Wat moet je daar nu weer doen? De Damloop? En na 2 kilometer spierpijn krijgen?quote:Op zondag 22 september 2013 08:24 schreef BredeBroeder het volgende:
moggu, zo richting de dam, lekker druk 255K man
Dat zou fokt op zijn, en hoe krijg je spierpijn van inspanning, alleen verzuringquote:Op zondag 22 september 2013 08:30 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Wat moet je daar nu weer doen? De Damloop? En na 2 kilometer spierpijn krijgen?
quote:Op zondag 22 september 2013 08:35 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Dat zou fokt op zijn, en hoe krijg je spierpijn van inspanning, alleen verzuring
Maare ER, waarom zit je nu weer opeens op ER en niet op die kloon van je, ik dacht dat ER overleden was, lijkt wel call of duty dat die weer respawned ofzoquote:
Old soldiers never die, they just go to and through hell to be back. (mijn eigen interpretatie)quote:Op zondag 22 september 2013 08:43 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Maare ER, waarom zit je nu weer opeens op ER en niet op die kloon van je, ik dacht dat ER overleden was, lijkt wel call of duty dat die weer respawned ofzo
ah okii dan. hoe gaat 't afkicken?quote:Op zondag 22 september 2013 08:46 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Old soldiers never die, they just go to and through hell to be back. (mijn eigen interpretatie)
beter dan ik eerst gedacht mocht hebben.quote:Op zondag 22 september 2013 08:52 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
ah okii dan. hoe gaat 't afkicken?
Much to late you monkey without banana!!quote:
Hehe, gratis! gratis!quote:Op zondag 22 september 2013 07:38 schreef ErwinRommel het volgende:
Gisteren aanwezig geweest bij de beëdiging van Sammy en Aap Soldaat. Mooi event, en daarna nog wat na zitten kletsen. Jammer dat de gratis koffie op was
Net als die pascifisten die erbij stondenquote:
Ja, godverdomme heyquote:Op zondag 22 september 2013 11:30 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Net als die pascifisten die erbij stonden
Maar stiekum wel kijkenquote:
Nee, geen stickers, maar wel poncho'squote:Op zondag 22 september 2013 11:48 schreef jitzzzze het volgende:
Zijn er ook nog stickers uitgedeeld? Ik wil wel zo'n NatRes sticker op mijn wagen
Dat is trouwens best een leuke grap, bij je maat zo'n kutsticker achterop z'n wagen plakken
quote:Op zondag 22 september 2013 11:48 schreef jitzzzze het volgende:
Dat is trouwens best een leuke grap, bij je maat zo'n kutsticker achterop z'n wagen plakken
Chrysler PT Cruiserquote:Op zondag 22 september 2013 12:08 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik zie dat het eerste slachtoffer zich zojuist gemeld heeft
In welke auto rij je?
Klopt, is van m'n ma. We hadden een 2e Opel Astra Station, maar niet door APK gekomen en geschorst.quote:
quote:Op zondag 22 september 2013 12:16 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik had jou meer verwacht in een Suziki Vitara
Of zo en fake offroad auto, een Zusuki Jimmnyquote:Op zondag 22 september 2013 12:16 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik had jou meer verwacht in een Suziki Vitara
Volgens Top Gear geen echte autoquote:Op zondag 22 september 2013 12:19 schreef samthegreat5 het volgende:
Hier leef ik voor
http://www.hdwallpapers3d(...)te-and-camaro-ss.jpg
helaas niet naar de Kumpulan geweest, Lotusss was té mee, andere keer dusquote:Op zondag 22 september 2013 12:24 schreef samthegreat5 het volgende:
Hoe was de blauwe hap ER? Aanrader?
quote:Op zondag 22 september 2013 12:25 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
helaas niet naar de Kumpulan geweest, Lotusss was té mee, andere keer dus
Yepquote:Op zondag 22 september 2013 12:31 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Maar wel eerder daar gegeten?
Nice, dan weet ik waar ik de volgende keer als ik ga eten heen wil.quote:Op zondag 22 september 2013 12:32 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Yep
Zeer goed te eten, een aanrader.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |