Welke sukkel zet er nou 2012 in de TT? Dat is wel het laatste waar ik op ga lettenquote:
omdat bernie een geld hoer is en zijn dochters zijn echte hoeren, daarom!quote:Op zondag 22 september 2013 15:18 schreef Jigzoz het volgende:
Mijn zoontje vroeg me net waarom er eigenlijk geen F1 op het circuit van Le Mans is. Dus toen zei ik: "Eh... Want, eh..."
Wie weet het wel?
Op ''het'' echte Le Mans circuit. Dat van 14km lang?quote:Op zondag 22 september 2013 15:18 schreef Jigzoz het volgende:
Mijn zoontje vroeg me net waarom er eigenlijk geen F1 op het circuit van Le Mans is. Dus toen zei ik: "Eh... Want, eh..."
Wie weet het wel?
Ik verstond flubber...quote:
Beter dat jaartal weglaten (staat immers al in de TT), dan past de titel tenminste in de layoutquote:
Stereo noemt men dat.quote:Op zondag 22 september 2013 15:19 schreef Geralt het volgende:
Sport1 geluid links rechts links rtechs? Bij meer mensen????????
Ja, dat dacht ik ook al, maar waarom is dat erg?quote:Op zondag 22 september 2013 15:19 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Op ''het'' echte Le Mans circuit. Dat van 14km lang?
En dat is direct je antwoord, want het is 14km lang
gelukkig heb ik geen SPORT1quote:Op zondag 22 september 2013 15:19 schreef Geralt het volgende:
Sport1 geluid links rechts links rtechs? Bij meer mensen????????
quote:Op zondag 22 september 2013 15:19 schreef zoem het volgende:
[..]
Beter dat jaartal weglaten (staat immers al in de TT), dan past de titel tenminste in de layout
Best spannend hoor, voor de tweede plek.quote:Op zondag 22 september 2013 15:20 schreef Eenskijken het volgende:
haha zo te lezen mis ik geen flikker
voor het publiek, die willen geen ronde kijken van 14 kmquote:Op zondag 22 september 2013 15:20 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik ook al, maar waarom is dat erg?
Fixed.quote:
http://www.sportcategory.com/c-10.htmlquote:Op zondag 22 september 2013 15:21 schreef SiGNe het volgende:
Crap, TV ligt er al de hele dag uit (ook geen analoog beeld) en de stream doet het ook al een hele tijd niet... grrr 't zit niet mee.
30 seconden ofzo? Pit is aardig lang.quote:Op zondag 22 september 2013 15:20 schreef zoem het volgende:
Hoeveel seconden is nodig voor een veilige stop? Want daar werkt Vettel wel naar toe met 18.7s.
Als ze dan een SC situatie zouden hebben, en die backmarkers zich moeten unlappen hebben ze niet genoeg tijd. Want dan is de race al gedaanquote:Op zondag 22 september 2013 15:20 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik ook al, maar waarom is dat erg?
Publiek ter plekke? Daar zit wat in ja. Mij lijkt het echt heel erg tof.quote:Op zondag 22 september 2013 15:21 schreef THEFXR het volgende:
[..]
voor het publiek, die willen geen ronde kijken van 14 km
Vingertje loopt 2 seconden per ronde uit, je mist niks.quote:Op zondag 22 september 2013 15:21 schreef SiGNe het volgende:
Crap, TV ligt er al de hele dag uit (ook geen analoog beeld) en de stream doet het ook al een hele tijd niet... grrr 't zit niet mee.
http://www.eplsite.com/stream1.htmlquote:Op zondag 22 september 2013 15:21 schreef SiGNe het volgende:
Maar is een F1-wagen dan zoveel gevaarlijker dan een LMP1?quote:Op zondag 22 september 2013 15:22 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Als ze dan een SC situatie zouden hebben, en die backmarkers zich moeten unlappen hebben ze niet genoeg tijd. Want dan is de race al gedaan![]()
Nee serieus, veiligheid. Te groot lang circuit voor te weinig wagens. Tijdens The great race rijden er 56 wagens tov 24 F1 wagens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |