Dat dusquote:Op zondag 22 september 2013 13:24 schreef Geralt het volgende:
[..]
Nee waarom zou je je er ook iets van voorstellen? Je betaalt er immers maar 15 euro per maand voor.
OMG DIT IS ECHT DIE 15 EURO DUBBEL EN DWARS WAARD DIT HAD IK VOOR GEEN GOUD WILLEN MISSEN!!!!!quote:Op zondag 22 september 2013 13:32 schreef WEST het volgende:
Nu beetje beelden van FP en Q met muziek erbij laten zien
Nee Johnny Herbert vond dat gisteren ook.quote:Op zondag 22 september 2013 13:34 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Ben ik trouwens de enige die die oude chicane wel kon waarderen? Er was precisie voor nodig en je werd hard afgestraft als je dat niet kon opbrengen.
kers werkt niet zeiden ze iddquote:Op zondag 22 september 2013 13:36 schreef kepler het volgende:
VETTEL KAPOT ZOMG!
Ik verstond alleen niet wat er kapot is aan de autoDuitsers zeggen Kers
Je kunt ook nog Spaans voetbal kijkemquote:Op zondag 22 september 2013 13:33 schreef Geralt het volgende:
[..]
OMG DIT IS ECHT DIE 15 EURO DUBBEL EN DWARS WAARD DIT HAD IK VOOR GEEN GOUD WILLEN MISSEN!!!!!
[ afbeelding ]
dat heb je ervan als je voor een duppie op de eerste rang wilt zittenquote:Op zondag 22 september 2013 13:32 schreef WEST het volgende:
Nu beetje beelden van FP en Q met muziek erbij laten zien
Hij staat nu op het podium te zingenquote:Op zondag 22 september 2013 13:45 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Zou Justin Bieber niet zingen vandaag?
Hij bedoelt zeker Webberquote:Op zondag 22 september 2013 13:36 schreef kepler het volgende:
VETTEL KAPOT ZOMG!
Ik verstond alleen niet wat er kapot is aan de autoDuitsers zeggen Kers
het is maar goed dat we van zijn gekrijs niets horenquote:Op zondag 22 september 2013 13:46 schreef WEST het volgende:
[..]
Hij staat nu op het podium te zingen
Hij is kleiner gewordenquote:Op zondag 22 september 2013 13:46 schreef WEST het volgende:
[..]
Hij staat nu op het podium te zingen
en heeft spleet ogen gekregen.quote:Op zondag 22 september 2013 13:47 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Hij is kleiner geworden
Als het om een kers-probleem gaat is dat idd waarschijnlijkerquote:Op zondag 22 september 2013 13:47 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Hij bedoelt zeker Webber
Die schnabbelt aardig bij danquote:Op zondag 22 september 2013 13:55 schreef Sinister-D- het volgende:
Doornbos hier co-commentator in Belsj![]()
Commerciële zender VIERquote:Op zondag 22 september 2013 13:56 schreef Geralt het volgende:
[..]
Die schnabbelt aardig bij dan
Welke zender is dat?
Helaas wel jaquote:Op zondag 22 september 2013 13:58 schreef kepler het volgende:
Fuck ze hebben wel veel reclame bij RTL, ook tijdens de race??
De mijne doet 't. Althans, hij geeft nu geen fout.quote:Op zondag 22 september 2013 14:01 schreef Libris het volgende:
Ben ik de enige met LiveTiming problemen? Invalid credentials?
Gras is groen.quote:Op zondag 22 september 2013 14:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bijna Rosberg P1. Bah. Nu wint ie makkelijk.
Gevechten voor de leiding zijn zoveel leuker.quote:Op zondag 22 september 2013 14:06 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Gras is groen.
Focus je eens een keer niet op het klagen over Vettel, maar op de gevechten die daar achter plaats vinden.
quote:Op zondag 22 september 2013 14:06 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Gras is groen.
Focus je eens een keer niet op het klagen over Vettel, maar op de gevechten die daar achter plaats vinden.
toch wel jammer dat vettel altijd onzichtbaar eerste plaats rijdt.. het maakt het gewoon minder leuk.quote:Op zondag 22 september 2013 14:06 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Gras is groen.
Dat ben ik 100% met je eens. Maar de situatie is gewoon niet anders.....quote:Op zondag 22 september 2013 14:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gevechten voor de leiding zijn zoveel leuker.
Ja, maar hier lag gewoon een kans dat Rosberg P1 zou pakken. Z'n start was zoveel beter.quote:Op zondag 22 september 2013 14:08 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Dat ben ik 100% met je eens. Maar de situatie is gewoon niet anders.....
Weinig andere keus, Vettel heeft weinig screentimequote:Op zondag 22 september 2013 14:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Goed. Vettel wint. Tijd om naar de rest te kijken.
Straks kan ie 'thank you boys' roepen en vingertje showenquote:Op zondag 22 september 2013 14:11 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Weinig andere keus, Vettel heeft weinig screentime
Tis wel een stratencircuitquote:Op zondag 22 september 2013 14:11 schreef zoem het volgende:
Dit had Rosberg sowieso niet kunnen houden, wat is Vettel snel zeg tov de rest..
Vettel bandt sparen.quote:
gr grquote:Op zondag 22 september 2013 14:15 schreef Nattekat het volgende:
Race uitslag: 1. Vettel 2. Rosberg 3. Alonso
Dag
quote:Op zondag 22 september 2013 14:15 schreef Nattekat het volgende:
Race uitslag: 1. Vettel 2. Rosberg 3. Alonso
Dag
Vond het ook al een rare uitspraak, desalniettemin grappig dat Alonso genoemd wordt.quote:Op zondag 22 september 2013 14:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niet dus
Alle gaten zijn minstens een seconde.
Ik heb het 2 minuten gekeken, toen was ik het zat en ben ik maar boven een stream gaan kijkenquote:Op zondag 22 september 2013 14:19 schreef k_man het volgende:
Allemachtig wat is dat Duitse commentaar saaaai.
En het gaat uitsluitend over Vettel en 'der Nico'.
inderdaad slaapverwekkend Duitse propaganda. Ik zet een stream van Sky erbij aan, veeeeel beterquote:Op zondag 22 september 2013 14:19 schreef k_man het volgende:
Hamilton fapfapquote:Op zondag 22 september 2013 14:20 schreef Fokkingvet het volgende:
[..]
inderdaad slaapverwekkend Duitse propaganda. Ik zet een stream van Sky erbij aan, veeeeel beter
Hier zijn ze maar op het dooie gemak over silly season bezigquote:Op zondag 22 september 2013 14:19 schreef k_man het volgende:
Vettel moet gewoon eens een race of 4 uitvallen dit jaar, dit is gewoon saai.quote:Op zondag 22 september 2013 14:21 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Hier zijn ze maar op het dooie gemak over silly season bezigniets wat ik nog niet weet, maar over de race valt zo weinig te vertellen
Dit heeft niets met Vettel te maken. De andere proberen ook niets tov hun voorligger en houden continue een gatquote:Op zondag 22 september 2013 14:22 schreef Nober het volgende:
[..]
Vettel moet gewoon eens een race of 4 uitvallen dit jaar, dit is gewoon saai.
Ja, dat duits commentaar is idd de overtreffende trap van nationalistischquote:Op zondag 22 september 2013 14:19 schreef k_man het volgende:
Je kunt het ook omdraaien: Alonso en concurrenten moet gewoon eens een race of 4 winnen, dit is gewoon saai.quote:Op zondag 22 september 2013 14:22 schreef Nober het volgende:
[..]
Vettel moet gewoon eens een race of 4 uitvallen dit jaar, dit is gewoon saai.
Als Vettel uitvalt zie ik dat wel gebeuren.quote:Op zondag 22 september 2013 14:23 schreef zoem het volgende:
[..]
Je kunt het ook omdraaien: Alonso en concurrenten moet gewoon eens een race of 4 winnen, dit is gewoon saai.
Zou wat zijnquote:
Geen idee, maar hij heeft nu hetzelfde tempo als Sutil en Maldonado. Zou natuurlijk kunnen dat hij nu andere banden heeft??quote:
Ik heb ze al een hele tijd niet meer gezien en ik geloof best dat ze veel aandacht aan de Duitse coureurs besteden, zeker als die 1 en 2 liggen. Maar voor al die verdraaiingen, onwaarheden, wilde theorien en gedachtenkronkels om de 'eigen' coureurs beter af te schilderen dan ze zijn moet je toch echt in de UK zijn.quote:Op zondag 22 september 2013 14:23 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ja, dat duits commentaar is idd de overtreffende trap van nationalistisch
Iedereen om hem heen op zacht, Sutil had toen nog medium maar is gestopt.quote:Op zondag 22 september 2013 14:28 schreef kepler het volgende:
[..]
Geen idee, maar hij heeft nu hetzelfde tempo als Sutil en Maldonado. Zou natuurlijk kunnen dat hij nu andere banden heeft??
BBC ja, Sky minder.quote:Op zondag 22 september 2013 14:28 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik heb ze al een hele tijd niet meer gezien en ik geloof best dat ze veel aandacht aan de Duitse coureurs besteden, zeker als die 1 en 2 liggen. Maar voor al die verdraaiingen, onwaarheden, wilde theorien en gedachtenkronkels om de 'eigen' coureurs beter af te schilderen dan ze zijn moet je toch echt in de UK zijn.
Klopt wel ja. De BBC is tamelijk schaamteloos in allerlei gekunstelde verklaringen.quote:
quote:Op zondag 22 september 2013 14:33 schreef WEST het volgende:
vd garde loopt 3 seconden uit op bottas na de pitstop
quote:Op zondag 22 september 2013 14:33 schreef sasquatsch het volgende:
Schuld van Pirelli. Red Bull
Sinds de nieuwe banden is het een stuk saaier. Heeft RB toch zijn zin gehad, terwijl het niet aan de Pirellis lag, maar aan het verkeerd gebruik ervan.
Wat zouden ze daar mee bedoelen?twitter:F1PitRadio twitterde op zondag 22-09-2013 om 14:31:45To Bottas,"water recharge, water recharge" reageer retweet
Klopt.quote:
Ging er maar wat gebeuren, met SC.quote:Op zondag 22 september 2013 14:35 schreef Sinister-D- het volgende:
De Destroyers zijn er weer![]()
![]()
Je voelt dat daar zometeen iets gaat gebeuren
Hulkenberg....quote:
Tijd dat ze die banden van Silverstone weer invoeren.quote:
Nee, de andere teams hadden de banden beter voor elkaar, maar onder druk is Pirelli toch overstag gegaan, terwijl ze gewoon hadden moeten afdwingen dat de teams hun voorschriften moeten opvolgen, zoals nu het geval is.quote:
twitter:Olav_Mol twitterde op zondag 22-09-2013 om 14:43:14Bottas voorbij aan Giedo omdat hij na stop op supersoft rijdt. Giedo op de medium. vandaar reageer retweet
Ging gewoon aan de kant.... op een bizarre wijze, maar niets spectaculair.quote:
Dat kan niet, want dan zitten ze 'n kwartier over de maximum duurtijd.....quote:
fixedquote:
quote:
I see what U did therequote:
Als je daar met 5 kmph gaat heb je gelijk een lekke bandquote:Op zondag 22 september 2013 14:51 schreef Gramulanion het volgende:
Daar ga ik in F1 2012 ook altijd de muur in.
Hij moest erg lang wachten.quote:Op zondag 22 september 2013 14:55 schreef Sinister-D- het volgende:
Wat ging er nu mis met die stop van Kimi, dat ze die 2 keer hebben herhaald......
Achterband zat nog niet vast?quote:Op zondag 22 september 2013 14:55 schreef Sinister-D- het volgende:
Wat ging er nu mis met die stop van Kimi, dat ze die 2 keer hebben herhaald......
Hij moest even wachten, omdat er nog een voorbij kwamquote:Op zondag 22 september 2013 14:55 schreef Sinister-D- het volgende:
Crash Ricardoquote:Op zondag 22 september 2013 14:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
Waarom SC? Ik keek ff Feyenoord
pfoe hey, echt de moeite waard om te herhalen dusquote:
Dat laatste is niet zo belangrijk.quote:Op zondag 22 september 2013 14:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
Waarom SC? Ik keek ff Feyenoord
Waarom laten ze dat dan zien vanaf onboardquote:
Oplettenquote:Op zondag 22 september 2013 14:57 schreef Geralt het volgende:
Waarom wordt die Marussia niet doorgestuurd? Die zit toch op +1 lap?!
Paletti?quote:
wordt nu ook wel gedaanquote:Op zondag 22 september 2013 14:57 schreef Geralt het volgende:
Gebeurt nu ook.quote:Op zondag 22 september 2013 14:57 schreef Geralt het volgende:
Ja op het moment dat ik het typte werden ze pas doorgestuurd. Ik vond het erg lang duren, vandaarquote:
Die crashtte al 31 jaar geleden in Canada.quote:
toen was jij nog niet eens geborenquote:Op zondag 22 september 2013 15:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
volgend jaar veel minder benzine?
Dat worden weer races zoals San Marino 85
30 rondes is wel erg veel, die gaat nog komen.quote:Op zondag 22 september 2013 15:00 schreef Nober het volgende:
Tegen beter weten in maar hopen dat Alonso geen pitstop meer doet.
Dat was een vrij heftigequote:Op zondag 22 september 2013 15:00 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Die crashtte al 31 jaar geleden in Canada.
Als je nu tong80 was liet je nu je kaartje zien. Je zat op de hoofdtribune toch?quote:Op zondag 22 september 2013 15:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
volgend jaar veel minder benzine?
Dat worden weer races zoals San Marino 85
Wat wil je daarmee zeggen?quote:Op zondag 22 september 2013 15:00 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
toen was jij nog niet eens geboren
Eensquote:Op zondag 22 september 2013 14:58 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
FFS dit is echt de meest achterlijke regel van de laatste tijd. Laat die gelapte wagens lekker in het verkeer zitten. Iedereen die voor ze is heeft ze al in moeten halen, dus het is niet echt dat degene achter hen mogelijk een beetje last van ze hebben.
Zat je toen nog op de tribune?quote:Op zondag 22 september 2013 15:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat was een vrij heftige
Viel me mee dat Didier daarna gewoon door kon..
tong80 heeft alleen kaartjes van den boschquote:Op zondag 22 september 2013 15:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je nu tong80 was liet je nu je kaartje zien. Je zat op de hoofdtribune toch?
Lijkt me niet, tegen di Resta zeiden ze op de radio eerder in de race dat ze dachten dat Alonso op een driestopper zat.quote:Op zondag 22 september 2013 15:00 schreef Nober het volgende:
Tegen beter weten in maar hopen dat Alonso geen pitstop meer doet.
30 ronden op een setje is al veel, 40 gaat echt niet gebeuren.quote:Op zondag 22 september 2013 15:02 schreef Geralt het volgende:
Die mannen vooraan zie ik echt geen 1 stopper doen
Nog 56 minutenquote:Op zondag 22 september 2013 15:04 schreef Nattekat het volgende:
Nu is het precies 1 uur gaande en we zitten precies op de helft van het aantal rondes. Nice
Ze moeten nog maar 30 rondjes hequote:Op zondag 22 september 2013 15:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
30 ronden op een setje is al veel, 40 gaat echt niet gebeuren.
RTL reclame is helemaal random, gaat niet via een knop ofzo.quote:Op zondag 22 september 2013 15:04 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Had RTL niet even 3x naar de reclame kunnen gaan tijdens de safety car zoals ze bij RTL7 deden?
Nee doen ze na 1 rondequote:Op zondag 22 september 2013 15:04 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Had RTL niet even 3x naar de reclame kunnen gaan tijdens de safety car zoals ze bij RTL7 deden?
Alonso heeft versere banden.quote:Op zondag 22 september 2013 15:06 schreef Nober het volgende:
Kan ook zomaar zijn dat ze allemaal nog maar 1 keer binnen komen dan verliest Alonso 2 posities.
met 1 SC kun je dat halen. Met 2x een SC niet meer.quote:Op zondag 22 september 2013 15:04 schreef Karstman het volgende:
Die 61 ronden gaan we niet halen. 57-58 misschien
omdat er hier BPM op zit voor vadertje staatquote:Op zondag 22 september 2013 15:11 schreef Mutant01 het volgende:
Wat is die Peugeot trouwens goedkoop in dl. In nl betaal je 4000 euro meer...
En dan noemt Frank Williams Bottas een van de grootste talenten die hij gezien heeft, en dan rijdt GvdG hem gewoon langs in een John Deere tractorquote:
dat frankie nog leeft?quote:Op zondag 22 september 2013 15:12 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
En dan noemt Frank Williams Bottas een van de grootste talenten die hij gezien heeft, en dan rijdt GvdG hem gewoon langs in een John Deere tractor
Nee, juist niet. Enkel voor de eerste plek niet maar dat was net ook zo.quote:
LT: "air consumption problem on his engine"quote:Op zondag 22 september 2013 15:16 schreef JohnB52 het volgende:
Wat was er met Grosjean?
Nitrogen refuel?
Caterham, Williams, Force India zijn een paar van de teams die genoemd worden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |