SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk
Als Serranoham het niveau is dat je moet nastreven is het treurig gesteld.quote:Op zondag 22 september 2013 22:16 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik ben serieus ja. In een andere tijd was het selectieopvulling maar momenteel vind ik het de beste middenvelder die we hebben.
Serero mag dromen van de techniek van ElHam.quote:Op zondag 22 september 2013 22:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kolbeinn is een schande voor het Ajax shirt ja. Of El Hamdaoui, of Tainio. Niet Serero.
Die heeft het toch al een stuk meer hè. En werd ook vaak zat opzij gezet.quote:Op zondag 22 september 2013 22:15 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Eriksen moet het ook niet van zijn fysiek hebben.
We gaan Cuenca huren, let maar op.quote:Op zondag 22 september 2013 22:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee Bojan moet je in de winter terug sturen naar Barcelona.
Dat is niet het niveau dat je moet nastreven, dat is het niveau wat er momenteel is.quote:Op zondag 22 september 2013 22:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als Serranoham het niveau is dat je moet nastreven is het treurig gesteld.
Serero is van dezelfde leeftijd hè. Die heeft het gewoon echt niet. Ik denk dat Overmars flink gaat investeren in de winter.quote:Op zondag 22 september 2013 22:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die heeft het toch al een stuk meer hè. En werd ook vaak zat opzij gezet.
Dat is een van de weinige die nog mee kan op een hoger niveau.quote:Op zondag 22 september 2013 22:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als Serranoham het niveau is dat je moet nastreven is het treurig gesteld.
Ik ga lekker, ik ga los.quote:
En dan? Die gaat de kar eens even trekkken? Ik heb nog een miniscuul klein beetje meer vertrouwen in Cuenca maar ook dat is nietsquote:Op zondag 22 september 2013 22:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We gaan Cuenca huren, let maar op.
Serero is ook niet zo talentvol als Eriksen, dat klopt. Maar ik zie Eriksen dan ook bij Barca of Real over een paar jaar.quote:Op zondag 22 september 2013 22:19 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Serero is van dezelfde leeftijd hè. Die heeft het gewoon echt niet. Ik denk dat Overmars flink gaat investeren in de winter.
Zou strategisch wel goed zijn ja. Hebben de aankopen een half jaar om te wennen. Volgende zomer gaat er echt gigantisch doorgeselecteerd worden mag ik hopen.quote:Op zondag 22 september 2013 22:19 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Serero is van dezelfde leeftijd hè. Die heeft het gewoon echt niet. Ik denk dat Overmars flink gaat investeren in de winter.
Nee dat gaat hem ook niet worden. Maar het TH laat het na om blijkbaar de scouting voor het eerste elftal op orde te krijgen. Dus moeten we maar huren.quote:Op zondag 22 september 2013 22:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En dan? Die gaat de kar eens even trekkken? Ik heb nog een miniscuul klein beetje meer vertrouwen in Cuenca maar ook dat is niets
Kijk er nu al naar uitquote:Op zondag 22 september 2013 22:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee dat gaat hem ook niet worden. Maar het TH laat het na om blijkbaar de scouting voor het eerste elftal op orde te krijgen. Dus moeten we maar huren.
Dat gaat ook gebeuren, als je de contracten bekijkt. Heel veel contracten lopen af in 2015.quote:Op zondag 22 september 2013 22:20 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Zou strategisch wel goed zijn ja. Hebben de aankopen een half jaar om te wennen. Volgende zomer gaat er echt gigantisch doorgeselecteerd worden mag ik hopen.
Ik hoop ook op een paar groeibriljantjes. Als Basel het lukt moet het Ajax toch ook lukkenquote:
Van de basis van vanmiddag mogen er van mij eigenlijk 9 wegquote:Op zondag 22 september 2013 22:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat gaat ook gebeuren, als je de contracten bekijkt. Heel veel contracten lopen af in 2015.
Serero,Van Rhijn,Vermeer,Bojan,Siggy? Wie nog meerquote:Op zondag 22 september 2013 22:21 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Van de basis van vanmiddag mogen er van mij eigenlijk 9 weg
Alleen Blind en Denswil niet.quote:Op zondag 22 september 2013 22:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Serero,Van Rhijn,Vermeer,Bojan,Siggy? Wie nog meer
alleen Denswil, De Jong en Fischer zijn het waard.quote:Op zondag 22 september 2013 22:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Serero,Van Rhijn,Vermeer,Bojan,Siggy? Wie nog meer
Vermeer, Serero, Schone, De Jong ( spits of bank ) , Rhijn, Siggy...de Boer ziet het gewoon niet.quote:Op zondag 22 september 2013 22:21 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Fischer? Als er een club komt die daar 10 miljoen voor wil geven in de winter zou ik hem per direct weg doen.quote:Op zondag 22 september 2013 22:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
alleen Denswil, De Jong en Fischer zijn het waard.
blij?quote:Op zondag 22 september 2013 22:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat wordt het tegen GAE?
PSV won daar thuis slechts met 3-0 van.
Vermeer: mag wegquote:Op zondag 22 september 2013 22:21 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Klopt, maar je kan geen 23 wereldtoppers hebben so to speak. En Blind kan overal in de verdediging en op het middenveld terecht.quote:Op zondag 22 september 2013 22:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Blind heeft het toch ook niet joh die kan leuk mee hobbelen bij Ajax maar dat is het.
1-1quote:Op zondag 22 september 2013 22:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat wordt het tegen GAE?
PSV won daar thuis slechts met 3-0 van.
Ik heb een leuke middag gehad, ja.quote:
Dat soort spelers hoor je in de jeugd te hebbenquote:Op zondag 22 september 2013 22:24 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Klopt, maar je kan geen 23 wereldtoppers hebben so to speak. En Blind kan overal in de verdediging en op het middenveld terecht.
quote:Op zondag 22 september 2013 22:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Fischer? Als er een club komt die daar 10 miljoen voor wil geven in de winter zou ik hem per direct weg doen.
Ja maar die kan nog wat worden.quote:Op zondag 22 september 2013 22:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Fischer? Als er een club komt die daar 10 miljoen voor wil geven in de winter zou ik hem per direct weg doen.
Blind is ook eigen jeugd.quote:Op zondag 22 september 2013 22:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat soort spelers hoor je in de jeugd te hebben
Heb je nog meer van dit soort geweldige conclusies? Ik kijk er naar uit.quote:Op zondag 22 september 2013 22:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
Eigenlijk heb je alleen maar in elke linie een topper nodig. Dat zal al veel schelen.
Ja.quote:Op zondag 22 september 2013 22:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb je nog meer van dit soort geweldige conclusies? Ik kijk er naar uit.
Daar twijfel ik zeer erg over. Hij mag in ieder geval zo snel mogelijk weg op linksvoorquote:Op zondag 22 september 2013 22:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja maar die kan nog wat worden.
Het probleem is....is het wel een groot talent? Ik heb hem namelijk nog nooit een goede wedstrijd zien spelen in het eerste.quote:Op zondag 22 september 2013 22:26 schreef ValHallen het volgende:
Ohja, Fischer. Mag ook wel blijven want elk talent kent een dip.
Heeft hij toch echt de hulp van Overmars nodig. Als die niks haalt valt er weinig door te selecteren.quote:Op zondag 22 september 2013 22:25 schreef kurk_droog het volgende:
Hopelijk is dit dermate een klap dat De Boer nu wel een keer echt gaat doorselecteren en zijn taktiek wat aanpast...iedereen roept het al sinds het begin maar De Boer ziet het elke keer weer niet...
Op 10 zettenquote:Op zondag 22 september 2013 22:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Daar twijfel ik zeer erg over. Hij mag in ieder geval zo snel mogelijk weg op linksvoor
quote:
2x een 10 is ook een 10.quote:
Sowieso. Wat een drama.quote:Op zondag 22 september 2013 22:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Eerst een half jaartje jong Ajax dan mag hij het nog eens proberen
Ik moest lachenquote:
Tja, de resultaten zitten niet mee dus dan wordt zoiets absoluut niet geaccepteerd. Gelukkig denken alleen supporters zo.quote:Op zondag 22 september 2013 22:26 schreef ValHallen het volgende:
Ohja, Fischer. Mag ook wel blijven want elk talent kent een dip.
hey alles goed?quote:Op zondag 22 september 2013 22:31 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Tja, de resultaten zitten niet mee dus dan wordt zoiets absoluut niet geaccepteerd. Gelukkig denken alleen supporters zo.
Klopt.quote:Op zondag 22 september 2013 22:31 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Tja, de resultaten zitten niet mee dus dan wordt zoiets absoluut niet geaccepteerd. Gelukkig denken alleen supporters zo.
Ja, maar Frankie heb ik nog nooit zien doorselecteren.quote:Op zondag 22 september 2013 22:32 schreef ValHallen het volgende:
Wat ook wel positief is is dat er een aantal spelers wel zo hard door hun hoefjes zakken dit seizoen dat doorselecteren geen pijn gaat doen (Moisander, Vermeer, Poulsen, Siggy, Schone)
Die Willems he, speelde goed vandaag. Toch denk ik nog steeds dat hij te dom is voor profvoetbal, en ja, dat is mogelijk.quote:
Jawel. Met Ebecilio. En El Hamdaoui.quote:Op zondag 22 september 2013 22:33 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja, maar Frankie heb ik nog nooit zien doorselecteren.
Heb er veel meer gezien in zijn tijd bij Ajax. Heel groot talent.quote:Op zondag 22 september 2013 22:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Eigenlijk hebben we een handje vol goede acties van hem gezien de rest was maar kut
Waarom zou je grondig doorselecteren als je net kampioen bent geworden? Weet je wel hoe moeilijk dat is? Soms moet het gewoon fout gaan om daarna weer het goeie te doen. Vallen en opstaan.quote:Op zondag 22 september 2013 22:33 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja, maar Frankie heb ik nog nooit zien doorselecteren.
Danny Schreurs is ook te dom voor profvoetbal.quote:Op zondag 22 september 2013 22:34 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Die Willems he, speelde goed vandaag. Toch denk ik nog steeds dat hij te dom is voor profvoetbal, en ja, dat is mogelijk.
Juist dan moet je doorselecteren om door te groeien en niet te blijven hangen..quote:Op zondag 22 september 2013 22:34 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Waarom zou je grondig doorselecteren als je net kampioen bent geworden? Weet je wel hoe moeilijk dat is? Soms moet het gewoon fout gaan om daarna weer het goeie te doen. Vallen en opstaan.
Makkelijk praten vanaf de zijlijn.quote:Op zondag 22 september 2013 22:35 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Juist dan moet je doorselecteren om door te groeien en niet te blijven hangen..
Omdat je dan juist scherp moet blijven en verfrissing nodig hebt.quote:Op zondag 22 september 2013 22:34 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Waarom zou je grondig doorselecteren als je net kampioen bent geworden? Weet je wel hoe moeilijk dat is? Soms moet het gewoon fout gaan om daarna weer het goeie te doen. Vallen en opstaan.
Tis me wat knulquote:Op zondag 22 september 2013 22:34 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Heb er veel meer gezien in zijn tijd bij Ajax. Heel groot talent.
Maar ik snap je frustratie. Deze speler, die er eigenlijk helemaal geen ene reet van kan, hield je beste vriend Boerrigter het hele seizoen van zijn beste positie linksbuiten. Hoe pijnlijk moet dat zijn....
Sja we hadden ook Boerrigter op de bank of in de basis kunnen hebben. Hadden we tenminste nog een extra optie gehad op de vleugels. Nu is het helemaal huilen met de pet op met die rotzooi die daar nu staat.quote:Op zondag 22 september 2013 22:37 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zo te zien is het jou heel wat inderdaad. Sterkte met deze zware tijd.
Je vindt Moisander een lamlul maar toch met hem blijven spelen?quote:Op zondag 22 september 2013 22:37 schreef Ramboetan het volgende:
Ik lees enorm veel kritiek op Vermeer, maar de slechtste van het veld was echt Moisander vandaag. Voetballend en verdedigend heel matig. Als Veltman fit is en in vorm raakt, mag hij wat mij betreft samen met Denswil in de verdediging. Moisander gaat niet beter worden. Denswil en Veltman wel. Zodra Mike van der Hoorn ook leert meevoetballen, kan hij ook in aanmerking komen voor een basisplaats, maar dat duurt nog wel even.
Ik zou vanaf nu zo gaan spelen:
Cillessen
Van Rhijn - Moisander - Denswil - Boilesen
Blind (Bazoer, als Boilesen rust nodig heeft)
De Jong - Serero
Andersen - Bojan - Fischer
Als we met 0-1 hadden gewonnen na een complete kutwedstrijd gingen we ook op dezelfde voet verder. Elk nadeel heb z'n voordeel dus.quote:Op zondag 22 september 2013 22:30 schreef ValHallen het volgende:
Maargoed. Het is kut dat je zo hard op je bek gaat, maar misschien is het maar goed ook dat het zo gebeurt. Hier leer je meer van dan van een lullig 1-0 verlies. En na 3 kampioenschappen en de wind in de rug is het ook weleens goed om de andere kant mee te maken. Beetje weerstand kweken.
Gebeurt niet. Dat gaat Ajax juist niet doen. Je kemt het beleid van Ajax nu toch wel.quote:Op zondag 22 september 2013 22:19 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ja want Veltman is geblesseerd. Van der Hoorn bakt er helemaal niks van.quote:Op zondag 22 september 2013 22:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je vindt Moisander een lamlul maar toch met hem blijven spelen?
Nou nou rotzooi. Het zijn ook gewoon mensen met gevoelens.quote:Op zondag 22 september 2013 22:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Sja we hadden ook Boerrigter op de bank of in de basis kunnen hebben. Hadden we tenminste nog een extra optie gehad op de vleugels. Nu is het helemaal huilen met de pet op met die rotzooi die daar nu staat.
Klopt. Welkom in de wondere wereld van het voetbal, waar elk team ter wereld wordt ingehaald door zijn eigen succes.quote:Op zondag 22 september 2013 22:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat je dan juist scherp moet blijven en verfrissing nodig hebt.
Ach ik zie Ajax ook niet heel veel beter worden. Over 5 jaar zijn de grote talenten er, maar dan zijn de Boer en het TH alweer gevlogen. Dan is er weer een nieuw beleid en komen we weer in de problemen.quote:Op zondag 22 september 2013 22:41 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Klopt. Welkom in de wondere wereld van het voetbal, waar elk team ter wereld wordt ingehaald door zijn eigen succes.
Eens, verder was dit wel te voorstellen. Kijk hoe slecht speelt em al zolang. Helaas heeft Ajax weinig gehad aan de kampioenschappen. Normaal neem je afstand na zo'n periode maar helaas.quote:Op zondag 22 september 2013 22:39 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Als we met 0-1 hadden gewonnen na een complete kutwedstrijd gingen we ook op dezelfde voet verder. Elk nadeel heb z'n voordeel dus.
Morgen begint die weer.quote:Op zondag 22 september 2013 22:39 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja want Veltman is geblesseerd. Van der Hoorn bakt er helemaal niks van.
Op welke posities zie jij graag versterking komen? En wie heb je op het oogquote:Op zondag 22 september 2013 22:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Mag hopen dat er wat gekocht wordt in de winter er moet balans zijn in het beleid en dat is ver te zoeken op dit moment
De voorhoede vind ik prefect. De Jong op tien ook. Maar de andere twee middenvelders moeten de verdediging beter beschermen. Daarom stel ik Duarte en Poulsen voor. Poulsen als slot op de deur, Duarte als strafschopgebied-tot-strafschopgebied-speler.quote:Op zondag 22 september 2013 22:37 schreef Ramboetan het volgende:
Ik zou vanaf nu zo gaan spelen:
Cillessen
Van Rhijn - Moisander - Denswil - Boilesen
Blind (Bazoer, als Boilesen rust nodig heeft)
De Jong - Serero
Andersen - Bojan - Fischer
Jullie mogen Maher ophalen.quote:Op zondag 22 september 2013 22:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Mag hopen dat er wat gekocht wordt in de winter er moet balans zijn in het beleid en dat is ver te zoeken op dit moment
Hou op met Poulsen joh. Dat kan echt niet meer.quote:Op zondag 22 september 2013 22:45 schreef huffderobot het volgende:
[..]
De voorhoede vind ik prefect. De Jong op tien ook. Maar de andere twee middenvelders moeten de verdediging beter beschermen. Daarom stel ik Duarte en Poulsen voor. Poulsen als slot op de deur, Duarte als strafschopgebied-tot-strafschopgebied-speler.
Als Veltman zijn wedstrijden heeft gespeeld in Jong Ajax en in goede doen is en Moisander blijft schutteren, zie ik graag Veltman in de basis. Tot die tijd is het centrum Denswil - Moisander de beste optie. Ook vandaag Leek Denswil wel de ervaren verdediger en Moisander het broekie dat net kwam kijken.quote:Op zondag 22 september 2013 22:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je vindt Moisander een lamlul maar toch met hem blijven spelen?
De gehele aanval en een creatieve middenvelder. Tadic mag er van mij sowieso wel bijquote:Op zondag 22 september 2013 22:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Op welke posities zie jij graag versterking komen? En wie heb je op het oog.
Ajax gaat eerst van de beurs. Het grote sluitstuk van Johan's Revolutie. En dan wordt alles anders.quote:Op zondag 22 september 2013 22:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach ik zie Ajax ook niet heel veel beter worden. Over 5 jaar zijn de grote talenten er, maar dan zijn de Boer en het TH alweer gevlogen. Dan is er weer een nieuw beleid en komen we weer in de problemen.
Zo gaat dat.
Sowieso een topspits moet erbij ja. Tadic is daarentegen veel te duur joh, 16 miljoen ofzo.quote:Op zondag 22 september 2013 22:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
De gehele aanval en een creatieve middenvelder. Tadic mag er van mij sowieso wel bij
Daar heb je dus niet zoveel aan.quote:Op zondag 22 september 2013 22:47 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Ajax gaat eerst van de beurs. Het grote sluitstuk van Johan's Revolutie. En dan wordt alles anders.
Het lijkt me sterk dat Tadic nóg een transfer binnen Nederland gaat maken. Die vertrekt enkel richting buitenland. Hij speelt zich zo langzamerhand in de kijker van clubs die bereid zijn meer te betalen dan Ajax.quote:Op zondag 22 september 2013 22:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
De gehele aanval en een creatieve middenvelder. Tadic mag er van mij sowieso wel bij
Die goede VM komt eraan daar zou ik nu niet veel geld in investeren. De Jong zal na dit seizoen ook wel weg gaan dus investeren in Tadic zou niet gek zijn. Schrijnend dat we geen fatsoenlijke spits hebben Bojan, Hoesen en Siggy het is allemaal niets en dan is eigenlijk Siggy nog de minst slechtequote:Op zondag 22 september 2013 22:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sowieso een topspits moet erbij ja. Tadic is daarentegen veel te duur joh, 16 miljoen ofzo.
Ik zou ook graag een goede VM willen zien, dat zal veel schelen denk ik.
Ik ben Poulsen-moe, heeft soms een goede wedstrijd en kan nuttig zijn, maar wat is hij tergend traag. En dat bedoel ik dat niet eens qua snelheid, maar meer in de opbouw. Duarte vind ik wel een hele fijne speler. Kan ook beter uit de voeten als vm dan Schone. Die mist daar te veel fysiek en snelheid voor. Opzich is snelheid niet het belangrijkste op die positie, maar wel als je vaak mee naar voren gaat a la Schone. En deze man kan gewoon echt niet verdedigen. Zie de 2-0 van vandaag.quote:Op zondag 22 september 2013 22:45 schreef huffderobot het volgende:
[..]
De voorhoede vind ik prefect. De Jong op tien ook. Maar de andere twee middenvelders moeten de verdediging beter beschermen. Daarom stel ik Duarte en Poulsen voor. Poulsen als slot op de deur, Duarte als strafschopgebied-tot-strafschopgebied-speler.
Liever niet. het levert niets op, je levert transparantie in en het is zonde van je geld omdat je er geen last van hebt. Stadion kopen gaat het worden om zo de inkomsten te vergroten.quote:Op zondag 22 september 2013 22:47 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Ajax gaat eerst van de beurs. Het grote sluitstuk van Johan's Revolutie. En dan wordt alles anders.
Als eenzame verdedigende middenvelder niet meer, maar wel als hij iemand naast zich krijgt, zoals Duarte. Een beetje zoals van Bommel en Nigel de Jong.quote:Op zondag 22 september 2013 22:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hou op met Poulsen joh. Dat kan echt niet meer.
Ja maar dat kan nog wel even duren met Bazoer hoor. Die moet je ook niet te snel brengen. En Ajax moet geen 16 miljoen meer uitgeven aan één speler. Daarbij is Tadic gewoon onhaalbaar.quote:Op zondag 22 september 2013 22:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die goede VM komt eraan daar zou ik nu niet veel geld in investeren. De Jong zal na dit seizoen ook wel weg gaan dus investeren in Tadic zou niet gek zijn. Schrijnend dat we geen fatsoenlijke spits hebben Bojan, Hoesen en Siggy het is allemaal niets en dan is eigenlijk Siggy nog de minst slechte
Nee want zo speelt Ajax niet. We spelen met één VM die het spel moet verdelen. Poulsen kan dat niet, dus moet je er een betere speler neerzetten.quote:Op zondag 22 september 2013 22:50 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Als eenzame verdedigende middenvelder niet meer, maar wel als hij iemand naast zich krijgt, zoals Duarte. Een beetje zoals van Bommel en Nigel de Jong.
Een tussenjaar vind ik prima mits erook duidelijk spelers spelen die toekomst hebben. Ajax staat wat dat betreft gewoon stil rond het eerste elftal, de jeugd geloof ik wel in over 2 a 3 jaar maar de korte termijn zie ik niet.quote:Op zondag 22 september 2013 22:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar dat kan nog wel even duren met Bazoer hoor. Die moet je ook niet te snel brengen. En Ajax moet geen 16 miljoen meer uitgeven aan één speler. Daarbij is Tadic gewoon onhaalbaar.
Siggy is juist de slechtste spits die we hebben.
Daarom moet je ook gewoon weg met die breedteaankopen zoals Schone en Sana. Heb je geen ene neuk aan, maar ik vrees dat zij niet de laatste breedteaankopen zullen zijnquote:Op zondag 22 september 2013 22:54 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Een tussenjaar vind ik prima mits erook duidelijk spelers spelen die toekomst hebben. Ajax staat wat dat betreft gewoon stil rond het eerste elftal, de jeugd geloof ik wel in over 2 a 3 jaar maar de korte termijn zie ik niet.
Daar ben ik het niet mee eens ik vind Bojan en Hoesen veel en veel slechter dan Siggyquote:Op zondag 22 september 2013 22:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar dat kan nog wel even duren met Bazoer hoor. Die moet je ook niet te snel brengen. En Ajax moet geen 16 miljoen meer uitgeven aan één speler. Daarbij is Tadic gewoon onhaalbaar.
Siggy is juist de slechtste spits die we hebben.
Ik vind ze voetballend zoveel beter. Siggy is echt een houthakker op voetbalschoenen, elke bal stuitert een paar meter van zijn voet af. Hij is totaal niet balvast, dus het middenveld kan ook niet aansluiten. Hij kan ook geen actie maken, hij kan alleen hoge voorzetten van de zijkant erin koppen.quote:Op zondag 22 september 2013 22:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens ik vind Bojan en Hoesen veel en veel slechter dan Siggy
Ja, breedteaankopen moeten ze echt mee kappen.. En ook kappen met 4 miljoen uitgeven aan de Mike Hoorntjesquote:Op zondag 22 september 2013 22:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarom moet je ook gewoon weg met die breedteaankopen zoals Schone en Sana. Heb je geen ene neuk aan, maar ik vrees dat zij niet de laatste breedteaankopen zullen zijn
Cillessenquote:Op zondag 22 september 2013 22:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind ze voetballend zoveel beter. Siggy is echt een houthakker op voetbalschoenen, elke bal stuitert een paar meter van zijn voet af. Hij is totaal niet balvast, dus het middenveld kan ook niet aansluiten. Hij kan ook geen actie maken, hij kan alleen hoge voorzetten van de zijkant erin koppen.
Nee dan zie ik veel liever Hoesen of Bojan die voetballend sterker zijn en nog balvaster zijn. Alleen het probleem is dat echt niemand in vorm is.
Wat ook kan is de Jong in de spits zetten natuurlijk, dat is ook een prima aanspeelpunt.
Gewoon echt dramatisch. Allemaal spelers die of 'mee' kunnen voetballen of tekort komen. Geen een speler die het niveau echt omhoog trekt.quote:Op zondag 22 september 2013 22:58 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja, breedteaankopen moeten ze echt mee kappen.. En ook kappen met 4 miljoen uitgeven aan de Mike HoorntjesCillessen heb ik wel vertrouwen in en Duarte ook wel ( als invaller eigenlijk ) maar voor d rest een slecht aankoopbeleid bij het eerste elftal
Poulsen vult Duarte's fysiek, ervaring en gemeenheid aan en Duarte compenseert de snelheid, wendbaarheid en passing voor Poulsen. Poulsen pakt de ballen af en levert ze in bij Duarte.quote:Op zondag 22 september 2013 22:50 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Ik ben Poulsen-moe, heeft soms een goede wedstrijd en kan nuttig zijn, maar wat is hij tergend traag. En dat bedoel ik dat niet eens qua snelheid, maar meer in de opbouw. Duarte vind ik wel een hele fijne speler. Kan ook beter uit de voeten als vm dan Schone. Die mist daar te veel fysiek en snelheid voor. Opzich is snelheid niet het belangrijkste op die positie, maar wel als je vaak mee naar voren gaat a la Schone. En deze man kan gewoon echt niet verdedigen. Zie de 2-0 van vandaag.
Liever een vleugelspeler die gewoon een mannetje kan passeren.quote:Op zondag 22 september 2013 22:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Oh en een vleugelspeler die de achterlijn haalt svp
Prima opstelling voor de komende tijd. En dan Bojan vanaf links en Andersen vanaf rechts.quote:Op zondag 22 september 2013 22:59 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Cillessen
Ligeon
Veltman
Denswil
Boilesen
Duarte
Blind / Bazoer / Duarte
Serero / Andersen
Andersen / Bojan
De Jong
Bojan / Andersen / Fisher
Enig idee wat het stadion kost? Hoe krijg je die andere partijen eruit?quote:Op zondag 22 september 2013 22:50 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Liever niet. het levert niets op, je levert transparantie in en het is zonde van je geld omdat je er geen last van hebt. Stadion kopen gaat het worden om zo de inkomsten te vergroten.
En volgend jaar een nieuwe spits kopen. Want dan gaan Kolbeinn en Siem wel weg.quote:Op zondag 22 september 2013 23:01 schreef ValHallen het volgende:
We hebben een buitenspeler en een creatieve middenvelder nodig. Siem in de spits.
Hopelijk zoiets in de beker v/d weekquote:Op zondag 22 september 2013 22:59 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Cillessen
Ligeon
Veltman
Denswil
Boilesen
Duarte
Blind / Bazoer / Duarte
Serero / Andersen
Andersen / Bojan
De Jong
Bojan / Andersen / Fisher
Zou niet weten wiequote:Op zondag 22 september 2013 23:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En volgend jaar een nieuwe spits kopen. Want dan gaan Kolbeinn en Siem wel weg.
Tomaat, aardappel. Noem ze allebei centrale middenvelders. Speel je op papier met nul verdedigende middenvelders. Het gaat erom wat ze doen. De verdediging dekken. Want dat is hard nodig.quote:Op zondag 22 september 2013 22:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee want zo speelt Ajax niet. We spelen met één VM die het spel moet verdelen. Poulsen kan dat niet, dus moet je er een betere speler neerzetten.
Jup. En het zou leuk zijn als ze weer eens nadenken over hoe een Ajax spits zou moeten spelen. Ik zie het liefst een type Pantelic.quote:Op zondag 22 september 2013 23:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En volgend jaar een nieuwe spits kopen. Want dan gaan Kolbeinn en Siem wel weg.
Hij is eigenlijk exact hetzelfde type spits als Luc Castaignos..quote:Op zondag 22 september 2013 22:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Siggy is echt een houthakker op voetbalschoenen, elke bal stuitert een paar meter van zijn voet af.
Gewoon met bord op schoot kijken wie topscorer van de Eredivisie wordt dit jaar.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Aanvallend is het ook niet al te best hoor.quote:Op zondag 22 september 2013 23:03 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Tomaat, aardappel. Noem ze allebei centrale middenvelders. Speel je op papier met nul verdedigende middenvelders. Het gaat erom wat ze doen. De verdediging dekken. Want dat is hard nodig.
Totaal niet joh.quote:Op zondag 22 september 2013 23:04 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Hij is eigenlijk exact hetzelfde type spits als Luc Castaignos..
Kopen = opstellen. Anders krijg je van die kansloze PSV/Nijland-verhalen.quote:Op zondag 22 september 2013 22:58 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja, breedteaankopen moeten ze echt mee kappen.. En ook kappen met 4 miljoen uitgeven aan de Mike HoorntjesCillessen heb ik wel vertrouwen in en Duarte ook wel ( als invaller eigenlijk ) maar voor d rest een slecht aankoopbeleid bij het eerste elftal
Een spits die gewoon goed kan fungeren als aanspeelpunt en er ook nog wel eens een balletje inprikt.quote:Op zondag 22 september 2013 23:03 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Jup. En het zou leuk zijn als ze weer eens nadenken over hoe een Ajax spits zou moeten spelen. Ik zie het liefst een type Pantelic.
quote:Op zondag 22 september 2013 23:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon met bord op schoot kijken wie topscorer van de Eredivisie wordt dit jaar.Pelle of Finbo dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het begint achterin. Dan voelen de mensen voorin zich ook een stuk leuker.quote:Op zondag 22 september 2013 23:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Aanvallend is het ook niet al te best hoor.
Er zal toch nog wel ergens nog een type Bony spelenquote:Op zondag 22 september 2013 23:07 schreef ValHallen het volgende:
Bony is echt de perfecte Ajax spits. Hadden we hem maar gehaald toen hij in Praag voetbalde
Dat is waar. Maar dat heeft natuurlijk ook met die debiele keeper te maken waardoor de verdediging niet zeker is.quote:Op zondag 22 september 2013 23:07 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Het begint achterin. Dan voelen de mensen voorin zich ook een stuk leuker.
Mag toch hopen dat we na vandaag van die clown af zijn...quote:Op zondag 22 september 2013 23:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar dat heeft natuurlijk ook met die debiele keeper te maken waardoor de verdediging niet zeker is.
Zijn lot is bezegeld. Ik hoorde dat hij rookt en op een brommer rijdt. Geen voorbeeld voor de jeugd dus.quote:Op zondag 22 september 2013 23:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar dat heeft natuurlijk ook met die debiele keeper te maken waardoor de verdediging niet zeker is.
Fysiek sterk en technisch onderlegd. Da's een zeldzaam type. Zlatan en Drogba proberen te halen.quote:Op zondag 22 september 2013 23:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er zal toch nog wel ergens nog een type Bony spelen
Dat hoopte ik al na die wedstrijd bij Utrecht.quote:Op zondag 22 september 2013 23:09 schreef Fargo het volgende:
[..]
Mag toch hopen dat we na vandaag van die clown af zijn...
Hij rijdt motor. Was nog een item over op Ajax TV van de zomer.quote:Op zondag 22 september 2013 23:10 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Zijn lot is bezegeld. Ik hoorde dat hij rookt en op een brommer rijdt. Geen voorbeeld voor de jeugd dus.
Zal vast nog wel ergens te vinden zijn. Alleen dan moet Ajax goed scouten.quote:Op zondag 22 september 2013 23:10 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Fysiek sterk en technisch onderlegd. Da's een zeldzaam type. Zlatan en Drogba proberen te halen.
Natuurlijk ligt het daar aan. Al denk ik wel dat deze selectie opeens redelijk wordt met een topper in het team.quote:Op zondag 22 september 2013 23:15 schreef FireFox1 het volgende:
We zijn dus allemaal over eens dat het ligt aan de matige selectie.
Ik weet dat hij een Harley heeft, maar niet zo'n mooie. Een beetje een Terminator-achtige Batman-brommer.quote:Op zondag 22 september 2013 23:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hij rijdt motor. Was nog een item over op Ajax TV van de zomer.
Jong Ajax gaan kijken dan. Daar kun je als speler ook ontwikkelen hoor. Zie Denswil, zat vorig seizoen vrijwel nooit bij de selectie en is nu basisspeler.quote:Op zondag 22 september 2013 22:54 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Een tussenjaar vind ik prima mits erook duidelijk spelers spelen die toekomst hebben. Ajax staat wat dat betreft gewoon stil rond het eerste elftal, de jeugd geloof ik wel in over 2 a 3 jaar maar de korte termijn zie ik niet.
Test: wie zou ik willen hebben voor Twente?quote:Op zondag 22 september 2013 23:15 schreef FireFox1 het volgende:
We zijn dus allemaal over eens dat het ligt aan de matige selectie.
Cillessen straalt een stuk meer rust uit.quote:Op zondag 22 september 2013 23:18 schreef ValHallen het volgende:
Ja, en toch is Cillessen niet de oplossing van al onze problemen. Het is een keeper die 2,5 seizoen lang wat bekerpotjes heeft gekeept. 1 leuk seizoen gespeeld bij NEC, ik heb er eigenlijk geen vertrouwen in.
Dan moet Cillessen daar wel echt heel slecht in zijn want Vermeer kan daar namelijk ook niks van, onrust alom met hem in het doel. Hoewel...er is één zekerheid, als de bal links gaat grabbelt Vermeer naar rechtsquote:Op zondag 22 september 2013 23:24 schreef huffderobot het volgende:
[..]
[/b]
Test: wie zou ik willen hebben voor Twente?
Ziggy de Houthakker. Is gewoon uit vorm. Kan het niveau van subtop Duitsland makkelijk aan.
Fischer. In potentie veruit de beste van Ajax. Depri vanwege vertrek Eriksen.
Misschien Andersen. Heb ik te weinig van gezien.
De rest hoef ik niet.![]()
De verdediging is niet best en behoorlijk onervaren. Ik denk dat Frank vooral vanwege Vermeer's ervaring ook zo lang aan hem heeft vastgehouden. Misschien heeft hij niet voldoende vertrouwen in de organiserende capaciteiten van Cillessen.
Los = hebben. Normaal gesproken. Los betekent nu dat je richting doellijn kunt voor een ultieme reddingspoging. Vertrouwen = weg.quote:Op zondag 22 september 2013 23:28 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dan moet Cillessen daar wel echt heel slecht in zijn want Vermeer kan daar namelijk ook niks van, onrust alom met hem in het doel. Hoewel...er is één zekerheid, als de bal links gaat grabbelt Vermeer naar rechts
Cillessen loopt 90 minuten lang te schreeuwen.quote:Op zondag 22 september 2013 23:28 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dan moet Cillessen daar wel echt heel slecht in zijn want Vermeer kan daar namelijk ook niks van, onrust alom met hem in het doel. Hoewel...er is één zekerheid, als de bal links gaat grabbelt Vermeer naar rechts
Dat is waar, maar een balletje naar de links of rechtback moet hij inmiddels toch wel kunnen.quote:Op zondag 22 september 2013 23:31 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Cillessen loopt 90 minuten lang te schreeuwen.
Ik denk dat Frank het meevoetballen heel erg belangrijk vindt. Cillessen roeit vrijwel elke bal keihard naar voren.
Tsja, ik heb het gevoel dat Cillessen wel gewoon mee kan voetballen maar dat hij er dan inderdaad te snel voor koest om de lange bal te geven. Dat is wel aan te leren, liever dat en iemand met meer potentie dan een clown en grabbelaar.quote:Op zondag 22 september 2013 23:31 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik denk dat Frank het meevoetballen heel erg belangrijk vindt. Cillessen roeit vrijwel elke bal keihard naar voren.
Waar zie je zijn hoofd dan?quote:Op zondag 22 september 2013 23:48 schreef Stiggie het volgende:
Aan het hoofd van Vermeer te zien lijkt het mij dat Cillessen gaat keepen.
Tijdens zijn interview na de wedstrijd. Ik kreeg hetzelfde idee dat hij weet hoe laat het nu is.quote:Op zondag 22 september 2013 23:49 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Waar zie je zijn hoofd dan?Ik loop trouwens de Arena uit als Vermeer weer keept....mzzl.
Na de wedstrijd hoe hij weg liep en zijn uitstraling na de wedstrijd uberhaupt en ook het interview. Hij heeft echt wel met Frankie vooraf besproken dat dit soort fouten niet meer mogen, gezien hij ook al een poosje terug onderwerp van gesprek was. Daarbij het feit dat Frankie zei dat Cillessen aan de deur klopt = 1+1=2quote:
Oke mooi. Is inderdaad aan zijn reactie af te lezen omdat hij anders had gezegd van: blunder? Ja dat kanquote:Op zondag 22 september 2013 23:51 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Na de wedstrijd hoe hij weg liep en zijn uitstraling na de wedstrijd uberhaupt en ook het interview. Hij heeft echt wel met Frankie vooraf besproken dat dit soort fouten niet meer mogen, gezien hij ook al een poosje terug onderwerp van gesprek was. Daarbij het feit dat Frankie zei dat Cillessen aan de deur klopt = 1+1=2
Frankie zei ook al: Als dat zo is bespreek ik dat eerst met hem
Anders had ie ook wel gezegd: Nee fouten kunnen gebeuren Vermeer is gewoon onze eerste keeper
Hoeveel is et geworden??quote:Op zondag 22 september 2013 23:54 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Oke mooi. Is inderdaad aan zijn reactie af te lezen omdat hij anders had gezegd van: blunder? Ja dat kan
Jij ook weer.quote:
quote:Op maandag 23 september 2013 01:17 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
Jij ook weer.
Kun je niet lekker gaan fappen in het PSV topic?
Ik maak me ook zorgen, aan de andere kant was er op de beginfase niets aan de hand en knakt het gehele team bij de 1-0. Maar dit seizoen is er nog geen wedstrijd overtuigend gewonnen en zijn er spelers die structureel gewoon niet het niveau hebben. doelpunten 13-13 , er waren tijden dat de hoofdingang in brand stond met dit soort resultaten.quote:Op maandag 23 september 2013 01:59 schreef Shreyas het volgende:
Het was een nederlaag die je kon zien aankomen, verdedigend is Ajax gewoon heel slecht. Aanvallend ook te zwak om de (matige) verdediging van PSV te breken. Ook al is het niveauverschil in de wedstrijd niet zo groot, je moet je natuurlijk wel afvragen je op deze manier verliest. PSV speelde zeker niet goed, waren ook niet in de sterkste formatie (geen Rekik bijvoorbeeld) en toch blijft het verdedigend makkelijk overeind.
Maar los van deze wedstrijd, als je kijkt naar het grote geheel moet je je toch wel echt zorgen gaan maken natuurlijk. Ik bedoel, als we de wedstrijd tegen Barcelona even vergeten, in de competitie speel je 7 wedstrijden en krijg je 13 goals tegen. Dat is bijna 2 per wedstrijd, dat is niet normaal, volstrekt kampioen onwaardig. Ik kan me herinneren dat er tijden waren dat Ajax in de eerste seizoenshelft nog geen 13 goals tegen kregen. En wat betreft de verliespunten, zeven wedstrijden gespeeld, 2 keer verloren (net zoveel als ik het vorige seizoen), ja dat is triest.
Ajax speelt gewoon in veel wedstrijden (ook die ze winnen, bijvoorbeeld tegen Feyenoord of PEC) heel erg slecht. Alles wordt moeizaam gewonnen, ongeacht de tegenstander. En het mag duidelijk zijn dat het steeds allemaal begint bij een dramatische verdediging, die kunnen er alle vijf (incl. keeper) echt niets van.
Meevoetballende keepers is echt de grootste onzin die er bestaat.quote:Op zondag 22 september 2013 23:31 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
We wisten dat het dit jaar een ander verhaal zou worden, zeker toen Eriksen en Alderweireld vertrokken. Dus in principe reken ik niet op het kampioenschap, alleen zou het zonde zijn als je ruim voor de winterstop al afhaakt. Sowieso moet je blijven strijden om plek 2.quote:Op maandag 23 september 2013 02:06 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik maak me ook zorgen, aan de andere kant was er op de beginfase niets aan de hand en knakt het gehele team bij de 1-0. Maar dit seizoen is er nog geen wedstrijd overtuigend gewonnen en zijn er spelers die structureel gewoon niet het niveau hebben. doelpunten 13-13 , er waren tijden dat de hoofdingang in brand stond met dit soort resultaten.
quote:Op maandag 23 september 2013 04:47 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Meevoetballende keepers is echt de grootste onzin die er bestaat.
quote:Op maandag 23 september 2013 07:19 schreef Heeinz het volgende:
Zoals geplaatst in het PSV topic...
[ afbeelding ]
...........................................
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wie is diegene die het dichtste bij staat maar pas na een seconde of 2 ook eens begint te lopenquote:Op maandag 23 september 2013 07:19 schreef Heeinz het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Prachtig. Misschien kan de scheids VM of CV worden? Meer inzicht dan de Ajacieden en een stuk sneller.....quote:Op maandag 23 september 2013 07:19 schreef Heeinz het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 23 september 2013 07:19 schreef Heeinz het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Is wel erg maar wat Schone doet of eigenlijk niet doet bij die goal van Willems is ook schrijnend, over de keeper zal ik het maar niet meer hebben.quote:Op maandag 23 september 2013 07:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Het is niet alleen de scheidsrechter trouwens maar ook nog 2 spelers van PSV die met minstens 5 meter achterstand beginnen aan 40 meter sprint en er dan nog eerder bij zijn.
Een aantal spelers zijn door de mand gezakt en tonen niet aan dat ze beter zijn dan een jeugdspeler...quote:Op maandag 23 september 2013 07:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is wel erg maar wat Schone doet of eigenlijk niet doet bij die goal van Willems is ook schrijnend, over de keeper zal ik het maar niet meer hebben.
Wtf???quote:Op maandag 23 september 2013 07:19 schreef Heeinz het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Usain Nijhuis.quote:Op maandag 23 september 2013 07:19 schreef Heeinz het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Is volgens mij voor 90% mentaal. Als je die Ajacieden ook ziet rennen, die rennen niet om mogelijkerwijs nog wat tegen te houden in de rebound. Die rennen gewoon omdat ze er bij het doelpunt een beetje in de buurt moeten staan. Dat is geen echt rennen, dat is rennen voor de bühne, surrogaatrennen.quote:Op maandag 23 september 2013 08:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij is de enige die zijn werk doet
Klopt wel maar toen was het al 2-0 geloof ik of was dit de 4-0?quote:Op maandag 23 september 2013 08:20 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Is volgens mij voor 90% mentaal. Als je die Ajacieden ook ziet rennen, die rennen niet om mogelijkerwijs nog wat tegen te houden in de rebound. Die rennen gewoon omdat ze er bij het doelpunt een beetje in de buurt moeten staan. Dat is geen echt rennen, dat is rennen voor de bühne, surrogaatrennen.
Surrogaatrennenquote:Op maandag 23 september 2013 08:20 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Is volgens mij voor 90% mentaal. Als je die Ajacieden ook ziet rennen, die rennen niet om mogelijkerwijs nog wat tegen te houden in de rebound. Die rennen gewoon omdat ze er bij het doelpunt een beetje in de buurt moeten staan. Dat is geen echt rennen, dat is rennen voor de bühne, surrogaatrennen.
Wtfquote:Op maandag 23 september 2013 07:19 schreef Heeinz het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sowieso is het mentaal, Psv heeft gewonnen door Ajax, niet doordat psv nou zo goed is.quote:Op maandag 23 september 2013 08:20 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Sterke nieuwe term.quote:Op maandag 23 september 2013 08:20 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Dat was de 4-0.quote:Op maandag 23 september 2013 08:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Klopt wel maar toen was het al 2-0 geloof ik of was dit de 4-0?
Zoals altijd als Ajax verliest en PSV wint.quote:Op maandag 23 september 2013 08:28 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Sowieso is het mentaal, Psv heeft gewonnen door Ajax, niet doordat psv nou zo goed is.
Vond ik allemaal wel meevallen dat aanvallende combinatiespel van PSV, maar goed verdiende overwinning verder.quote:Op maandag 23 september 2013 08:30 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Zoals altijd als Ajax verliest en PSV wint.
PSV was feller, individueel superieur en zelfs het aanvallende combinatiespel was van PSV beter.
Komt door het vertrek van Eriksen.
Ik heb die combinaties niet gezien en superieur ook niet eigenlijk..Terecht gewonnen wel ja.quote:Op maandag 23 september 2013 08:30 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Zoals altijd als Ajax verliest en PSV wint.
PSV was feller, individueel superieur en zelfs het aanvallende combinatiespel was van PSV beter.
Komt door het vertrek van Eriksen.
Ik zeg ook niet dat we Barca-waardig waren, maar psv creëerde meer aanvallen door te combineren dan Ajax, dus waren ze daarin beter.quote:Op maandag 23 september 2013 08:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vond ik allemaal wel meevallen dat aanvallende combinatiespel van PSV, maar goed verdiende overwinning verder.
Het meeste gevaar zat in de omschakeling dat is niet hetzelfde als aanvallen creërenquote:Op maandag 23 september 2013 08:37 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat we Barca-waardig waren, maar psv creëerde meer aanvallen door te combineren dan Ajax, dus waren ze daarin beter.
Zelfs in de eerste helft (toen Ajax volgens sommige hier superieur was) kreeg PSV meer uitgespeelde kansen.
Tikkeltje overdreven, maar hij maakt idd te veel fouten. Het wordt tijd voor Cillessen.quote:Op maandag 23 september 2013 08:42 schreef stoeltafel het volgende:
Vermeer is toch debat aan bijna iedere wedstrijd dit seizoen
AZ uit, de 1-1 komt door een fout van Vermeer
Zwolle thuis, enorme blunder die onterecht is afgekeurd
Heerenveen 3 tegengoals
Groningen 1-1
Barca 4 goals
PSV 4 goals
Dit zegt toch alles. Ben heel benieuwd wat er gebeurt als Vermeer zondag gewoon weer keept.
Eens, Ajax ook niet. Verder 0 zelf gecreëerde kansen, zo slecht maar dit was wel te verwachten. Het hele seizoen is zo extreem slecht en dit heeft te maken met de enorm matige selectie wat weer komt door het TH. Totaal niet door selecteren en enorme domme breedteaankopen die Ajax totaal niet verder helpen. Ajax heeft 30 miljoen uitgegeven in 3 jaar, niet niks.quote:Op maandag 23 september 2013 08:42 schreef GGMM het volgende:
PSV was goed in de omschakeling, maar ik heb ze niet zien combineren tbh.
Maak daar dan Barca 2 goals van en PSV 1,5... Beschamende cijfers voor een keeper in het shirt van Ajax. En dan heeft stoeltafel Feyenoord thuis niet eens meegerekend.quote:Op maandag 23 september 2013 08:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tikkeltje overdreven, maar hij maakt idd te veel fouten. Het wordt tijd voor Cillessen.
Cillessen wordt teveel opgehemeld.quote:Op maandag 23 september 2013 08:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tikkeltje overdreven, maar hij maakt idd te veel fouten. Het wordt tijd voor Cillessen.
Is maar 1 manier om achter te komenquote:Op maandag 23 september 2013 08:48 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Cillessen wordt teveel opgehemeld.
Uh, oke.quote:Op maandag 23 september 2013 08:48 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Al hebben we de keeper van een lokaal G-elftal achter de hand. Opstellen! Vermeer is niet meer te handhaven. Je komt nu echt op een punt waar spelers de gelatenheid gaan uitstralen als hij weer eens een bal doorlaat. In alle linies werkt zoiets door. Zoveel onzekerheid, zoveel gegrabbel, da's echt niet lekker voetballen...quote:Op maandag 23 september 2013 08:48 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Ik heb echt wel vertrouwen in De Boer hoor daar doet zo'n nederlaag van gisteren echt niets aan af, als je dragende spelers het niet brengen houdt het wel een beetje op.quote:Op maandag 23 september 2013 08:49 schreef stoeltafel het volgende:
Maar het trieste is, dat het volgens mij niet heel erg veel beter kan dit seizoen. Wat kan je verwachten van een Schone, Poulsen of ee Siggy? Alsof zij het niveau omhoog gaan trekken. Verder begin ik steeds meer te vrezen voor De Boer. Ja hij heeft goeie dingen gedaan maar is zo fucking eigenwijs. Tactisch snapt die er steeds minder van. Hij was tevreden over Siggy gisterenVerder is hij ook zoekende. Zag dat de afgelopen 10 wedstrijden het middenveld iedere keer anders is geweest.
4-1, 11-04-1999.quote:Op maandag 23 september 2013 00:54 schreef Idisrom het volgende:
Zelfs Edwin van der Sar heeft met Ajax wel eens vier tegendoelpunten om de oren gekregen.
Dat was nota bene nog tegen Cambuur (ook 4 - 0)
Wie zijn precies de dragende spelers van Ajax eigenlijk? Sinds het vertrek van Vertonghen/Alderweireld/Eriksen is het toch eigenlijk wel heel pover. Toch niet Siem de Jong, he? Dat is een beetje de Lex Immers (wel een sterk verbeterde uitgave) van Ajax...quote:Op maandag 23 september 2013 08:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb echt wel vertrouwen in De Boer hoor daar doet zo'n nederlaag van gisteren echt niets aan af, als je dragende spelers het niet brengen houdt het wel een beetje op.
Begin steeds meer te twijfelen aan zijn talent. Is die echt zo goed? Vorig jaar maakte die een paar goals maar echt goede wedstrijden? Dat waren er volgens mij niet zoveel.quote:Op maandag 23 september 2013 08:56 schreef Lange_Lans het volgende:
Fischer was gisteren wel enorm slecht inderdaad. Die jongen heeft werkelijk waar niets goed gedaan. Die had ik er denk ik in de rust al uitgehaald.
Menneke heeft zeker talent, maar is geen Eriksen en ook Andersen schat ik wat hoger in. Maar ik baseer me op een aantal wedstrijden en flarden die ik in het verleden heb gezien. Als ik dan kijk naar de talenten op de vleugels bij PSV en Feyenoord zie ik daar meer in als in Fischer.quote:Op maandag 23 september 2013 08:58 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Begin steeds meer te twijfelen aan zijn talent. Is die echt zo goed? Vorig jaar maakte die een paar goals maar echt goede wedstrijden? Dat waren er volgens mij niet zoveel.
Ik denk dat je hem toch wat onderschat, al leek het gisteren wel zo, verder Moisander (was gisteren ook slecht), ook Schone moet slimmer zijn (was drama), Bojan, die was nog wel wel aardig.quote:Op maandag 23 september 2013 08:57 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Wie zijn precies de dragende spelers van Ajax eigenlijk? Sinds het vertrek van Vertonghen/Alderweireld/Eriksen is het toch eigenlijk wel heel pover. Toch niet Siem de Jong, he? Dat is een beetje de Lex Immers (wel een sterk verbeterde uitgave) van Ajax...
Dat werd aan het begin van het seizoen ook gezegd en iedereen weet hoe hij dat toen heeft tegengesproken.quote:Op zondag 22 september 2013 23:04 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Hij is eigenlijk exact hetzelfde type spits als Luc Castaignos..
De Boer eruit trappen zou het domste zijn wat Ajax kan doen.quote:Op maandag 23 september 2013 08:49 schreef stoeltafel het volgende:
Maar het trieste is, dat het volgens mij niet heel erg veel beter kan dit seizoen. Wat kan je verwachten van een Schone, Poulsen of ee Siggy? Alsof zij het niveau omhoog gaan trekken. Verder begin ik steeds meer te vrezen voor De Boer. Ja hij heeft goeie dingen gedaan maar is zo fucking eigenwijs. Tactisch snapt die er steeds minder van. Hij was tevreden over Siggy gisterenVerder is hij ook zoekende. Zag dat de afgelopen 10 wedstrijden het middenveld iedere keer anders is geweest.
Dip op die leeftijd is normaal al duurt het hem wel heel lang, of die spelers die jij noemt beter gaan zijn, de tijd zal het leren.quote:Op maandag 23 september 2013 09:00 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Menneke heeft zeker talent, maar is geen Eriksen en ook Andersen schat ik wat hoger in. Maar ik baseer me op een aantal wedstrijden en flarden die ik in het verleden heb gezien. Als ik dan kijk naar de talenten op de vleugels bij PSV en Feyenoord zie ik daar meer in als in Fischer.
Ik vind De Jong de beste speler van Nederland. Al was het gisteren huilen met de pet op.quote:Op maandag 23 september 2013 08:57 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Wie zijn precies de dragende spelers van Ajax eigenlijk? Sinds het vertrek van Vertonghen/Alderweireld/Eriksen is het toch eigenlijk wel heel pover. Toch niet Siem de Jong, he? Dat is een beetje de Lex Immers (wel een sterk verbeterde uitgave) van Ajax...
En dat is erg omdat....?quote:Op maandag 23 september 2013 09:03 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Toen ze Cillesen kochten dachten ze Vermeer waarschijnlijk binnen 1/2 transfer windows te kunnen verkopen maar dat is nooit gebeurt. Als je hem nu op de bank zet verkoop je hem helemaal nooit meer.
Ik zou er weinig problemen mee hebben.quote:Op maandag 23 september 2013 09:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De Boer eruit trappen zou het domste zijn wat Ajax kan doen.
Lijkt me een dure reserve keeper.quote:
Mwah, ik vind Martens wanneer fit wel beter. En Tadic.quote:Op maandag 23 september 2013 09:03 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik vind De Jong de beste speler van Nederland. Al was het gisteren huilen met de pet op.
Die zit vanavond toch bij Derksen & ...?quote:Op maandag 23 september 2013 09:04 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik zou er weinig problemen mee hebben.
Zou een verlies zijn voor het Nederlandse voetbal. Vind ik een geweldige kerel. Zijn broer daarentegen is een mongool eersteklas.
Ik vind Fischer op bepaalde punten wat beperkt. Ik kan me in de eredivisie een handvol goede wedstrijden van hem herinneren. Te weinig iig om een blijvende indruk achter te laten.quote:Op maandag 23 september 2013 09:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dip op die leeftijd is normaal al duurt het hem wel heel lang, of die spelers die jij noemt beter gaan zijn, de tijd zal het leren.
0-1, van Arveladze volgens mij.quote:Op maandag 23 september 2013 09:05 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Oooh, sorry. dat tegendoelpunt was ik in mijn geheugen inmiddels dan kwijtgeraakt.
Als die voetbalt is die aardig, maar voetballen bij AZ is toch anders als voetballen bij PSV, Ajax en in mindere mate Feyenoord. Tadic zou daar denk ik wel aan kunnen haken. Maar de beste voetballer voetbalt per definitie niet bij een club onder de top.quote:Op maandag 23 september 2013 09:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, ik vind Martens wanneer fit wel beter. En Tadic.
Ja, maar die spelers zijn creatiever en tonen dat ook als ze spelen. De Jong is een nuttige, knoestige werker maar wel een houten klaas. Een soort Immers 2.0 die z'n kansen niet mist.quote:Op maandag 23 september 2013 09:07 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Als die voetbalt is die aardig, maar voetballen bij AZ is toch anders als voetballen bij PSV, Ajax en in mindere mate Feyenoord. Tadic zou daar denk ik wel aan kunnen haken. Maar de beste voetballer voetbalt per definitie niet bij een club onder de top.
Geld zat. Je moet op kwaliteit selecteren, niet op hoe duur iemand is.quote:Op maandag 23 september 2013 09:04 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Lijkt me een dure reserve keeper.
Erg functionele techniek. Als je die achter de spits zet en je voetbalt met de punt naar voren, wordt hij topscoorder van Nederland. Daar ben ik van overtuigd.quote:Op maandag 23 september 2013 09:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, maar die spelers zijn creatiever en tonen dat ook als ze spelen. De Jong is een nuttige, knoestige werker maar wel een houten klaas. Een soort Immers 2.0 die z'n kansen niet mist.
Misschien op basis van werklust en inzet. Hij heeft niet de techniek van een Maher, niet het inzicht van een Eriksen, niet de hardheid van een Strootman. Hij heeft op alle punten net genoeg, maar dat net genoeg is echt net over het randje. Als hij niet alles geeft, valt hij gelijk terug naar een zeer bedenkelijk niveau. Kan niet teren op enig uitzonderlijk talent, dat bedoel ik meer. Als Immers niet 100% gaat dan heeft die ook niks over qua talent. Zelfs als spelers als Eriksen, Vilhena en Maher als een drol spelen, hebben ze nog wel eens een moment waarmee ze de boel open kunnen breken. Dat is ook de reden dat die niet zo snel gewisseld zullen worden bij slechte momenten. Bij Immers en De Jong kun je vaak meteen al zien dat ze de boel gaan verklooien.quote:Op maandag 23 september 2013 09:03 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik vind De Jong de beste speler van Nederland. Al was het gisteren huilen met de pet op.
Nee dat moet ook niet gebeuren maar er mag wel eens wat veranderen. Het is jammer dat De Boer alles zo laat ziet. Bojan eerst 5 wedstrijden op de rechtsbuiten zetten. Siggy nu weer rechtsbuiten zeggen. Jansen als VM ipv Anita, enzquote:Op maandag 23 september 2013 09:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gaat het? Tadic bedoel je. Die is wel wat bepalender. Kijk even hoe goed Schaars was de afgelopen wedstrijden.quote:Op maandag 23 september 2013 09:15 schreef Lange_Lans het volgende:
Momenteel vind ik trouwens Schaars met afstand de beste speler in de eredivisie.
quote:Op maandag 23 september 2013 09:15 schreef Lange_Lans het volgende:
Momenteel vind ik trouwens Schaars met afstand de beste speler in de eredivisie.
Mee eens. Met zijn broertje voor hem in de spits en hij kort er achter heb je een topduo.quote:Op maandag 23 september 2013 09:03 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ja, het gaat wel weer. Dank je.quote:Op maandag 23 september 2013 09:20 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Gaat het? Tadic bedoel je. Die is wel wat bepalender. Kijk even hoe goed Schaars was de afgelopen wedstrijden.
Kijk daar is hij. Wat hebben we gelachen gisteren.quote:
Ik vind het wel iets hebben dat je zo met mij bezig bent.quote:Op maandag 23 september 2013 09:22 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Kijk daar is hij. Wat hebben we gelachen gisteren.
Maar vertel, wie is er op dit moment beter en meer bepalend?
Tadic is verreweg de beste speler van de eredivisie op het moment.quote:Op maandag 23 september 2013 09:22 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ja, het gaat wel weer. Dank je.
Zoals ik net al schreef, kan de beste speler van Nederland wat mij betreft nooit bij een Twente of AZ voetballen. Daar is veel minder druk en heb je wat mindere spelers om je heen staan waardoor je er al snel uitspringt. Het is altijd bezien of zo een speler er bij Ajax of PSV boven uitspringt.
Je doet je zelf teveel eer aan hoor.quote:Op maandag 23 september 2013 09:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind het wel iets hebben dat je zo met mij bezig bent.
En ik lachte meer om het feit dat de Eredivisie zo ver is afgezakt dat er mensen zijn die vinden dat Stijn 'balletje breed' Schaars de beste is.
Goeie speler inderdaad. Graag zie ik hoe hij doet bij een niet-subtopper.quote:Op maandag 23 september 2013 09:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Tadic is verreweg de beste speler van de eredivisie op het moment.
Ik was er gisteren gewoon, maar je zal het ongetwijfeld zelf zo hebben ervaren.quote:Op maandag 23 september 2013 09:26 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Je doet je zelf teveel eer aan hoor.Ik vind het mooi als ik hoor dat de oppertroll-became-mod zich niet laat zien na een beschamend verlies.
Ik zeg niet dat hij alleen balletjes breed geeft, maar hij staat niet bepaald bekend om z'n splijtende passes.quote:Schaars is zeker niet de meest getalenteerde speler, maar als jij denkt dat hij alleen balletjes breed speelt heb je nog minder voetbalverstand dan ik in eerste instantie dacht.
1ste.quote:Op maandag 23 september 2013 09:32 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Zeg het maar jongens, waar gaat Ajax dit seizoen eindigen?
Is te duur voor de top in Nederland. Maar hij hoort eigenlijk al jaren bij de topspelers van de eredivisie. Dit seizoen is er echter niet echt meer iemand die bij hem in de buurt komt.quote:Op maandag 23 september 2013 09:27 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Goeie speler inderdaad. Graag zie ik hoe hij doet bij een niet-subtopper.
Met deze groep? Top 4.quote:Op maandag 23 september 2013 09:32 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Zeg het maar jongens, waar gaat Ajax dit seizoen eindigen?
Matig elftal GGMM, dat weet jij toch net zo goed als ik.quote:
Mwa, het moet technisch gezien wel haalbaar zijn gezien het eigen vermogen van Ajax, maar goedkoop zal het niet zijn. Weet ook niet of je dat moet willen.quote:Op maandag 23 september 2013 09:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Is te duur voor de top in Nederland. Maar hij hoort eigenlijk al jaren bij de topspelers van de eredivisie. Dit seizoen is er echter niet echt meer iemand die bij hem in de buurt komt.
Ajax zal in januari wel flink gaan uitgeven, maar Tadic halen zal nog een brug te ver zijn gok ik zo.
Waarom denk je zit? Zit net even de stand te kijken en ik moest lachen dat het zo triest is.quote:
Ja, eens. Maar de rest van de elftallen in de Eredivisie niet?quote:Op maandag 23 september 2013 09:34 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Matig elftal GGMM, dat weet jij toch net zo goed als ik.
Maar zoals ik net al uit probeerde te leggen is er bij Twente veel minder druk. Daarnaast heb je mindere spelers om je heen staan waardoor je je al snel onderscheidt. Tadic heeft een gouden linker, flair en inzicht, maar hij is zo snel als dikke stront door een trechter.quote:Op maandag 23 september 2013 09:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Is te duur voor de top in Nederland. Maar hij hoort eigenlijk al jaren bij de topspelers van de eredivisie. Dit seizoen is er echter niet echt meer iemand die bij hem in de buurt komt.
Ajax zal in januari wel flink gaan uitgeven, maar Tadic halen zal nog een brug te ver zijn gok ik zo.
Nee man. Lood om oud ijzer.quote:Op maandag 23 september 2013 09:37 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Feyenoord heeft op bijna iedere positie een betere speler lopen.
Dat heeft elke club in de eredivisie toch. PSV sleept een punt uit het vuur tegen Cambuur thuis, Feyenoord kan niet eens winnen tegen een armoedig NEC, Ajax wordt overklast door PEC in eigen huis. Eredivisiequote:Op maandag 23 september 2013 09:34 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Matig elftal GGMM, dat weet jij toch net zo goed als ik.
De kampioen gaat dit jaar een negatief puntenrecord halen.quote:Op maandag 23 september 2013 09:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat heeft elke club in de eredivisie toch. PSV sleept een punt uit het vuur tegen Cambuur thuis, Feyenoord kan niet eens winnen tegen een armoedig NEC, Ajax wordt overklast door PEC in eigen huis. Eredivisie
Raap me op.quote:Op maandag 23 september 2013 09:37 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Feyenoord heeft op bijna iedere positie een betere speler lopen.
Het is toch lachwekkend. Ieder jaar klagen we weer hoe het niveau nog dramatischer is dan het jaar ervoor.quote:Op maandag 23 september 2013 09:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat heeft elke club in de eredivisie toch. PSV sleept een punt uit het vuur tegen Cambuur thuis, Feyenoord kan niet eens winnen tegen een armoedig NEC, Ajax wordt overklast door PEC in eigen huis. Eredivisie
Wie zou er op Siem de Jong na wat toevoegen aan Feyenoord?quote:
Anderzijds kunnen compleet geflopte spitsen als Finnbogason, Vleminckx, hier even topscorer worden.quote:Op maandag 23 september 2013 09:44 schreef Omega het volgende:
Toch vreemd dat velen zo negatief doen over de eredivisie, maar een Verthongen, Eriksen, maar ook John, van Wolfswinkel, Ozbilis allemaal geweldig doen in het buitenland, en een Bojan, of andere buienlandse "subtoppers" nauwelijks mee kunnen in de eredivisie.
De resultaten van de Nederlandse clubs in Europa zijn wel slecht, maar of het niveau zo slecht is, weet ik niet.
Hm, ik wilde hier eigenlijk tegenin gaan, maar ik heb gisteren de eerste helft van AS Roma-Lazio gekeken en ben uit ellende maar weer naar Feyenoord gaan kijken.quote:Op maandag 23 september 2013 09:44 schreef Omega het volgende:
De resultaten van de Nederlandse clubs in Europa zijn wel slecht, maar of het niveau zo slecht is, weet ik niet.
PSG wint ook thuis niet van een franse laagvlieger, Liverpool verliest thuis van Southampton, Chelsea van Basel. Zijn genoeg voorbeelden van soortgelijke situaties in buitenlandse competities. Alleen Spanje volgens mij niet, maar dat is een saaie competitie geworden.quote:Op maandag 23 september 2013 09:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Cilessen, van Rhijn, Blind, Denswil, Schönequote:Op maandag 23 september 2013 09:45 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Wie zou er op Siem de Jong na wat toevoegen aan Feyenoord?
2e helft was blijkbaar top. Strootman uitblinker dit dat.quote:Op maandag 23 september 2013 09:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hm, ik wilde hier eigenlijk tegenin gaan, maar ik heb gisteren de eerste helft van AS Roma-Lazio gekeken en ben uit ellende maar weer naar Feyenoord gaan kijken.
JR-Style is het hier niet mee eens.quote:Op maandag 23 september 2013 09:46 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
2e helft was blijkbaar top. Strootgod uitblinker dit dat.
Dat zul je net zien.quote:Op maandag 23 september 2013 09:46 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
2e helft was blijkbaar top. Strootman uitblinker dit dat.
De lege stoeltjes tifo reikt ook buiten Nederland?quote:Op maandag 23 september 2013 09:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zul je net zien.
Het stadion was ook maar voor een kwart gevuld trouwens. Dat was misschien nog wel het meest treurige.
Vandaar dat Strootman het zo goed deed.quote:Op maandag 23 september 2013 09:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zul je net zien.
Het stadion was ook maar voor een kwart gevuld trouwens. Dat was misschien nog wel het meest treurige.
Nouja is natuurlijk lood om oud ijzer.quote:
Nee. Mulder, Janmaat, Martins Indi, Mathijsen, Clasie.quote:Op maandag 23 september 2013 09:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Cilessen, van Rhijn, Blind, Denswil, Schöne
Ik ben niet eens voor Ajax, malloot.quote:Op maandag 23 september 2013 09:50 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Nee. Mulder, Janmaat, Martins Indi, Mathijsen, Clasie.
Lachwekkend trouwens om Van Rhijn boven Janmaat te verkiezen en Denswil, die net om de hoek komt kijken, boven Mathijsen. Zet je Ajax bril eens af.
Dan heb je echt stront in je ogen. Eigenlijk net zo belachelijk als de stelling dat Feyenoord op bijna iedere positie een betere speler heeft rondlopen.quote:Op maandag 23 september 2013 09:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja is natuurlijk lood om oud ijzer.Maar ik vind van Rhijn net iets meer hebben dan Jan Maat. Nét.
Het spijt me.quote:Op maandag 23 september 2013 09:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan heb je echt stront in je ogen. Eigenlijk net zo belachelijk als de stelling dat Feyenoord op bijna iedere positie een betere speler heeft rondlopen.
Ja hoorquote:Op maandag 23 september 2013 09:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja is natuurlijk lood om oud ijzer.Maar ik vind van Rhijn net iets meer hebben dan Jan Maat. Nét.
Italiaans voetbal inderdaad. Het aantal pay-per-view afnemers ligt daar blijkbaar wel extreem hoog.quote:Op maandag 23 september 2013 09:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zul je net zien.
Je bent zelf beperkt.quote:Op maandag 23 september 2013 09:52 schreef Buitendam het volgende:
Janmaat is een heel beperkte voetballer.
Heb 2 wedstrijdjes gezien van Roma, maar hij doet het daar goed. Totti is echter nog steeds onbetwist leider daar.quote:Op maandag 23 september 2013 09:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Vandaar dat Strootman het zo goed deed.
Op Siem de Jong na wie zou er een basisplaats hebben bij Feyenoord?quote:Op maandag 23 september 2013 09:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan heb je echt stront in je ogen. Eigenlijk net zo belachelijk als de stelling dat Feyenoord op bijna iedere positie een betere speler heeft rondlopen.
LOL iemand met een Feyenoord bril beschuldigt een psv-er van een Ajax bril, moet niet gekker worden. Mathijssen, Martens Indiquote:Op maandag 23 september 2013 09:50 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Nee. Mulder, Janmaat, Martins Indi, Mathijsen, Clasie.
Lachwekkend trouwens om Van Rhijn boven Janmaat te verkiezen en Denswil, die net om de hoek komt kijken, boven Mathijsen. Zet je Ajax bril eens af.
Dat zou idd het domste zijn wat je kunt doen. Als hij het team niet aan de praat krijgt dan krijgt niemand dat. Je zou Overmars eruit moeten trappen. Die heeft gezorgd dat er zo'n minimaal elftal op het veld staat.quote:Op maandag 23 september 2013 09:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als jij trainer was zou je Denswil opstellen ipv Mathijsen?quote:Op maandag 23 september 2013 09:55 schreef Omega het volgende:
[..]
LOL iemand met een Feyenoord bril beschuldigt een psv-er van een Ajax bril, moet niet gekker worden. Mathijssen, Martens Indi
Dat is ook dom. Als je beleid wil uitdragen ga je dat niet na een paar jaar weer veranderen.quote:Op maandag 23 september 2013 09:55 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Dat zou idd het domste zijn wat je kunt doen. Als hij het team niet aan de praat krijgt dan krijgt niemand dat. Je zou Overmars eruit moeten trappen. Die heeft gezorgd dat er zo'n minimaal elftal op het veld staat.
Dat denk ik wel ja. Al is Hendrix een veel groter talent. Gisteren even poortje tussendoor.quote:Op maandag 23 september 2013 09:56 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Als jij trainer was zou je Denswil opstellen ipv Mathijsen?
Wel kanjerveel geld mang.quote:Op maandag 23 september 2013 09:55 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Dat zou idd het domste zijn wat je kunt doen. Als hij het team niet aan de praat krijgt dan krijgt niemand dat. Je zou Overmars eruit moeten trappen. Die heeft gezorgd dat er zo'n minimaal elftal op het veld staat.
Zoals ik die 2 afgelopen weken zie spelen wel.quote:Op maandag 23 september 2013 09:56 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Als jij trainer was zou je Denswil opstellen ipv Mathijsen?
Het is sowieso nogal raar om spelers naast elkaar te gaan leggen in een teamsport. En laat dat nou net hetgeen zijn waar Ajax wel een paar stapjes verder in is. Wat meer balans in de selectie, vaak wat beter verzorgd voetbal. Al is dat misschien wat raar na gisteren om te zeggen.quote:Op maandag 23 september 2013 09:53 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Op Siem de Jong na wie zou er een basisplaats hebben bij Feyenoord?
Mwa, niet als je Feyenoord hebt zien spelen.quote:Op maandag 23 september 2013 09:58 schreef Caland het volgende:
. Al is dat misschien wat raar na gisteren om te zeggen.
Net als tegen NEC deed dat pijn aan de ogen.quote:Op maandag 23 september 2013 09:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa, niet als je Feyenoord hebt zien spelen.
Tuurlijk draait Feyenoord nog niet lekker, maar als je naar de individuele spelers kijkt, waar een team uit opgebouwd is, dat hebben we voor Nederlandse begrippen een uitstekend elftal.quote:Op maandag 23 september 2013 09:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is sowieso nogal raar om spelers naast elkaar te gaan leggen in een teamsport. En laat dat nou net hetgeen zijn waar Ajax wel een paar stapjes verder in is. Wat meer balans in de selectie, vaak wat beter verzorgd voetbal. Al is dat misschien wat raar na gisteren om te zeggen.
Puntje voor jou.quote:Op maandag 23 september 2013 09:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa, niet als je Feyenoord hebt zien spelen.
quote:
Maar als een beleid niet goed is moet je daar op in durven grijpen.quote:Op maandag 23 september 2013 09:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is ook dom. Als je beleid wil uitdragen ga je dat niet na een paar jaar weer veranderen.
Ik heb niet het idee dat het beleid compleet gefaald is. Zoiets heeft tijd nodig.quote:Op maandag 23 september 2013 09:59 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Maar als een beleid niet goed is moet je daar op in durven grijpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |