Welkom in het grote PSV topic!
![ezj45.png]()
•
Officiele PSV website•
PSV TV•
PSV Netwerk•
Supportersvereniging PSV•
PSV Fans United•
Lighttown Madness•
PSV Ultras
Landskampioenschap (21x)1929, 1935, 1951, 1963, 1975, 1976, 1978,
1986, 1987, 1988, 1989, 1991, 1992, 1997,
2000, 2001, 2003, 2005, 2006, 2007, 2008
KNVB Beker (9x)1950, 1974, 1976, 1988, 1989, 1990, 1996,
2005, 2012
Johan Cruijff Schaal (9x)1992, 1996, 1997, 1998, 2000, 2001, 2003,
2008, 2012
Europacup I (1x)1988
UEFA Cup (1x)1978
![azfket.png]()
![ec5bc4ae-a40f-4714-9025-43f3e86fd593_Selectie20132014-herdgang4682.jpg]()
![3535s41.png]()
Zaterdag 3 augustus: ADO Den Haag - PSV, 2-3
Zaterdag 10 augustus: PSV - NEC, 5-0
Zaterdag 17 augustus: PSV - Go Ahead Eagles, 3-0
Zaterdag 24 augustus: Heracles Almelo - PSV, 1-1
Zaterdag 31 augustus: PSV - SC Cambuur, 0-0
Zaterdag 14 september: FC Twente - PSV, 2-2
Zondag 22 september: PSV - Ajax, 4-0
Zaterdag 28 september: AZ - PSV, x-x
Zondag 6 oktober: PSV - RKC Waalwijk, x-x
Zaterdag 19 oktober: FC Groningen - PSV, x-x
Zondag 27 oktober: Roda JC - PSV, x-x
Zaterdag 2 november: PSV - PEC Zwolle, x-x
Zaterdag 9 november: NAC Breda - PSV, x-x
Zaterdag 23 november: PSV - Heerenveen, x-x
Zondag 1 december: Feyenoord - PSV, x-x
Zaterdag 7 december: PSV - Vitesse, x-x
Zondag 15 december: FC Utrecht - PSV, x-x
Zondag 22 december: PSV - ADO Den Haag, x-x
Zondag 19 januari: Ajax - PSV, x-x
Zaterdag 25 januari : PSV - AZ, x-x
Zondag 2 februari: RKC - PSV, x-x
Woensdag 5 februari: Cambuur - PSV, x-x
Zaterdag 8 februari: PSV - FC Twente, x-x
Vrijdag 14 februari: PSV - Heracles Almelo, x-x
Zaterdag 22 februari: NEC - PSV, x-x
Zondag 2 maart: Go Ahead Eagles - PSV, x-x
Zaterdag 8 maart: PSV - FC Utrecht, x-x
Zaterdag 15 maart: Vitesse - PSV, x-x
Zaterdag 22 maart: PSV - Roda JC, x-x
Zaterdag 29 maart: PSV - FC Groningen, x-x
Zaterdag 5 april : Heerenveen - PSV, x-x
Zondag 13 april: PSV - Feyenoord, x-x
Zondag 27 april: PEC Zwolle - PSV, x-x
Zaterdag 3 mei: PSV - NAC Breda, x-x
![350mb93.png]()
Dinsdag 30 juli: PSV - SV Zulte Waregem, 2-0
Woensdag 7 augustus: SV Zulte Waregem - PSV, 0-3
Dinsdag 20 augustus: PSV - AC Milan, 1-1
Woensdag 28 augustus: AC Milan - PSV, 3-0
Donderdag 19 september: PSV - PFK Ludogorets, 0-2
Donderdag 3 oktober: Chornomorets Odesa - PSV, x-x
Donderdag 24 oktober: Dinamo Zagreb - PSV, x-x
Donderdag 7 november: PSV - Dinamo Zagreb, x-x
Donderdag 28 november: PFK Ludogorets - PSV, x-x
Donderdag 12 december: PSV - Chornomorets Odesa, x-x
![4t3k8j.png]()
Woensdag 25 september: PSV - Telstar, x-x
![i3z08x.png]()
SPOILER: Eredivisie
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Europa
SPOILER: KNVB Beker
![s5fwwk.png]()
[ Bericht 0% gewijzigd door Scarface88 op 23-09-2013 01:49:12 ]
Land of the free. Home of the brave.
dit was de kampioenswedstrijd
🔒
Net terug, geweldige sfeer. heerlijke inzet.
Iemand een gifje van die panna van hendrix

?
Commentaar valt mij nu pas op

Volgens mij is hij niet blij met de goals.
quote:
Dat juichen van Toivonen op 0:06 bij die 1-0 is wel mooi om te zien
Timing van deze overwinning is ook heel fijn, mooie opsteker.
You should read your Bible, sirs. You'll find all types of weird shit in there. Like, did you know Jesus was a Jew?
quote:
En ze roepen dat hij er niks om geeft.
Proficiat mannen, heb het nog niet gezien maar de cijfers zijn duidelijk.
BFF met GGMM
beantherio
4900 op de schaal van Richter
Grrrrrrrr
*PURRRRR*
quote:
Dat zijn voornamelijk de josti's die het helemaal geweldig vinden dat PSV met chantage zijn spelers probeert te dwingen tot contractverlenging

.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
Nu hopen dat PSV deze goede lijn door kan zetten
Brutal. Fucking. Metal.
Caland
FREEJANCEES
quote:
Op vrijdag 20 september 2013 19:16 schreef Chase_Utley het volgende:En verder zie ik Ajax gewoon niet van PSV verliezen als ik kijk wat voor verdediging er bij jullie staat.
Mag natuurlijk keihard gebackfired worden deze post indien Ajax de boot in gaat.
Bij dezen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
quote:
Op zondag 22 september 2013 21:20 schreef beantherio het volgende:Is de 'weer' uit de TT niet wat overbodig? Ik heb PSV dit seizoen tot vandaag regelmatig zien struikelen over hele middelmatige tegenstanders.

Zulte Waregem uit/thuis en AC Milan waren wel degelijk tests van formaat.
Caland
FREEJANCEES
quote:
Milan uiteindelijk vrij kansloos verloren toch.
VBL SC influencer
Left, right, behind
De laatste 20 minuten van de eerste helft.

Dat middenveld toen.
Dan houdt zo je verdediging je gewoon goed op de been. Eigenlijk geen uitgespeelde kans gehad. Ook niet toen Ajax even wat overwicht had. Props voor Bruma en Hendrix, maar ook voor Willems en in iets mindere mate Brenet. Park en Depay vond ik ook heel aardig spelen en de tweede helft waren de drie middelste ook weer op niveau. Matavz is een beetje een dissonant, maar was vandaag wel 2 keer belangrijk.
2e helft heb ik me echt de ballen uit mijn broek gelachen. Schrijnend hoe zwak Ajax was. Ik vroeg me gisteren al af waar het ongebreidelde vertrouwen van de Ajacieden hier vanaf kwam. Dan is dit wel heel erg lekker.
Valentijn Driessen heeft verder niets te melden over de wedstrijd op FOX, behalve dat er waarschijnlijk een vooronderzoek naar Schaars wordt gestart en dat Bruma vrijuit gaat. Epische sadness. Wat een mongool is dat zeg.
Laffe TT.
Gewoon '4-0!!!!' o.i.d. doen de volgende keer.
quote:
Zulke arrogante TT's hebben ze alleen in het Ajax topic.
quote:
Absoluut ja. Kleuterklasje tegen volwassen mannen.
GotenSSJ
eilander 4-life
quote:
Op zondag 22 september 2013 21:34 schreef Lange_Lans het volgende:Valentijn Driessen heeft verder niets te melden over de wedstrijd op FOX, behalve dat er waarschijnlijk een vooronderzoek naar Schaars wordt gestart en dat Bruma vrijuit gaat. Epische sadness. Wat een mongool is dat zeg.
Als er inderdaad een prijs was voor grootste mongool van Nederland... Valentijntje zou een grote kans maken in ieder geval.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
Vooronderzoek naar Schaars omdat Serero tegen zijn arm oploopt?

Royal Sadness.
Brutal. Fucking. Metal.
quote:
Op zondag 22 september 2013 21:34 schreef Lange_Lans het volgende:Valentijn Driessen heeft verder niets te melden over de wedstrijd op FOX, behalve dat er waarschijnlijk een vooronderzoek naar Schaars wordt gestart en dat Bruma vrijuit gaat. Epische sadness. Wat een mongool is dat zeg.
Toen ik de overtreding zag wist ik meteen dat Valentijn er over zou berichten

Wat een trieste josti is dat toch ook. Het armpje van Sigthorsson vorige week wordt voor het gemak even vergeten.
GotenSSJ
eilander 4-life
quote:
Op zondag 22 september 2013 21:38 schreef Scarface88 het volgende:[..]
Toen ik de overtreding zag wist ik meteen dat Valentijn er over zou berichten

Wat een trieste josti is dat toch ook. Het armpje van Sigthorsson vorige week wordt voor het gemak even vergeten.
Overtreding? Schaars wil wijzen en Serero knalt er tegen op

Overtreding m'n reet
quote:
Wijzen?

quote:
'Het was een domme actie,' zo stelt Schaars eerlijk. 'Het was een reflex, eigenlijk wil ik hem gewoon tegenhouden dat hij geen druk kan zetten op de keeper. Maar ik doe het met mijn arm, dat is niet slim. Of ik moet vrezen of ze er op basis van tv-beelden nog iets mee gaan doen? Ze moeten maar kijken wat ze doen. Het was in ieder geval niets bewusts.'
quote:
Op zondag 22 september 2013 21:43 schreef DuTank het volgende:Was er nou een spandoek van PSV supporters met iets als "geen bus of trein, supporters moeten er zijn"?
Is daar een foto van toevallig?

Die heb ik eentje maar is slechte kwaliteit want ingezoomd.
quote:
Op zondag 22 september 2013 21:43 schreef DuTank het volgende:Was er nou een spandoek van PSV supporters met iets als "geen bus of trein, supporters moeten er zijn"?
Is daar een foto van toevallig?

Dat spandoek was er ja.
DuTank
Spaashaas.
quote:
Aah jammer van de kwaliteit inderdaad..
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
quote:
Op zondag 22 september 2013 21:51 schreef Lemming22 het volgende:[..]
Ik ben benieuwd wat ze ermee gaan doen. Als een scheids zoiets ziet in de wedstrijd is het hooguit geel. Maar de tuchtcommissie wil nogal eens overdrijven. Als Schaars geschorst wordt, hebben we wel een probleem, zo is al gebleken uit wedstrijden waarin hij niet meedeed.
3 wedstrijden waarvan 1 voorwaardelijk.
Adames
Klara!
Wel verfrissend trouwens van Schaars om toe te geven dat hij zijn arm uitsteekt. 95% zal er omheen draaien.
quote:
Wat een kutweek voor jou man. Aangereden door een moslim, gestrand in Weert, pakkie krijgen van PSV. Je zit even in de hoek waar de klappen vallen. Als je er over wil praten, sta ik voor je klaar.
Adames
Klara!
quote:
Op zondag 22 september 2013 22:00 schreef Lange_Lans het volgende:[..]
Wat een kutweek voor jou man. Aangereden door een moslim, gestrand in Weert, pakkie krijgen van PSV. Je zit even in de hoek waar de klappen vallen. Als je er over wil praten, sta ik voor je klaar.
sorry, het werd me inderdaad even te veel
quote:
Begrijp ik helemaal. Kut du Commerce ook. Hoe laat was je gisteren thuis?
quote:
Op zondag 22 september 2013 22:04 schreef Adames het volgende:[..]
half 12. Trein had gelukkig een aanrijding met een verkeersbord (

) en niet met een persoon, dus we konden weer vrij snel vertrekken. Dan nog 4 uur onderweg geweest om even van limburg naar eindhoven te gaan.

OV
quote:
Verongelijkte kop ook en dan zo een Jan Mulder er bij.
Gefeliciteerd met de uiteindelijk terechte overwinning...
quote:
Geen aandacht aan schenken.
Wij staan bovenaan
Telegraaf: vooronderzoek naar actie Schaars
22 september 2013
Volgens De Telegraaf zal de aanklager maandag een vooronderzoek starten naar de actie van Schaars die Serero met zijn hand blokkeerde. Valentijn Driessen meldde dat zondagavond bij Fox Sports. Er werd ook nog navraag gedaan na de actie van Bruma die Vermeer raakte. Dat was echter door de scheidsrechter al beoordeeld als 'niets aan de hand' en kan dus niet meer aangekaart worden.
was te verwachten van de KNJB ,,,
Opvallend dat dit volledig in het nieuws is en het natrapen op Toivonen geen moment ter sprake komt?
quote:
Op zondag 22 september 2013 23:13 schreef huffderobot het volgende:Ik vind Phlip Cocu reuze lief.
Hij is ook altijd zo schattig zenuwachtig tijdens interviews. Dan zie je hem denken: "O, wat gaan ze me nu weer vragen?" en "wanneer mag ik weg?"
Ik zei dat "we" van Donderdag moeten leren en daarmee bedoelde hij vooral zichzelf. Mooie kerel. Dat komt wel goed.

Homo?
quote:
Kan ik me niet herinneren dat ik zoiets heb gezien
quote:
Serero op Ola,,, elleboog van Pele ook niet gezien tegen Ayoub?
Adames
Klara!
quote:
Hoe Schone daar gewoon opgeeft
HL_Dog43
Knowledge is free
quote:
Op zondag 22 september 2013 23:13 schreef huffderobot het volgende:Ik vind Phlip Cocu reuze lief.
Hij is ook altijd zo schattig zenuwachtig tijdens interviews. Dan zie je hem denken: "O, wat gaan ze me nu weer vragen?" en "wanneer mag ik weg?"
Hij zei dat "we" van Donderdag moeten leren en daarmee bedoelde hij vooral zichzelf. Mooie kerel. Dat komt wel goed.

Inderdaad, kreeg er gewoon een harde van.

En oja Driessen
Wat een kolere mongool is het toch ook. Snap sowieso niet wat idioten zoals dat bij de "onafhankelijke" media doen.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
quote:
Ligt het aan mij of lijkt die bal haalbaar als die keeper verder springt / langer is / beide?
quote:
Hahaha de scheids rent er 5 ajacieden uit.... geniaal.
Goed resultaat en dat alleen maar door Maher te banken. Altijd al gezegd dat dat een negatieve factor is in dit team. Kan er helemaal niets van die jongen.
quote:
Op maandag 23 september 2013 08:17 schreef Tarado het volgende:[..]
Die had op 10 zich ook wel uit kunnen leven tegen dit Ajax al zullen we het nooit weten, o ja PSV speelt toch niet meer met een 10?

Exact. Al moet ik zeggen dat het er gisteren toch verdacht veel op leek. Het is dat Hiljemark aanvallend meer deed dan Maher. Wat natuurlijk op zich al verwonderlijk is.
Het meest opvallende bij die goal van Willems, en ik post het hier maar omdat hier het gifje geplaatst is, is dat werkelijk alles erop wijst dat Willems de verre hoek gaat zoeken. Zijn lichaamshouding verraadt eigenlijk alles al. Maar Vermeer presteert het om gewoon, vanuit ons perspectief, nog een stap naar links te doen waardoor je op het eind een handje tekort komt. Wat een flapdrol...
quote:
Op maandag 23 september 2013 08:23 schreef Fargo het volgende:Het meest opvallende bij die goal van Willems, en ik post het hier maar omdat hier het gifje geplaatst is, is dat werkelijk alles erop wijst dat Willems de verre hoek gaat zoeken. Zijn lichaamshouding verraadt eigenlijk alles al. Maar Vermeer presteert het om gewoon, vanuit ons perspectief, nog een stap naar links te doen waardoor je op het eind een handje tekort komt. Wat een flapdrol...
Vermeer zal zich beroepen op dat de bal nog wordt aangeraakt. Maar zelfs zonder dat de bal van richting wordt veranderd kan hij nog gewoon op z'n plek blijven staan. Hele vreemde actie.
Ik zeg belchinezen. En de PSV-ers zaten onder de dope.
quote:
Op maandag 23 september 2013 08:17 schreef Tarado het volgende:[..]
Die had op 10 zich ook wel uit kunnen leven tegen dit Ajax al zullen we het nooit weten, o ja PSV speelt toch niet meer met een 10?

Maher had bij die goal van Park nog een tikkie terug gegeven.
quote:
Op maandag 23 september 2013 08:23 schreef Fargo het volgende:Het meest opvallende bij die goal van Willems, en ik post het hier maar omdat hier het gifje geplaatst is, is dat werkelijk alles erop wijst dat Willems de verre hoek gaat zoeken. Zijn lichaamshouding verraadt eigenlijk alles al. Maar Vermeer presteert het om gewoon, vanuit ons perspectief, nog een stap naar links te doen waardoor je op het eind een handje tekort komt. Wat een flapdrol...
Vermeer was schuldig aan 1 goal en bij die van Willems keepte hij matig. Die twee andere goals kon hij niets aan doen, daar blunderde ofwel de totale verdediging, ofwel het volledige middenveld.
Overigens, die eerste goal was natuurlijk zijn fout, maar ook daar blunderde de verdediging opzichtig.
Tarado
capô de fusca
quote:
Op maandag 23 september 2013 08:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:[..]
Vermeer zal zich beroepen op dat de bal nog wordt aangeraakt. Maar zelfs zonder dat de bal van richting wordt veranderd kan hij nog gewoon op z'n plek blijven staan. Hele vreemde actie.
Ik zeg belchinezen. En de PSV-ers zaten onder de dope.
goals geven vleugels
quote:
En verlammen anderzijds.
Tarado
capô de fusca
quote:
Op maandag 23 september 2013 08:26 schreef Knalerwtje het volgende:[..]
Vermeer was schuldig aan 1 goal en bij die van Willems keepte hij matig. Die twee andere goals kon hij niets aan doen, daar blunderde ofwel de totale verdediging, ofwel het volledige middenveld.
Overigens, die eerste goal was natuurlijk zijn fout, maar ook daar blunderde de verdediging opzichtig.
Aan beide eerste goals gingen velen fouten vooraf maar dat betekent niet dat hij ze dan ook maar moet maken, vooral die eerste was heel erg en bepalend voor de wedstrijd al zullen jullie dat hier niet me eens zijn.
quote:
Op maandag 23 september 2013 08:26 schreef Knalerwtje het volgende:[..]
In dat hoekje leek ook nergens op inderdaad

quote:
Gefeliciteerd Lans.
Tarado
capô de fusca
quote:
Op maandag 23 september 2013 08:30 schreef Tarado het volgende:[..]
Aan beide eerste goals gingen velen fouten vooraf maar dat betekent niet dat hij ze dan ook maar moet maken, vooral die eerste was heel erg en bepalend voor de wedstrijd al zullen jullie dat hier niet me eens zijn.
Als één goal aan het begin van de tweede helft 'bepalend' is, dan kun je er beter maar meteen mee stoppen.
Ow wacht, dat deden ze ook. ..
quote:
Dat was inderdaad beter geweest voor Ajax.
Tsja, dat gedoe in dat hoekje. Ik lig daar echt niet wakker van. Ajax wil nu eenmaal voetballend de oplossing zoeken. Dat is het spel. Dat gaat acht keer goed, twee keer ben je de bal kwijt, zoals gisteren. Jaag je hem tien keer over de zijlijn ben je tien keer de bal kwijt.
quote:
Op maandag 23 september 2013 08:33 schreef Knalerwtje het volgende:[..]
Als één goal aan het begin van de tweede helft 'bepalend' is, dan kun je er beter maar meteen mee stoppen.

Tarado zegt helemaal niets verkeerds. De blunder van Vermeer hielp PSV over een dood punt in de wedstrijd. Een wedstrijd die 'vast' zit, of op slot, kan bepaald worden door zo'n actie.
Tarado
capô de fusca
quote:
Op maandag 23 september 2013 08:33 schreef Knalerwtje het volgende:[..]

Was erg labiel ja, daar schrok ik wel van
quote:
Mooi man. Al ben ik realistisch genoeg om te zien dat wanneer de 0-1 was gevallen het waarschijnlijk een heel andere wedstrijd was geworden. Echter heb ik, op een kwartier overwicht na in de eerste helft, helemaal niets van Ajax gezien. Schrijnend om te zien. Na die fout waren ze het helemaal kwijt.
Op voorhand had ik verwacht dat onze zwakke verdediging tegen hun zwakke aanval de sleutel zou worden en daarom had ik er verminderd vertrouwen in. Maar uiteindelijk waren Hendrix, Bruma en ook Willems erg goed en ook Hiljemark en Schaars waren lekker aan het ballen.
Tarado
capô de fusca
quote:
Op maandag 23 september 2013 08:45 schreef Lange_Lans het volgende:[..]
Mooi man. Al ben ik realistisch genoeg om te zien dat wanneer de 0-1 was gevallen het waarschijnlijk een heel andere wedstrijd was geworden. Echter heb ik, op een kwartier overwicht na in de eerste helft, helemaal niets van Ajax gezien. Schrijnend om te zien. Na die fout waren ze het helemaal kwijt.
Op voorhand had ik verwacht dat onze zwakke verdediging tegen hun zwakke aanval de sleutel zou worden en daarom had ik er verminderd vertrouwen in. Maar uiteindelijk waren Hendrix, Bruma en ook Willems erg goed en ook Hiljemark en Schaars waren lekker aan het ballen.
Was wel een goeie set uiteindelijk van Cocu om het middenveld met de punt naar voren te laten spelen
Ik doe dan trouwens paria Toivonen (

), Park en Depay tekort die vanaf het begin erg dreigend waren. Matavz mag even een paar wedstrijdjes gaan banken. Dooie lul.
quote:
Hij had ook weinig andere mogelijkheden natuurlijk. Al vond ik het helemaal lekker lopen toen Park op 10 kwam. Toen wist Schöne het echt niet meer.
Tarado
capô de fusca
quote:
Op maandag 23 september 2013 08:47 schreef Lange_Lans het volgende:[..]
Hij had ook weinig andere mogelijkheden natuurlijk. Al vond ik het helemaal lekker lopen toen Park op 10 kwam. Toen wist Schöne het echt niet meer.
Dat was ook de grootste fout van De Boer, Schone op CVM
quote:
Op maandag 23 september 2013 08:47 schreef Lange_Lans het volgende:Ik doe dan trouwens paria Toivonen (

), Park en Depay tekort die vanaf het begin erg dreigend waren. Matavz mag even een paar wedstrijdjes gaan banken. Dooie lul.
Toivonen > Maher.
quote:
Dat, en ik vind dat je geen 2 linker CV's moet hebben. Dan geef Van de Hoorn maar een kans. Daarnaast denk ik dat Poulsen had moeten spelen. In zo een wedstrijd moet je een klootzak hebben. Nee, De Boer heeft zijn hand wat overspeelt.
Vermeer was niet heel zeker, maar was er in de eerste helft persoonlijk verantwoordelijk voor dat het niet al 2 of 3 -0 stond na 45 minuten.
quote:
Die discussie kun je met me blijven voeren, maar daar komen we toch niet uit. Maher is een talentvolle speler, maar Toivonen is vanzelfsprekend veel verder.
AF_
AltijdKapot
quote:
Op zondag 22 september 2013 22:04 schreef Adames het volgende:[..]
half 12. Trein had gelukkig een aanrijding met een verkeersbord (

) en niet met een persoon, dus we konden weer vrij snel vertrekken. Dan nog 4 uur onderweg geweest om even van limburg naar eindhoven te gaan.
Daarom pakken wij elke wedstrijd gewoon de auto. Iedere keer wisselen, zit je ook niet met kosten.
Komen we ook nog die jodenbus tegen

Vreemd trouwens dat die daar reed. (Ergens ten zuiden van eindhoven)
#TeamVicky
#TeamGerrie
Op
dinsdag 10 juni 2014 18:23 schreef
Flippiee het volgende:
AF_ is een schatje.
quote:
Tegen Barca was hij best aardig de eerste helft.
jpg97
Otaku No Kenkyu
quote:
Du Commerce?
Wat is deze
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAirIk denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
quote:
Op maandag 23 september 2013 08:52 schreef Lange_Lans het volgende:[..]
Dat, en ik vind dat je geen 2 linker CV's moet hebben. Dan geef Van de Hoorn maar een kans. Daarnaast denk ik dat Poulsen had moeten spelen. In zo een wedstrijd moet je een klootzak hebben. Nee, De Boer heeft zijn hand wat overspeelt.
Vermeer was niet heel zeker, maar was er in de eerste helft persoonlijk verantwoordelijk voor dat het niet al 2 of 3 -0 stond na 45 minuten.
Ik heb hem een bal van Toivonen tegen zien houden... Heeft 'ie verder nog moeten ingrijpen voor rust? Daarnaast timede hij volkomen verkeerd bij die kopbal van Depay, en liet hij een piskopballetje van diezelfde Depay gewoon weer los terwijl hij al op de grond lag.
DuTank
Spaashaas.
quote:
Op maandag 23 september 2013 10:00 schreef Fargo het volgende:[..]
Ik heb hem een bal van Toivonen tegen zien houden... Heeft 'ie verder nog moeten ingrijpen voor rust? Daarnaast timede hij volkomen verkeerd bij die kopbal van Depay, en liet hij een piskopballetje van diezelfde Depay gewoon weer los terwijl hij al op de grond lag.
Hij kwam nog een keer goed uit de 16 en ook die kopbal van Depay pakte hij goed, was nog best een lastige.
quote:
Op maandag 23 september 2013 10:00 schreef Fargo het volgende:[..]
Die diepe bal waarbij hij uit zijn goal kwam.
Het is toch wel heel erg als 'ie om dit soort acties al geprezen zou moeten worden.
quote:
Je moet die jongen een hart onder de riem steken.
Die heeft 'ie al heel, héél vaak gehad. Gisteren was met afstand een nieuw dieptepunt in zijn loopbaan. Nogmaals, kopt Depay die bal in en schiet Locadia hem van dichtbij in het dak van het doel, dan is 'ie gewoon verantwoordelijk voor drie doelpunten in één wedstrijd. Heeft PSV gisteren hoogstpersoonlijk in het zadel geworpen.
quote:
Deze is echt geweldig. Kan ik om blijven lachen
quote:
En dan kan Park niet eens hard lopen. Volgens iemand.
quote:
Daarom moet ajax het altijd hebben van positiespel he. Omdat ze rete sloom zijn.
quote:
Op maandag 23 september 2013 13:53 schreef Caland het volgende:Actie Stijn Schaars tijdens #psvaja gezien en beoordeeld door arbiter. FIFA-regels stellen dat de aanklager niet meer in actie mag komen.
Van de KNVB persafdeling. Een nederlaag voor de NOS.
Laatste is wel true
Cavaliers
Retired.
Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
quote:
Dat is inderdaad een visie op dit gebeuren. Ik zie het juist als een typische calimero Psv actie. Dan win je met 4-0, maar in plaats van blijdschap zie ik mensen hier al 2 dagen lang janken om de 'joodse' media en al het onrecht.
Zet er een streep onder en zet jezelf niet zo voor lul.
quote:
Op maandag 23 september 2013 14:42 schreef Littlerabbit het volgende:[..]
Dat is inderdaad een visie op dit gebeuren. Ik zie het juist als een typische calimero Psv actie. Dan win je met 4-0, maar in plaats van blijdschap zie ik mensen hier al 2 dagen lang janken om de 'joodse' media en al het onrecht.
Ben het met je eens.
quote:
Je kunt er niet omheen dat de Telegraaf wel erg selectief bericht. Heeft niets met Calimero te maken.
quote:
Het is de Telegraaf... Hen betichten van slechte journalistiek is als boos worden dat er in Noord-Korea geen eerlijke verkiezingen waren. Dit is niks nieuws onder de zon, en ik begrijp jullie frustratie dan ook niet?
Janken en zeiken is Nederlands, maar na een 4-0 overwinning op Ajax is het wellicht ook eens tijd om blij te zijn

De tering zeg.
Ik ben in ieder geval trots op ons Psv.
quote:
Op maandag 23 september 2013 14:52 schreef Littlerabbit het volgende:[..]
Het is de Telegraaf... Hen betichten van slechte journalistiek is als boos worden dat er in Noord-Korea geen eerlijke verkiezingen waren. Dit is niks nieuws onder de zon, en ik begrijp jullie frustratie dan ook niet?
Janken en zeiken is Nederlands, maar na een 4-0 overwinning op Ajax is het wellicht ook eens tijd om blij te zijn

De tering zeg.
Natuurlijk, maar je kunt het ook los van elkaar proberen te zien. Ik erger me er gewoon kapot aan dat met name Valentijn Driesen loopt te zoeken naar manieren om spelers te schorsen terwijl het ook wekelijks bij Ajax gebeurt. Dat de aanklager KNVB blijkbaar zich te veel laat beïnvloeden door een gekleurde krant, wat een onafhankelijk orgaan hoort te zijn.
quote:
Op maandag 23 september 2013 14:54 schreef Scarface88 het volgende:[..]
Natuurlijk, maar je kunt het ook los van elkaar proberen te zien. Ik erger me er gewoon kapot aan dat met name Valentijn Driesen loopt te zoeken naar manieren om spelers te schorsen terwijl het ook wekelijks bij Ajax gebeurt. Dat de aanklager KNVB blijkbaar zich te veel laat beïnvloeden door een gekleurde krant.
Je post begon enigszins logisch, maar na de eerste zin volg ik je niet.
Bij Ajax worden er wekelijks speler op snelheid gevloerd? En de KNVB wordt beïnvloed door Driessen door hem niet te schorsen?
Maar hé. Jank lekker verder, maar erg geloofwaardig maak je jezelf niet.
quote:
Op maandag 23 september 2013 14:52 schreef Littlerabbit het volgende:[..]

De tering zeg.
Ik ben in ieder geval trots op ons Psv.
Oei. Noord-Korea mag hier niet genoemd worden.
quote:
Op maandag 23 september 2013 14:55 schreef Littlerabbit het volgende:[..]
Je post begon enigszins logisch, maar na de eerste zin volg ik je niet.
Bij Ajax worden er wekelijks speler op snelheid gevloerd? En de KNVB wordt beïnvloed door Driessen door hem niet te schorsen?
Vorige week maakte Sigthorsson ook een overtreding met zijn arm, waar je dan geen bericht over leest in de Telegraaf, dat is vrij selectief.
Dat Schaars nu niet wordt geschorst is omdat de scheids het klaarblijkelijk al heeft beoordeeld. Neemt niet weg dat er wel een vooronderzoek is geweest door alle media aandacht weer.
Ik kan trouwens genoeg voorbeelden opnoemen van selectief berichten van die krant maar begint een beetje een eindeloze discussie te worden.
quote:
Op maandag 23 september 2013 14:59 schreef Scarface88 het volgende:Ik kan trouwens genoeg voorbeelden opnoemen van selectief berichten van die krant maar begint een beetje een eindeloze discussie te worden.
Vooral omdat dit de discussie niet is. Dat de Telegraaf slechte journalistiek bedrijft stelde ik zelf al . Ik ageer tegen je irritante gezeur over de KNVB en er nog in lijkt te geloven ook.
quote:
Op maandag 23 september 2013 15:00 schreef Littlerabbit het volgende:[..]
Vooral omdat dit de discussie niet is. Dat de Telegraaf slechte journalistiek bedrijft stelde ik zelf al . Ik ageer tegen je irritante gezeur over de KNVB en er nog in lijkt te geloven ook.
Omdat er genoeg voorbeelden zijn uit het verleden waarbij de KNVB is overgegaan tot onderzoek/schorsing door media aandacht. Terwijl er in dezelfde speelronde misschien ergere overtredingen zijn gemaakt maar die geen media aandacht hebben gehad en geen onderzoek volgt.
quote:
Op maandag 23 september 2013 15:04 schreef Scarface88 het volgende:[..]
Omdat er genoeg voorbeelden zijn uit het verleden waarbij de KNVB is overgegaan tot onderzoek/schorsing door media aandacht. Terwijl er in dezelfde speelronde misschien ergere overtredingen zijn gemaakt maar die geen media aandacht hebben gehad en geen onderzoek volgt.
Ach gut, jochie toch.
Grrrrrrrr
*PURRRRR*
quote:
Sowieso je met Ajax bezig houden

.
Meevallertje van Schaars, rekende al weer op een wedstrijdje of 3/4. En tot nu toe vind ik Schaars één van de meest constante PSV'ers en zou ik hem niet graag missen (zonder hem groter te willen maken dan hij is overigens, het is echt geen topperdetop natuurlijk).
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
quote:
Daar ga je dus mis. Is de vormgever van PSV. Als hij niet meedoet gaat het meteen een heel stuk minder. En daarom ook meteen de beste speler.
quote:
NIet echt. Als ik het zo bekijk heb jij het er moeilijker mee dan ik.
Sterkte.
Schaars niet geschorst?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Grrrrrrrr
*PURRRRR*
quote:
Op maandag 23 september 2013 15:14 schreef Lange_Lans het volgende:[..]
Daar ga je dus mis. Is de vormgever van PSV. Als hij niet meedoet gaat het meteen een heel stuk minder. En daarom ook meteen de beste speler.
Ik zeg toch dat ik hem niet graag mis

. Maar het is geen supertop hoor. Leuk voor de top van de eredivisie om zo'n speler erbij te hebben, dat wel. Sportief is dat wel zijn plafond. Zou dat niet zo zijn dan was hij ook echt niet naar Eindhoven gekomen.
quote:
Op maandag 23 september 2013 15:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:[..]
Ik zeg toch dat ik hem niet graag mis

. Maar het is geen supertop hoor. Leuk voor de top van de eredivisie om zo'n speler erbij te hebben, dat wel. Sportief is dat wel zijn plafond. Zou dat niet zo zijn dan was hij ook echt niet naar Eindhoven gekomen.
Dan zijn we het eens. Natuurlijk zijn er spelers met meer potentie, maar hij is op dit moment gewoon erg belangrijk. Denkt altijd naar voren heeft veel intercepties.
DuTank
Spaashaas.
quote:
Natuurlijk niet. Gezien en beoordeeld door Nijhuis.
Gefeliciteerd.
quote:

Wat moet jij je geërgerd hebben. Daar had ik niet graag bij gezeten.
Bij nader inzien... Daar had ik wel graag bij gezeten.
quote:

Nog door feestende dikke brabanders geknuffeld?
Grrrrrrrr
*PURRRRR*
quote:
Ik zou het bijna niet kunnen verkroppen als het andersom was geweest, het fanatieke is er bij mij wel af maar zo'n kwartier waarin je 4 doelpunten om de oren krijgt.... Ik zou echt hele lelijke taal uit gaan slaan en bloedje pissig zijn

.
Toen we tegen Twente thuis er dik op gingen destijds had ik echt moeite om te blijven zitten en niet weg te lopen. Ik kon het
letterlijk niet meer aanzien. Bizar eigenlijk
quote:
Op maandag 23 september 2013 16:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:[..]
Ik zou het bijna niet kunnen verkroppen als het andersom was geweest, het fanatieke is er bij mij wel af maar zo'n kwartier waarin je 4 doelpunten om de oren krijgt.... Ik zou echt hele lelijke taal uit gaan slaan en bloedje pissig zijn

.
Toen we tegen Twente thuis er dik op gingen destijds had ik echt moeite om te blijven zitten en niet weg te lopen. Ik kon het
letterlijk niet meer aanzien. Bizar eigenlijk

Ik ben inmiddels zo ver dat ik mijn zondag ook niet meer laat verpesten door een matig resultaat. Daar ben ik de afgelopen jaren te vaak door teleurgesteld. Misschien waren we op een gegeven ogenblik ook wat verwent. Maar zoals ze in het begin van het seizoen voetbalde vond ik het erg leuk. Als ze er dan ook een paar verliezen, maakt dat ook niets uit. Ik hoopte vooraf alleen op een eventueel kampioenschap, maar na de concurrentie gezien te hebben denk ik dat we zelfs tot de kanshebbers behoren.
Als ik PSV-er was zou ik niet direct te hard van stapel lopen. Je wint van je directe concurrent, je maakt 4 goals, prima. Maar echt geweldig was het natuurlijk niet. Mag aan jullie vreugde m.b.t. het resultaat natuurlijk niets afdoen, maar het was bij vlagen heel erg matig. Eerste helft werd je, na een stormachtig begin, een half uur lang weggetikt door Ajax. Over Ajax hoef ik sowieso niet te beginnen, was heel zwak.
quote:
Op maandag 23 september 2013 16:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:Ik zag gisteren weer van alles goed mis gaan bij PSV ja. Het grote verschil met de afgelopen wedstrijden was echter dat er ook weer van alles góéd ging. Maar dit elftal zal het hele seizoen erg labiel blijven verwacht ik. Kampioenschap zie ik ook echt niet gebeuren tenzij er in de winterstop nog 1 of 2 toppers worden aangetrokken.
Titel is wel mogelijk, maar is dan mooi meegenomen. Het proces is bij jullie veel belangrijker.
quote:
Die titels bij Ajax waren ook mooi meegenomen?
(Serieuze vraag overigens, of je die titels als mooi meegenomen ziet, incl de eerste)
quote:
Op maandag 23 september 2013 16:32 schreef DeNummer10 het volgende:Als ik PSV-er was zou ik niet direct te hard van stapel lopen. Je wint van je directe concurrent, je maakt 4 goals, prima. Maar echt geweldig was het natuurlijk niet. Mag aan jullie vreugde m.b.t. het resultaat natuurlijk niets afdoen, maar het was bij vlagen heel erg matig. Eerste helft werd je, na een stormachtig begin, een half uur lang weggetikt door Ajax. Over Ajax hoef ik sowieso niet te beginnen, was heel zwak.
PSV was de eerste helft ook heel matig. Ik geloof dat dat ook wel erkend wordt. Maar hoe onthutsend zwak was Ajax na rust?
In het Ajax topic ook al gezegd dat PSV aankomend weekend in Alkmaar het deksel weer op de neus kunnen krijgen. Het is gewoon enorm wisselvallig. Al staat er wel een aardige verdediging. Daarnaast hou ik me ook vast aan het puntje in Enschede. Als ze de vorige seizoenen uit achter kwamen dan wist je dat het gedaan was. Nu bleven ze er in geloven en er voor gaan, met een uiteindelijke beloning. Ik denk dat Park en Schaars daarin belangrijk zijn.
quote:
Het was een retorische vraag.
quote:
Ja en nee. De titels waren prachtig, vooral de 1e. Na zoveel jaren snak je naar een titel. Maar toen Jol (onze variant op Advocaat) het niet wist te behalen en De Boer de boel overnam en het roer om ging gooien, had ik nooit rekening gehouden met kampioenschappen. Laat staan 3. Nu je elk jaar sterkhouders verliest en in de breedte én diepte nog altijd niet op reële sterkte bent (lange termijn duurt langer dan 3 jaar, je bent pas net begonnen...) verwacht ik geen kampioenschappen. Afgelopen jaar kon Ajax de boel nog ophangen aan Eriksen. Een van de weinigen in de Eredivisie die het verschil kon maken. Je ziet dat zo een ploeg dan grote kans op de titel heeft.
Als je in het blok Twente uit, Ajax thuis, AZ uit trouwens 7 punten pakt is dat alleraardigst te noemen. Ben benieuwd hoe het ze zondag vergaat.
quote:
Op maandag 23 september 2013 16:46 schreef Lange_Lans het volgende:Als je in het blok Twente uit, Ajax thuis, AZ uit trouwens 7 punten pakt is dat alleraardigst te noemen. Ben benieuwd hoe het ze zondag vergaat.
Zeker, 4 punten zou ik van te voren voor tekenen

AZ 3-0 verloren van NAC, die 7 punten kunnen gehaald worden.
quote:
Je zou bijna denken dat de telegraaf en zijn lezers een lichte voorkeur hebben voor een club.
quote:
Noemen ze sarcasme.
Ook grappig dat je niemand hoort over de penalty die PSV niet heeft gekregen (die overtreding op Schaars, was gewoon loepzuivere penalty). Gelukkig viel een minuut daarna wel de 1-0.
quote:
Op maandag 23 september 2013 17:04 schreef indiaantje89 het volgende:Ook grappig dat je niemand hoort over de penalty die PSV niet heeft gekregen (die overtreding op Schaars, was gewoon loepzuivere penalty). Gelukkig viel een minuut daarna wel de 1-0.
Hilarisch inderdaad. Ik lach me een breuk.
quote:
Je kan me altijd boeken voor feesten en partijen!
quote:
Ik zou eerder over 'schrijnend' of 'typisch' spreken. De Nederlandse EUmroep Stichting
quote:
Op maandag 23 september 2013 17:04 schreef indiaantje89 het volgende:Ook grappig dat je niemand hoort over de penalty die PSV niet heeft gekregen (die overtreding op Schaars, was gewoon loepzuivere penalty). Gelukkig viel een minuut daarna wel de 1-0.
Schaars schoot de bal nog vol in, dan geef je niet snel een penalty.
quote:
Nou niet echt vol, hij zat al op de grond (na de tackle) en probeerde er nog het beste van te maken.
Maar was gewoon een zuivere overtreding in het strafschop gebied. Kan helaas de beelden niet terug vinden op youtube.
quote:
Op maandag 23 september 2013 17:20 schreef indiaantje89 het volgende:[..]
Nou niet echt vol, hij zat al op de grond (na de tackle) en probeerde er nog het beste van te maken.
Maar was gewoon een zuivere overtreding in het strafschop gebied. Kan helaas de beelden niet terug vinden op youtube.
Waarom wil je die beelden hebben als Nummer10 erkend dat het een strafschop was?
Het was er natuurlijk ook één, maar dan moet je wel naar de grond gaan. Nu leek het zonder de herhaling net een onschuldige sliding.
RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
quote:
Hij viel tijdens het schot , was een 100% penalty.
4-0. Het zal nog wel een paar keer herhaald worden.
Maar goed, laat ik maar eerlijk zijn:
Het was een matige wedstrijd die 50 minuten lang gewoon twee kanten op kon. Uiteindelijk trekt PSV aan het langste eind. Na de 2-0 gingen de koppies bij Ajax omlaag en dan loop je nog makkelijk uit naar 4-0. Met name het totale gebrek aan wilskracht en weerbaarheid bij Ajax viel daarbij op.
Het is alles bijelkaar in ieder geval geen reden om euforisch te zijn. Er komen nog zware weken aan en met wat wedstrijden in Oost-Europa voor de boeg zal het nog zwaar genoeg worden om niet heel veel punten te laten liggen in Nederland.
quote:
Op maandag 23 september 2013 18:50 schreef Knalerwtje het volgende:4-0. Het zal nog wel een paar keer herhaald worden.
Het was een matige wedstrijd die 50 minuten lang gewoon twee kanten op kon. Uiteindelijk trekt PSV aan het langste eind. Na de 2-0 gingen de koppies bij Ajax omlaag en dan loop je nog makkelijk uit naar 4-0. Met name het totale gebrek aan wilskracht en weerbaarheid bij Ajax viel daarbij op.
Het is alles bijelkaar in ieder geval geen reden om euforisch te zijn. Er komen nog zware weken aan en met wat wedstrijden in Oost-Europa voor de boeg zal het nog zwaar genoeg worden om niet heel veel punten te laten liggen in Nederland.
Met die grabbelaar Vermeer had het nog veel erger kunnen zijn.
quote:
Op maandag 23 september 2013 18:50 schreef Knalerwtje het volgende:4-0. Het zal nog wel een paar keer herhaald worden.
Realistisch.
quote:
Dat klopt, maar je kunt hem maar 1 goal echt aanrekenen. Maar goed, ik blijf er bij dat hij niet beter is dan Waterman.
quote:
Daar hoef ik het lezerscommentaar op de Telegraaf niet voor te lezen. FOK! alleen geeft het niveau regelmatig al goed weer.
GotenSSJ
eilander 4-life
quote:
Maar hier heb ik nog het idee dat de meeste het puur doen om te trollen. Daar weten ze gewoon niet beter.
quote:
Ach, ik kom via mijn werk met grote regelmaat van die SBS-typetjes tegen. Van dat ongenuanceerde klaagvolk dat te dom is om welke vorm van nuance dan ook te begrijpen.
Triest. En het ergste is dat die tokkies nog stemrecht hebben ook.
Buitendam
Commissaris.
quote:
Wilskracht van PSV sprak wel boekdelen. Het feit dat Ajax de kopjes liet hangen was omdat PSV als één blok met 11 personen voor iedere bal ging. Dan sta je haast met een man meer op het veld. Dat heeft PSV echt heel goed afgedwongen.
Dit, dus.
quote:
Op maandag 23 september 2013 19:13 schreef Buitendam het volgende:[..]
Wilskracht van PSV sprak wel boekdelen. Het feit dat Ajax de kopjes liet hangen was omdat PSV als één blok met 11 personen voor iedere bal ging.
Dan sta je haast met een man meer op het veld. Dat heeft PSV echt heel goed afgedwongen.
Met Matavz in je ploeg betekent dat dus dat je dan bijna met 11 man speelt.
quote:
Hoeveel kansen heeft Ajax gehad?
quote:
Heel weinig, net als PSV buiten die 20 minuten dat alles er invloog.
quote:
Lekker simpel om alles op Vermeer af te schuiven...
Ajax is gewoon weggespeeld de 1e 20 min en heel de 2e helft..
Hoeveel kansen hebben jullie gehad?
quote:
Haha maak daar maar 1 van ,, en PSV een stuk of 6/7...
Dus 4-0 is gewoon een terecht uitslag, die goals die erin vlogen op de 1-0 na zijn goed uitgespeeld.
Buitendam
Commissaris.
quote:
Denswil en Blind werden helemaal gek van dat gejaag van hem, dan ook nog eens verschillende keren positioneel perfect staan om af te ronden met een goal. Hij speelt thuis tegen Ajax altijd zijn beste wedstrijden, heb ik het idee.
Dit, dus.
quote:
Op maandag 23 september 2013 19:16 schreef Buitendam het volgende:[..]
Denswil en Blind werden helemaal gek van dat gejaag van hem, dan ook nog eens verschillende keren positioneel perfect staan om af te ronden met een goal. Hij speelt thuis tegen Ajax altijd zijn beste wedstrijden, heb ik het idee.
Dan heb je dus een mentaliteitsprobleem.
quote:
Jij jat gewoon schaamteloos mijn opmerking, verwerkt hem tot gif en gaat er mee pronken. Ik eis een variant waarin mijn nick genoemd wordt.
quote:
Op maandag 23 september 2013 19:16 schreef Buitendam het volgende:[..]
Zo hard was hij niet aan het jagen hoor... Maar hij lijkt inderdaad in dit soort wedstrijden (ook Milan thuis) ineens wel meer dan 10 meter per helft te kunnen rennen. Jippie-a-jee.
Het is gewoon een lapzwans.
quote:
Op maandag 23 september 2013 16:32 schreef DeNummer10 het volgende:Als ik PSV-er was zou ik niet direct te hard van stapel lopen. Je wint van je directe concurrent, je maakt 4 goals, prima. Maar echt geweldig was het natuurlijk niet. Mag aan jullie vreugde m.b.t. het resultaat natuurlijk niets afdoen, maar het was bij vlagen heel erg matig. Eerste helft werd je, na een stormachtig begin, een half uur lang weggetikt door Ajax. Over Ajax hoef ik sowieso niet te beginnen, was heel zwak.
Weggetikt ?? haha tot de 16 ja... Ajax werd overlopen het eerste kwartier en de 2e helft.
GotenSSJ
eilander 4-life
Nog maar een keer: Park

Wat een baas was dat gisteren zeg
Bijna 250.000 keer bekeken alweer

Korea
quote:
Nog niet eens tot de 16. Drie meter over de middenlijn en dan wist Ajax het niet meer. Dat gaat al weken zo bij ze.
Dat heet 'domineren' volgens het technisch hart (en Jordiiii).
[ Bericht 0% gewijzigd door Knalerwtje op 23-09-2013 19:41:20 ]
quote:
Op maandag 23 september 2013 19:31 schreef Knalerwtje het volgende:[..]
Nog niet eens tot de 16. Drie meter over de middenlijn en dan wist Ajax het niet meer. Dat gaat al weken zo bij ze.

God wat heb jij een vervelende toon in al je posts zeg.
Buitendam
Commissaris.
quote:
Moet haast wel de meest gebruikte onzinargument zijn om te verklaren waarom iemand de ene wedstrijd beter speelt dan de ander.
quote:
Op maandag 23 september 2013 19:23 schreef Knalerwtje het volgende:[..]
Zo hard was hij niet aan het jagen hoor... Maar hij lijkt inderdaad in dit soort wedstrijden (ook Milan thuis) ineens wel meer dan 10 meter per helft te kunnen rennen. Jippie-a-jee.
Het is gewoon een lapzwans.
In de tijd van Advocaat misschien, nu is ie heel bruikbaar en het PSV-shirt waard.
Dit, dus.
quote:
Waarom quote je mij als je dat zegt? Ik ben God niet hoor.
quote:
Hahaha. Je kunt je alleen opladen voor een wedstrijd tegen Ajax? Dan ben je mentaal zwak. Zakt zo vaak door die ondergrens heen, maar rent zich het licht uit de ogen tegen Ajax. Succes met deze topper.
quote:
Wauw, dit moet één van de meest treurige grappen zijn die ik ooit heb gezien.
Buitendam
Commissaris.
quote:
Op maandag 23 september 2013 19:45 schreef DeNummer10 het volgende:[..]
Hahaha. Je kunt je alleen opladen voor een wedstrijd tegen Ajax? Dan ben je mentaal zwak. Zakt zo vaak door die ondergrens heen, maar rent zich het licht uit de ogen tegen Ajax. Succes met deze topper.
Hahaha. Dat valt allemaal wel mee. Hij speelt de laatste tijd prima.
Dit, dus.
quote:
Op maandag 23 september 2013 19:31 schreef Knalerwtje het volgende:[..]

Waar heb ik dat gezegd? Ben benieuwd.
quote:
Veel minder kon ook niet he.
quote:
Ow sorry, ik dacht dat jij vond dat Ajax domineerde in de eerste helft tegen PSV.
quote:
Eerste paar wedstrijden dit seizoen + alle wedstrijden vorig seizoen.
Buitendam
Commissaris.
quote:
Gast

, wat verwacht je dan als je om voorbeelden vraagt? Matavz raakt bij PSV al meer dan 2 jaar geen reet en speelt af en toe verdienstelijk, zoals de laatste paar wedstrijdjes.
Buitendam
Commissaris.
quote:
Op maandag 23 september 2013 19:52 schreef DeNummer10 het volgende:[..]
Gast

, wat verwacht je dan als je om voorbeelden vraagt? Matavz raakt bij PSV al meer dan 2 jaar geen reet en speelt af en toe verdienstelijk, zoals de laatste paar wedstrijdjes.
Ik zie hem de laatste tijd meer zoals gister waarin hij persoonlijk een flink aandeel heeft in de 4-0 afslachting.
Dit, dus.
quote:
Ik zou er maar van genieten.
Buitendam
Commissaris.
quote:
Reken maar van yes.
Dit, dus.
quote:
Op maandag 23 september 2013 19:52 schreef DeNummer10 het volgende:[..]
Gast

Dit dus. Hij kan zich soms opladen voor topwedstrijden zoals Milan en vorig jaar Napoli. Maar verder zie je hem eigenlijk zelden iets goed doen.
quote:
Op maandag 23 september 2013 19:55 schreef Knalerwtje het volgende:[..]
Dit dus. Hij kan zich soms opladen voor topwedstrijden zoals Milan en vorig jaar Napoli. Maar verder zie je hem eigenlijk zelden iets goed doen.
Kwalijke zaak. Als hij het blijkbaar wel kan maar vaker niet dan wel laat zien, dan ben je PSV onwaardig in mijn ogen.
quote:
Dat is dan ook mijn mening.
Buitendam
Commissaris.
quote:
Maar concrete voorbeelden wanneer hij het faliekant laat afweten zoals een Toivonen bij de 2-1 van Twente zit er niet aan. Dan moet je ook man en paard noemen.
Dit, dus.
quote:
Op maandag 23 september 2013 20:01 schreef Buitendam het volgende:[..]
Maar concrete voorbeelden wanneer hij het faliekant laat afweten zoals een Toivonen bij de 2-1 van Twente zit er niet aan. Dan moet je ook man en paard noemen.
Consequent falen zit 'm niet in het missen van 100% kansen maar zit 'm ook in het statisch spelen omdat hij simpelweg te lui is, het niet kunnen meevoetballen, onzichtbaar zijn, niks forceren en dan ook nog eens weinig scherpte in de 16, wat hij bij Groningen wel had. Alleen toen kon hij bediend worden, ander spelletje he.
Buitendam
Commissaris.
quote:
Op maandag 23 september 2013 20:02 schreef DeNummer10 het volgende:[..]
Consequent falen zit 'm niet in het missen van 100% kansen maar zit 'm ook in het statisch spelen omdat hij simpelweg te lui is, het niet kunnen meevoetballen, onzichtbaar zijn, niks forceren en dan ook nog eens weinig scherpte in de 16, wat hij bij Groningen wel had. Alleen toen kon hij bediend worden, ander spelletje he.
Ah, kijk. Het systeem van PSV ligt hem dus gewoon minder dan Groningen. Verder is zijn inzet gewoon prima.
Dit, dus.
quote:
Dan verschillen we behoorlijk van mening over zijn inzet. En met behoorlijk bedoel ik compleet.
Miskoop he, zoals ik in augustus 2011 al zei hier

.
Buitendam
Commissaris.
quote:
Op maandag 23 september 2013 20:04 schreef DeNummer10 het volgende:[..]
Dan verschillen we behoorlijk van mening over zijn inzet. En met behoorlijk bedoel ik compleet.
Miskoop he, zoals ik in augustus 2011 al zei hier

.
Het is een ander systeem waar hij zichtbaar veel meer moeite mee heeft dan bij Groningen. Maar als je zijn cijfers bekijkt en de interesse vanuit het buitenland zou ik niet meteen willen spreken van een miskoop. Er is een aantal miljoen meer geboden dan dat hij kostte, wat ik in het geval van Brands direct had gedaan. Dus miskoop, miskoop... Het valt allemaal wel rustig mee
Dit, dus.
quote:
Op maandag 23 september 2013 20:14 schreef Buitendam het volgende:[..]
Het is een ander systeem waar hij zichtbaar veel meer moeite mee heeft dan bij Groningen. Maar als je zijn cijfers bekijkt en de interesse vanuit het buitenland zou ik niet meteen willen spreken van een miskoop. Er is een aantal miljoen meer geboden dan dat hij kostte, wat ik in het geval van Brands direct had gedaan. Dus miskoop, miskoop... Het valt allemaal wel rustig mee

Geboden zelfs? Dat hij nog niet verkocht is zeg... Overigens zegt interesse uit het buitenland vrij weinig. Van Der Wiel kon bijvoorbeeld naar Bayern München

.
Buitendam
Commissaris.
quote:
Op maandag 23 september 2013 20:15 schreef DeNummer10 het volgende:[..]
Geboden zelfs? Dat hij nog niet verkocht is zeg... Overigens zegt interesse uit het buitenland vrij weinig. Van Der Wiel kon bijvoorbeeld naar Bayern München

.
Concreet bod van Malaga, bijna 7 miljoen. Door PSV bevestigd, trouwens.
Dit, dus.
quote:
Zo zo, had je toch een miljoen winst gemaakt. Tel ik het salaris voor de aardigheid niet mee. En het gebrek aan doelpunten.
Buitendam
Commissaris.
quote:
Voor de één een mooi bedrag, voor de ander een miskoop.
Dit, dus.
quote:
Presteren boeit jou niet zoveel.
Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 23 september 2013 @ 20:21:21
rubbereend
JUICHEN
quote:
6 miljoen volgens ED
DeLuna vindt me dik ;(
Op
zondag 22 juni 2014 12:30 schreef
3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
Buitendam
Commissaris.
quote:
Zolang hij iedere keer de score blijft openen tegen Ajax vind ik het allemaal best.
Dit, dus.
quote:
Op maandag 23 september 2013 20:15 schreef DeNummer10 het volgende:[..]

.
Daarnaast is Matavz wel degelijk een échte spits. Foutje van Vermeer, maar Matavz staat wel binnen een straal van een meter om dat balletje binnen te tikken (voordat Denswil of Moisander kon reageren). Als hij de ballen zou krijgen van een type tadic, dan zou Matavz aan de lopende band scoren, dom van PSV dat ze hem haalden, dat wel. Want je weet dat je niet met zo een spits speelt
quote:
Goed, jij je goals van Matavz, Ajax de kampioenschappen.
quote:
Op maandag 23 september 2013 20:22 schreef nickhguitar het volgende:[..]
Daarnaast is Matavz wel degelijk een échte spits. Foutje van Vermeer, maar Matavz staat wel binnen een straal van een meter om dat balletje binnen te tikken (voordat Denswil of Moisander kon reageren). Als hij de ballen zou krijgen van een type tadic, dan zou Matavz aan de lopende band scoren, dom van PSV dat ze hem haalden, dat wel. Want je weet dat je niet met zo een spits speelt

Het was bij Groningen bijna een fenomeen. Type Makaay. Met Mertens, Wijnaldum en een andere willekeurige prutser om de spits heen... Dan moet je niet zo een type halen inderdaad

.
quote:
En welke bonussen zou Malaga anders gehaald hebben? Het uitgesloten worden van Europees voetbal?
Buitendam
Commissaris.
quote:
Persoonlijke bonussen, natuurlijk. 15+ goals. Dat soort werk. Maar Malaga zat zwaar in de financiele malaise, dus Brands koos eieren voor z'n geld.
Dit, dus.
quote:
Op maandag 23 september 2013 20:24 schreef Buitendam het volgende:[..]
Persoonlijke bonussen, natuurlijk. 15+ goals. Dat soort werk. Maar Malaga zat zwaar in de financiele malaise, dus Brands koos eieren voor z'n geld.
Geleerd van Betis natuurlijk.
Maar Matavz met een doelpunten-quotum in de Primera Division. En dat moet dan nog een miljoen opleveren?
Buitendam
Commissaris.
quote:
We zullen het nooit weten. Op de Nederlandse velden en in bepaalde toppers maakt hij ze wel, maar of dat in Spanje ook zo is...?
Dit, dus.
quote:
Ik denk vooral tegen Barça, verder niet zo.
Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 23 september 2013 @ 20:39:05
rubbereend
JUICHEN
quote:
Op maandag 23 september 2013 20:24 schreef Buitendam het volgende:[..]
terecht, bovendien moet voor die 6 miljoen maar weer een spits op de kop zien te tikken die zich weer moet aan passen.
DeLuna vindt me dik ;(
Op
zondag 22 juni 2014 12:30 schreef
3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
Buitendam
Commissaris.
quote:
Precies, ik had het ook nooit gedaan. Met het vooruitzicht op een gretige Locadia kon die jongen alleen maar groeien in zijn honger naar goals.
Dit, dus.
quote:
Op maandag 23 september 2013 20:40 schreef Buitendam het volgende:[..]
Precies, ik had het ook nooit gedaan. Met het vooruitzicht op een gretige Locadia kon die jongen alleen maar groeien in zijn honger naar goals.
En zowaar, hij maakte gisteren al zijn 1e goal van het seizoen.
Ajax had geluk dat het bij 4-0 bleef
Buitendam
Commissaris.
tja77
Proud member of the tittycrew.
quote:
3e van het seizoen.
Eerste van deze competitie.
Maar wat boeit jou dat?
quote:
Wat boeit jou het wat mij dat boeit?
quote:
Je bent wel erg veel bezig met PSV de laatste tijd. Zit het echt zo diep?
quote:
quote:
Op maandag 23 september 2013 21:10 schreef tja77 het volgende:[..]
Je zit nogal te blaffen en te zanikken is het niet? Matavz is geen superspits, so be it. Maar Pellé lijkt ze steeds moeilijjer te kunnen maken, Sigthorsson heeft ook niks laten zien noem eens een spits in Nederland die WEL rendabel is. PSV heeft dan nog de mazzel dat ze veel spelers hebben die wel kunnen scoren.
Waarom zou ik niet kritisch mogen zijn, vrinden?
quote:
Omdat je nogal gefrustreerd lijkt na de nederlaag van Ajax. Maakt niet uit verder, maar je hier dan de hele tijd belachelijk maken is ook weer zoiets.
quote:
Op maandag 23 september 2013 21:16 schreef tompsv18 het volgende:[..]
Omdat je nogal gefrustreerd lijkt na de nederlaag van Ajax. Maakt niet uit verder, maar je hier dan de hele tijd belachelijk maken is ook weer zoiets.
Haha, belachelijk maken

. Overigens moet je eens wat vaker in de betreffende topics neuzen (haha ik zei neuzen) ik postte voor de wedstrijd nog wel wat meer hoor. Alleen durf ik me hier ook gewoon te vertonen na een 4-0 nederlaag, omdat ik oprecht kritisch ben en niet om te trollen kom.
tja77
quote:
Jij noemt het kritisch zijn? Je bekijkt alles met een ietwat partijdige blik. Zo meen ik me ook een post van jou te herinneren dat jij vond dat Ajax PSV gisteren helemaal wegtikte in de eerste helft. Ik heb dat niet zo gezien trouwens.
Partijdige blik mag gerust hoor, alleen je bent hier in een PSV draadje, en dan kun je op weerstand stuiten.
Ik zou bijv. in een Ajax topic niet gaan rondbazuinen dat Sigthorsson er geen flikker van kan. Eerst ff bij je eigen team kijken misschien????
quote:
Dus als ik beweer, en met mij vele anderen, dat Matavz een miskoop is en er weinig van bakt, dan is dat partijdig

? Zegt meer over het feit dat je je dan aangevallen voelt omdat de kritiek van een niet-PSVer komt.
quote:
Zo meen ik me ook een post van jou te herinneren dat jij vond dat Ajax PSV gisteren helemaal wegtikte in de eerste helft. Ik heb dat niet zo gezien trouwens.
Ik zat in het stadion en zag het wel. Een half uur lang. Dat er teveel mongolen bij Ajax voorin lopen die er geen klote van kunnen zorgt er voor dat Ajax amper tot kansen komt. De kansen van PSV ontstonden reactief en daardoor had het na 10 minuten al met 2-0 voor kunnen staan. Daarna was het Ajax dat tot de rust domineerde, PSV had amper de bal. Wat heeft dat overigens met Matavz te maken?
quote:
Partijdige blik mag gerust hoor, alleen je bent hier in een PSV draadje, en dan kun je op weerstand stuiten.
Ik zou bijv. in een Ajax topic niet gaan rondbazuinen dat Sigthorsson er geen flikker van kan. Eerst ff bij je eigen team kijken misschien????
Nogmaals, kijk eens wat verder dan je neus (boh, doet ie het weer he) breed is. Ik ben nog veel kritischer op eigen spelers dan op spelers van de tegenstander. Maar hey, dit is een forum, waarom zou ik mijn mening niet mogen verkondigen?
tja77
quote:
Op maandag 23 september 2013 21:24 schreef DeNummer10 het volgende:[..]
Dus als ik beweer, en met mij vele anderen, dat Matavz een miskoop is en er weinig van bakt, dan is dat partijdig

? Zegt meer over het feit dat je je dan aangevallen voelt omdat de kritiek van een niet-PSVer komt.
[..]
Ik zat in het stadion en zag het wel. Een half uur lang. Dat er teveel mongolen bij Ajax voorin lopen die er geen klote van kunnen zorgt er voor dat Ajax amper tot kansen komt. De kansen van PSV ontstonden reactief en daardoor had het na 10 minuten al met 2-0 voor kunnen staan. Daarna was het Ajax dat tot de rust domineerde, PSV had amper de bal. Wat heeft dat overigens met Matavz te maken?
[..]
Nogmaals, kijk eens wat verder dan je neus (boh, doet ie het weer he) breed is. Ik ben nog veel kritischer op eigen spelers dan op spelers van de tegenstander. Maar hey, dit is een forum, waarom zou ik mijn mening niet mogen verkondigen?
Als jij Matavz een miskoop vindt, en jij vindt dat hij er niks van bakt. Dan is dat jouw mening, Niks mis mee hoor. Maar als er mensen zijn die die mening niet delen, dan kan dat toch ook?
Jij zat in het stadion, en jij zag het wel? Das knap, eerste kwartier domineerde PSV, 2e kwartier was het gelijkwaardig, 3e kwartier was Ajax beter. Maar als jij vindt dat Ajax PSV wegtikte, dan weet ik ook meteen hoeveel waarde ik moet hechten aan jouw mening jegens Matavz.
Overgens check de cijfers, na een half uur ofzo had Ajax 4 schoten waarvan 1 op doel. PSV 7 waarvan 4 op doel. Maar dat zegt natuurlijk niks hè.
Tuurlijk mag je je mening verkondigen, maar je doet na een 4-0 overwinning van PSV wel HEEL erg je best om je gelijk te halen. Mag gerust hoor, als dat je toch nog een lekker gevoel geeft na dit weekend.
quote:
Op maandag 23 september 2013 21:34 schreef tja77 het volgende:[..]
Als jij Matavz een miskoop vindt, en jij vindt dat hij er niks van bakt. Dan is dat jouw mening, Niks mis mee hoor. Maar als er mensen zijn die die mening niet delen, dan kan dat toch ook?
Waar zeg ik dat anderen geen mening mogen hebben dan?
quote:
Jij zat in het stadion, en jij zag het wel?
Ja dat zeg ik toch?
quote:
Das knap, eerste kwartier domineerde PSV, 2e kwartier was het gelijkwaardig, 3e kwartier was Ajax beter.
Nee hoor.
quote:
Maar als jij vindt dat Ajax PSV wegtikte, dan weet ik ook meteen hoeveel waarde ik moet hechten aan jouw mening jegens Matavz.
Prima, check dan ook even de mening van andere users over Matavz. PSVer knalerwt misschien.
quote:
Overgens check de cijfers, na een half uur ofzo had Ajax 4 schoten waarvan 1 op doel. PSV 7 waarvan 4 op doel. Maar dat zegt natuurlijk niks hè.
Ja, die schoten van PSV waren voornamelijk uit het eerste kwartier, al zeggen schoten lang niet alles over dominantie. Nogmaals, hun kansen kwamen reactief tot stand.
quote:
Tuurlijk mag je je mening verkondigen, maar je doet na een 4-0 overwinning van PSV wel HEEL erg je best om je gelijk te halen. Mag gerust hoor, als dat je toch nog een lekker gevoel geeft na dit weekend.
Waarom zou ik na een 4-0 overwinning van PSV geen discussie mogen voeren over Matavz

? Wat een onzin. Je wil wel heel graag een punt maken, maar het komt er niet echt lekker uit he.
RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
quote:
Zeker wel.
quote:
Ja, die schoten van PSV waren voornamelijk uit het eerste kwartier, al zeggen schoten lang niet alles over dominantie. Nogmaals, hun kansen kwamen reactief tot stand.
Oh ja dat is balbezit he.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
quote:
Ja je hebt gelijk

.
tja77
quote:
Op maandag 23 september 2013 21:41 schreef DeNummer10 het volgende:[..]
Waar zeg ik dat anderen geen mening mogen hebben dan?
[..]
Ja dat zeg ik toch?
[..]
Nee hoor.
[..]
Prima, check dan ook even de mening van andere users over Matavz. PSVer knalerwt misschien.
[..]
[..]
Waarom zou ik na een 4-0 overwinning van PSV geen discussie mogen voeren over Matavz

? Wat een onzin. Je wil wel heel graag een punt maken, maar het komt er niet echt lekker uit he.
Omdat er een andere user is die jouw mening deelt, refereer jij eraan alsof het de waarheid is. Ik heb mijn mening opgebouwd uit dingen die ik zelf heb waargenomen.
Ik hoef geen punt te maken, Matavz heeft gisteren een (doel)punt gemaakt. Zoals hij dat ook tegen Milan deed.
Jij vindt het een miskoop, en je probeert anderen van jouw gelijk te overtuigen. Sorry hoor, maar die mening deel ik niet.
quote:
Op maandag 23 september 2013 21:54 schreef tja77 het volgende:[..]
[quote]
Omdat er een andere user is die jouw mening deelt, refereer jij eraan alsof het de waarheid is. Ik heb mijn mening opgebouwd uit dingen die ik zelf heb waargenomen.
Tja, en zo baseer ik mijn mening ook op de dingen die ik waarneem. Sterker nog, daar krijg ik voor betaald

.
quote:
Ik hoef geen punt te maken,
Het lijkt alsof je een punt probeert te maken omdat je het niet leuk vindt dat ik in dit topic post.
quote:
Matavz heeft gisteren een (doel)punt gemaakt. Zoals hij dat ook tegen Milan deed.
Mooi, goed voor het Nederlands voetbal.
quote:
Jij vindt het een miskoop, en je probeert anderen van jouw gelijk te overtuigen.
Klopt, dat is een beetje de essentie van een discussie he.
quote:
Sorry hoor, maar die mening deel ik niet.
Dat is niet erg, maar hou het dan relevant, ga niet zulke gekke dingen posten.
tja77
quote:
Op maandag 23 september 2013 21:58 schreef DeNummer10 het volgende:[..]
Tja, en zo baseer ik mijn mening ook op de dingen die ik waarneem. Sterker nog, daar krijg ik voor betaald

.
[..]
Het lijkt alsof je een punt probeert te maken omdat je het niet leuk vindt dat ik in dit topic post.
[..]
Mooi, goed voor het Nederlands voetbal.
[..]
Klopt, dat is een beetje de essentie van een discussie he.
[..]
Dat is niet erg, maar hou het dan relevant, ga niet zulke gekke dingen posten.
Dat jij je mening geeft prima, maar de negatieve ondertoon komt een beetje zuur over. Zoals ik al zei, ik vind Matavz geen superspits, maar een miskoop zou op dit moment in het tweede voetballen, of had mogen vertrekken voor plusminus de aankoopprijs. Dus schijnbaar zijn er ook mensen (binnen PSV) die mijn mening delen. Matavz is een redelijke value for money speler. Niet iemand die er 25 per seizoen in ramt, maar iemand die er 10-15 maakt, maar wel vaak belangrijke als hij ze moet maken, en niet te beroerd om een bal af te geven.
quote:
Kritiek is meestal niet van een positieve toon voorzien he. Het is meestal geen hosanna. Waarom mag ik dan niet kritisch zijn?
quote:
Zoals ik al zei, ik vind Matavz geen superspits, maar een miskoop zou op dit moment in het tweede voetballen, of had mogen vertrekken voor plusminus de aankoopprijs.
Sulejmani, miskoop, speelde ook gewoon in het 1e elftal. Dat zegt helemaal niks. Het gebrek aan spitsen zorgt ervoor dat hij er nog speelt.
quote:
Dus schijnbaar zijn er ook mensen (binnen PSV) die mijn mening delen.

quote:
Matavz is een redelijke value for money speler. Niet iemand die er 25 per seizoen in ramt, maar iemand die er 10-15 maakt, maar wel vaak belangrijke als hij ze moet maken, en niet te beroerd om een bal af te geven.
10-15 is te weinig voor PSV als je niet goed genoeg meevoetbalt en zo kansen schept voor derden. Doe je dat wel, dan is het niet zo'n ramp als je er weinig scoort. Het is zelfs beter om niet afhankelijk te zijn van een afmaker.
tja77
quote:
Op maandag 23 september 2013 22:12 schreef DeNummer10 het volgende:[..]
Kritiek is meestal niet van een positieve toon voorzien he. Het is meestal geen hosanna. Waarom mag ik dan niet kritisch zijn?
[..]
Sulejmani, miskoop, speelde ook gewoon in het 1e elftal. Dat zegt helemaal niks. Het gebrek aan spitsen zorgt ervoor dat hij er nog speelt.
[..]

[..]
10-15 is te weinig voor PSV als je niet goed genoeg meevoetbalt en zo kansen schept voor derden. Doe je dat wel, dan is het niet zo'n ramp als je er weinig scoort. Het is zelfs beter om niet afhankelijk te zijn van een afmaker.
Kritiek kan zowel positief als negatief zijn, doch vind ik dat jij het iets te negatief inziet betreffende Matavz, maar das mijn mening.
10-15 voor een echte spits is aan de lage kant, maar bij PSV was vorig jaar een middenvelder topscorer. En ook dit seizoen zijn er tal van spelers die er 10 of meer kunnen maken. PSV is daarom niet zo afhankelijk van een spits zoals veel andere ploegen dat wel zijn.
Ajax werd 3 keer landskampioen zonder spits. Echte spitsen als Falcao, Zlatan, Shevchenko, zijn van een uitstervend ras. Mee voetballen, aanspeelpunt, bal vasthouden, bliksemafleider zie je daarentegen veel vaker dan puur en alleen goals maken. Dus 10-15 is vrij weinig voor een spits. Maar ik reken Matavz niet alleen af op zijn goals. Hoewel hij ze vaak wel op belangrijke momenten maakt.
quote:
Op maandag 23 september 2013 22:22 schreef tja77 het volgende:[..]
Kritiek kan zowel positief als negatief zijn, doch vind ik dat jij het iets te negatief inziet betreffende Matavz, maar das mijn mening.
Dat is je goedrecht.
quote:
10-15 voor een echte spits is aan de lage kant, maar bij PSV was vorig jaar een middenvelder topscorer. En ook dit seizoen zijn er tal van spelers die er 10 of meer kunnen maken. PSV is daarom niet zo afhankelijk van een spits zoals veel andere ploegen dat wel zijn.
Ajax werd 3 keer landskampioen zonder spits. Echte spitsen als Falcao, Zlatan, Shevchenko, zijn van een uitstervend ras. Mee voetballen, aanspeelpunt, bal vasthouden, bliksemafleider zie je daarentegen veel vaker dan puur en alleen goals maken. Dus 10-15 is vrij weinig voor een spits. Maar ik reken Matavz niet alleen af op zijn goals. Hoewel hij ze vaak wel op belangrijke momenten maakt.
Je hoeft me niks uit te leggen over voetballers hoor

.
quote:
Je zit nogal te blaffen en te zanikken is het niet? Matavz is geen superspits, so be it. Maar Pellé lijkt ze steeds moeilijjer te kunnen maken, Sigthorsson heeft ook niks laten zien noem eens een spits in Nederland die WEL rendabel is. PSV heeft dan nog de mazzel dat ze veel spelers hebben die wel kunnen scoren.
Finnbogason
quote:
Wat ben jij een vervelend ventje zeg...
quote:
de bal in open kool koppen
GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
quote:
Ik ben het met je eens wat betreft Matavz. Verder vind ik je wel gewoon irritant hoor, maak je geen zorgen.
quote:
ook mij, dick etc etc...
Maar maakt niet uit joh
Morgen Tyton in de basis. Maher en Willems spelen ook niet. Dan krijgen we vast:
Tyton
Brenet-Bruma-Hendrix-Tamata
Hiljemark-Schaars
Park-Toivonen-Depay
Matavz
Tarado
capô de fusca
quote:
Op dinsdag 24 september 2013 15:07 schreef Dj_Day-V het volgende:Morgen Tyton in de basis. Maher en Willems spelen ook niet. Dan krijgen we vast:
Tyton
Brenet-Bruma-Hendrix-Tamata
Hiljemark-Schaars
Park-Toivonen-Depay
Matavz
Waarom Locadia niet?
quote:
Ik ben niet Cocu. Misschien geeft hij nog wel een paar spelers rust. Bakkali en Locadia erin.
DuTank
Spaashaas.
quote:
Matavz is een échte spits. Hij wordt gewoon niet goed gebruikt bij PSV, doordat we buitenspelers hebben die de bal zelf op goal (willen) schieten, ipv afgeven aan Matavz.
Hij is zelf niet van de acties e.d., dus die jongen moet gewoon bediend worden. Wat dus niet gebeurd. Dan kun je 2 dingen doen:
- hem wel gaan bedienen
- een ander type spits kopen
quote:
Oh dat is helemaal geen probleem. Zo vind ik jou dan weer vooral vermakelijk.
quote:
Op dinsdag 24 september 2013 17:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:Kom op zeg, Matavz presteert ook gewoon niet als hij wél ballen krijgt, daar hoeven we zo langzamerhand niet meer over te discussiëren.
Of kan hij ze alleen maar maken uit 100% perfecte voorzetten op 1 meter van de goal waar hij alleen maar tegenaan hoeft te lopen met om het even welk lichaamsdeel?
Ja, hij zal vast meer doelpunten maken als het hele elftal in dienst van Matavz gaat spelen maar dat geldt voor om het even welke spits dan ook...
Zit je iets dwars? Met die negatieve kritiek van je. Schavuit.
quote:
Sowieso mag je van een hoop users (zowel Ajax, Feyenoord als PSV) geen kritiek hebben op het team of de club. Schrijnend

.
quote:
Mooi. Doet me goed. Eigenlijk is dat ook mijn missie.
quote:
Heerlijk om te lezen. Wat een zure Jood.
Kennelijk was zondag een frustrerend middagje voor hem.
quote:
Je zit nogal te blaffen en te zanikken is het niet? Matavz is geen superspits, so be it.
Maar Pellé lijkt ze steeds moeilijjer te kunnen maken, Sigthorsson heeft ook niks laten zien noem eens een spits in Nederland die WEL rendabel is. PSV heeft dan nog de mazzel dat ze veel spelers hebben die wel kunnen scoren.
6 uit 6, schandalig inderdaad.
Tarado
capô de fusca
Telstar gaat stunten aldus de trainer.
quote:
Op woensdag 25 september 2013 12:01 schreef Lemming22 het volgende:[..]
Het zou me niet verbazen eigenlijk. Als Telstar de juiste tactiek hanteert (gegroepeerd, fel spelen) en PSV verslapt na de topper, dan kunnen ze best iets halen hier.
Het wordt in ieder geval zaaddodend saai.