Toch wel, was een grapje hihiquote:Op zondag 22 september 2013 01:36 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Ah dan ben ik niet de grootste ecto
quote:Op zondag 22 september 2013 01:39 schreef Geo4kant het volgende:
Oh hij kijkt gewoon echt scheelik dacht dat het gewoon een kut foto was, verkeerd getimed.
lkkr slankquote:Op zondag 22 september 2013 01:36 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
65 kg bij 1m88, ben drie jaar aan het liften nu
Op de weegschaal keek hij ook niet helemaal rechtquote:Op zondag 22 september 2013 01:39 schreef Geo4kant het volgende:
Oh hij kijkt gewoon echt scheelik dacht dat het gewoon een kut foto was, verkeerd getimed.
Eens kijken wie ik allemaal kan hebben jonguhquote:Op zondag 22 september 2013 01:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Is dat nodig om je dosis chloroform af te stemmen of wat?
Daarom lager zeggen dan het echt is, Hooi en ik hadden het meteen doorquote:Op zondag 22 september 2013 01:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
quote:Op zondag 22 september 2013 01:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Feno kun je sowieso niet hebben, die heeft de laatste keer dat ik m zag nog iemand gevloerdquote:Op zondag 22 september 2013 01:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Eens kijken wie ik allemaal kan hebben jonguh
Kom je ook naar de meet?quote:
Heb wel wat kilotjes op Feno denk ikquote:Op zondag 22 september 2013 01:41 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Feno kun je sowieso niet hebben, die heeft de laatste keer dat ik m zag nog iemand gevloerd
Mooie choke was dat
Meet, wat voor meet?quote:
Ja dat heeft iedereen, maar het is een scrappy motherfucker hoorquote:Op zondag 22 september 2013 01:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heb wel wat kilotjes op Feno denk ik
MMA meet, tbdquote:
Heeft hij een baard?quote:Op zondag 22 september 2013 01:43 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja dat heeft iedereen, maar het is een scrappy motherfucker hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |