abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135336475
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 09:38 schreef craftyvirus het volgende:
Hulde voor alle mensen in dit topic die met goede adviezen en meningen komen. Het werk verhelderend om te horen dat je niet de enige bent die met rondloopt waarvan je niet weet hoe je er mee om moet gaan!

TS, het is jou topic en jou gevoel. Ik heb gedurende het topic er regelmatig doorheen gelopen. Hoop niet dat je dat verkeerd ziet. Maar zoals het jou wellicht ook opviel, is het allemaal herkenbaar, en zijn er genoeg mensen met goede adviezen doordat ze dezelfde ervaring hebben.
Ben ik het volledig mee eens. Bedankt aan al diegenen die hier hun ervaring al gepost hebben, het helpt om in te zien dat ik lang niet de enige ben... Beschouw het maar als mijn soort van verwerking, en als anderen er ook iets uit halen vind ik het natuurlijk prima. Voor mijn part blijft dit een open topic voor iedereen die met een gelijkaardige situatie te maken krijgt. Heb het gevoel dat mijn verhaal ook nog niet uit is, en dat zal bij anderen wellicht ook nog niet zo zijn...
  vrijdag 10 januari 2014 @ 22:23:58 #277
405257 Fred0w
Life is Music
pi_135338258
Ook ik ben 2 weken geleden aan de kant gezet.
Nota bene op de dag dat we de trouwringen gingen ophalen kreeg ik te horen dat het allemaal te vlug voor haar ging en dat ze de liefde die ik gaf niet kon beantwoorden.
Ze had al mijn spullen al in een doos gedaan, huissleutel ingeleverd en mij op straat gezet.

Nadien nog contact met haar gezocht maar geen antwoord gekregen.
Een week lang ziek geweest, geen eetlust, neerslachtig gevoel, depressief maar gelukkig heb ik collega's,vrienden,familie om me heen die me steunen.
Ik probeer weer mijn oude hobby's op te pakken; hardlopen en fotografie want afleiding heb je in zulke situaties echt wel nodig.
pi_135346479
Remember TS:

Mannen zijn beter, mannen zijn baas _O_
Organiseer een BBQ in je tuin met kratten bier, vlees, bijlen om bomen mee om te hakken en je komt er niet in zonder baard _O_
pi_135346501
Heel veel sterkte TS. Ik begrijp goed dat het moeilijk is om verder te gaan. Goed van je dat je dingen probeer te ondernemen in ieder geval. Tijd zal de wonden ongetwijfeld helen, en dan kom je ook een leuker meisje/vrouw tegen ;)

Moet er niet aandenken dat mijn relatie op deze manier beëindigd zou worden :N Ik zie het dan ook niet gebeuren, maar dat deed jij natuurlijk ook niet. En toch...

quote:
3s.gif Op donderdag 9 januari 2014 00:04 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

Dit alles was een jaar of 6 geleden gebeurd, sinds een paar jaar heb ik een dame die oprecht veel van me houdt ontmoet en waarbij het veel beter voelt dan mijn ex, zij daarentegen heeft daarna nooit meer een goed werkende relatie gehad.
Goed om te zien dat je er zo goed uit bent gekomen.

Ik heb echter wel één vraag. Hoe weet je dat het met je nieuwe vriendin helemaal anders is? Je zegt dat ze wel oprecht veel van je houdt, maar wat zie je nu dat er wel is wat in je vorige 6(!!!)-jarige relatie ontbrak? Misschien voorbeelden?

quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 11:34 schreef Fes1-2 het volgende:
Waarom zit iedereen hier zo te zeiken zeg? Stinkende wonden helen niet. Oftewel als je vriend / of vriendin jouw dumpt en gelijk al het contact verbreekt is dat naar mijn idee het meest eerlijk. Het is over en voor hem/haar ligt dat aan jou en zal het dus ook niet meer goedkomen. Ja dat heb je maar te accepteren maar volgens de meeste mensen in dit topic is dat zwaar verschrikkelijk? Een relatie dood laten bloeden het vervolgens uitmaken en daarna je ex nog een paar maanden als neukertje houden dat is pas verschrikkelijk. Ik snap dat jullie je kut voelen hoor maar je ex had je geen betere start kunnen geven om weer zonder hem/haar verder te leven.
Het gaat denk ik niet om het dumpen per se, maar dat ze er zelf al veel langer mee bezig waren en vaak zelfs al verwerkt hebben.

Het komt ook erg vaak voor dat ze bij je blijven terwijl ze al aan het 'shoppen' zijn voor een nieuwe vriend slachtoffer, bijvoorbeeld omdat het ze een dak boven het hoofd geeft. Dat is op zijn zachtst gezegd niet netjes, ronduit hoerig eigenlijk. Dus ik begrijp de woede wel.

TS geeft het een en ander ook al aan in zijn OP:
quote:
Ze zei ook dat ze al een tijdje ongelukkig rondliep en dat ze geen energie meer heeft om het nog een kans te geven, het is volgens haar te ver gekomen, te laat... Ze zegt dat onze relatie misschien een jaar geleden nog wel een kans had als ze er allemaal over had gepraat, maar dit heeft ze nooit gedaan en ze beseft dat dit haar fout is geweest.
  zaterdag 11 januari 2014 @ 07:49:02 #280
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_135346732
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 06:02 schreef Drxx het volgende:

[..]

Goed om te zien dat je er zo goed uit bent gekomen.

Ik heb echter wel één vraag. Hoe weet je dat het met je nieuwe vriendin helemaal anders is? Je zegt dat ze wel oprecht veel van je houdt, maar wat zie je nu dat er wel is wat in je vorige 6(!!!)-jarige relatie ontbrak? Misschien voorbeelden?

Hmmmm moeilijk uit te leggen, het is meer het 'gevoel' dat je beter bij elkaar past.

Er zijn er minder vaak irritaties tussen elkaar.

Ik voel me meer 'begrepen' dan mijn ex vriendin en dit geldt ook voor mijn huidige vriendin.

We zeggen ook na jaren out of the blue nog af en toe na elkaar diep in de ogen te hebben gekeken dat we van elkaar houden, waarna een innige omhelzing volgt. Dat was in mijn vorige relatie niet zo.Het is iets kleins maar van grote waarde.

Ik kan beter met haar ouders opschieten en die kiezen ook niet automatisch de kant van hun dochter, vooral mijn ex schoonmoeder had hier 'last' van. ;) Na bijna elke ruzie merkte ik dat ze had gebeld met haar moeder (redial functie op de tel) en nadat ze weg was had ze ook gezegd dat haar moeder erg blij was dat ze weg was.(pikant detail, haar moeder liet haar man verbaal vaak alle hoeken van de kamer zien)

En vooral; het knagende gevoel dat er iets mis was en altijd aanwezig was in mijn vorige relatie is er gelukkig niet meer.

Belangrijk voor TS, weet wat je wilt in een relatie, als je iemand hebt ontmoet kijk dan goed of je daarmee een leven lang samen wilt/kunt zijn. Investeer vervolgens in je relatie en vermijd vooral dames die geen respect voor je hebben, zonder wederzijds respect geen leuke/succesvolle relatie. ;)

[ Bericht 26% gewijzigd door TeenWolf op 11-01-2014 08:29:04 ]
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_135347279
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 07:49 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

Hmmmm moeilijk uit te leggen, het is meer het 'gevoel' dat je beter bij elkaar past.

Er zijn er minder vaak irritaties tussen elkaar.

Ik voel me meer 'begrepen' dan mijn ex vriendin en dit geldt ook voor mijn huidige vriendin.

We zeggen ook na jaren out of the blue nog af en toe na elkaar diep in de ogen te hebben gekeken dat we van elkaar houden, waarna een innige omhelzing volgt. Dat was in mijn vorige relatie niet zo.Het is iets kleins maar van grote waarde.

Ik kan beter met haar ouders opschieten en die kiezen ook niet automatisch de kant van hun dochter, vooral mijn ex schoonmoeder had hier 'last' van. ;) Na bijna elke ruzie merkte ik dat ze had gebeld met haar moeder (redial functie op de tel) en nadat ze weg was had ze ook gezegd dat haar moeder erg blij was dat ze weg was.(pikant detail, haar moeder liet haar man verbaal vaak alle hoeken van de kamer zien)

En vooral; het knagende gevoel dat er iets mis was en altijd aanwezig was in mijn vorige relatie is er gelukkig niet meer.

Belangrijk voor TS, weet wat je wilt in een relatie, als je iemand hebt ontmoet kijk dan goed of je daarmee een leven lang samen wilt/kunt zijn. Investeer vervolgens in je relatie en vermijd vooral dames die geen respect voor je hebben, zonder wederzijds respect geen leuke/succesvolle relatie. ;)
Duidelijk ;) De dingen die je opnoemt vind ik vanzelfsprekend, dus dan zal dat hopelijk ook wel goed zitten :@ Net 2 jaar gepasseerd.

Goed om te horen dat het goed gaat!
pi_135348048
ik denk dat ze depri is en naar een psycholoog moet
Generaal?? Pardon??
pi_135356724
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 06:02 schreef Drxx het volgende:

[..]

Het gaat denk ik niet om het dumpen per se, maar dat ze er zelf al veel langer mee bezig waren en vaak zelfs al verwerkt hebben.

Het komt ook erg vaak voor dat ze bij je blijven terwijl ze al aan het 'shoppen' zijn voor een nieuwe vriend slachtoffer, bijvoorbeeld omdat het ze een dak boven het hoofd geeft. Dat is op zijn zachtst gezegd niet netjes, ronduit hoerig eigenlijk. Dus ik begrijp de woede wel.

TS geeft het een en ander ook al aan in zijn OP:

[..]

Natuurlijk is diegene daar al langer mee bezig en die zal vast al wel vrede hebben met single zijn. Logisch toch ook? Een relatie, en zeker een die 8 jaar duurt, verbreek je toch niet in een impuls?

De gedachte dat je de relatie nog had kunnen redden indien ze er maar eerder wat over gezegd had is ook niets meer dan een illusie waarmee je jezelf onnodig aan het kwellen bent. Nutteloos om zo in het verleden te blijven hangen.

Als ze al voor een ander aan het shoppen zijn is dat inderdaad hoerig ja. Maar als ik het verhaal van TS lees is hij gewoon 'netjes gedumpt' en zit ie zich nu in zijn eigen verdriet te verdrinken. TS moet dus nodig een keer wakker worden.
pi_135362352
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 10:24 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
ik denk dat ze depri is en naar een psycholoog moet
Wie :?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_135371737
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 15:21 schreef Fes1-2 het volgende:

[..]

Natuurlijk is diegene daar al langer mee bezig en die zal vast al wel vrede hebben met single zijn. Logisch toch ook? Een relatie, en zeker een die 8 jaar duurt, verbreek je toch niet in een impuls?

De gedachte dat je de relatie nog had kunnen redden indien ze er maar eerder wat over gezegd had is ook niets meer dan een illusie waarmee je jezelf onnodig aan het kwellen bent. Nutteloos om zo in het verleden te blijven hangen.

Als ze al voor een ander aan het shoppen zijn is dat inderdaad hoerig ja. Maar als ik het verhaal van TS lees is hij gewoon 'netjes gedumpt' en zit ie zich nu in zijn eigen verdriet te verdrinken. TS moet dus nodig een keer wakker worden.
Je stelt zeker een goed punt, maar dan vind ik het alsnog niet netjes om het zolang verborgen te houden voor je vriend. Die heeft die tijd niet gehad om te rouwen/verwerken en die krijgt ineens de deksel op de pan.

Ze zegt nota bene dat het goed had kunnen komen als ze eerder/beter had gehandeld. Daarmee geeft ze toch al een beetje aan dat ze niet de juiste beslissingen nam?

Ja, natuurlijk moet hij het proberen te verwerken en verdergaan. Maar dat hij heel boos en verdrietig is begrijp ik daarom wel.
  zaterdag 11 januari 2014 @ 23:03:37 #286
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_135377011
Ik hoorde van de week dat mijn ex, die me een half jaar geleden na bijna 8 jaar plots aan de kant zette omdat hij gevoelens dacht te hebben voor een ander [die hem uiteindelijk niet moest overigens], het me heel serieus kwalijk neemt dat ik 'zo snel' (na 2 maanden) sex had met iemand anders na onze break :')

Goed topic dit overigens, weet precies hoe je TS zich gevoeld heeft en ben blij te lezen dat het wat beter gaat!
an urge to help mankind overcomes me
pi_135380521
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 23:03 schreef saaw het volgende:
Ik hoorde van de week dat mijn ex, die me een half jaar geleden na bijna 8 jaar plots aan de kant zette omdat hij gevoelens dacht te hebben voor een ander [die hem uiteindelijk niet moest overigens], het me heel serieus kwalijk neemt dat ik 'zo snel' (na 2 maanden) sex had met iemand anders na onze break :')

Goed topic dit overigens, weet precies hoe je TS zich gevoeld heeft en ben blij te lezen dat het wat beter gaat!
_O- _O- _O- Priceless _O_

Maar waren ze wel eerst bij elkaar, of heeft ze hem gelijk afgewezen?

Blijkt toch maar weer dat vrouwen beter zijn in 'shoppen' dan mannen ;)
pi_135384467
quote:

Ah nee ik lees al een paar jaar mee, is dat uit ;(?
Worry is a misuse of imagination
  zondag 12 januari 2014 @ 03:08:35 #289
416931 yats
(non) Average Joe
pi_135386076
quote:

Je hebt in ieder geval wel een soort 'ultieme wraak'. Hij is jou kwijt en word vervolgens zelf afgewezen, en jij hebt vrij snel na de break up blijkbaar een leuke vent ontmoet waar je mee het bed in gedoken bent. Ik zou willen dat ik het je na kon zeggen, helaas moet ik het met berichten via via doen dat ze nu aan het twijfelen is of ze indertijd de goede keus gemaakt om de relatie te verbreken. Ik wil haar sowieso niet terug dus dat kan ze vergeten, maar het zou wel fijn zijn om ook zo'n 'ultieme wraak' te hebben.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_135414936
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 21:11 schreef Drxx het volgende:
Je stelt zeker een goed punt, maar dan vind ik het alsnog niet netjes om het zolang verborgen te houden voor je vriend. Die heeft die tijd niet gehad om te rouwen/verwerken en die krijgt ineens de deksel op de pan.

Ze zegt nota bene dat het goed had kunnen komen als ze eerder/beter had gehandeld. Daarmee geeft ze toch al een beetje aan dat ze niet de juiste beslissingen nam?

Ja, natuurlijk moet hij het proberen te verwerken en verdergaan. Maar dat hij heel boos en verdrietig is begrijp ik daarom wel.
Over de break-up an sich gaat het me inderdaad niet om, zij heeft immer het recht om niet langer met mij verder te willen en ik kan me inbeelden dat zij rationeel gezien ook liever had gehad dat het anders was gelopen, maar als ze geen gevoelens meer heeft is er ook geen reden meer om de relatie nog verder te zetten. Simple as that...

Maar ik baal gewoon enorm van de manier waarop ik het voorgeschoteld kreeg en ze me zo'n lange tijd in het ongewisse heeft gelaten terwijl zij ondertussen alles netjes heeft kunnen verwerken en nadenken over haar nieuwe toekomst.

Voor mij heeft het namelijk toch wel een serieuze deuk gegeven: ik ben een groot stuk zelfvertrouwen kwijt, voel me momenteel nog enorm teleurgesteld in het leven en in de liefde en vind het enorm moeilijk om te genieten van leuke dingen. Ik veronderstel dat ze daar allemaal niet heeft over nagedacht...

Het feit dat ze tijdens de relatie zelf al lang afscheid had genomen en kort daarna met iemand anders iets begon die ze nota bene al had leren kennen tijdens onze relatie, vind ik ronduit egoïstisch. Bij mij gaat m'n onbegrip, woede en verdriet vooral daarover, niet om het dumpen per se...
  maandag 13 januari 2014 @ 10:27:22 #291
74276 saaw
pi_135428202
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 00:22 schreef Drxx het volgende:

[..]

_O- _O- _O- Priceless _O_

Maar waren ze wel eerst bij elkaar, of heeft ze hem gelijk afgewezen?

Blijkt toch maar weer dat vrouwen beter zijn in 'shoppen' dan mannen ;)
Nooit officieel, maar wat ze precies uitgespookt hebben weet ik niet.

quote:
1s.gif Op zondag 12 januari 2014 02:13 schreef Probability het volgende:

[..]

Ah nee ik lees al een paar jaar mee, is dat uit ;(?
Jup. Moet eerlijk toegeven dat ik er flink kapot van was, maar ondertussen maakt hij zulke domme beslissingen dat ik heel blij ben er niets meer mee te maken te hebben :W
pi_135443487
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 21:45 schreef Hamlet117 het volgende:

[..]

Over de break-up an sich gaat het me inderdaad niet om, zij heeft immer het recht om niet langer met mij verder te willen en ik kan me inbeelden dat zij rationeel gezien ook liever had gehad dat het anders was gelopen, maar als ze geen gevoelens meer heeft is er ook geen reden meer om de relatie nog verder te zetten. Simple as that...

Maar ik baal gewoon enorm van de manier waarop ik het voorgeschoteld kreeg en ze me zo'n lange tijd in het ongewisse heeft gelaten terwijl zij ondertussen alles netjes heeft kunnen verwerken en nadenken over haar nieuwe toekomst.

Voor mij heeft het namelijk toch wel een serieuze deuk gegeven: ik ben een groot stuk zelfvertrouwen kwijt, voel me momenteel nog enorm teleurgesteld in het leven en in de liefde en vind het enorm moeilijk om te genieten van leuke dingen. Ik veronderstel dat ze daar allemaal niet heeft over nagedacht...

Het feit dat ze tijdens de relatie zelf al lang afscheid had genomen en kort daarna met iemand anders iets begon die ze nota bene al had leren kennen tijdens onze relatie, vind ik ronduit egoïstisch. Bij mij gaat m'n onbegrip, woede en verdriet vooral daarover, niet om het dumpen per se...
Jij maakt feiten van dingen die geen feit zijn. Ze gaf aan dat de relatie een jaar geleden misschien nog wel te redden viel. Een gekke opmerking misschien maar besef wel dat ze dus al een JAAR speelt met de gedachte om het uit te maken ja of nee. Had je het fijner gevonden als dit maar EEN MAAND geweest zou zijn? Jij veronderstelt dat ze niet heeft nagedacht over :

quote:
maar het feit is dat ze er een fucking jaar over heeft nagedacht! Zou ze dat gedaan hebben indien je niks voor haar betekende? Blijkbaar ben je in die andere 7 jaar toch een goede partner geweest. Je kan die tijd beter koesteren dan nu gaan denken dat je niks waard bent. Ze heeft het gewoon uitgemaakt omdat jij voor haar niet meer de juiste bent.

En over het feit dat ze zo snel een ander heeft. Is het heel moeilijk om te geloven dat dit de spreekwoordelijke druppel was die voor haar de emmer deed overlopen? Het heeft niet heel veel zin om boos te blijven namelijk.
pi_135468770
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 17:28 schreef Fes1-2 het volgende:
Jij maakt feiten van dingen die geen feit zijn. Ze gaf aan dat de relatie een jaar geleden misschien nog wel te redden viel. Een gekke opmerking misschien maar besef wel dat ze dus al een JAAR speelt met de gedachte om het uit te maken ja of nee. Had je het fijner gevonden als dit maar EEN MAAND geweest zou zijn?
Ik geloof best dat ze er wel heel lang en grondig over nagedacht heeft, maar het gaat er me vooral om dat ze een jaar lang gezwegen heeft en mij nooit betrokken heeft in haar beslissing. Het is namelijk een relatieprobleem, iets wat beide personen in een relatie aangaat en na 8 jaar had ik toch meer respect verwacht...

Nu kan ik enkel maar van een afstand aanzien hoe zij verder gaat met haar leven terwijl ik er zelf nog steeds kapot van ben. Dat machteloze gevoel is slopend me en maakt me zo verdrietig en ongelukkig.

Maar ik besef gelukkig al dat alles draait om acceptatie: accepteren dat je terug single bent, accepteren dat er geen enkele kans meer is, accepteren dat zij ondertussen al terug gelukkig is met een ander, accepteren dat je zelf nog volop in verwerking zit, accepteren dat je geen invloed meer hebt,...

Ik hoop van harte dat ik haar snel uit m'n hoofd krijg en haar kan loslaten, het zou m'n leven een stuk relaxter maken. Van zodra ik dit allemaal heb aanvaard zal het loslaten ook wel vanzelf komen.
pi_135478399
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 08:14 schreef Hamlet117 het volgende:

[..]

Ik geloof best dat ze er wel heel lang en grondig over nagedacht heeft, maar het gaat er me vooral om dat ze een jaar lang gezwegen heeft en mij nooit betrokken heeft in haar beslissing. Het is namelijk een relatieprobleem, iets wat beide personen in een relatie aangaat en na 8 jaar had ik toch meer respect verwacht...

Nu kan ik enkel maar van een afstand aanzien hoe zij verder gaat met haar leven terwijl ik er zelf nog steeds kapot van ben. Dat machteloze gevoel is slopend me en maakt me zo verdrietig en ongelukkig.

Maar ik besef gelukkig al dat alles draait om acceptatie: accepteren dat je terug single bent, accepteren dat er geen enkele kans meer is, accepteren dat zij ondertussen al terug gelukkig is met een ander, accepteren dat je zelf nog volop in verwerking zit, accepteren dat je geen invloed meer hebt,...

Ik hoop van harte dat ik haar snel uit m'n hoofd krijg en haar kan loslaten, het zou m'n leven een stuk relaxter maken. Van zodra ik dit allemaal heb aanvaard zal het loslaten ook wel vanzelf komen.
Maar jij hebt er ook nooit naar gevraagd!

Hoeft niet door "relatie evaluatie" te roepen, maar een simpele verzuchting als "Wat ben ik blij met jou", "Leuk hebben we het samen, he?" of "Ik hou van jou!" zou toch op zijn minst een reactie van haar moeten ontlokken.

Als ze dan mooi weer speelt, tsja dan valt jou inderdaad niets te verwijten. Maar als er lang over een antwoord moet worden nagedacht, niks terug wordt gezegd of alleen maar een glimlach terug gegeven wordt en daarna weggelopen wordt, zou je door moeten vragen...
  dinsdag 14 januari 2014 @ 15:04:13 #295
74276 saaw
pi_135480134
quote:
4s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 14:23 schreef Godshand het volgende:

[..]

Maar jij hebt er ook nooit naar gevraagd!

Hoeft niet door "relatie evaluatie" te roepen, maar een simpele verzuchting als "Wat ben ik blij met jou", "Leuk hebben we het samen, he?" of "Ik hou van jou!" zou toch op zijn minst een reactie van haar moeten ontlokken.

Als ze dan mooi weer speelt, tsja dan valt jou inderdaad niets te verwijten. Maar als er lang over een antwoord moet worden nagedacht, niks terug wordt gezegd of alleen maar een glimlach terug gegeven wordt en daarna weggelopen wordt, zou je door moeten vragen...
Je gaat er hier wel heel bind van uit dat zulke dingen nooit gezegd zijn, terwijl het me juist logischer lijkt dat dat soort uitspraken wel gedaan zijn. Anders was het vast ook niet zo'n verrassing voor TS geweest denk ik zo.
pi_135480450
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 15:04 schreef saaw het volgende:

[..]

Je gaat er hier wel heel bind van uit dat zulke dingen nooit gezegd zijn, terwijl het me juist logischer lijkt dat dat soort uitspraken wel gedaan zijn. Anders was het vast ook niet zo'n verrassing voor TS geweest denk ik zo.
Ik val ook in herhalingen, ik heb het hier al eerder over gehad eerder in het topic.

Volgens TS had ze karakterverschillen nooit eerder besproken en de twijfels voor zich gehouden.

Of TS het direct eens besproken heeft hoe ze de relatie zag, kan ik niet duidelijk teruglezen. Heeft denk ik ook zoveel nut niet meer..

Wel vind ik het ook apart van de ex van TS; zij ziet karakterverschillen met TS, waarom pakt ze dan dat probleem niet aan? Ik neem aan dat ze de relatie waardevol vond. Maar blijkbaar was dat opeens minder van belang toen ze haar potentiële nieuwe vriend leerde kennen in het staartje van hun relatie.
pi_135480790
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 15:04 schreef saaw het volgende:

[..]

Klopt, we zeiden juist wél tegen elkaar dat we het samen leuk hadden, etc. En dat bevestigde ze trouwens ook tegen haar beste vriendin door te zeggen dat ze veel geluk had met mij. Die vriendin kwam natuurlijk ook uit de lucht vallen toen ze het nieuws hoorde, ze begreep er ook niks van want ze had er nooit een woord over gerept...

Ik hoef trouwens toch niet telkens te vragen of er iets scheelt als er in mijn ogen geen aanleiding toe is? Die verantwoordelijkheid lag toch bij haar om erover te beginnen, of ben ik daar compleet fout in? Langs mijn kant was er namelijk geen probleem, zij hoefde haar mond maar open te doen... Anders was het inderdaad niet meer zo onverwacht, wat dus nu wel het geval is.
  dinsdag 14 januari 2014 @ 15:39:35 #298
74276 saaw
pi_135481389
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 15:22 schreef Hamlet117 het volgende:

[..]

Klopt, we zeiden juist wél tegen elkaar dat we het samen leuk hadden, etc. En dat bevestigde ze trouwens ook tegen haar beste vriendin door te zeggen dat ze veel geluk had met mij. Die vriendin kwam natuurlijk ook uit de lucht vallen toen ze het nieuws hoorde, ze begreep er ook niks van want ze had er nooit een woord over gerept...

Ik hoef trouwens toch niet telkens te vragen of er iets scheelt als er in mijn ogen geen aanleiding toe is? Die verantwoordelijkheid lag toch bij haar om erover te beginnen, of ben ik daar compleet fout in? Langs mijn kant was er namelijk geen probleem, zij hoefde haar mond maar open te doen... Anders was het inderdaad niet meer zo onverwacht, wat dus nu wel het geval is.
Nee dat lijkt me ook niet. Dat is nu voor mij nog de enige echte knauw die ik aan mijn vorige relatie heb overgehouden, denken iemand zo goed te kennen na al die jaren en dat dan blijkt dat je echt geen idee had hoe diegene kennelijk eigenlijk in elkaar zit of mee bezig is. Kon hij dan zo goed toneel spelen of had ik zo'n groot bord voor mn kop?

Maar tijd heelt alle wonden gelukkig :) ik weet precies hoe je je voelt en moet eerlijk zeggen dat ik nooit had gedacht er zo snel semi overheen te zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')