Hij heeft hem al te vaak gewonnen dus dan mag het niet meer ofzoquote:Op maandag 23 september 2013 11:49 schreef habitue het volgende:
O ja en Cranston geen grammy gewonnen. The fuck is deze.![]()
By far beste acteur in een serie die ik ooit heb gezien.
Volgend jaar wel toch, seizoen 5b doet pas volgend jaar mee voor de Emmy Awardsquote:Op maandag 23 september 2013 11:49 schreef habitue het volgende:
O ja en Cranston geen grammy gewonnen. The fuck is deze.![]()
By far beste acteur in een serie die ik ooit heb gezien.
Ik gun het nu wel een keer een andere acteurquote:Op maandag 23 september 2013 11:50 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Hij heeft hem al te vaak gewonnen dus dan mag het niet meer ofzo
1x nog maar toch?quote:Op maandag 23 september 2013 11:50 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Hij heeft hem al te vaak gewonnen dus dan mag het niet meer ofzo
Je kon de pure frustratie op zijn gezicht niet aflezen toen ze zeiden dat hij er alleen bij was voor de naam? Of zijn vuist?quote:Op maandag 23 september 2013 11:35 schreef slashdotter3 het volgende:
Al die mensen hier die denken dat hij achter Grechtet en Elliot aan gaat_____!
Ze zijn geen rechtstreekse bedreiging, Walt heeft nog maar een paar maanden te leven en Jesse en de nazi's hebben een veel hogere prioriteit.
- die ricin lijkt me ook de enige manier om Eliott dood te maken. Een poederbrief ofzoiets.quote:Op maandag 23 september 2013 11:41 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Als Walt, Jesse al de schuld geeft van Hanks dood.
Kan hij Elliott nu net zo goed de schuld geven dat hij uberhaupt de Meth in moest.
Daarbij word hij gecrossed nu door die gast en dat loopt niet goed af voor de meesten die dat doen.
Voor Jack en Co heeft hij een machinegeweer. Voor Eliott ricine. En daarna kan hij zichzelf laten arresteren en met head high de serie eindigen.
Even daarvoor zeiden ze nog dat blue meth nog steeds actief was en tegenwoordig ook in Europa. Dat was de bevestiging dat Jesse nog leefde.quote:Op maandag 23 september 2013 12:00 schreef seto het volgende:
Je kon de pure frustratie op zijn gezicht niet aflezen toen ze zeiden dat hij er alleen bij was voor de naam?
Neem hierbij in overweging dat Walt graag anderen als schuldige aanwijst voor zijn daden, dus het zou inderdaad kunnen dat hij ze gaat wreken.quote:Op maandag 23 september 2013 12:00 schreef seto het volgende:
[..]
Je kon de pure frustratie op zijn gezicht niet aflezen toen ze zeiden dat hij er alleen bij was voor de naam? Of zijn vuist?
Ik denk nu ook dat de ricin voor hun is bedoeld.
Scherp!quote:Op maandag 23 september 2013 12:02 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Even daarvoor zeiden ze nog dat blue meth nog steeds actief was en tegenwoordig ook in Europa. Dat was de bevestiging dat Jesse nog leefde.
Ok dan snap ik dat hij een keer naar een ander gaatquote:Op maandag 23 september 2013 12:04 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Hij heeft hem 3x op rij gewonnen met Breaking Bad
Om het leuk te houden voor iedereen zouden ze een regel moeten invoeren dat je een prijs maar hooguit 3x kan winnen. Ben benieuwd of dat hier informeel gebeurd is.quote:Op maandag 23 september 2013 12:04 schreef FredVleespet het volgende:
Hij heeft hem 3x op rij gewonnen met Breaking Bad
Neem daarbij nog in overweging:quote:Op maandag 23 september 2013 12:03 schreef Levolution het volgende:
[..]
Neem hierbij in overweging dat Walt graag anderen als schuldige aanwijst voor zijn daden, dus het zou inderdaad kunnen dat hij ze gaat wreken.
Het zou een enigzins mooie afsluiting zijn als enkele maanden na Walt's dood en alle problemen overgewaaid zijn hij Skyler het geld overhandigd.quote:Op maandag 23 september 2013 12:12 schreef seto het volgende:
- Hij kan zijn geld niet meer naar zijn familie sturen en de man van de stofzuigers gaf eigenlijk gewoon toe dat hij het geld zou pakken als Walt in die hut stierf
Zit ie daar nog steeds? Gelukkig heeft hij genoeg vet op z'n lichaam om nog maanden te overleven.quote:
Na maanden in die kamer komt 'ie er zo uitquote:Op maandag 23 september 2013 12:16 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Zit ie daar nog steeds? Gelukkig heeft hij genoeg vet op z'n lichaam om nog maanden te overleven.
Jesse vs nazi'squote:Op maandag 23 september 2013 12:17 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Kippenvel aan het einde van deze aflevering, en dan te bedenken dat er hierna nog maar 1 episode komt. Hoe dan??!!
Het zal mij benieuwen pfff.
Daar zeg je me wat, Walt en Jesse haten elkaar en dat gaat niet meer goed komen maar ze hebben wel de nazi's als gezamelijke vijand. Dus eerst gezamelijk daarmee afrekenen en dan helemaal op het eind laat Walt zich door Jesse een kogel door de ogen knallen. Misschien vlak voor dat moment nog een emotioneel telefonisch afscheid van Skyler.quote:
Een bezoekje voor wat precies? En die Grey Matters gasten zijn miljardairs, denk je dat Walt even gaat inbreken in hun zwaarbeveiligde woning?quote:Op maandag 23 september 2013 12:41 schreef Heeinz het volgende:
Wow! Het zou me niet verbazen als Walt nog even een bezoekje brengt aan Grey Matters.
Ach, de nazi's konden ook zo naar binnen lopen bij Skyler terwijl er politie buiten stond.quote:Op maandag 23 september 2013 12:45 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Een bezoekje voor wat precies? En die Grey Matters gasten zijn miljardairs, denk je dat Walt even gaat inbreken in hun zwaarbeveiligde woning?
Als straf omdat hij wilde ontsnappen denk ik.quote:Op maandag 23 september 2013 12:54 schreef Dos37 het volgende:
Die moord op Andrea snap ik niet zo goed. Jesse was toch al helemaal gebroken
Ze willen dat hij gaat koken, en nadat ze Andrea hebben vermoord kunnen ze dreigen dat ze hetzelfde met Brock doen, denk ik.quote:Op maandag 23 september 2013 12:55 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Als straf omdat hij wilde ontsnappen denk ik.
Hij leek me niet echt blij. Het maakt hem toch allemaal niks meer uit, zolang zijn gezin maar niks overkomt. Als hij toch al bezig is om een paar mensen uit te moorden..quote:Op maandag 23 september 2013 12:45 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Een bezoekje voor wat precies? En die Grey Matters gasten zijn miljardairs, denk je dat Walt even gaat inbreken in hun zwaarbeveiligde woning?
Hij weigerde toch te koken? Dat was de deal. Koken of Andrea/Brock gaan dood.quote:Op maandag 23 september 2013 12:54 schreef Dos37 het volgende:
Jawel hoor, het had ook Brock kunnen zijn.quote:Op maandag 23 september 2013 13:14 schreef Jivis het volgende:
Sick dat Andrea ook nog even gepopt werd. Deze serie kent geen genade.
Hij wilde niet meer koken... nu wel weer omdat Brock.quote:Op maandag 23 september 2013 12:54 schreef Dos37 het volgende:
Hadden ze niet hoeven doen, alleen de dreiging was wrs al genoeg om Jesse te laten koken.quote:Op maandag 23 september 2013 13:14 schreef Jivis het volgende:
Sick dat Andrea ook nog even gepopt werd. Deze serie kent geen genade.
Was wel wat veel van het goedeslechte geweest nadat Todd al een kindje had doodgeschoten.quote:Op maandag 23 september 2013 13:15 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
[..]
Jawel hoor, het had ook Brock kunnen zijn.
Maar het onderscheidt Breaking Bad wel van andere series door het gewoon wél te doen.quote:Op maandag 23 september 2013 13:18 schreef MrSweets het volgende:
[..]
Hadden ze niet hoeven doen, alleen de dreiging was wrs al genoeg om Jesse te laten koken.
In reality wel, maar ze moet natuurlijk benadrukken wat een tuig het is wat het des te bevredigender maak als ze in de laatste aflevering allemaal worden afgemaakt.quote:Op maandag 23 september 2013 13:18 schreef MrSweets het volgende:
Hadden ze niet hoeven doen, alleen de dreiging was wrs al genoeg om Jesse te laten koken.
Omdat Skyler de vrouw is van Walt, en Todd bang is / respect heeft voor WW.quote:Op maandag 23 september 2013 13:22 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
Toch gek dat Todd dan weer wel z'n hand in het vuur steekt voor Skyler, ondanks het verzoek van Lydia. Staat vrij haaks op z'n normale gedrag.
Precies en Lydia is natuurlijk totaal geflipt omdat Skyler haar maar 1x gezien had, en totaal geen idee heeft wie zij is.quote:Op maandag 23 september 2013 13:25 schreef Sautor het volgende:
[..]
Omdat Skyler de vrouw is van Walt, en Todd bang is / respect heeft voor WW.
In 14 werd al benadrukt dat het respect was. Anders was Walt toen al door z'n hoofd geschoten en waren de nazi's 11 miljoen extra rijkerquote:Op maandag 23 september 2013 13:25 schreef Sautor het volgende:
Omdat Skyler de vrouw is van Walt, en Todd bang is / respect heeft voor WW.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |