SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dank je. Ik gebruik meestal http://www.vi.nl/matchcenter/vandaag.shtml maar sinds de site vernieuwd is is dat ding zo tering traagquote:Op zaterdag 21 september 2013 21:17 schreef donroyco het volgende:
[..]
http://www.flashscore.com/
gr gr
Hebbie die van Napoli gezien afgelopen dinsdag?quote:Op zaterdag 21 september 2013 21:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Kan die stadionspeaker niet even neervallen?
Ja, maar dat is fucking gaaf man.quote:Op zaterdag 21 september 2013 21:19 schreef Anthony9219 het volgende:
[..]
Hebbie die van Napoli gezien afgelopen dinsdag?
Ik kan wel meer mensen bedenken die mogen neervallen.quote:Op zaterdag 21 september 2013 21:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Kan die stadionspeaker niet even neervallen?
Ja rot op man, en dan nog in pak gaan staan ook, tyf ff op.quote:Op zaterdag 21 september 2013 21:19 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ja, maar dat is fucking gaaf man.
Dat schijnt een enge man te zijn. Heeft rare trekjes rond de mond.quote:Op zaterdag 21 september 2013 21:19 schreef Anthony9219 het volgende:
[..]
Dit is Roda JC en ik heb het niet zo op Roda JC. Deze stadionspeaker is per definitie een debiel.quote:Op zaterdag 21 september 2013 21:19 schreef Anthony9219 het volgende:
[..]
Je bedoeld 3-1 ,..Heracles speelde thuis.quote:Op zaterdag 21 september 2013 21:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat zeg ik, Twente heeft mazzel dat het geen 1-3 is geëindigd.
Ik vond het prachtig.quote:Op zaterdag 21 september 2013 21:20 schreef Anthony9219 het volgende:
[..]
Ja rot op man, en dan nog in pak gaan staan ook, tyf ff op.
Ja, VI is er alleen maar kutter op geworden.quote:Op zaterdag 21 september 2013 21:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dank je. Ik gebruik meestal http://www.vi.nl/matchcenter/vandaag.shtml maar sinds de site vernieuwd is is dat ding zo tering traag
Hou op joh, mafkeesquote:Op zaterdag 21 september 2013 21:17 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
tussen de 0-1 en 0-2 was Heracles gewoon beter..hadden de 1-1 verdiend.
Maja niks anders gewend van twente altijd lucky ..
Moet er dan wel een van Ajax zijn.quote:
Roda - Heerenveen. Buitenspel wat geen buitenspel was.quote:
Want?quote:Op zaterdag 21 september 2013 21:22 schreef VMSDKR het volgende:
Evert ten Napel komt bijna klaar over Joachim.
Dan is er nog niks mis met Everts prostaat.quote:Op zaterdag 21 september 2013 21:22 schreef VMSDKR het volgende:
Evert ten Napel komt bijna klaar over Joachim.
Allemaal geslijm, sterke Luxemburger, harde werker, verdedigt goed mee. Als Evert man of the match had mogen kiezen was hij het geworden.quote:
ha ha hartelijk gelagenquote:Op zaterdag 21 september 2013 21:23 schreef donroyco het volgende:
[..]
Dan is er nog niks mis met Everts prostaat.
gr gr
Doen ze goed. Was vorige week ook al tegen Utrecht, daar kregen ze het laatste half uur ook kans op kans.quote:Op zaterdag 21 september 2013 21:24 schreef Anthony9219 het volgende:
Waar is Groningen mee bezig, zit via WH mee te kijken met zo'n commentary, aanval na aanval van RKC
Ja dat is indd een verdienste van RKC, maar Groningen moet dit toch gewoon uitspelen..quote:Op zaterdag 21 september 2013 21:25 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Doen ze goed. Was vorige week ook al tegen Utrecht, daar krijgen ze het laatste half uur ook kans op kans.
Leuk geweest weer. Wij kijken ook.quote:Op zaterdag 21 september 2013 21:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het niveau in dit topic staat in de kelder van johannes_vermeer.
Klopt, zit bij een maat en die had Schalke Bayern opgezet, voor elke duw die daar werd gegeven zou je in Nederland een vrije trap krijgen.quote:Op zaterdag 21 september 2013 21:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Verschil met het buitenland qua scheidsrechteren is duidelijk te merken.
Om nog maar te zwijgen over de Engelsen.quote:Op zaterdag 21 september 2013 21:28 schreef Anthony9219 het volgende:
[..]
Klopt, zit bij een maat en die had Schalke Bayern opgezet, voor elke duw die daar werd gegeven zou je in Nederland een vrije trap krijgen.
Je bent zelf Engels.quote:Op zaterdag 21 september 2013 21:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Om nog maar te zwijgen over de Engelsen.
Ok.quote:
Barcelona.quote:
OK.quote:Op zaterdag 21 september 2013 21:32 schreef GGMM het volgende:
Ik moet nog steeds lachen om Van Bommel die zo staat te acteren na het verliezen van de KNVB-beker.
Wat zeg je? Je hebt de hand voor de mond.quote:Op zaterdag 21 september 2013 21:32 schreef GGMM het volgende:
Ik moet nog steeds lachen om Van Bommel die zo staat te acteren na het verliezen van de KNVB-beker.
wat niet?quote:Op zaterdag 21 september 2013 21:35 schreef Littlerabbit het volgende:
Ja goffedomme. Dit is toch niet goed voor mijn manager. Doet het licht maar uit.
Gay dus.quote:Op zaterdag 21 september 2013 21:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Groningen danst VAK410 style met de rug naar het veld toe.
Alles. Ik sta ondertussen op -punten voor deze week.quote:
Het Ado publiek doet de klassieke zakdoekjes dans.quote:Op zaterdag 21 september 2013 21:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Groningen danst VAK410 style met de rug naar het veld toe.
Toen ik vandaag langs het ADO-stadion reed, wist ik al dat het een drama zou worden.quote:Op zaterdag 21 september 2013 21:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het Ado publiek doet de klassieke zakdoekjes dans.
Het gras is rood.quote:Op zaterdag 21 september 2013 21:36 schreef GGMM het volgende:
De analyses van Van Halst zijn erg leuk.
Dat zal wel weer niks worden. Maar deze is in ieder geval binnen.quote:Op zaterdag 21 september 2013 21:38 schreef Ajacied422 het volgende:
En ook afgelopen in Groningen.
Volgende week moeten de Groningers naar Twente.
Jolig schema heeft Groningen wel.quote:Op zaterdag 21 september 2013 21:38 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Dat zal wel weer niks worden. Maar deze is in ieder geval binnen.
je weet zeker dat 'jolig' een goede omschrijving is hiervan?quote:Op zaterdag 21 september 2013 21:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jolig schema heeft Groningen wel.
Twente uit
AZ thuis
PSV thuis
Vitesse uit
Een klein, jolig, lollig, schemaatje.quote:Op zaterdag 21 september 2013 21:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Twente uit
AZ thuis
PSV thuis
Vitesse uit
Alleen voor geboren en getogen mensen uit Den Haag.quote:Op zaterdag 21 september 2013 21:44 schreef Ajacied422 het volgende:
''Hagenaars''
Het is toch Hagenezen
Officieel niet. Hagenezen komen van het veen en Hagenaars van het zand.quote:Op zaterdag 21 september 2013 21:44 schreef Ajacied422 het volgende:
''Hagenaars''
Het is toch Hagenezen
Nee.quote:Op zaterdag 21 september 2013 21:44 schreef Ajacied422 het volgende:
''Hagenaars''
Het is toch Hagenezen
De meeste inwoners van Den Haag vinden dat er een verschil is. Een Hagenaar is iemand die in Den Haag woont, maar er niet (per se) is opgegroeid. Maar als je Haagse wortels hebt, er geboren en getogen bent, dan ben je een Hagenees. Tenminste: dat zullen de meeste Hagenezen zeggen.quote:Op zaterdag 21 september 2013 21:44 schreef Ajacied422 het volgende:
''Hagenaars''
Het is toch Hagenezen
Drink cocacola.quote:Op zaterdag 21 september 2013 21:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik drink een glas limonade.
IJskoud.
Pizza met melk is niet toegestaan.quote:Op zaterdag 21 september 2013 21:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik eet geen melk met pizza.
De 3 punten blijven in Enschedequote:Op zaterdag 21 september 2013 21:38 schreef Ajacied422 het volgende:
En ook afgelopen in Groningen.
Volgende week moeten de Groningers naar Twente.
Hoe komen die drie punten eigenlijk in Enschede?quote:Op zaterdag 21 september 2013 21:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
De 3 punten blijven in Enschede
xDquote:Op zaterdag 21 september 2013 21:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe komen die drie punten eigenlijk in Enschede?
Krijgt iedereen een zakje met 51 punten opgestuurd?
Ja.quote:Op zaterdag 21 september 2013 21:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lachen.quote:Op zaterdag 21 september 2013 21:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat er morgen leuke affiches zijn.quote:Op zaterdag 21 september 2013 21:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom zijn de wedstrijden van vandaag zo saai?
We kunnen ook een Beneliga maken.quote:Op zaterdag 21 september 2013 21:53 schreef Cavaliers het volgende:
Zo kun je de competitie wel spannender maken. Iedereen begint met 102 punten, als je wint blijven je punten staan, als je verliest krijgt je -3.
Ja, het slaat nergens op, maar dat doet de wedstrijd ook niet.
Dan wordt Feyenoord elk jaar kampioen.quote:Op zaterdag 21 september 2013 21:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Of de club die het meeste goals tegen krijgt wint, ipv de club die het meeste goals scoort.
Tja, iedereen moet tweemaal tegen iedereen. Zo gaan die dingen.quote:Op zaterdag 21 september 2013 21:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Twente uit
AZ thuis
PSV thuis
Vitesse uit
Lekker gehooli'd vandaag?quote:Op zaterdag 21 september 2013 21:56 schreef hafcfan het volgende:
Twente had ook weer al het geluk van de wereld.
En jullie gedroegen je mongoloide.quote:Op zaterdag 21 september 2013 21:56 schreef hafcfan het volgende:
Begin jij nu weer?quote:Op zaterdag 21 september 2013 21:56 schreef hafcfan het volgende:
Jij zit toch op rechts in het stadion? Bij het uitvak?quote:Op zaterdag 21 september 2013 21:56 schreef hafcfan het volgende:
Wat was er danquote:Op zaterdag 21 september 2013 21:57 schreef hafcfan het volgende:
Ik doe niet mee aan die poppenkast. Al hadden ze wel groot gelijk.
Begrijpelijk dan.quote:Op zaterdag 21 september 2013 21:59 schreef hafcfan het volgende:
Nee ik zit naast de harde kern vak R. Er waren van die Twente fans in het thuisvak en die pakten de vlag af van zo'n gast die daarmee rond gaat en toen sloegen ze hem ook nog eens. Ja dan verdien je klappen, maar ze liepen allemaal meteen weg en de ME sloeg er nog wat het ziekenhuis in.
Marco van Bastenquote:
Wij houden VI aan.quote:
Zomerquote:Op zaterdag 21 september 2013 22:04 schreef Cavaliers het volgende:
Zomer erin voor Kruiswijk. Kampioenswissel.
Was niet echt een assist. Hij pakt de bal op linksbuiten de zestien en wandelt er de hele zestien mee door om aan de rechterkant maar eens een keer in de verre hoek te schieten.quote:
Wat begon ik alweer trouwens? Heb helemaal niks gezegd vandaag,quote:Op zaterdag 21 september 2013 22:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Was niet echt een assist. Hij pakt de bal op linksbuiten de zestien en wandelt er de hele zestien mee door om aan de rechterkant maar eens een keer in de verre hoek te schieten.
Die heb ik niet in mijn manager.quote:
Ik heb alleen Van La Parra ipv Eikrem.quote:Op zaterdag 21 september 2013 22:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Finnbogason 10
Eikrem 9
Ziyech 9
Van Anholt 4
Dat siert je, Johannes.quote:Op zaterdag 21 september 2013 22:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb niemand van Heerenveen in mijn manager en wel die van Roda. Toch vind ik het leuk dat Heerenveen voor staat. Gek he?
Ik probeer altijd geen spelers van Ajax in mijn manager te hebben.quote:Op zaterdag 21 september 2013 22:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb niemand van Heerenveen in mijn manager en wel die van Roda. Toch vind ik het leuk dat Heerenveen voor staat. Gek he?
Nou, poe hey, ben jij soms in een hele gekke bui ofzo?quote:Op zaterdag 21 september 2013 22:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
quote:
Even lachen...quote:Op zaterdag 21 september 2013 22:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou, poe hey, ben jij soms in een hele gekke bui ofzo?
Je hebt toch niet stiekem een biertje gedronken he?
Nee.quote:Op zaterdag 21 september 2013 22:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou, poe hey, ben jij soms in een hele gekke bui ofzo?
Je hebt toch niet stiekem een biertje gedronken he?
Demougequote:Op zaterdag 21 september 2013 22:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Clubs zoals Roda JC moeten per direct degraderen. Op basis van hun handelsmerk (lees: schwalbes) zijn ze erin gebleven.
Oh wat baalde ik die kutwedstrijd tegen het sportieve Spartaquote:Op zaterdag 21 september 2013 22:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Clubs zoals Roda JC moeten per direct degraderen. Op basis van hun handelsmerk (lees: schwalbes) zijn ze erin gebleven.
Gegarandeerd dat er nog minstens één valt. Kan er ook zo nog drie zijn.quote:Op zaterdag 21 september 2013 22:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Weer een kool gemist trouwens.
Dan kunnen we vooraf een weddenschap aangaan met z'n alle hoevaak hij 'Enn... de goal' zegt.quote:Op zaterdag 21 september 2013 22:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het zou leuk zijn als Jan Roelfs deze wedstrijd doet bij de NOS.
Veel goals.
RODA JC - Heerenveen, commentaar Philip Kookequote:Op zaterdag 21 september 2013 22:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
Veel goals.
quote:Op zaterdag 21 september 2013 22:13 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
RODA JC - Heerenveen, commentaar Philip Kooke
Ik heb het opgezocht, het is helaas Philip Kooke. De hockey man.quote:Op zaterdag 21 september 2013 22:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan kunnen we vooraf een weddenschap aangaan met z'n alle hoevaak hij 'Enn... de goal' zegt.
Hier baal ik van.quote:Op zaterdag 21 september 2013 22:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb het opgezocht, het is helaas Philip Kooke. De hockey man.
De Chef Voetbal zou Arno ook wel eens op deze wedstrijd kunnen zetten.quote:Op zaterdag 21 september 2013 22:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
Veel goals.
Philip Kooke.quote:Op zaterdag 21 september 2013 22:14 schreef alors het volgende:
[..]
De Chef Voetbal zou Arno ook wel eens op deze wedstrijd kunnen zetten.
ADO-NECquote:Op zaterdag 21 september 2013 22:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Doet Jan Roelfs nog een wedstrijd?
ADO - NECquote:Op zaterdag 21 september 2013 22:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Doet Jan Roelfs nog een wedstrijd?
Arno heeft zichzelf naar Almelo gestuurd.quote:Op zaterdag 21 september 2013 22:14 schreef alors het volgende:
[..]
Ik gok op 2x en de koolquote:
Hij is wel heel slecht.quote:
De Chef Voetbal heeft Arno naar de beladen wedstrijd Heracles - Twente gestuurd. Enkel de Witte Chinees kan een dergelijke spanning die zo'n wedstrijd met zich meebrengt omzetten in woorden.quote:Op zaterdag 21 september 2013 22:14 schreef alors het volgende:
[..]
Kijk nou maar...quote:Op zaterdag 21 september 2013 22:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij bent nog minder grappig dan ik.
Living on the edge.quote:Op zaterdag 21 september 2013 22:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zet in op slechts 1 x 'en de goal'. Ik ben een waaghals namelijk.
De shirtjes zijn prima.quote:Op zaterdag 21 september 2013 22:18 schreef alors het volgende:
Onsympathieke trainer ook die van Roda, alles aan die club is eigenlijk kut.
Brood is een hele nette vent. Van den Berg mocht zelfs zijn vrouw neukenquote:Op zaterdag 21 september 2013 22:18 schreef alors het volgende:
Ok.quote:Op zaterdag 21 september 2013 22:19 schreef GGMM het volgende:
Ik zet op in op 0x 'en de goal'
Ja, dat heb je goed gelezen ja.
Als dat waar is neem ik een maand een Jan Roelfs UIquote:Op zaterdag 21 september 2013 22:19 schreef GGMM het volgende:
Ik zet op in op 0x 'en de goal'
Ja, dat heb je goed gelezen ja.
Deze staat.quote:Op zaterdag 21 september 2013 22:19 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Als dat waar is neem ik een maand een Jan Roelfs UI
Behalve de shirtsponsor.quote:
Even quoten.quote:Op zaterdag 21 september 2013 22:19 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Leuk stadionnetje hoor. Op de groei gekocht.quote:Op zaterdag 21 september 2013 22:18 schreef alors het volgende:
Stienstraquote:
quote:
quote:Op zaterdag 21 september 2013 22:19 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Slim ook om geen tegenafspraak te maken.quote:Op zaterdag 21 september 2013 22:19 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Waarom?quote:Op zaterdag 21 september 2013 22:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een horrorvoetballer.
Die wil je niet in je team hebben.
Een buitenspel, en daarna kwam Zomer erin.quote:Op zaterdag 21 september 2013 22:21 schreef Momo... het volgende:
3-3? Je laat roda toch niet 3 doelpunten maken ?
Eén Zomer maakt nog geen schwalbequote:Op zaterdag 21 september 2013 22:21 schreef Momo... het volgende:
3-3? Je laat roda toch niet 3 doelpunten maken ?
uit de jeugd van afca?quote:Op zaterdag 21 september 2013 22:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Idiote schopper zoals Monsieur Jordi zegt.
Zomer dat die al zolang profvoetbal speelt.quote:Op zaterdag 21 september 2013 22:22 schreef alors het volgende:
[..]
Een buitenspel, en daarna kwam Zomer erin.
Ik lig hier dubbel.quote:Op zaterdag 21 september 2013 22:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Eén Zomer maakt nog geen schwalbe
Hij floot de Johan Cruijff Schaal ook kapot, corrupte lul.quote:Op zaterdag 21 september 2013 22:22 schreef Cavaliers het volgende:
Liesveld fluit de wedstrijd kapot, ondanks dat het 3-3 staat.
Ja zomer zit een beetje in zijn nazomerquote:Op zaterdag 21 september 2013 22:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Eén Zomer maakt nog geen schwalbe
Ik denk dat ik het nét haal.quote:Op zaterdag 21 september 2013 22:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Moet ik de noodinstanties bellen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |