abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 6 januari 2014 @ 16:12:36 #251
416931 yats
(non) Average Joe
pi_135149189
quote:
14s.gif Op maandag 6 januari 2014 16:07 schreef fathank het volgende:

[..]

Je staat in de kroeg, je ziet een leuk meisje. Paar keer oogcontact, erop af stappen babbeltje maken. Nummer regelen en later bellen (ja BELLEN, dus niet Whatsappen!!!!!!!!) en een date voorstellen. Easy peasy.
Ow, is dat het? Toch gek dat het mij zoveel moeite kost dat ik in het jaar vrijgezel zijn welgeteld 0 dates gehad heb...
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  maandag 6 januari 2014 @ 16:15:29 #252
195247 MaikelS
Living each day!
pi_135149356
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 16:12 schreef yats het volgende:

[..]

Ow, is dat het? Toch gek dat het mij zoveel moeite kost dat ik in het jaar vrijgezel zijn welgeteld 0 dates gehad heb...
Niet zoveel moeite gedaan als je 0 dates hebt gehad... Als je ze via het stappen niet kunt krijgen kun je altijd nog gewoon via dating sites kijken he.. Ik ben echt niet de knapste jongen, maar ik had al 3 dates kunnen hebben.. heb er alleen twee niet gedaan omdat het voor mijn gevoel niet goed zat qua klik.
Zo trots op mijn twee kleine jongens !!!!
  maandag 6 januari 2014 @ 16:15:39 #253
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_135149359
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 16:12 schreef yats het volgende:

[..]

Hoevaak heb je het geprobeerd?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_135149591
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:49 schreef MaikelS het volgende:

[..]

Hier ben ik het niet mee eens...

3,5 maanden geleden heeft mijn ex-partner mij verlaten naar 9,5 jaar.. Ieder verwerkt het op zijn eigen manier, ik ben iemand die een week lang helemaal niets meer kan, heel de dag jank, van alles door mijn hoofd haal etc... en naar een week ging er een knop om.. Ook ik zag het niet aankomen in het begin.. maar als ik nu terugkijk naar het afgelopen jaar, dan ja... zie ik zeker dingen die van mijn kant fout waren, maar ook vanuit haar kant. Twee minpunten naar het uit elkaar gaan.. we hebben twee kinderen, en die zie ik nu minder dan voorheen.. maar om deze niet de dupe te laten worden van onze breking, hebben we allebei het beste met de kinderen voor. Het andere was de eerste 2 maanden nog lastig.. ze was mijn maatje... iemand waar ik mijn ei kwijt kon, iemand die er was als ik thuis kwam etc etc etc.. Dat was wel wennen.. Maar nu.. ik zie nu de ware X van haar.. Ze is omgeslagen als een bom, gedraagt zich als een bitch, komt afspraken niet altijd naar etc.. Ik kan uit het diepst van mijn hart zeggen dat ik blij ben dat de relatie ten einde is gekomen. Ja ik mis nog altijd de goede en leuke dingen uit mijn vorige relatie, maar die ga ik in de toekomst ook wel hebben.

Ik ben begonnen met hardlopen om uiteindelijk ~20 kilo af te vallen.. nu 3 maanden verder zijn er 9KG af en still going strong! Daarnaast heb ik de gitaar van de zolder gehaald en ben ik begonnen met het leren spelen. Ik heb vrienden gemaakt, zie mensen die ik voorheen niet zag en bevalt me prima! Daarnaast een Xbox gekocht om zo nu en dan ff lekker te niksen.. Vooral in de avonden als de kinderen thuis zijn en ze om 19.15 in bed liggen en ik al mijn zaken klaar heb.

Tevens heb ik inschrijfformulier gehaald bij mijn lokale voetbalclub, en heb ik besloten lager te beginnen en mijn weg vanaf het laagst terug naar de top te krijgen. Om daar te komen moeten er eerst nog meer kilo's af, maar ach... op dit tempo haal ik mijn doelstelling van mei 2014 wel! En voetballend komt het wel goed, heb altijd hoofdklasse gespeeld.

Ook heb ik inmiddels een date gehad waar het enorm mee klikt. We hebben plezier, genieten van de momenten samen en doen het lekker rustig aan. We hebben beiden een langere relatie achter de rug en we zien wel waar het schip strand. De klik is er, en ach.. misschien word het wat, misschien niet.

Meest belangrijke is dat ik geleerd heb van mijn vorige relatie. Ik houd weer van mezelf, van het leven.. Ik geniet, ben mezelf en merk ook dat ik dat uitstraal naar anderen.. Ik ben weer de gezellige ik.. en niet de saaie ik die nergens zin en puf in had!
De een doet er langer over dan de ander. We zijn inmiddels een ruime maand verder en ik begin ergens in de verte een heel klein lichtpuntje te zien. Ik begin ook te doen dat het niet allemaal rozengeur en maneschijn was. Daaraan vast houden ipv alleen maar de positieve dingen te zien, en het dus extra zwaar te hebben, lijkt me de juiste weg.

Het is precies wat je zegt, je mist je maatje, de gene bij wie je thuis komt enz. Dat is gewoon wennen en ontzettend klote.

Wat ik persoonlijk extra lastig vind is dat ze zoveel verder is als dat ik ben. En dus ook makkelijker haar gewone leven oppakt, en koelbloedig over kan praten. Scheelt wel dat ze in mijn geval helemaal niet is omgeslagen in een bitch, en we totaal geen ruzie of frictie hebben. Het enige wat is veranderd is dat we geen relatie meer hebben.
Ik probeer het contact maar zoveel mogelijk te beperken. Ik heb haar gezegd dat dat nu belangrijk voor me is om haar los te kunnen laten. Dat begreep ze volkomen en ze gaat er goed mee om.

Het blijft kut, zwaar kut. Maar ergens komt het moment dat het beter gaat, jammer alleen dat dat zo lang duurt...
Een goed begin is het halve werk
Maar een goed begin is maar de helft
  maandag 6 januari 2014 @ 18:07:07 #255
416931 yats
(non) Average Joe
pi_135153879
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 16:15 schreef MaikelS het volgende:

[..]

Niet zoveel moeite gedaan als je 0 dates hebt gehad... Als je ze via het stappen niet kunt krijgen kun je altijd nog gewoon via dating sites kijken he.. Ik ben echt niet de knapste jongen, maar ik had al 3 dates kunnen hebben.. heb er alleen twee niet gedaan omdat het voor mijn gevoel niet goed zat qua klik.
Ik heb een membership gehad op een datingsite, maar dat leidde nooit tot wat meer dan kletsen via de chat. Veel vrouwen zijn toch behoorlijk terughoudend om af te spreken heb ik het idee. Zelf ben ik ook zeker niet de allerknapste (tussen de 6 en de 7 zou ik mezelf geven), wel aardig slim en kan op zich prima ouwehoeren maar toch leid het tot nu toe nergens toe. Ik ben er inmiddels achter dat het via het stappen niet lukt omdat ik niet direct genoeg durf te zijn, maar als je dat op een datingsite wel bent hoor je nooit meer iets van de bewuste vrouw.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
pi_135155349
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 16:20 schreef craftyvirus het volgende:
Wat ik persoonlijk extra lastig vind is dat ze zoveel verder is als dat ik ben. En dus ook makkelijker haar gewone leven oppakt, en koelbloedig over kan praten. Scheelt wel dat ze in mijn geval helemaal niet is omgeslagen in een bitch, en we totaal geen ruzie of frictie hebben. Het enige wat is veranderd is dat we geen relatie meer hebben.
Ik probeer het contact maar zoveel mogelijk te beperken. Ik heb haar gezegd dat dat nu belangrijk voor me is om haar los te kunnen laten. Dat begreep ze volkomen en ze gaat er goed mee om.

Het blijft kut, zwaar kut. Maar ergens komt het moment dat het beter gaat, jammer alleen dat dat zo lang duurt...
Ken dat gevoel volledig. Toen ik enkele dagen na de breakup nog eens met m'n ex afsprak, klonk ze zo nuchter en koelbloedig. Probeer niet de denken dat je ex al verder staat, ze zit gewoon op een ander spoor dan jij. Mijn ex had na 1,5 maand alweer een nieuwe vriend en kocht nog eens een maand later een eigen appartement. Men kan zeggen dat ze verder staat, maar wat haalt het uit om te vergelijken? Ik heb nu m'n eigen leven, en dat doe ik op m'n eigen tempo. Ik wil wel eens zien hoe m'n ex reageert als zij ooit gedumpt wordt, ik heb nu eenmaal nog een aantal dingen te verwerken terwijl zij al maanden geleden afscheid nam.

Best is om gewoon nog zo weinig mogelijk contact met haar te hebben, je wil niet geconfronteerd worden met haar geluk / nieuwe leven. Focus je op jezelf, en neem de tijd daarvoor. Da's tenminste wat ik probeer te doen...
pi_135160126
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 18:07 schreef yats het volgende:

[..]

Ik heb een membership gehad op een datingsite, maar dat leidde nooit tot wat meer dan kletsen via de chat. Veel vrouwen zijn toch behoorlijk terughoudend om af te spreken heb ik het idee. Zelf ben ik ook zeker niet de allerknapste (tussen de 6 en de 7 zou ik mezelf geven), wel aardig slim en kan op zich prima ouwehoeren maar toch leid het tot nu toe nergens toe. Ik ben er inmiddels achter dat het via het stappen niet lukt omdat ik niet direct genoeg durf te zijn, maar als je dat op een datingsite wel bent hoor je nooit meer iets van de bewuste vrouw.
Het regelen van een date is aan de ene kant niet zo moeilijk, aan de andere kant lijkt het onmogelijk voor sommigen. Als het niet lukt zijn er vaak twee redenen: 1. verkeerde 'target', te hoog gegrepen, te anders, te jong, niet open voor relatie etc, en 2. je wil te graag. Onthou dat daten een spelletje is en als het overduidelijk is dat je jezelf al gewonnen hebt gegeven is er voor de ander niks aan. Je moet een beetje een klootzak zijn, want in doetjes zijn vrouwen niet geinteresseerd. Je uiterlijk doet er niet zo heel veel toe, je instelling wel.

Je hebt ooit een relatie gekregen, dus toen is het ook gelukt. En vrouwen tussen de 27 en 35 zijn veel gemakkelijker te versieren dan jongere meiden, maar je moet wel relaxt zijn anders wordt het niks.
Jesus saves but death prevails.
  maandag 6 januari 2014 @ 20:21:38 #258
416931 yats
(non) Average Joe
pi_135161047
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 20:06 schreef Shivo het volgende:

[..]

Het regelen van een date is aan de ene kant niet zo moeilijk, aan de andere kant lijkt het onmogelijk voor sommigen. Als het niet lukt zijn er vaak twee redenen: 1. verkeerde 'target', te hoog gegrepen, te anders, te jong, niet open voor relatie etc, en 2. je wil te graag. Onthou dat daten een spelletje is en als het overduidelijk is dat je jezelf al gewonnen hebt gegeven is er voor de ander niks aan. Je moet een beetje een klootzak zijn, want in doetjes zijn vrouwen niet geinteresseerd. Je uiterlijk doet er niet zo heel veel toe, je instelling wel.

Je hebt ooit een relatie gekregen, dus toen is het ook gelukt. En vrouwen tussen de 27 en 35 zijn veel gemakkelijker te versieren dan jongere meiden, maar je moet wel relaxt zijn anders wordt het niks.
Punt 1 is het zeker niet. Ik ga nooit voor de fotomodeltypes maar juist puur voor de 'next door girls'. Ik zoek iemand met inhoud, en niet puur met alleen looks. Wel is het zo dat ik meestal achter vrouwen aan zit die net iets jonger zijn dan mij (tussen de 20 en de 27).

En inderdaad, die zijn een stuk kritischer dan iets oudere vrouwen. Maar om nou puur daarom ineens voor een oudere vrouw te gaan vind ik een beetje dubieus en zit ook niet in mijn aard. Ik wil best geloven dat het misschien aan mijn aard ligt (ik ben soms inderdaad teveel een 'nice guy'), maar ook hiervoor geld dat ik het op zijn minst dubieus vind om puur voor het versieren mijn aard proberen te veranderen. Zeker bij een mogelijke relatie is dat geen beste basis om mee te beginnen als blijkt dat je toch anders bent dan je je voordeed...
pi_135161284
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 18:45 schreef Hamlet117 het volgende:

[..]

Ken dat gevoel volledig. Toen ik enkele dagen na de breakup nog eens met m'n ex afsprak, klonk ze zo nuchter en koelbloedig. Probeer niet de denken dat je ex al verder staat, ze zit gewoon op een ander spoor dan jij. Mijn ex had na 1,5 maand alweer een nieuwe vriend en kocht nog eens een maand later een eigen appartement. Men kan zeggen dat ze verder staat, maar wat haalt het uit om te vergelijken? Ik heb nu m'n eigen leven, en dat doe ik op m'n eigen tempo. Ik wil wel eens zien hoe m'n ex reageert als zij ooit gedumpt wordt, ik heb nu eenmaal nog een aantal dingen te verwerken terwijl zij al maanden geleden afscheid nam.

Best is om gewoon nog zo weinig mogelijk contact met haar te hebben, je wil niet geconfronteerd worden met haar geluk / nieuwe leven. Focus je op jezelf, en neem de tijd daarvoor. Da's tenminste wat ik probeer te doen...
Dat mijn ex ook vrij snel weer een nieuwe partner had, was (achteraf gezien) het beste wat me in die situatie kon overkomen: eindelijk werd voor mezelf ook duidelijk dat het niets meer ging worden en kon ik weer door met mijn leven. Daarvoor heb ik toch wel vaak het gevoel gehad dat het nog wel eens goed zou kunnen komen (dat gevoel dat mijn ex ineens een ander persoon was, heb ik gelukkig nooit gehad). Daarna kon ik me weer op een andere toekomst focussen.

Ik merk wel dat zo'n onverwachte breuk (ik kwam nietsvermoedend uit mijn werk en ineens was het huis half leeg...) op mij wel blijvende invloed heeft gehad. Ik heb nu een nieuwe relatie, maar ik merk dat ik het veel lastiger vind om mezelf helemaal daarin te verliezen en er helemaal voor te gaan. Ergens speelt er telkens weer een soort angst in het achterhoofd dat het elk moment uit zou kunnen zijn. Ik ben benieuw of ik dit ooit nog kwijtraak...
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
  maandag 6 januari 2014 @ 20:43:42 #260
367642 Jackie-Treehorn
treats objects like women
pi_135162347
Joh, ik zat 2 weken met m'n ex in ons nieuwe koophuis terwijl we druk bezig waren om kinderen te krijgen toen ik na een relatie van 5 jaar op zaterdagochtend over de pistoletjes met kaas en een gekookt eitje vanuit het niets te horen kreeg dat ze het niet meer zag zitten en het niet meer goed zou komen. Ik dacht dat ik überhaupt nooit meer van een ander zou kunnen houden, in ieder geval niet op die manier, dat ik erin zou blijven van verdriet enz. enz.

4 jaar later, een topwijf tegengekomen die ook voor mij door het vuur gaat en weer minstens net zo gelukkig als toen. Misschien nog wel gelukkiger.

Het gaat echt over. Even doorbijten, blokkeren op facebook, niet meer sms'en en doorgaan met je leven. Het komt uiteindelijk allemaal wel weer goed. :)
Refill?
-Does the Pope shit in the woods?
pi_135171936
quote:
14s.gif Op maandag 6 januari 2014 20:43 schreef Jackie-Treehorn het volgende:
Joh, ik zat 2 weken met m'n ex in ons nieuwe koophuis terwijl we druk bezig waren om kinderen te krijgen toen ik na een relatie van 5 jaar op zaterdagochtend over de pistoletjes met kaas en een gekookt eitje vanuit het niets te horen kreeg dat ze het niet meer zag zitten en het niet meer goed zou komen. Ik dacht dat ik überhaupt nooit meer van een ander zou kunnen houden, in ieder geval niet op die manier, dat ik erin zou blijven van verdriet enz. enz.

4 jaar later, een topwijf tegengekomen die ook voor mij door het vuur gaat en weer minstens net zo gelukkig als toen. Misschien nog wel gelukkiger.

Het gaat echt over. Even doorbijten, blokkeren op facebook, niet meer sms'en en doorgaan met je leven. Het komt uiteindelijk allemaal wel weer goed.
Bedankt voor de goeie moed Jackie-Treehom. Ik geloof er trouwens nog wel in dat ik ooit opnieuw een hele leuke meid ga tegenkomen die wellicht zelfs nog beter is dan de vorige, maar het is nu gewoon een lastige periode waar ik door moet... En hoe lang die nog gaat duren weet niemand.
pi_135172377
Heel vervelend voor je TS, sterkte er mee. Zoiets iets verdient niemand die stapelgek is op iemand.
pi_135173120
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 23:37 schreef Hamlet117 het volgende:

[..]

Bedankt voor de goeie moed Jackie-Treehom. Ik geloof er trouwens nog wel in dat ik ooit opnieuw een hele leuke meid ga tegenkomen die wellicht zelfs nog beter is dan de vorige, maar het is nu gewoon een lastige periode waar ik door moet... En hoe lang die nog gaat duren weet niemand.
Hoe het echt is weet ik niet, maar je lijkt tussen de regels door toch een klein beetje verder in je rouwproces:
-meer bezig met het achterlaten
-meer bezig met oppakken van je eigen leven

Hoewel ik ook kan begrijpen dat je nu nog dagelijks of misschien maar wekelijks aan haar denkt.

Hoe ben je de feestdagen doorgekomen?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_135199721
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 00:03 schreef Godshand het volgende:
Hoe het echt is weet ik niet, maar je lijkt tussen de regels door toch een klein beetje verder in je rouwproces:
-meer bezig met het achterlaten
-meer bezig met oppakken van je eigen leven

Hoewel ik ook kan begrijpen dat je nu nog dagelijks of misschien maar wekelijks aan haar denkt.

Hoe ben je de feestdagen doorgekomen?
De feestdagen waren natuurlijk niet zo prettig, maar gelukkig zijn die alweer voorbij!

Tsja, en wat betreft het verwerkingsproces: het varieert dagelijks met ups en downs. De ene moment geniet ik best van m'n vrijheid, maar de andere moment mis ik haar nog enorm hard en wou ik liefst dat het gewoon terug goedkwam. Het is zo afwisselend en verwarrend, maar ik denk dat dit wel normale emoties zijn voor iemand die na 8 jaar gedumpt wordt.

Wat ik nu doe is het volgende:
- veel afspreken met vrienden, op stap gaan,...
- haar geblokkeerd op facebook, nummer gewist, alle contact verbroken
- job au-serieux nemen, nog geen enkele ziektedag genomen
- terug wat sporten, niet intensief maar gewoon voor wat meer beweging zorgen
- vrouwelijke contacten onderhouden
- nieuwe mensen leren kennen (bv. via Tinder, uitstekende app daarvoor)
- ...

Kortom: afleiding afleiding afleiding... Maar diep in m'n binnenste wil ik haar nog terug en zou ik er alles aan doen om ze terug te krijgen als dat mogelijk was. Ik denk dat daar niks mis mee is om dat toe te geven...
  woensdag 8 januari 2014 @ 10:21:57 #265
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_135224297
TS, ik heb hetzelfde ooit meegemaakt, jarenlange relatie en alles opgebouwd samen voor een stabiele toekomst. Ineens is alles weg, je hele fundering wordt onder je vandaan getrokken.

Ik weet hoe zwaar het is en hoe klote jij je nogsteeds voelt. Je moet begrijpen dat dit een rouwproces is, je doorgaat hetzelfde proces als wanneer iemand overlijd. Er bestaat een leven ook buiten haar, ook al wil of wilde je dat eerst niet geloven. Voel je je kut laat het gaan, maar richt je zelf ook op. Zij is hier allang overheen en is haar leven allang op iemand anders gaan richten. Doe hetzelfde, vergeet haar. Nieuw hoofdstuk, jij.

Focus je komende tijd op jezelf. Wat wil jij? Je moet je leven opnieuw inrichten en tuurlijk heeft dat tijd nodig maar. De wereld ligt voor je open, je kunt doen en laten wat je wilt. Niemand aan wie je verantwoordelijkheid hoeft af te dragen, hoe heerlijk is dat.

Je komt er alleen door naar de toekomst te kijken en te doen. Bouw je sociale contacten uit, onderneem dingen en voor je het weet heb je een heel nieuw en beter leven. En geloof me er zijn nog 1000en vrouwen die beter bij je passen, ook al geloof je dat nu nog niet.

(PS:In mijn geval wilde ze me een paar maanden alleen uiteindelijk terug, toen heb ik haar de deur gewezen. Heerlijk.)
"Strange times are these in which we live
when old and young are taught in falsehoods school.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
  donderdag 9 januari 2014 @ 00:04:00 #266
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_135259513
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 10:21 schreef Killaht het volgende:
TS, ik heb hetzelfde ooit meegemaakt, jarenlange relatie en alles opgebouwd samen voor een stabiele toekomst. Ineens is alles weg, je hele fundering wordt onder je vandaan getrokken.

Ik weet hoe zwaar het is en hoe klote jij je nogsteeds voelt. Je moet begrijpen dat dit een rouwproces is, je doorgaat hetzelfde proces als wanneer iemand overlijd. Er bestaat een leven ook buiten haar, ook al wil of wilde je dat eerst niet geloven. Voel je je kut laat het gaan, maar richt je zelf ook op. Zij is hier allang overheen en is haar leven allang op iemand anders gaan richten. Doe hetzelfde, vergeet haar. Nieuw hoofdstuk, jij.

Focus je komende tijd op jezelf. Wat wil jij? Je moet je leven opnieuw inrichten en tuurlijk heeft dat tijd nodig maar. De wereld ligt voor je open, je kunt doen en laten wat je wilt. Niemand aan wie je verantwoordelijkheid hoeft af te dragen, hoe heerlijk is dat.

Je komt er alleen door naar de toekomst te kijken en te doen. Bouw je sociale contacten uit, onderneem dingen en voor je het weet heb je een heel nieuw en beter leven. En geloof me er zijn nog 1000en vrouwen die beter bij je passen, ook al geloof je dat nu nog niet.

(PS:In mijn geval wilde ze me een paar maanden alleen uiteindelijk terug, toen heb ik haar de deur gewezen. Heerlijk.)
Ik was ook gedumpt na 5 jaar waarvan 3 jaar samenwonen. Het viel rauw op mijn dak, waarschijnlijk had ze zich al maanden lang van me los gemaakt. Ik heb 3 weken achter haar aan ge-sms't, gemaild (nooit doen!!!) etc. en toen ik vernam dat ze een nieuwe lover had alle contact verbroken.

Ik ben er toen wel een tijdje echt ziek van geweest, maar wel sterk genoeg om na 5 maanden haar de deur te wijzen nadat ze gedumpt was door haar zogenaamde 'lover'....KARMA

Dit alles was een jaar of 6 geleden gebeurd, sinds een paar jaar heb ik een dame die oprecht veel van me houdt ontmoet en waarbij het veel beter voelt dan mijn ex, zij daarentegen heeft daarna nooit meer een goed werkende relatie gehad.
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_135271173
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 10:21 schreef Killaht het volgende:
quote:
3s.gif Op donderdag 9 januari 2014 00:04 schreef TeenWolf het volgende:

Ik ben er toen wel een tijdje echt ziek van geweest, maar wel sterk genoeg om na 5 maanden haar de deur te wijzen nadat ze gedumpt was door haar zogenaamde 'lover'....KARMA
Oh ik kan me inbeelden hoe heerlijk het moet voelen om je ex dan de deur te wijzen, toch een klein overwinningsgevoel tegenover haar!

Ik hoorde gisteren toevallig van een gemeenschappelijke vriendin dat ze nog steeds blij is met haar beslissing, dus de kans dat ze ooit terugkomt is in mijn geval klein maar dat lijkt me op vandaag ook wel logisch nu alles in haar leven zo perfect in orde is (nieuwe vriend, net eigen appartement gekocht,...).

Misschien verandert het ooit wel als ze ook plots gedumpt zou worden, maar het kan even goed dat het nooit gebeurt... Alleszins zal ik dan ook sterk genoeg moeten staan om ze ook af te wijzen!

Er lopen wellicht nog wel veel betere vrouwen rond, jammer dat ik ze nog moet tegenkomen... Zo'n overwinningsgevoel op je ex zou me wel veel kracht geven om door te gaan!
pi_135271446
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 13:35 schreef Hamlet117 het volgende:

[..]

[..]

Oh ik kan me inbeelden hoe heerlijk het moet voelen om je ex dan de deur te wijzen, toch een klein overwinningsgevoel tegenover haar!

Ik hoorde gisteren toevallig van een gemeenschappelijke vriendin dat ze nog steeds blij is met haar beslissing, dus de kans dat ze ooit terugkomt is in mijn geval klein maar dat lijkt me op vandaag ook wel logisch nu alles in haar leven zo perfect in orde is (nieuwe vriend, net eigen appartement gekocht,...).

Misschien verandert het ooit wel als ze ook plots gedumpt zou worden, maar het kan even goed dat het nooit gebeurt... Alleszins zal ik dan ook sterk genoeg moeten staan om ze ook af te wijzen!

Er lopen wellicht nog wel veel betere vrouwen rond, jammer dat ik ze nog moet tegenkomen... Zo'n overwinningsgevoel op je ex zou me wel veel kracht geven om door te gaan!
Ik denk dat als je het overwinningsgevoel eenmaal hebt, je allang je ex achter de rug hebt. Je hebt jezelf dan overwonnen (in de zin van dat je haar niet te veel meer mist om alleen verder te kunnen gaan).

Wellicht heb je dat nu niet, maar elke dag zal je beter om kunnen gaan met het verlies van haar aanwezigheid in jouw leven..
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_135271948
TS, als je echt zo goed voor je (nu ex-)vriendin was dan realiseert ze zich dat ooit nog wel eens. De kunst voor jou is dan om er boven te staan en er niet weer in te trappen wanneer ze met hangende pootjes terug komt.

Mijn ex en ik hebben ook acuut alle contact verbroken na onze uitbarsting. Hoorde er niets meer van, alleen via-via dat ze dan toch inmiddels samen was met die wast waarmee ze mij besodemieterd heeft. Pas toen ik een nieuwe (mijn huidige) vriendin had volgden opeens allemaal verkapte pogingen tot contact. Het begin met mailtjes met vragen over futiele zaken waarvan ik zeker wist dat zij het antwoord al wist (bijvoorbeeld bestandjes die ze kwijt was waarvan ik zeker weet dat ze die op meerdere plekken heeft), maar daarna werd er zelfs via mijn moeder op Facebook (die geen benul van blokkeer- en provacyfuncties heeft) contact gezocht en één keer lag er zelfs een foto van mijn ex en ik in de brievenbus met achterop geschreven "Wat waren we toch leuk samen hé". :D

Toevallig kreeg ik vorige week, na maandenlang niets meer gehoord te hebben, weer een mail van d'r. Wederom met een onbenullige vraag. Gewoon een verkapte poging tot contact zoeken dus. Ik heb nooit op welke mail dan ook gereageerd. Maar het is wel typerend (en ook erg triest) dat ze weer begon te drammen pas nadat ik een nieuwe relatie kreeg. Grote kans dat jou dat ook gaat gebeuren; schijnt wel vaker voor te komen namelijk. Maar nogmaals, trap daar niet in.
  donderdag 9 januari 2014 @ 14:38:19 #270
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_135273661
quote:
3s.gif Op donderdag 9 januari 2014 00:04 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

Ik was ook gedumpt na 5 jaar waarvan 3 jaar samenwonen. Het viel rauw op mijn dak, waarschijnlijk had ze zich al maanden lang van me los gemaakt. Ik heb 3 weken achter haar aan ge-sms't, gemaild (nooit doen!!!) etc. en toen ik vernam dat ze een nieuwe lover had alle contact verbroken.

Dit alles was een jaar of 6 geleden gebeurd, sinds een paar jaar heb ik een dame die oprecht veel van me houdt ontmoet en waarbij het veel beter voelt dan mijn ex, zij daarentegen heeft daarna nooit meer een goed werkende relatie gehad.
quote:

[..]

[..]

Ben trots op je Teenwolf ^O^

Precies, zodra ze het vertellen hebben ze al een gespreid bedje ergens anders klaar staan. Het gehele proces zijn ze een half jaar geleden al doorgegaan, vaak bij die andere persoon. En vrouwen zijn dan erg aanvankelijk voor ander mannelijk aandacht en zorg. Het gras lijkt dan ook groener bij de buren en maken de keuze uiteindelijk bekend.

Het komt dan voor jou TS rauw op je dak en zit nu volledig in dat proces. Maar zet je eroverheen, ze is allang weg. Hoe eerder je dat erkend en je ook stappen maakt naar je eigen toekomst hoe beter. Het is ook niks krachtigers en aantrekkelijkers dan een man die gewoon zijn leven weer oppakt alsof je haar niet gemist hebt. Daarnaast ga daten, vrouwelijke aandacht heb je dan ook nodig. ik had al snel contact met diverse vrouwen en dat helpt goed om je eroverheen te zetten en de klap te verwerken (zelfvertrouwen geschaad, ben ik niet goed genoeg blabla).

Nou komt het vaak komen ze na een paar maanden erachter dat het gras niet perse groener is bij de buren en dat wat ze had eigenlijk helemaal niet slecht was! (zoals bij mij en Teenwolf). (Ze houd je ook wel in de gaten hoor en als ze ziet dat jij ook met je leven bent doorgegaan en met diverse vrouwen in contact bent, vreet dat aan haar)

Maar wil je dan nog met die persoon zijn, die je zonder contact of gevoel zo heeft achtergelaten. Zie je daar nog een toekomst in? Is ze uberhaupt te vertrouwen nog?

Ik zeg niet dat dit altijd zo is, maar het kan zo verder verlopen.
"Strange times are these in which we live
when old and young are taught in falsehoods school.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
  vrijdag 10 januari 2014 @ 00:45:00 #271
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_135301973
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 14:38 schreef Killaht het volgende:

[..]

[..]

Ben trots op je Teenwolf ^O^

Precies, zodra ze het vertellen hebben ze al een gespreid bedje ergens anders klaar staan. Het gehele proces zijn ze een half jaar geleden al doorgegaan, vaak bij die andere persoon. En vrouwen zijn dan erg aanvankelijk voor ander mannelijk aandacht en zorg. Het gras lijkt dan ook groener bij de buren en maken de keuze uiteindelijk bekend.

Het komt dan voor jou TS rauw op je dak en zit nu volledig in dat proces. Maar zet je eroverheen, ze is allang weg. Hoe eerder je dat erkend en je ook stappen maakt naar je eigen toekomst hoe beter. Het is ook niks krachtigers en aantrekkelijkers dan een man die gewoon zijn leven weer oppakt alsof je haar niet gemist hebt. Daarnaast ga daten, vrouwelijke aandacht heb je dan ook nodig. ik had al snel contact met diverse vrouwen en dat helpt goed om je eroverheen te zetten en de klap te verwerken (zelfvertrouwen geschaad, ben ik niet goed genoeg blabla).

Nou komt het vaak komen ze na een paar maanden erachter dat het gras niet perse groener is bij de buren en dat wat ze had eigenlijk helemaal niet slecht was! (zoals bij mij en Teenwolf). (Ze houd je ook wel in de gaten hoor en als ze ziet dat jij ook met je leven bent doorgegaan en met diverse vrouwen in contact bent, vreet dat aan haar)

Maar wil je dan nog met die persoon zijn, die je zonder contact of gevoel zo heeft achtergelaten. Zie je daar nog een toekomst in? Is ze uberhaupt te vertrouwen nog?

Ik zeg niet dat dit altijd zo is, maar het kan zo verder verlopen.
Thx killaht en jij bent ook goed bezig!

Precies, wil je samenzijn met iemand die je zoveel pijn heeft laten voelen? Nee, als iemand echt van je houdt zou ze je nooit zo lang in pijn en verdriet laten zitten en zeker niet met zo'n snelle plaatsvervanger erbij (respectloos). .... Ook al zou je later samenkomen, dan zou er nooit meer echte liefde en vertrouwen zijn.

Typisch inderdaad dat er altijd een 'gespreid bedje' al klaarligt bij velen, en nog eens typisch dat deze bedjes vaak van zulke slechte kwaliteit zijn dat ze binnen de kortste keren in elkaar donderen.

Ik begrijp nu volkomen hoe je je voelt TS, maar de ware ligt zeker voor je gereserveerd ergens en soms heb je een levensles nodig om te doorlopen voordat je je ware liefde vindt.

Als ik nu terugkijk ben ik eigenlijk blij dat ik ooit ben gedumpt. Ik weet nu mijn partner nog beter te waarderen en heb geleerd van mijn eigen fouten in mijn vorige relatie en ik ben blij dat ik mijn ex die niet mijn ware liefde was, als levensles heb mogen meemaken voordat ik mijn huidige liefde vond.

Zie het als een geschenk en wees blij dat deze relatie die eigenlijk niet goed voelde (maar je dat knagende gevoel toch wegdrukte) voorbij is. Het zou je zeker niet gelukkig hebben gemaakt.
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
  vrijdag 10 januari 2014 @ 01:02:54 #272
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_135302409
quote:

[..]

[..]

Het was op dat moment meer een gevoel van echte bezinning. Rationeel denken dat deze relatie in de toekomst toch niet weer zou werken en ik toch uiteindelijk weer dezelfde problemen tegen zou komen. Uiteraard hielp het gevoel dat ze snel na mij een nieuwe 'lover' had gevonden erg mee.

quote:

Mijn ex vertelde 3 weken nadat ze mij had gedumpt in mijn laatste telefoongesprek aan haar ook dat ze 'gelukkiger was dan ooit' en de beslissing om mij te verlaten de beste beslissing was dat ze ooit had gemaakt.

quote:
Vervang 'wellicht' maar door 'zeker' ;)

Over dat overwinningsgevoel, ach niemand hoeft te winnen van een ander. We moeten ieder ons eigen leven leiden en als we daarin ook een partner willen hebben dat ons vergezelt, eerst goed uitzoeken welke goed in je levensweg past, dan ben je al goed op weg TS.
pi_135306895
Hulde voor alle mensen in dit topic die met goede adviezen en meningen komen. Het werk verhelderend om te horen dat je niet de enige bent die met rondloopt waarvan je niet weet hoe je er mee om moet gaan!

TS, het is jou topic en jou gevoel. Ik heb gedurende het topic er regelmatig doorheen gelopen. Hoop niet dat je dat verkeerd ziet. Maar zoals het jou wellicht ook opviel, is het allemaal herkenbaar, en zijn er genoeg mensen met goede adviezen doordat ze dezelfde ervaring hebben.

Ik zou bijna stemmen voor een sticky topic voor mensen die ineens aan de kant gezet zijn..
Een goed begin is het halve werk
Maar een goed begin is maar de helft
  vrijdag 10 januari 2014 @ 10:04:07 #274
195247 MaikelS
Living each day!
pi_135307348
Typisch allemaal... toen mijn ex hoorde dat ik aan het daten was, werd ze ook boos.. Ik sta daarboven.. ze heeft zelf gekozen een einde aan onze relatie te maken.

Inmiddels een maand dates gehad en ik besef me wel dat ik blij ben dat mijn ex de keuze gemaakt heeft een einde te maken aan onze relatie toen. Als de woede en verdriet gedaald is merk je pas de gebreken uit je vorige relatie, wat je miste, hoe je je aangepast hebt binnen een relatie....

TS ik hoop dat voor jouw ook alles op zijn pootjes terecht komt... uiteindelijk komt alles goed, voor de een duurt het alleen wat langer als voor een ander.
Zo trots op mijn twee kleine jongens !!!!
pi_135310007
Waarom zit iedereen hier zo te zeiken zeg? Stinkende wonden helen niet. Oftewel als je vriend / of vriendin jouw dumpt en gelijk al het contact verbreekt is dat naar mijn idee het meest eerlijk. Het is over en voor hem/haar ligt dat aan jou en zal het dus ook niet meer goedkomen. Ja dat heb je maar te accepteren maar volgens de meeste mensen in dit topic is dat zwaar verschrikkelijk? Een relatie dood laten bloeden het vervolgens uitmaken en daarna je ex nog een paar maanden als neukertje houden dat is pas verschrikkelijk. Ik snap dat jullie je kut voelen hoor maar je ex had je geen betere start kunnen geven om weer zonder hem/haar verder te leven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')