Had ik ook. Maar zover ik nu kan zien is het artikel gewoon verzonden. Misschien heb je dan net de laatste ofzo?quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:17 schreef WinnieWana het volgende:
Als ik wil afrekenen en ik heb er sale artikelen bij dan zijn ze meestal uitverkocht bij het afrekenen. Is mij nu de laatste paar maanden telkens gebeurd dat het niet grappig meer is.
Oja, dat was ik al weer vergeten. Thanks voor de reminder!quote:Op woensdag 13 november 2013 13:59 schreef Mylene het volgende:
AH Bonuskaart activeren geeft 5 euro korting H&M.
Helaas niet online te gebruikenquote:Op woensdag 13 november 2013 13:59 schreef Mylene het volgende:
AH Bonuskaart activeren geeft 5 euro korting H&M.
De trui gaat nog wel, maar de rest is een nee!quote:Op woensdag 13 november 2013 17:02 schreef SEMTEX het volgende:
Isabel Marant. Guttegut, wat een enige dingenInspiratie opgedaan in de kringloopwinkel en de havens van Volendam
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2013/1RG%200204092%20001%2074%201452.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&hmver=0&call=url[file:/product/quicklook/large]]afbeelding[/url] ]
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2013/1RG%200204499%20001%2040%203501.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&hmver=0&call=url[file:/product/quicklook/large]]afbeelding[/url] ]
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2013/1RG%200194228%20002%2086%208623.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&hmver=0&call=url[file:/product/quicklook/large]]afbeelding[/url] ]
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2013/1RG%200204418%20001%2040%203497.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&hmver=0&call=url[file:/product/quicklook/large]]afbeelding[/url] ]
Die trui en dat jasje zijn zowat de enige dingen die wel leuk zijn mi.quote:Op woensdag 13 november 2013 17:02 schreef SEMTEX het volgende:
Isabel Marant. Guttegut, wat een enige dingenInspiratie opgedaan in de kringloopwinkel en de havens van Volendam
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2013/1RG%200204092%20001%2074%201452.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&hmver=0&call=url[file:/product/quicklook/large]]afbeelding[/url] ]
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2013/1RG%200204499%20001%2040%203501.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&hmver=0&call=url[file:/product/quicklook/large]]afbeelding[/url] ]
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2013/1RG%200194228%20002%2086%208623.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&hmver=0&call=url[file:/product/quicklook/large]]afbeelding[/url] ]
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2013/1RG%200204418%20001%2040%203497.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&hmver=0&call=url[file:/product/quicklook/large]]afbeelding[/url] ]
Volgens mij doen ze dat in Polen, vandaar.quote:Op donderdag 14 november 2013 09:23 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Vraag me toch af hoe lang ze over zo'n doosje inpakken doen. Kreeg eergisteren mail met dat ze mijn bestelling aan het inpakken zijn. Vandaag staat er nog steeds dat het pakket wordt voorbereid door de verzender.
Oh dan heb ik het volgend jaar kerst welquote:Op donderdag 14 november 2013 09:31 schreef alors het volgende:
[..]
Volgens mij doen ze dat in Polen, vandaar.
Klopt dat had ik vorige week ook. Zelfs op de dag dat het pakketje bezorgd werd stond het er nog.quote:Op donderdag 14 november 2013 09:23 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Vraag me toch af hoe lang ze over zo'n doosje inpakken doen. Kreeg eergisteren mail met dat ze mijn bestelling aan het inpakken zijn. Vandaag staat er nog steeds dat het pakket wordt voorbereid door de verzender.
Spannend haha. Als het er maar voor maandag is want dan ga ik op vakantie. Anders ligt het weer bij de buren.quote:Op donderdag 14 november 2013 11:15 schreef mirjammajrim het volgende:
[..]
Klopt dat had ik vorige week ook. Zelfs op de dag dat het pakketje bezorgd werd stond het er nog.
Ja ik al een kwartierquote:Op donderdag 14 november 2013 11:16 schreef ChipsZak. het volgende:
Hah, ik was het vergeten. Niet dat ik het wilde onthouden ofzo, wil toch niks maar wilde de status van mijn pakketje bekijken en nu sta ik in queue
.
Queue? Waarschijnlijk stel ik nu een hele stomme vraag.quote:Op donderdag 14 november 2013 11:16 schreef ChipsZak. het volgende:
Hah, ik was het vergeten. Niet dat ik het wilde onthouden ofzo, wil toch niks maar wilde de status van mijn pakketje bekijken en nu sta ik in queue
.
In de rij.quote:Op donderdag 14 november 2013 11:17 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Queue? Waarschijnlijk stel ik nu een hele stomme vraag.
Ah nou succes ^^quote:
Denk je? Ondanks dat het nu zo pauper druk is op de site?quote:Op donderdag 14 november 2013 11:26 schreef ChipsZak. het volgende:
Echt 90% van die stukken zal over 2 week in de sale liggen,.
Denk dat dat wel meevalt. IM is echt zo'n bloggersding waar iedereen achteraan loopt. En het is nou niet echt een uitgesproken collectie.quote:Op donderdag 14 november 2013 11:26 schreef ChipsZak. het volgende:
Echt 90% van die stukken zal over 2 week in de sale liggen,.
Mja, maar exclusief is het niet meerquote:Op donderdag 14 november 2013 11:29 schreef alors het volgende:
[..]
Denk dat dat wel meevalt. IM is echt zo'n bloggersding waar iedereen achteraan loopt. En het is nou niet echt een uitgesproken collectie.
Ik denk niet dat mensen bij H&M kopen voor exclusiviteit.quote:Op donderdag 14 november 2013 11:30 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Mja, maar exclusief is het niet meerLoopt straks half Nederland in dat vest dat hierboven staat
Nee, maar met IM zullen toch veel denken iets bijzonders te kopen. Maar imo is het niks bijzonderder dan de rest van H&M gezien het in zulke aantallen verkocht wordt.quote:Op donderdag 14 november 2013 11:33 schreef alors het volgende:
[..]
Ik denk niet dat mensen bij H&M kopen voor exclusiviteit.
Dat is het altijd met die designerstukken,quote:Op donderdag 14 november 2013 11:29 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Denk je? Ondanks dat het nu zo pauper druk is op de site?
Nja, wel een bloggersding maar toch. Ik denk dat het uiteindelijk zo'n vaart niet loopt. De eerste paar dagen zijn altijd druk, maar uiteindelijk ligt veel toch in de sale.quote:Op donderdag 14 november 2013 11:29 schreef alors het volgende:
[..]
Denk dat dat wel meevalt. IM is echt zo'n bloggersding waar iedereen achteraan loopt. En het is nou niet echt een uitgesproken collectie.
Dit is de eerste keer dat ik uberhaupt probeer op de site te komen tijdens zoiets, en ook puur uit nieuwsgierigheid.quote:Op donderdag 14 november 2013 11:34 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dat is het altijd met die designerstukken,.
quote:Op donderdag 14 november 2013 11:37 schreef alors het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)t+h%26m&categoryId=0
De redenen die sommige verzinnen, dat het niet past, terwijl ze het nog helemaal niet in huis hebben waarschijnlijk
Volgens mij worden er ook wel betere kwaliteit materialen gebruikt hoor. De prijs komt echt niet alleen van het labeltje dat erin hangt. En ik denk ook niet dat een IM of een V&R hun naam willen koppelen aan iets dat binnen de kortste keren uit elkaar valt...quote:Op donderdag 14 november 2013 12:03 schreef Apostrof het volgende:
Maar effe serieus, hoe is de kwaliteit van de mannencollectie van deze ontwerpster? Ik wil best wel een echt mooi shirt kopen voor een lagere prijs dan je normaal voor zoiets moet betalen. Maar het is hier toch meestal kwaliteit H&M en alleen het ontwerp komt van de ontwerp ster? Geen duurdere materialen oid.
Rok van vorig jaar (maison margiela) vind ik ook wel echt mooi gemaakt inderdaadquote:Op donderdag 14 november 2013 12:18 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Volgens mij worden er ook wel betere kwaliteit materialen gebruikt hoor. De prijs komt echt niet alleen van het labeltje dat erin hangt. En ik denk ook niet dat een IM of een V&R hun naam willen koppelen aan iets dat binnen de kortste keren uit elkaar valt...
Volgens mij, maar ik durf het niet met zekerheid te zeggen, zit het zo: Stuur je alles terug, dan betaal je alleen 1 euro, stuur je een deel terug en houd je een deel, dan betaal je 1 euro plus vzkosten, dus 5,95.quote:Op vrijdag 15 november 2013 09:59 schreef Natassie2 het volgende:
Ke even een vraagje aan ervaren h&m kopers.
Ik heb een broek online gekocht en deze is niet goed dus ga ik terug sturen. Ik had al op internet gezocht naar retourvoorwaarden en dacht gevonden te hebben dat je als die niet goed is alleen maar een euro voor de retourzending hoeft te betalen.
Maar nu ik de brief die er bij geleverd is heb, lijkt het meer op de 4,95 verzendkosten plus een euro.
Dus even om het zeker te weten.. Moet ik nu een euro overmaken of (helaas) 5,95.
No no no no..quote:Op vrijdag 15 november 2013 13:50 schreef Natassie2 het volgende:
Ja Daf dacht ik dus ook, anders had ik die broek namelijk niet eens gekocht. Maar als ik die brief lees is het wat onduidelijk en lijkt het er eerder op dat het toch 5.95 is.
Ik heb 1 broek besteld en teruggestuurd. Heb een acceptgiro ontvangen dus nog niks betaald. Dus ik moet nu dus toch alleen nog die 1 euro overmaken. zeg ik et zo goed...quote:Op vrijdag 15 november 2013 14:03 schreef Repeating het volgende:
[..]
No no no no..
Het maakt niet uit of je maar 1 kledingstuk terugstuurt of alle kledingstukken van je bestelling.
Je moet de kledingstukken die je niet meer wil in een doosje doen of in de zak waarin je je bestelling ontving. Vervolgens moet je het retourformulier invullen met welke kledingstukken je terugstuurt en waarom en of je deze wil ruilen ja of nee. Hierna neem je de sticker die op je bon zit en plak je die op de doos of zak waarmee je je kledingstukken wil versturen. Tenslotte breng je je doos of zak naar een postnl filiaal bij jou in de buurt. Deze wordt dan gratis verzonden!
Wanneer je je kleding gaat betalen moet je echter er rekening mee houden dat je 1 euro extra overmaakt omdat je iets retour hebt gestuurd.
Hoop dat je het nu begrijpt.
Teruggestuurd en dus niet geruild: Ja.quote:Op vrijdag 15 november 2013 14:09 schreef Natassie2 het volgende:
[..]
Ik heb 1 broek besteld en teruggestuurd. Heb een acceptgiro ontvangen dus nog niks betaald. Dus ik moet nu dus toch alleen nog die 1 euro overmaken. zeg ik et zo goed...
Het gaat om de verzendkosten van het ontvangen, of en wanneer die vervallen bij een retournering.quote:Op vrijdag 15 november 2013 14:03 schreef Repeating het volgende:
[..]
No no no no..
Het maakt niet uit of je maar 1 kledingstuk terugstuurt of alle kledingstukken van je bestelling.
Je moet de kledingstukken die je niet meer wil in een doosje doen of in de zak waarin je je bestelling ontving. Vervolgens moet je het retourformulier invullen met welke kledingstukken je terugstuurt en waarom en of je deze wil ruilen ja of nee. Hierna neem je de sticker die op je bon zit en plak je die op de doos of zak waarmee je je kledingstukken wil versturen. Tenslotte breng je je doos of zak naar een postnl filiaal bij jou in de buurt. Deze wordt dan gratis verzonden!
Wanneer je je kleding gaat betalen moet je echter er rekening mee houden dat je 1 euro extra overmaakt omdat je iets retour hebt gestuurd.
Hoop dat je het nu begrijpt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |