Dat dusquote:Op zondag 22 september 2013 13:24 schreef Geralt het volgende:
[..]
Nee waarom zou je je er ook iets van voorstellen? Je betaalt er immers maar 15 euro per maand voor.
OMG DIT IS ECHT DIE 15 EURO DUBBEL EN DWARS WAARD DIT HAD IK VOOR GEEN GOUD WILLEN MISSEN!!!!!quote:Op zondag 22 september 2013 13:32 schreef WEST het volgende:
Nu beetje beelden van FP en Q met muziek erbij laten zien
Nee Johnny Herbert vond dat gisteren ook.quote:Op zondag 22 september 2013 13:34 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Ben ik trouwens de enige die die oude chicane wel kon waarderen? Er was precisie voor nodig en je werd hard afgestraft als je dat niet kon opbrengen.
kers werkt niet zeiden ze iddquote:Op zondag 22 september 2013 13:36 schreef kepler het volgende:
VETTEL KAPOT ZOMG!
Ik verstond alleen niet wat er kapot is aan de autoDuitsers zeggen Kers
Je kunt ook nog Spaans voetbal kijkemquote:Op zondag 22 september 2013 13:33 schreef Geralt het volgende:
[..]
OMG DIT IS ECHT DIE 15 EURO DUBBEL EN DWARS WAARD DIT HAD IK VOOR GEEN GOUD WILLEN MISSEN!!!!!
[ afbeelding ]
dat heb je ervan als je voor een duppie op de eerste rang wilt zittenquote:Op zondag 22 september 2013 13:32 schreef WEST het volgende:
Nu beetje beelden van FP en Q met muziek erbij laten zien
Hij staat nu op het podium te zingenquote:Op zondag 22 september 2013 13:45 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Zou Justin Bieber niet zingen vandaag?
Hij bedoelt zeker Webberquote:Op zondag 22 september 2013 13:36 schreef kepler het volgende:
VETTEL KAPOT ZOMG!
Ik verstond alleen niet wat er kapot is aan de autoDuitsers zeggen Kers
het is maar goed dat we van zijn gekrijs niets horenquote:Op zondag 22 september 2013 13:46 schreef WEST het volgende:
[..]
Hij staat nu op het podium te zingen
Hij is kleiner gewordenquote:Op zondag 22 september 2013 13:46 schreef WEST het volgende:
[..]
Hij staat nu op het podium te zingen
en heeft spleet ogen gekregen.quote:Op zondag 22 september 2013 13:47 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Hij is kleiner geworden
Als het om een kers-probleem gaat is dat idd waarschijnlijkerquote:Op zondag 22 september 2013 13:47 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Hij bedoelt zeker Webber
Die schnabbelt aardig bij danquote:Op zondag 22 september 2013 13:55 schreef Sinister-D- het volgende:
Doornbos hier co-commentator in Belsj![]()
Commerciële zender VIERquote:Op zondag 22 september 2013 13:56 schreef Geralt het volgende:
[..]
Die schnabbelt aardig bij dan
Welke zender is dat?
Helaas wel jaquote:Op zondag 22 september 2013 13:58 schreef kepler het volgende:
Fuck ze hebben wel veel reclame bij RTL, ook tijdens de race??
De mijne doet 't. Althans, hij geeft nu geen fout.quote:Op zondag 22 september 2013 14:01 schreef Libris het volgende:
Ben ik de enige met LiveTiming problemen? Invalid credentials?
Gras is groen.quote:Op zondag 22 september 2013 14:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bijna Rosberg P1. Bah. Nu wint ie makkelijk.
Gevechten voor de leiding zijn zoveel leuker.quote:Op zondag 22 september 2013 14:06 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Gras is groen.
Focus je eens een keer niet op het klagen over Vettel, maar op de gevechten die daar achter plaats vinden.
quote:Op zondag 22 september 2013 14:06 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Gras is groen.
Focus je eens een keer niet op het klagen over Vettel, maar op de gevechten die daar achter plaats vinden.
toch wel jammer dat vettel altijd onzichtbaar eerste plaats rijdt.. het maakt het gewoon minder leuk.quote:Op zondag 22 september 2013 14:06 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Gras is groen.
Dat ben ik 100% met je eens. Maar de situatie is gewoon niet anders.....quote:Op zondag 22 september 2013 14:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gevechten voor de leiding zijn zoveel leuker.
Ja, maar hier lag gewoon een kans dat Rosberg P1 zou pakken. Z'n start was zoveel beter.quote:Op zondag 22 september 2013 14:08 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Dat ben ik 100% met je eens. Maar de situatie is gewoon niet anders.....
Weinig andere keus, Vettel heeft weinig screentimequote:Op zondag 22 september 2013 14:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Goed. Vettel wint. Tijd om naar de rest te kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |