Was een heerlijk weekend in Milaan.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:29 schreef Romanus het volgende:
Mooie goal van Birsa (22')
Milan 1-0 Udinese
De echte Milan stores zijn in de stad hè. Museum best leuk vind ik.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:21 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Was een heerlijk weekend in Milaan.
Wedstrijd was slordig, wel een mooie goal.
Museum en stadion tour vielen tegen.
Die store ook, wat een lacher.
Ik las het net, het gaat maar door daar. Lekker voor De Stroot.quote:
Precies.. onzekere bange keeper zonder uitstraling in de goal.quote:Op zondag 27 oktober 2013 16:55 schreef Zanger_Rinus het volgende:
[..]
Hij was ook wel een van de redenen dat Roma zo kut ging vorig jaar.
twitter:tancredipalmeri twitterde op maandag 28-10-2013 om 14:43:26Confirmed: Totti out for 2 months, until december reageer retweet
Vanavond moet gewonnen worden van Lazio!quote:Op zondag 27 oktober 2013 17:56 schreef Romanus het volgende:
Parma 3-2 Milan
Allegri mag weg van mij
Ik vind het een slechte wedstrijd tot nu toequote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:49 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Vanavond moet gewonnen worden van Lazio!
Jep, maar nog een helft te gaan.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:52 schreef Romanus het volgende:
[..]
Ik vind het een slechte wedstrijd tot nu toe
Wel een prachtig doelpunt van Kaká nu!quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:53 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Jep, maar nog een helft te gaan.
Kijk hoelaat ik die bet zet. Next team to score milan.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:01 schreef Romanus het volgende:
[..]
Wel een prachtig doelpunt van Kaká nu!
1-0
Goede timingquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:04 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Kijk hoelaat ik die bet zet. Next team to score milan.![]()
[ afbeelding ]
Ben gelukkig ook overgeschakeld naar Madrid - Sevilla. 3-2 eerste helft.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:42 schreef Romanus het volgende:
Ik ga geen Milan wedstrijden (behalve CL) meer kijken zolang Allegri daar zit. Niet om aan te zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |