SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA
Qui audet adipiscitur
faalquote:
Sigthorgodquote:Op zaterdag 21 september 2013 19:08 schreef AFCNiels het volgende:
Smoof is een van de weinigen die nog in Siggy gelooft.
Racisme.quote:
En Immers wint de gouden schoen.quote:Op zaterdag 21 september 2013 19:09 schreef Smoofie het volgende:
Siggy, de meest ondergewaardeerde speler ooit. Altijd maar dat gezeik, topspits, maakt er dit seizoen 30.
Net zoals Bojan topscorer zou worden.quote:Op zaterdag 21 september 2013 19:09 schreef Smoofie het volgende:
Siggy, de meest ondergewaardeerde speler ooit. Altijd maar dat gezeik, topspits, maakt er dit seizoen 30.
Dat is nooit gezegd. Bewijs maar van wel.quote:Op zaterdag 21 september 2013 19:10 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Net zoals Bojan topscorer zou worden.
En Feyenoord eindigt in het linkerrijtje.quote:Op zaterdag 21 september 2013 19:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En Immers wint de gouden schoen.
Bojanquote:Op zaterdag 21 september 2013 19:10 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Net zoals Bojan topscorer zou worden.
Hij kan wel veel beter voetballen dan Siggy.quote:
Sjaak Polak ook.quote:Op zaterdag 21 september 2013 19:12 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij kan wel veel beter voetballen dan Siggy.
Mijn nichtje van 4 kan beter voetballen dan Siggy.quote:Op zaterdag 21 september 2013 19:12 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij kan wel veel beter voetballen dan Siggy.
Leuk.quote:Op zaterdag 21 september 2013 19:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Lex Immers wint de Gouden Schoen
Kevin Strootman straalt blijdschap uit
Luc Castaignos gaat een keer scoren.
Kolbeinn Sígthorsson wordt topscorer
Dico Koppers geeft een goede voorzet.
Feyenoord verliest door het mentale aspect.
Uh, oke.quote:Op zaterdag 21 september 2013 19:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Stijn plaatst een nuttige post.quote:Op zaterdag 21 september 2013 19:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax wordt geen kampioen past daar ook nog wel bij.quote:Op zaterdag 21 september 2013 19:13 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op zaterdag 21 september 2013 19:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is Robben aan het schitteren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 21 september 2013 19:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja... wachten op de 1-1quote:Op zaterdag 21 september 2013 19:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Twente is wel erg slordig bezig.
Robben kijkt alsof hij moet poepen.quote:Op zaterdag 21 september 2013 19:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is Robben aan het schitteren?
Misschien moet hij dat wel.quote:Op zaterdag 21 september 2013 19:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Robben kijkt alsof hij moet poepen.
Jaloers ?quote:Op zaterdag 21 september 2013 19:24 schreef Cavaliers het volgende:
FOX heeft weer een nieuwe gimmick gevonden hoor.Na de Vetkampstraat, het Legioen en fris en fruitig voetbal, gaan we nu Tadic neerzetten als een wereldster.
De Vetkampstraat is ook in trek bij de NOS.quote:Op zaterdag 21 september 2013 19:24 schreef Cavaliers het volgende:
FOX heeft weer een nieuwe gimmick gevonden hoor.Na de Vetkampstraat, het Legioen en fris en fruitig voetbal, gaan we nu Tadic neerzetten als een wereldster.
Het zit diep.quote:Op zaterdag 21 september 2013 19:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wil je Davy z'n irrelevante "comeback" die kant noch wal raakt niet stelen aub?
Eerst 3-1 maken dan mogen ze rood krijgen.quote:Op zaterdag 21 september 2013 19:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Geel voor Te Wierik.
Heracles had al minstens 3 rode kaarten moeten hebben.
Eens of oneens?
Stroot is een echte gentleman.quote:Op zaterdag 21 september 2013 19:31 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Nee, had het over gedrag, niet over kwaliteit.
Castaignos is net als Feyenorod een parodie op voetbal.quote:Op zaterdag 21 september 2013 19:32 schreef Seam het volgende:
Castaignos is gewoon het zoveelste Feyenoord talent wat er eigenlijk niks van bakt.
Ben erg benieuwd naar Corona.quote:Op zaterdag 21 september 2013 19:34 schreef Breekfast het volgende:
Hopelijk Mokhtar erin voor Eghan.
Duur woordje geleerdquote:Op zaterdag 21 september 2013 19:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Castaignos is net als Feyenorod een parodie op voetbal.
Misschien laatste 5 minuten denk ik. Eghan speelt matig. Mag wel gewisseld worden..quote:
quote:
Het zou mij niet verbazen als Fox een contract met Derksen zijn kledinglijn heeft. Ze dragen allemaal bijzondere jasjes. Ook Perez kan er wat vanquote:Op zaterdag 21 september 2013 19:40 schreef AFCNiels het volgende:
[..]![]()
Ik zag het eigenlijk pas toen ik dit las, maar het ziet er inderdaad uit alsof zijn moeder creatief in de weer is geweest met een oud gordijn.
Bij Perez vind ik het nog 1 ding, maar zo'n sulletje als Bruggink met zo'n kleding is gewoon dieptriest.quote:Op zaterdag 21 september 2013 19:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het zou mij niet verbazen als Fox een contract met Derksen zijn kledinglijn heeft. Ze dragen allemaal bijzondere jasjes. Ook Perez kan er wat van
quote:
0-1 '17 Bengtssonquote:
Tragequote:
Wel een groot succes, alle colberts zijn uitverkocht. http://www.johanderksenkleding.nl/colbertsquote:Op zaterdag 21 september 2013 19:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het zou mij niet verbazen als Fox een contract met Derksen zijn kledinglijn heeft. Ze dragen allemaal bijzondere jasjes. Ook Perez kan er wat van
Ik ben die reclame alweer vergeten.quote:Op zaterdag 21 september 2013 19:45 schreef Cavaliers het volgende:
Ik heb al een aantal dagen die Ziggo reclame niet meer gezien. Houden zo.
en Sierd komt straks bij Vallecano-Barcelona.quote:
Ik heb een reputatie op te houden he.quote:
Zijn dassen vind ik vaak best tofquote:Op zaterdag 21 september 2013 19:45 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wel een groot succes, alle colberts zijn uitverkocht. http://www.johanderksenkleding.nl/colberts
ADO-NEC, gaat grossieren met fouten en goals.quote:Op zaterdag 21 september 2013 19:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Welke wedstrijd zal ik gaan kijken?
KNVB en FAquote:Op zaterdag 21 september 2013 19:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
City - United tijdens PSV - Ajax
Wie heeft dat zo geprogrammeerd?
Alberg?quote:
Prima speler voor ADO.quote:Op zaterdag 21 september 2013 19:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De enige echte, transfervrij naar ADO gekomen.
Toch was dat vorig jaar een prima speler.quote:Op zaterdag 21 september 2013 19:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Gouriye lijkt me ook een miskoop bij ADO.
Vooralsnog weinig ingezet door Maurice Steijn.quote:Op zaterdag 21 september 2013 19:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toch was dat vorig jaar een prima speler.
ADO probeert iedere week het record te verbreken.quote:Op zaterdag 21 september 2013 19:50 schreef Cavaliers het volgende:
In Groningen doen ze inmiddels ook mee met de landelijke-lege-stoelen tifo.
Geduchte concurrent voor Vites.quote:Op zaterdag 21 september 2013 19:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ADO probeert iedere week het record te verbreken.
Deze grap wordt afgezaagd.quote:Op zaterdag 21 september 2013 19:50 schreef Cavaliers het volgende:
In Groningen doen ze inmiddels ook mee met de landelijke lege-stoelen tifo.
Alleen als Ajax en Feyenoord op bezoek komen, lijkt er wat leven in de brouwerij te komen.quote:Op zaterdag 21 september 2013 19:51 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Geduchte concurrent voor Vites.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 21 september 2013 19:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Marsman pakt geen punten.
Ik zei het.
quote:Op zaterdag 21 september 2013 19:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Boeiend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Dat wilde Strootman een paar jaar terug ook.quote:Op zaterdag 21 september 2013 19:54 schreef debeterebob het volgende:
Hij wilde toch duidelijk de bal spelen.
Gras is groen.quote:Op zaterdag 21 september 2013 19:55 schreef Cavaliers het volgende:
Voorzet van Koppers komt niet aan.
quote:Op zaterdag 21 september 2013 19:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat wilde Strootman een paar jaar terug ook.
We weten allemaal wat Kevin Blom daarvan vond.
Lijkt Strootman welquote:Op zaterdag 21 september 2013 19:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Had ook rood kunnen zijn, de imbeciel.
Castaignos stond niet voor de goal.quote:
Als ie er wel staat weet je toch dat ie mis kopt.quote:Op zaterdag 21 september 2013 19:56 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Castaignos stond niet voor de goal.
Alles op z'n tijd.quote:Op zaterdag 21 september 2013 19:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als ie er wel staat weet je toch dat ie mis kopt.
Nou nou.quote:Op zaterdag 21 september 2013 19:58 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Mijn neefje met Down had hem gemaakt.
Hieraan twijfelenquote:Op zaterdag 21 september 2013 19:59 schreef Breekfast het volgende:
Zelfs Strootman had hem gemaakt denk ik.
Komt ook door die zielige uitstraling.quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:00 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Je moet gewoon lachen om lucje... Jezus wat triest dit.
Combobreaker.quote:
Op de bank bij Twente.quote:
Hopelijk wint twente twente welquote:Op zaterdag 21 september 2013 20:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zie Heracles Heracles nog wel scoren.
wie geeft een neukquote:Op zaterdag 21 september 2013 20:04 schreef Momo... het volgende:
[..]
Hopelijk wint twente twente wel
Da's m'n lijfspreuk jaquote:Op zaterdag 21 september 2013 19:59 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi.?
Nee, we hebben Marsman.quote:
Dat heb ik gemist.quote:
Beter dan op rechts.quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:09 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Tadic op links, wat een drama is dat zeg..
IkStampOpTacosquote:Op zaterdag 21 september 2013 20:11 schreef Dale__Cooper het volgende:
Welke Twente-fan was hier nou laatst zo sneu bezig dat Marsman nooit iets fout deed.
Ik, deed ook niets fout tot deze pot.quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:11 schreef Dale__Cooper het volgende:
Welke Twente-fan was hier nou laatst zo sneu bezig dat Marsman nooit iets fout deed.
quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:12 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ik, deed ook niets fout tot deze pot.
Wanneer is Stevens weer fit? Ik heb geen idee wie beter is.quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:12 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ik, deed ook niets fout tot deze pot.
Jinx.quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:13 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Echt zo'n wedstrijd waarin Twente niet meer gaat scoren en Heracles in 90+3 de gelijkmaker nog binnenschuift...
Jij bent een kenner.quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:13 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Echt zo'n wedstrijd waarin Twente niet meer gaat scoren en Heracles in 90+3 de gelijkmaker nog binnenschuift...
quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:13 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Lekkere timingquote:Op zaterdag 21 september 2013 20:13 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Zelfs mijn stream is 3x zo snel.quote:
Klopt, kans op kans. Hing al een poosje in de lucht natuurlijk.quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:14 schreef Breekfast het volgende:
Zat er aan te komen natuurlijk die 0-2
quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
Gefeliciteerd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tadic standaard.quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:16 schreef Cavaliers het volgende:
Please, please, laat Castaignos hem niet nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |