In het seizoen 2013/2014 worden gasten ontvangen als..quote:NOS Studio Voetbal is een wekelijks televisieprogramma over actuele voetbalgebeurtenissen dat op Nederland 1 door de NOS wordt uitgezonden. In het programma wordt het voetbalnieuws van de afgelopen week besproken door Jack van Gelder en een aantal in samenstelling wisselende analytici. Elke week wordt een gast uitgenodigd die meestal uit de voetbalwereld komt. Als Sjek verhinderd is, is de gastheer Tom Egbers.
welke smaakquote:Op zondag 22 september 2013 23:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Even chips pakken, die gozer kan me niet boeien.
Tijd voor een topic.quote:Op zondag 22 september 2013 23:05 schreef Grifte het volgende:
Tong80 heeft hem vast ook nog meegemaakt
quote:Op zondag 22 september 2013 23:06 schreef Typisch het volgende:
ik dacht, ik ga weer eens kijken
spijt van
preciesquote:Op zondag 22 september 2013 23:07 schreef RensAjacied het volgende:
Jan was een hele goede vriend volgens de familie. Ik snap best dat Jan het moeilijk vindt.
aftellen naar het wkquote:Op zondag 22 september 2013 23:09 schreef Cavaliers het volgende:
Oja, die beelden van een WK waar ik nog steeds geen idee over heb waar het over gaat.
Bingo.quote:
ik moet je hier vanuit 020 wel even gelijk geven. Dat het bij ons kut ging was wel duidelijk, focus dan even op PSV dat het daar wel lekker gaat, zo af en toe, jullie hebben ook een paar kutwedstrijden gehad, maar het gaat verder alleen maar over Ajax.quote:
Klopt.quote:Op zondag 22 september 2013 23:18 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Als je de grootste club van Nederland bent dan ben je altijd interessant om over te praten.
okquote:Op zondag 22 september 2013 23:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Klopt.
Het kan me ook weinig schelen eerlijk gezegd.
Het ging helemaal niet over Feyenoord.quote:Op zondag 22 september 2013 23:18 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Als je de grootste club van Nederland bent dan ben je altijd interessant om over te praten.
4-0quote:Op zondag 22 september 2013 23:18 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ik las net het woord 'schijtjodenshow'.. daar kan ik nog humorloos aan toevoegen.. alleen al dat gemompel van die Waterreus..quote:Op zondag 22 september 2013 23:06 schreef Typisch het volgende:
ik dacht, ik ga weer eens kijken
spijt van
Ben ik het mee eens. Zat met plaatsvervangende schaamte ernaar te kijken. en toen het over psv ging, ging het over de verloren europacup wedstrijd. Een aanfluiting dat programma.quote:Op zondag 22 september 2013 23:14 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik moet je hier vanuit 020 wel even gelijk geven. Dat het bij ons kut ging was wel duidelijk, focus dan even op PSV dat het daar wel lekker gaat, zo af en toe, jullie hebben ook een paar kutwedstrijden gehad, maar het gaat verder alleen maar over Ajax.
quote:Op maandag 23 september 2013 14:32 schreef Iwanius het volgende:
En ondanks alles verkies ik Studio Voetbal nog altijd boven VI met hun leedvermaak en gescripte teksten.
quote:Op maandag 23 september 2013 14:32 schreef Iwanius het volgende:
En ondanks alles verkies ik Studio Voetbal nog altijd boven VI met hun leedvermaak en gescripte teksten.
Heel kort eigenlijk maar.quote:Op maandag 23 september 2013 16:43 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Terugkijken waard? Of 50 minuten Ajax?
Fijn dat je dit even met ons deelt jongen.quote:Op maandag 23 september 2013 14:32 schreef Iwanius het volgende:
Hoeveel keer heb je dat al niet gezegd? Je bent wel een vermoeiend persoon.quote:Op maandag 23 september 2013 14:32 schreef Iwanius het volgende:
Studio Ajax... net of ze tegen een buitenlandse club hebben gespeeld.quote:Op maandag 23 september 2013 16:43 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Terugkijken waard? Of 50 minuten Ajax?
Als je types als Ronald Waterreus en Arno Vermeulen waardeert, dan is er echt iets ernstig mis.. gadver wat vind ik dit een waardeloos tenenkrommend programma.quote:Op maandag 23 september 2013 14:32 schreef Iwanius het volgende:
quote:
quote:Op zondag 29 september 2013 12:23 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:Jeroen_Grueter twitterde op zondag 29-09-2013 om 12:21:05GJ Verbeek vanavond in #studiovoetbal. Hij heeft zojuist nog bevestigd dat hij komt. Zeer benieuwd naar zijn verhaal reageer retweet
Geen Waterreus vandaag?quote:
Lees de datum van de post.quote:Op zondag 29 september 2013 22:03 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Geen Waterreus vandaag?![]()
Oh nee wacht, PSV heeft verloren, dan zit hij er niet natuurlijk![]()
Enorme faal dit. Van epische proporties.quote:Op zondag 29 september 2013 22:03 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Haha idd xDquote:Op zondag 29 september 2013 22:03 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Hij ook, vandaar die wallenquote:Op zondag 29 september 2013 22:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
Oh god die Arno weer. Ik word er nu al moe van.
quote:Op zondag 29 september 2013 22:16 schreef PowerLoungen het volgende:
[ afbeelding ]
JAAAA HET GAAT ZO WEER BEGINNEN
quote:Op zondag 29 september 2013 22:16 schreef PowerLoungen het volgende:
[ afbeelding ]
JAAAA HET GAAT ZO WEER BEGINNEN
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |