Wat moet je daar nu weer doen? De Damloop? En na 2 kilometer spierpijn krijgen?quote:Op zondag 22 september 2013 08:24 schreef BredeBroeder het volgende:
moggu, zo richting de dam, lekker druk 255K man
Dat zou fokt op zijn, en hoe krijg je spierpijn van inspanning, alleen verzuringquote:Op zondag 22 september 2013 08:30 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Wat moet je daar nu weer doen? De Damloop? En na 2 kilometer spierpijn krijgen?
quote:Op zondag 22 september 2013 08:35 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Dat zou fokt op zijn, en hoe krijg je spierpijn van inspanning, alleen verzuring
Maare ER, waarom zit je nu weer opeens op ER en niet op die kloon van je, ik dacht dat ER overleden was, lijkt wel call of duty dat die weer respawned ofzoquote:
Old soldiers never die, they just go to and through hell to be back. (mijn eigen interpretatie)quote:Op zondag 22 september 2013 08:43 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Maare ER, waarom zit je nu weer opeens op ER en niet op die kloon van je, ik dacht dat ER overleden was, lijkt wel call of duty dat die weer respawned ofzo
ah okii dan. hoe gaat 't afkicken?quote:Op zondag 22 september 2013 08:46 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Old soldiers never die, they just go to and through hell to be back. (mijn eigen interpretatie)
beter dan ik eerst gedacht mocht hebben.quote:Op zondag 22 september 2013 08:52 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
ah okii dan. hoe gaat 't afkicken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |