelfs als grapje. Dus ik kan het me wel voorstellen.quote:Op maandag 23 september 2013 17:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nou zeg. Iedereen heette haar vriendelijk welkom, en twee mensen grapten dit:
[..]
[..]
Niet al te gezellig?
Vrouwenquote:Op maandag 23 september 2013 17:52 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nou ja, foto's vragen aan een nieuwe vrolijke deelnemer is wel een beetje afgezaagd, zelfs als grapje. Dus ik kan het me wel voorstellen.
Maar goed, we gaan weer over op muziek!
Ik dacht dat het een korte versie was omdat ik geen soundcloud account heb ofzo, en dat dit een preview was...quote:Op maandag 23 september 2013 15:09 schreef Tchock het volgende:
De Darkside remix van Lose Yourself to Dance van Daft Punk is echt een parelOngelofelijk mooi.
Ik dacht de eerste keren ook wat de fuck is ditquote:Op maandag 23 september 2013 17:57 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een korte versie was omdat ik geen soundcloud account heb ofzo, en dat dit een preview was...
Maar nee hoor.Wat een remix
zekerquote:Op maandag 23 september 2013 17:35 schreef Norrage het volgende:
En lieve ranja: Dat AC Berkheimer is vet zeg
Ja vind ik altijd wel leuk om te proberen, al is Rusland wel echt een zwak puntje van me. Ken van dat lijstje alleen Everything is Made in China en Motorama, en daar maar enkele nummertjes van. Ken wel nog Serebro en Irakli maar dat is gewoon Dance-Pop.quote:Op maandag 23 september 2013 19:16 schreef kciR het volgende:
Kerft, jij bent toch van de exotische en non-mainstream landen?
Ik kwam dit artikel tegen op de site van NME. Ken je deze bands al?
http://www.nme.com/blogs/(...)ide-to-russian-indie
'Ken' alleen Kino, dus het schikt mij wel deze lijst door te nemen. Dankquote:Op maandag 23 september 2013 19:16 schreef kciR het volgende:
Kerft, jij bent toch van de exotische en non-mainstream landen?
Ik kwam dit artikel tegen op de site van NME. Ken je deze bands al?
http://www.nme.com/blogs/(...)ide-to-russian-indie
Ben je even op vakantie, lullen ze al achter je rug omquote:Op maandag 23 september 2013 00:27 schreef Maxerazzi het volgende:
MaJo is misschien officieel de enige vrouw hier, maar onze kletstante is toch echt Moody.
Dat bedoelde ik positief, hé! Is het dan nog roddelen? Neen, complimenteren achter je rug om misschien!quote:Op maandag 23 september 2013 19:51 schreef Moody het volgende:
[..]
Ben je even op vakantie, lullen ze al achter je rug om
Vandaag voor t eerst internet. Pff zweten. Nog wat gemist de laatste 1,5 week?
quote:Op maandag 23 september 2013 19:56 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik positief, hé! Is het dan nog roddelen? Neen, complimenteren achter je rug om misschien!![]()
Nieuwe Callahan al geluisterd? Daar hebben we onze loftrompetten de afgelopen week voor laten schallen.
Nee hoor.quote:Op maandag 23 september 2013 20:12 schreef Moody het volgende:
Ik heb de lek van Arcade Fire niet gemist?
quote:Op maandag 23 september 2013 19:59 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Miskenning van Ranja inderdaad.
Kwaliteit boven kwantiteit.quote:Op maandag 23 september 2013 20:14 schreef Moody het volgende:
[..]
Ik lees net dat Tsjok en Norrage alweer vriendjes zijn en Lucifer blijkbaar is weggepest. Gebeurt toch veel in een weekje, ook al hebben jullie nipt 1 topicje volgemaakt
Als een goed zeurwijf betaamt doe ik net alsof het goed is om over een tijdje ineens te ontploffenquote:Op maandag 23 september 2013 20:14 schreef Moody het volgende:
[..]
Ik lees net dat Tsjok en Norrage alweer vriendjes zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |