abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131434812
Voor wie is de FOK!Dieetclub bedoeld? De FOK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FOK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Goede en lekkere tips voor verantwoord ontbijt/lunch: CUL / Gezonde ontbijt/lunch keuzes

Ik wil ook! Dat kan ;) Post mee en als je wil, maak dan een dieetticker aan op www.lilyslim.com, vergeet je naam niet in de ticker te zetten!! Meld in dit topic duidelijk dat je ook in de OP wilt en geef het linkje van je ticker. De topicstarter of een van de modjes zet je er dan bij. Als je een account aanmaakt. krijgt je ticker hier automatisch ook een update als je iets aanpast. Als je geen account wilt. zul je ieder weegmoment een nieuwe ticker aan moeten maken en de url duidelijk in het topic zetten met het verzoek om aanpassing van je ticker.

Deelnemers

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_131435019
Welkom mamapurk en succes!

quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 10:33 schreef Mokkels het volgende:
<88 cm taille. :D Dus niet meer in de 'gevarenzone'.
Goedzo! *O*

En hier mijn data....
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En nu ga ik wat eten. Honger.

-edit- lijssie van de dag:

O: overnight oats. Rijstmelk, havervlokken, lijnzaad,chiazaad, rode bessen en een kiwi.
S: bootcamp
L: Volkorenbrood met vegapate
T: gisteren een verse ananas gekocht :9 dus daar maar wat van.
D: Vegastoofpotje met prei, wortel, kikkererwten en wat naanbrood
T: magere kwark met muesli.

[ Bericht 12% gewijzigd door douche-eendje op 22-09-2013 11:14:28 ]
pi_131435581
Hier ook begonnen met de sportschool.
Afgelopen woensdag begonnen en elke werkdag geweest.

Woensdag - 70 minuten cardio 20 minuten gewichten (armen)
Donderdag - 70 minuten cardio 10 minuten gewichten (benen)
Vrijdag - Yoga

Ik voel me al een stuk lekkerder. Ik heb iemand gevonden die net als ik overgewicht heeft en we willen er dus samen aan gaan werken. Ik heb het al eens eerder gedaan maar ik heb gewoon geen zelf motivatie. Doordat ik nu met haar ga voel ik me meer verplicht en neem ook zelf initiatief om te gaan. Ik ben nog niet echt gestopt met "slecht" eten wel meer op letten maar niet boem tjakka. Dit ga ik doen nadat mijn "weddingseason" eindigd. Ik heb een aantal bruiloften de aankomende weken, heb er al jurken voor dus om nou rigoreus al dat gewicht te verliezen kost me gewoon te veel geld :')! Voor nu lekker sporten en in een routine komen en dan gaan wel verder kijken *O*
I'm bulletproof, nothing to lose
Fire away, fire away
You shoot me down but I won't fall
I am titanium
pi_131435618
Goed bezig Eendje!

@dudesque hoe vaak wil je in de week gaan sporten?
pi_131435639
Ik lees hier goede berichten. Ik heb me gister iets teveel laten gaan bij een vriendin die zelf altijd taart bakt voor haar verjaarsfeestje. Maar goed, dat komt wel weer goed. Misschien ga ik morgen wel weer een x naar aquafitness, want ik hoef morgen maar kort te werken dus dan zou ik dat redden qua tijd!
pi_131435661
Goed idee Zeester :)
pi_131435672
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 11:25 schreef Sarabi het volgende:
Goed bezig Eendje!

@dudesque hoe vaak wil je in de week gaan sporten?
Ik wil elke werkdag gaan sporten. En als het kan 1x in het weekend. Dus 6x per week. Waarvan 1x yoga en 1x zumba de rest is vrij in te vullen (dit hebben we afgesproken ;) )
Fire away, fire away
I am titanium
pi_131435694
Ja, vind ik ook wel van mezelf. Ik vond het vorig jaar echt heerlijk om dat steeds te doen, maar ik red het qua tijd nu écht niet, ik werk maandagen meestal tot kwart over 6/half 7, en dan moet ik om 7 uur aan de andere kant vd stad in het zwembad liggen, dat gaat gewoon niet!
pi_131435695
quote:
17s.gif Op zondag 22 september 2013 11:28 schreef dudesque het volgende:

[..]

Ik wil elke werkdag gaan sporten. En als het kan 1x in het weekend. Dus 6x per week. Waarvan 1x yoga en 1x zumba de rest is vrij in te vullen (dit hebben we afgesproken ;) )
Is dat niet een beetje veel? Hoe wil je dat gaan volhouden?
pi_131435776
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 11:29 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Is dat niet een beetje veel? Hoe wil je dat gaan volhouden?
Ik denk dat er best wel veel motivatie is van beide kanten. Ik woon praktisch naast de sportschool. Ik heb het gevoel dat ik het kan, het is niet zo dat we er uren gaan rondhangen, maar gewoon een uurtje per dag voor of na het werk/school even stoomafblazen. Het beviel goed afgelopen week.
Fire away, fire away
I am titanium
pi_131435784
SPOILER
Fire away, fire away
I am titanium
pi_131435805
quote:
17s.gif Op zondag 22 september 2013 11:33 schreef dudesque het volgende:

[..]

Ik denk dat er best wel veel motivatie is van beide kanten. Ik woon praktisch naast de sportschool. Ik heb het gevoel dat ik het kan, het is niet zo dat we er uren gaan rondhangen, maar gewoon een uurtje per dag voor of na het werk/school even stoomafblazen. Het beviel goed afgelopen week.
Dan is het goed :)

Het is vooral belangrijk om een eet & sportpatroon te vinden dat je jaren (voor altijd) vol gaat houden.
pi_131435824
Of waar je flink wat kiloos mee af gaat vallen *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_131435836
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 11:34 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Dan is het goed :)

Het is vooral belangrijk om een eet & sportpatroon te vinden dat je jaren (voor altijd) vol gaat houden.
Ja precies. En dat wil ik ook zeker gaan doen. Nothing is set in stone yet. We hebben de afgelopen week gewoon aangekeken van hoe gaan we het doen en tot nu toe zijn we erg blij met elkaars motivatie. Eten is een ander iets. Daar moet ik me echt in gaan verdiepen en wil misschien een bezoekje aan de dokter gaan brengen voor een bloedtest om te zien waar mijn zwaktes liggen (no carbs or whatever ;))
Fire away, fire away
I am titanium
pi_131435840
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 11:36 schreef DancingPhoebe het volgende:
:D hhhhhheerlijk ik heb nu vooral zin in een milkshake :9~ :@ :+
Fire away, fire away
I am titanium
pi_131435852
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 11:36 schreef DancingPhoebe het volgende:
En daarna weer aan komt ;)
pi_131435866
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 11:37 schreef Sarabi het volgende:

[..]

En daarna weer aan komt ;)
Ik wacht er nog steeds op. 3 jaar inmiddels.

Er is geen gouden regel die voor iedereen werkt.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_131435879
quote:
17s.gif Op zondag 22 september 2013 11:37 schreef dudesque het volgende:

[..]

:D hhhhhheerlijk ik heb nu vooral zin in een milkshake :9~ :@ :+
Lekkere traktatie herbalife *O* Mgighighihgi, nomnomnomnom!
pi_131435885
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 11:38 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik wacht er nog steeds op. 3 jaar inmiddels.

Er is geen gouden regel die voor iedereen werkt.
Klopt
Net zoals dat jouw manier ook niet voor iedereen werkt

Trouwens
SPOILER
pi_131435913
@dudesque krijg je ook begeleiding in de sportschool?
pi_131435915
Klinkt een beetje alsof je niet kunt wachten...

pi_131435936
Wat jij wil DP
pi_131435958
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 11:40 schreef Sarabi het volgende:
@dudesque krijg je ook begeleiding in de sportschool?
Geen personal trainer. Maar wel begeleiding qua niet overbelasten van bepaalde spiergroepen. Om de dag armen - benen.
Fire away, fire away
I am titanium
pi_131435998
quote:
17s.gif Op zondag 22 september 2013 11:42 schreef dudesque het volgende:

[..]

Geen personal trainer. Maar wel begeleiding qua niet overbelasten van bepaalde spiergroepen. Om de dag armen - benen.
Dat is wel fijn :)
Heb je al eens eerder zumba gedaan?
pi_131436027
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 11:44 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Dat is wel fijn :)
Heb je al eens eerder zumba gedaan?
Ja :D jij?
Fire away, fire away