Ja en dat geloof je toch niet zelf hè.quote:Op zondag 22 september 2013 17:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Of we werken de eerste seizoenshelft als een patatje af, en dan gaat Overmars de schatkist leeghalen.
De bal is rond.
0-0quote:
Normaal gesproken gaat die shit natuurlijk niet gebeuren. Na vandaag is alleen Twente uit een lastige wedstrijd deze helft v/h jaar.quote:Op zondag 22 september 2013 17:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja en dat geloof je toch niet zelf hè.
Dat was dan ook een kankerneger.quote:Op zondag 22 september 2013 17:30 schreef AFCNiels het volgende:
Perez die een smerige overtreding goedpraat, maja hij vindt het ook normaal dat je een scheidsrechter in elkaar beukt.
Gast, ik zit aan mijn tiramisu.quote:Op zondag 22 september 2013 17:31 schreef Tyron het volgende:
ik heb momenteel geen onderbroek aan maar wel een broek
Als zelfs FC Ludo van dit PSV weet te winnen begrijp ik niet waarom ajax dat niet kan.quote:Op zondag 22 september 2013 17:31 schreef Tarado het volgende:
Normaliter moet Ajax dit wel winnen, bij PSV gaat die dag minder rust wel in de benen zitten
De boer wisselt nooit in de rust, op vermeer na dan die ene keer.quote:
Hoeveel.quote:
Door dit soort opmerkingen denken de mods dat iemand een fuck geeft en krijg ik weer een ban. Bedankt.quote:Op zondag 22 september 2013 17:31 schreef KingRoland het volgende:
jongens kom op , even kappen nou met die gifjes
Kunnen wel maar doen is nog wat andersquote:Op zondag 22 september 2013 17:31 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Als zelfs FC Ludo van dit PSV weet te winnen begrijp ik niet waarom ajax dat niet kan.
dankjequote:Op zondag 22 september 2013 17:32 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Binnen veertien seconden een screenshot maken en uploaden? Doe je goed.
Welkom bij de wondere wereld van puush.quote:Op zondag 22 september 2013 17:32 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Binnen veertien seconden een screenshot maken en uploaden? Doe je goed.
Als het lukt is het goed voor je zelfvertrouwen.quote:Op zondag 22 september 2013 17:33 schreef MouzurX het volgende:
Fischer: kom laat ik 4 man voorbij gaan spelen.
Een Suarezjequote:Op zondag 22 september 2013 17:33 schreef Monolith het volgende:
Fischer met zijn karakteristieke 'Ik probeer gewoon met de bal door vijf tegenstanders heen te lopen. Misschien zien ze me niet' beweging.
Mijn excuses Johannes , hier een gifje om het goed te maken.quote:Op zondag 22 september 2013 17:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Door dit soort opmerkingen denken de mods dat iemand een fuck geeft en krijg ik weer een ban. Bedankt.
Mensen die zeiken op Sigthorsson omdat hij niet scoort omdat hij geen aanvoer krijgt door die boelers op de flanken.quote:Op zondag 22 september 2013 17:33 schreef Monolith het volgende:
Fischer met zijn karakteristieke 'Ik probeer gewoon met de bal door vijf tegenstanders heen te lopen. Misschien zien ze me niet' beweging.
quote:Op zondag 22 september 2013 17:34 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Mijn excuses Johannes , hier een gifje om het goed te maken.
[ afbeelding ]
geen dankquote:Op zondag 22 september 2013 17:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Door dit soort opmerkingen denken de mods dat iemand een fuck geeft en krijg ik weer een ban. Bedankt.
quote:
Je kan je beter druk maken om het feit dat Ajax niet eens beter is.quote:Op zondag 22 september 2013 17:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Effectballetje Hiljemark.
Zie hier de klasse van PSV.
Speelt veel te snel de bal uitquote:Op zondag 22 september 2013 17:35 schreef donald_dick het volgende:
vermeer die het bijna weer verkloot
Vind er niks aan deze wedstrijd. Weet voor veel dreiging te zorgen, maar neemt constant de verkeerde beslissingen en verprutst kansen.quote:
quote:Op zondag 22 september 2013 17:36 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Bergkamp gaat steeds stuk om de techniek van al die gasten.
Hij doet alles goed.... tot op het laatste moment.quote:Op zondag 22 september 2013 17:36 schreef Adames het volgende:
[..]
Vind er niks aan deze wedstrijd. Weet voor veel dreiging te zorgen, maar neemt constant de verkeerde beslissingen en verprutst kansen.
Net Immers
Fixed.quote:Op zondag 22 september 2013 17:36 schreef MouzurX het volgende:
Wat mis ik eriksen enige vorm van creativiteit zeg.
Dennis in de spits.quote:Op zondag 22 september 2013 17:36 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Bergkamp gaat steeds stuk om de techniek van al die gasten.
beetje regen isquote:Op zondag 22 september 2013 17:37 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Hebben ze het gras van de Arena ofzo?
mooie speltip!quote:Op zondag 22 september 2013 17:37 schreef DaveDave09 het volgende:
Kan iemand even vertellen aan de 22 op het veld dat ze naar dezelfde kleur moeten spelen?
leuk , orgineel.quote:Op zondag 22 september 2013 17:37 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Hebben ze het gras van de Arena ofzo?
Ik mag het een keer hopen.quote:Op zondag 22 september 2013 17:39 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Van Rhijn verdedigd heel nonchalant weer. Maar Vermeer is nu exit.
Dit. Van Rhijn ook exit wat mij betreft.quote:Op zondag 22 september 2013 17:39 schreef Zorro het volgende:
Vermeer ook, maar dat nonchalante uitverdedigen bij die hoekvlag is pas echt genieten
Treurig he.quote:Op zondag 22 september 2013 17:40 schreef elby1988 het volgende:
Jezus, moet gewoon een illegale stream opzoeken omdat die van EL niet meer inlaad na de rust :S
quote:Op zondag 22 september 2013 17:40 schreef Geo4kant het volgende:
Volgende week Cillessen er in lijkt me. Nu genoeg geblunderd denk ik.
Inderdaad, dan vergeten we gewoon 3 kampioenschappen.quote:Op zondag 22 september 2013 17:41 schreef Saekerhett het volgende:
Als De Boer nu geen Cillessen opstelt, neem ik hem nooit meer serieus. Wat een kutkeeper.
Toen was tie ook kut. Maakt de hele verdediging zenuwachtig.quote:Op zondag 22 september 2013 17:41 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Inderdaad, dan vergeten we gewoon 3 kampioenschappen.
Die is nauwelijks beter. Maarja onbekend maakt vaak bemind bij voetbalsupporters.quote:Op zondag 22 september 2013 17:41 schreef Saekerhett het volgende:
Als De Boer nu geen Cillessen opstelt, neem ik hem nooit meer serieus. Wat een kutkeeper.
Dit was geen geluk, maar slecht van Vermeer. Geluk is tegen de paal schieten waarna de terugkerende bal via de tegenstander het doel in gaat.quote:Op zondag 22 september 2013 17:40 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
En lampjes nog klagen over lucky ajax
De 'r' zit niet in 't Kofschip joenguh.quote:Op zondag 22 september 2013 17:40 schreef Geo4kant het volgende:
Volgende week Cillessen er in lijkt me. Nu genoeg geblundert denk ik.
jup vanwege 1 blunderquote:Op zondag 22 september 2013 17:41 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Sopcast werkt perfectquote:Op zondag 22 september 2013 17:41 schreef Grifte het volgende:
[..]
Hier al de hele wedstrijd, gewoon officiële internetstream van hun.
ja, ik heb het pas sinds de goal en even einde eerste helftquote:Op zondag 22 september 2013 17:41 schreef Grifte het volgende:
[..]
Wat een gekut zeg. Loopt helemaal vast nu hier.quote:Op zondag 22 september 2013 17:41 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ja, vorige seizoenen ook al verdacht vaak bij de toppers. Baggerzooi.quote:
Wat heeft dat er mee te maken?quote:Op zondag 22 september 2013 17:41 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hier ook, ze kunnen het niet aan..... tering FOX.quote:Op zondag 22 september 2013 17:41 schreef Grifte het volgende:
[..]
Dat.quote:Op zondag 22 september 2013 17:42 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Wat heeft dat er mee te maken?
Spel het dan als Ver-meer.quote:Op zondag 22 september 2013 17:40 schreef Caland het volgende:
De overwinning voor PSV is nu niet vermeer.
Misschien hebben ze per ongeluk te veel mensen een gratis stream gegeven.quote:Op zondag 22 september 2013 17:42 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hier ook, ze kunnen het niet aan..... tering FOX.
Voor jou wel nuquote:Op zondag 22 september 2013 17:42 schreef Geo4kant het volgende:
Slordig ove en weer maar leuke wedstrijd wel
doe eens normaalquote:Op zondag 22 september 2013 17:43 schreef 75020 het volgende:
Vermeer.Ik ga zijn knieschijven slopen.
stream is echt kut inderdaad, loopt nu helemaal vast.quote:Op zondag 22 september 2013 17:42 schreef DaveDave09 het volgende:
Lekker dan.. eerst raken ze de tv kabel bij mijn huis dus geen foxsports op tv, koop ik voor 12euro kijkcode voor internet happert die
Ja en ook van Estland enzovoort. En tegen Barca waren ze zo trots.quote:Op zondag 22 september 2013 17:42 schreef TLC het volgende:
Dus zelfs Ajax is zwakker dan de kampioen van Bulgarije ?
12 euro Dave, heb je weer flink wat gewonnen met bets of wat?quote:Op zondag 22 september 2013 17:42 schreef DaveDave09 het volgende:
Lekker dan.. eerst raken ze de tv kabel bij mijn huis dus geen foxsports op tv, koop ik voor 12euro kijkcode voor internet happert die
zijn aandeel hierin was nihilquote:Op zondag 22 september 2013 17:41 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
en een keeper die het laat afweten heb je ook niet veel aanquote:Op zondag 22 september 2013 17:43 schreef TheSolution het volgende:
Dens wil wel maar de rest van Ajax niet
jij bent feyenoord supporter, ik geloof je nietquote:Op zondag 22 september 2013 17:42 schreef DaveDave09 het volgende:
Nopequote:Op zondag 22 september 2013 17:44 schreef Grifte het volgende:
[..]
12 euro Dave, heb je weer flink wat gewonnen met bets of wat?
Ajax is toch niet slechterquote:Op zondag 22 september 2013 17:43 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja en ook van Estland enzovoort. En tegen Barca waren ze zo trots.
quote:Op zondag 22 september 2013 17:43 schreef TheSolution het volgende:
Dens wil wel maar de rest van Ajax niet
trolliequote:Op zondag 22 september 2013 17:45 schreef DaveDave09 het volgende:
Trouwens firstrow loopt 10sec voor op foxsports
quote:Op zondag 22 september 2013 17:46 schreef iketurnerjr het volgende:
Fischer zit te vaak in het amsterdamse uitgaansleven, wat een junkenkop
quote:Op zondag 22 september 2013 17:47 schreef RubenSosa het volgende:
JETROO !!!!
ARE YOU WATCHING GGMM ???
quote:
Ik hoop juist op fysiek instorten.quote:Op zondag 22 september 2013 17:47 schreef TheSolution het volgende:
Vermeer staat mentaal op instorten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |