SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goedzo!quote:Op zondag 22 september 2013 10:33 schreef Mokkels het volgende:
<88 cm taille.Dus niet meer in de 'gevarenzone'.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu ga ik wat eten. Honger.
-edit- lijssie van de dag:
O: overnight oats. Rijstmelk, havervlokken, lijnzaad,chiazaad, rode bessen en een kiwi.
S: bootcamp
L: Volkorenbrood met vegapate
T: gisteren een verse ananas gekochtdus daar maar wat van.
D: Vegastoofpotje met prei, wortel, kikkererwten en wat naanbrood
T: magere kwark met muesli.
[ Bericht 12% gewijzigd door douche-eendje op 22-09-2013 11:14:28 ]
Ik wil elke werkdag gaan sporten. En als het kan 1x in het weekend. Dus 6x per week. Waarvan 1x yoga en 1x zumba de rest is vrij in te vullen (dit hebben we afgesprokenquote:Op zondag 22 september 2013 11:25 schreef Sarabi het volgende:
Goed bezig Eendje!
@dudesque hoe vaak wil je in de week gaan sporten?
Is dat niet een beetje veel? Hoe wil je dat gaan volhouden?quote:Op zondag 22 september 2013 11:28 schreef dudesque het volgende:
[..]
Ik wil elke werkdag gaan sporten. En als het kan 1x in het weekend. Dus 6x per week. Waarvan 1x yoga en 1x zumba de rest is vrij in te vullen (dit hebben we afgesproken)
Ik denk dat er best wel veel motivatie is van beide kanten. Ik woon praktisch naast de sportschool. Ik heb het gevoel dat ik het kan, het is niet zo dat we er uren gaan rondhangen, maar gewoon een uurtje per dag voor of na het werk/school even stoomafblazen. Het beviel goed afgelopen week.quote:Op zondag 22 september 2013 11:29 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje veel? Hoe wil je dat gaan volhouden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm bulletproof, nothing to lose
Fire away, fire away
You shoot me down but I won't fall
I am titanium
Dan is het goedquote:Op zondag 22 september 2013 11:33 schreef dudesque het volgende:
[..]
Ik denk dat er best wel veel motivatie is van beide kanten. Ik woon praktisch naast de sportschool. Ik heb het gevoel dat ik het kan, het is niet zo dat we er uren gaan rondhangen, maar gewoon een uurtje per dag voor of na het werk/school even stoomafblazen. Het beviel goed afgelopen week.
Ja precies. En dat wil ik ook zeker gaan doen. Nothing is set in stone yet. We hebben de afgelopen week gewoon aangekeken van hoe gaan we het doen en tot nu toe zijn we erg blij met elkaars motivatie. Eten is een ander iets. Daar moet ik me echt in gaan verdiepen en wil misschien een bezoekje aan de dokter gaan brengen voor een bloedtest om te zien waar mijn zwaktes liggen (no carbs or whateverquote:Op zondag 22 september 2013 11:34 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dan is het goed
Het is vooral belangrijk om een eet & sportpatroon te vinden dat je jaren (voor altijd) vol gaat houden.
quote:Op zondag 22 september 2013 11:36 schreef DancingPhoebe het volgende:
Of waar je flink wat kiloos mee af gaat vallen
En daarna weer aan komtquote:Op zondag 22 september 2013 11:36 schreef DancingPhoebe het volgende:
Of waar je flink wat kiloos mee af gaat vallen
Ik wacht er nog steeds op. 3 jaar inmiddels.quote:
Lekkere traktatie herbalifequote:Op zondag 22 september 2013 11:37 schreef dudesque het volgende:
[..]hhhhhheerlijk ik heb nu vooral zin in een milkshake
![]()
![]()
![]()
Kloptquote:Op zondag 22 september 2013 11:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik wacht er nog steeds op. 3 jaar inmiddels.
Er is geen gouden regel die voor iedereen werkt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen personal trainer. Maar wel begeleiding qua niet overbelasten van bepaalde spiergroepen. Om de dag armen - benen.quote:Op zondag 22 september 2013 11:40 schreef Sarabi het volgende:
@dudesque krijg je ook begeleiding in de sportschool?
Dat is wel fijnquote:Op zondag 22 september 2013 11:42 schreef dudesque het volgende:
[..]
Geen personal trainer. Maar wel begeleiding qua niet overbelasten van bepaalde spiergroepen. Om de dag armen - benen.
Jaquote:Op zondag 22 september 2013 11:44 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat is wel fijn
Heb je al eens eerder zumba gedaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |