Is m'n tweede vraag nog maar hoorquote:Op zondag 22 september 2013 16:19 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ga anders de game even overnieuw spelen, echt alles wat je vraagt word in missies uitgelegd
Ja maar serieus, wat een vraag, hoe zet je een auto in een garage? Nou wat dacht je van hem er in ZETTEN?quote:Op zondag 22 september 2013 16:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Is m'n tweede vraag nog maar hoor
quote:Op zondag 22 september 2013 16:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
En die tekst erbij gaat heel snel
Hoe je er een in zet is m'n vraagquote:Op zondag 22 september 2013 16:21 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ja maar serieus, wat een vraag, hoe zet je een auto in een garage? Nou wat dacht je van hem er in ZETTEN?
En die andere heist vraag kwam ook duidelijk in beeld in de info.
Of ik snap die vraag niet, of jij bent heel dom?quote:Op zondag 22 september 2013 16:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hoe je er een in zet is m'n vraag
quote:Op zondag 22 september 2013 16:18 schreef delano.888 het volgende:
Lijstje met stocks, en hun tegenstaande bedrijven, gevonden, op verzoek in een spoiler:Thanks dude !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
Als je naar die grote garage rijdt gaat de deur niet openquote:Op zondag 22 september 2013 16:24 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Of ik snap die vraag niet, of jij bent heel dom?
Je rijd de auto naar de garage toe en je ZET HEM ER IN.
Of wat bedoel je?
Oh for fuck sake, lees de info, het komt verdomme linksboven in beeld!quote:Op zondag 22 september 2013 16:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als je naar die grote garage rijdt gaat de deur niet open
Komt wel in beeld maar de deur gaat maar niet openquote:Op zondag 22 september 2013 16:25 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Oh for fuck sake, lees de info, het komt verdomme linksboven in beeld!
Of is dat niet zo bij jou, dan pas je safezone instellingen aan.
Chevy spant wel de fuckin kroon, mafkees dat het is. Beetje bitchen op het feit dat auto's in een burn-out geraken wanneer je volgas wegrijdt en hij had nog wat nietszeggends te klagen. Bagger-user.quote:Op zondag 22 september 2013 16:19 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ga anders de game even overnieuw spelen, echt alles wat je vraagt word in missies uitgelegd
Haha, je bent niet verder gegaan aan de main.quote:Op zondag 22 september 2013 15:59 schreef delano.888 het volgende:
Ik heb de hele week al vrij:
[ afbeelding ]
Ik weet niet wat het is, ik heb steeds erg weinig behoefte om te gamen, misschien word ik volwassen ofzo
Ik speel erg weinig sowieso, geen idee waaromquote:Op zondag 22 september 2013 16:29 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Haha, je bent niet verder gegaan aan de main.
Ben beter dan jijquote:Op zondag 22 september 2013 16:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Chevy spant wel de fuckin kroon, mafkees dat het is. Beetje bitchen op het feit dat auto's in een burn-out geraken wanneer je volgas wegrijdt en hij had nog wat nietszeggends te klagen. Bagger-user.
Je kan het beste eerst veel geld verdienen en dan die assassinations bewaren. Bij de 1e heb ik het maximale eruit gehaald op dat moment. 200k winst voor Trevor & Franklin en Michael 1 miljoen winst via BAWSAQ.quote:Op zondag 22 september 2013 16:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik baal best wel dat ik niet geïnvesteerd heb tijdens de assassinations.
Stock veranderingen kunnen een paar dagen duren, ga een paar keer slapenquote:Op zondag 22 september 2013 16:33 schreef Djeetje het volgende:
Ik heb nu bijna al de vliegtuigen van AirUS gesloopt toen ging ik dood en maar een stijging van 0,05 bij AirEmu
Nee het is een feit. Mij een bagger user noemen omdat ik een paar vragen stel en m'n mening geefquote:
Heb je toevallig een vliegtuig van airemu gejat om die van airus te vernietigenquote:Op zondag 22 september 2013 16:33 schreef Djeetje het volgende:
Ik heb nu bijna al de vliegtuigen van AirUS gesloopt toen ging ik dood en maar een stijging van 0,05 bij AirEmu
quote:Op zondag 22 september 2013 16:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Heb je toevallig een vliegtuig van airemu gejat om die van airus te vernietigen
Was een grapjequote:
Hoeft ook niet, gewoon klikken en afsluiten en je haalt de missie gewoon.quote:Op zondag 22 september 2013 16:38 schreef Stink-ui het volgende:
Help!
Ik moet een foto maken alleen lukt het niet omdat ik geen contact kan maken met de foto app?? Kan iemand helpen?
Thanks voor dit, nu heb ik die geniale Youtuber ontdektquote:Op zondag 22 september 2013 16:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik baal best wel dat ik niet geïnvesteerd heb tijdens de assassinations.
Zover komt het niet hij probeert te conecten alleen blijft hij steken bij het ladenquote:Op zondag 22 september 2013 16:38 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, gewoon klikken en afsluiten en je haalt de missie gewoon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |