SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
Ewa!quote:
De snelste staat niet altijd gelijk aan de beste. Maar het zal best kunnen dat hij ook de beste is.quote:
Dat sonic zegt dat snel niet ook het beste is. Omgekeerde wereldquote:Op zaterdag 21 september 2013 15:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
De snelste staat niet altijd gelijk aan de beste. Maar het zal best kunnen dat hij ook de beste is.
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2577068.pagequote:Europe, Aus, Nz
Download Available - Saturday, September 21st at 6:00PM CET
Wat heb jij kut items in je TP zegquote:Op zaterdag 21 september 2013 15:34 schreef byah het volgende:
What de flying konko EA fuck
Al 24 uur, en nog steeds niet opgelost. Ze hebben zeker gezien dat ik de season pass heb verlengd de fuckers
[ afbeelding ]
Hoe gaat het vandaag met de pro trader ?quote:Op zaterdag 21 september 2013 15:36 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Wat heb jij kut items in je TP zeg
ik ga denk ik ook maar beginnen met een full brazil teamquote:Op zaterdag 21 september 2013 15:47 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Heb nu dit staan.
Wilde eigenlijk Paulinho ipv Melo, maar die is me op het moment iets te duur. Vanavond het team afmaken en lekker paar potjes FUT'en.
Origineelquote:Op zaterdag 21 september 2013 15:49 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ik ga denk ik ook maar beginnen met een full brazil team
Het is idd rustig..quote:
25k profit sinds 14.00 uur.quote:Op zaterdag 21 september 2013 15:37 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Hoe gaat het vandaag met de pro trader ?
Inderdaadquote:Op zaterdag 21 september 2013 15:53 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ga je tegen Ozz zegen dat hij zijn cam moet veranderen ?
krijg je wel alleen iets minderquote:Op zaterdag 21 september 2013 16:03 schreef Zhano het volgende:
Ik had niet door dat je geen damage krijg bij die rampages
Laatst bij een Bruma voor 500c BIN ging iemand nog 150 biedenquote:Op zaterdag 21 september 2013 16:02 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
Er deed eerst nog iemand een bod van 250c, wat een ei
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
Diego Alvesquote:Op zaterdag 21 september 2013 16:16 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Wel weer goede Braziliaanse keepers dit jaar. Jefferson of Diego Alves komt in mijn team.
Hopelijk is dit jaar Alves wel weer heel goedquote:Op zaterdag 21 september 2013 16:16 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Wel weer goede Braziliaanse keepers dit jaar. Jefferson of Diego Alves komt in mijn team.
Iets met een kam en scherenquote:Op zaterdag 21 september 2013 16:18 schreef Maoist het volgende:
Zijn er nog mensen die een season ticket hebben gekocht? Aangezien de bedragen die jullie uitgeven aan pakjes dan kan 25 euro om een week eerder te spelen + korting en 2 pakjes per maand ook wel
Twee echt hele goede stats, maar de rest is gewoon onder het gemiddelde. Even kijken wat belangrijker is, ik denk dat diving echt een must is met al die finesses weer.quote:
dacht even dat het marcie wasquote:Op zaterdag 21 september 2013 16:20 schreef Zhano het volgende:
[..]
Iets met een kam en scherenMaar ja, mijn ST van vorig jaar is nog geldig.
Is het raar als ik ergens anders zin in krijg?quote:Op zaterdag 21 september 2013 16:22 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
Ik krijg ineens zin in een pilsje![]()
Diving en lengte vooralquote:Op zaterdag 21 september 2013 16:21 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Twee echt hele goede stats, maar de rest is gewoon onder het gemiddelde. Even kijken wat belangrijker is, ik denk dat diving echt een must is met al die finesses weer.
http://en.wikipedia.org/w(...)arching_In_in_sportsquote:Op zaterdag 21 september 2013 16:24 schreef jepperdeprep het volgende:
Waarom zingen ze bij de Spurs maar ook bij Liverpool; when the saints come marching in?
gewoon een bekend liedjequote:Op zaterdag 21 september 2013 16:24 schreef jepperdeprep het volgende:
Waarom zingen ze bij de Spurs maar ook bij Liverpool; when the saints come marching in?
Bier en tietenquote:Op zaterdag 21 september 2013 16:23 schreef Zhano het volgende:
[..]
Is het raar als ik ergens anders zin in krijg?
Ik dacht dat het iets te maken had met de historie van die clubs maar nee. Wat een oppervlakkige teringclubs heb je ook in Engeland.quote:Op zaterdag 21 september 2013 16:27 schreef Thorb het volgende:
[..]
gewoon een bekend liedje
http://en.wikipedia.org/w(...)arching_In_in_sports
zijn nog wel meer clubs
Zonder dit te weten was het wel mooier ja.quote:Op zaterdag 21 september 2013 16:28 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Ik dacht dat het iets te maken had met de historie van die clubs maar nee. Wat een oppervlakkige teringclubs heb je ook in Engeland.
Fristi?quote:Op zaterdag 21 september 2013 16:23 schreef Zhano het volgende:
[..]
Is het raar als ik ergens anders zin in krijg?
zal ik reageren of kan ik dat beter niet doen?quote:Op zaterdag 21 september 2013 16:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
1e bronze team af: [ afbeelding ]
De LM en RM hebben 10 chem omdat ik ze uit packs had. De komende dagen hoop ik 1 van deze spelers ook uit een pack te halen voor de extra chem. Op de bank heb ik Opara, Wiseman, Taylor, Farfan, Jolley, Weston en Nouble.
Heerlijk hèquote:Op zaterdag 21 september 2013 16:34 schreef DePresident. het volgende:
Nieuwe laptop. Full HD. Konkogeil.
Je gaat toch iets over pace zeggen. Maar ik heb de snelste spelers (op Wynne na) toch op de bank. En als iemand anders een bronze team post zeg je niks.quote:Op zaterdag 21 september 2013 16:34 schreef Thorb het volgende:
[..]
zal ik reageren of kan ik dat beter niet doen?
Die speler is altijd in FUT even de beste middenvelders maar zo goed is hij in het echt niet.quote:Op zaterdag 21 september 2013 16:30 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zonder dit te weten was het wel mooier ja.
[ afbeelding ] De Sess tegen oude club
2* weak foot eraf dus Sess is een stuk minder dit jaar.quote:Op zaterdag 21 september 2013 16:39 schreef Maoist het volgende:
[..]
Die speler is altijd in FUT even de beste middenvelders maar zo goed is hij in het echt niet.
Vind wel dat Michu een erg lage rating heeft in FUT
Nice, heb er zelf ook zo een (wel andere versie)quote:Op zaterdag 21 september 2013 16:37 schreef DePresident. het volgende:
[..]
https://www.4launch.nl/shop/#p-4-productid-134928
Werkt wel lekker. Voorheen altijd een PC gehad, maar een laptop is nog fijner!quote:Op zaterdag 21 september 2013 16:41 schreef Reemi het volgende:
[..]
Nice, heb er zelf ook zo een (wel andere versie)
Ik moet ook even een beeldscherm kopen met Full HDquote:Op zaterdag 21 september 2013 16:34 schreef DePresident. het volgende:
Nieuwe laptop. Full HD. Konkogeil.
livestreamquote:Op zaterdag 21 september 2013 16:43 schreef Ozz-03 het volgende:
Vanavond livestream van pack opening of gewoon de beste puushen?
Doe maar een streampie als het niet te laat is.quote:Op zaterdag 21 september 2013 16:43 schreef Ozz-03 het volgende:
quote:Op zaterdag 21 september 2013 16:42 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik Papa moet ook even een beeldscherm kopen met Full HD
Livestreamquote:Op zaterdag 21 september 2013 16:43 schreef Ozz-03 het volgende:
Ik hóóp dat ik het spel rond tweeën wel binnen hebquote:Op zaterdag 21 september 2013 16:43 schreef Thorb het volgende:
[..]
Doe maar een streampie als het niet te laat is.
Dat kan een leuke bronze IF worden.quote:Op zaterdag 21 september 2013 16:44 schreef Thorb het volgende:
[ afbeelding ]http://www.futhead.com/14/players/9954/jesse-lingard/
ik heb een 100mbit verbinding dus hopelijk gaat het snel genoeg met downloadenquote:Op zaterdag 21 september 2013 17:12 schreef Ozz-03 het volgende:
Nog 48 minuten tot we kunnen downloaden.
Ik download met 1,4mb en dat is het snelste wat er hier te krijgen isquote:Op zaterdag 21 september 2013 17:13 schreef Maver24 het volgende:
[..]
ik heb een 100mbit verbinding dus hopelijk gaat het snel genoeg met downloaden
Ga eens vaker naar beneden dan..gaat die BPL misschien eens doelpuntrijk wordenquote:Op zaterdag 21 september 2013 17:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik was net beneden en er wordt meteen gescoord.
Is die 18:00 niet Engelse tijd?quote:Op zaterdag 21 september 2013 17:12 schreef Ozz-03 het volgende:
Nog 48 minuten tot we kunnen downloaden.
Nope, CETquote:Op zaterdag 21 september 2013 17:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Is die 18:00 niet Engelse tijd?
ok brb even fappen op die gifquote:Op zaterdag 21 september 2013 17:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ga eens vaker naar beneden dan..gaat die BPL misschien eens doelpuntrijk worden
Ik heb 120MB, maar op PSN gaat het altijd zo traag dat downloaden.quote:Op zaterdag 21 september 2013 17:15 schreef Maoist het volgende:
[..]
Ik download met 1,4mb en dat is het snelste wat er hier te krijgen is
lijkt verdomme wel Afrika
PSN is altijd traag met downloadenquote:Op zaterdag 21 september 2013 17:17 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik heb 120MB, maar op PSN gaat het altijd zo traag dat downloaden.
Alleen met Fifa. Andere spellen gaan als een trein.quote:Op zaterdag 21 september 2013 17:18 schreef Maver24 het volgende:
[..]
PSN is altijd traag met downloaden
Welke heb je? Ik vind PSV home en away echt nice.quote:Op zaterdag 21 september 2013 17:19 schreef DutchSL het volgende:
Stadion en shirts zijn gekocht, nu nog een badge (maar daar vragen ze 500 voor)
[..]
Alleen met Fifa. Andere spellen gaan als een trein.
Gister waren er ook problemen met de PSN FIFA download in USA inderdaad.quote:Op zaterdag 21 september 2013 17:17 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik heb 120MB, maar op PSN gaat het altijd zo traag dat downloaden.
Ongeveer hetzelfde als vorig jaar, gister werd een filmpje gepost van en YT'er, niet dreetje (misschien nepenthez/airjapes), waar ze instonden.quote:
quote:Op zaterdag 21 september 2013 17:21 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Welke heb je? Ik vind PSV home en away echt nice.
quote:Op zaterdag 21 september 2013 17:21 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Welke heb je? Ik vind PSV home en away echt nice.
Niks waar je profit mee kan maken in ieder geval. Werden hier laatst gepost en waren gewoon dingen die je zo kon doen..koop een item, zet een item te koop, speel tegen TOTW..dat soort shit.quote:
Vorig jaar heb ik tientalen k's verdient met die ballen hoor, maar dit jaar weten heel veel mensen ervan dus zal wel niet weer gebeuren.quote:Op zaterdag 21 september 2013 17:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Niks waar je profit mee kan maken in ieder geval. Werden hier laatst gepost en waren gewoon dingen die je zo kon doen..koop een item, zet een item te koop, speel tegen TOTW..dat soort shit.
ik wil die van Barcaquote:Op zaterdag 21 september 2013 17:26 schreef Tim86 het volgende:
Ik kom er nu pas achter dat er classic shirts zijn
Ja, tot nu toe vind ik alleen dat classic tenue van Barcelona echt wat hebben.quote:Op zaterdag 21 september 2013 17:26 schreef Djeetje het volgende:
Die classic shirts staan gewoon tussen de normale ?
Wat ik bedoel is dat die bal er niet tussen staatquote:Op zaterdag 21 september 2013 17:26 schreef Thorb het volgende:
[..]
Vorig jaar heb ik tientalen k's verdient met die ballen hoor, maar dit jaar weten heel veel mensen ervan dus zal wel niet weer gebeuren.
1500 coins per bal![]()
Away kit van Ajax is anders wel konkoduur.quote:Op zaterdag 21 september 2013 17:28 schreef Tim86 het volgende:
Mensen zeiken dat de Ajax kit gay is () maar check die third kit van Freiburg dan
[ afbeelding ]
Gaat snel zakken lijkt me..als goldquote:Op zaterdag 21 september 2013 17:30 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Away kit van Ajax is anders wel konkoduur.
De prijzen van kits moeten nog op gang komen maar ik vind de Bradford away kit echt mooiquote:Op zaterdag 21 september 2013 17:28 schreef Tim86 het volgende:
Mensen zeiken dat de Ajax kit gay is () maar check die third kit van Freiburg dan
[ afbeelding ]
Oh ik dacht dat het nog wel zo was, maar niet dusquote:Op zaterdag 21 september 2013 17:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wat ik bedoel is dat die bal er niet tussen staat
Er staat niks tussen van switch naar een ander stadion, bal etc
hhahahaha al die kksukkels die een bal van 1500c kopenquote:Op zaterdag 21 september 2013 17:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wat ik bedoel is dat die bal er niet tussen staat
Er staat niks tussen van switch naar een ander stadion, bal etc
en ik een bronspack openen waarin 3 ballen zittenquote:Op zaterdag 21 september 2013 17:35 schreef wonton het volgende:
[..]
hhahahaha al die kksukkels die een bal van 1500c kopen![]()
![]()
Geen Serero CAM?quote:Op zaterdag 21 september 2013 17:45 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
Voor Ajax zijn en dan dit team maken![]()
Zet dan nog ff Blind of Boilesen LBquote:Op zaterdag 21 september 2013 17:45 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
Voor Ajax zijn en dan dit team maken![]()
quote:Op zaterdag 21 september 2013 17:04 schreef Thorb het volgende:
[..]
tijd om je goldpackcounter te resetten vriend
Woensdagquote:Op zaterdag 21 september 2013 17:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Tegen wie spelen ze eigenlijk?
van Rhijn en Fischer komen nogquote:Op zaterdag 21 september 2013 17:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zet dan nog ff Blind of Boilesen LB
CET +1 =7quote:Op zaterdag 21 september 2013 17:53 schreef Maver24 het volgende:
nog 1 uur en 7 minuten volgens mijn ea app op de xbox voor de early release, helemaal geen 6 uur maar 7 uur
quote:Op zaterdag 21 september 2013 17:52 schreef Tim86 het volgende:
Da Costa weer met zo'n geniale knal vandaag schijnbaar
Deed hij bij PSV toch niet vaak
quote:Op zaterdag 21 september 2013 17:57 schreef wieisboos het volgende:
[..]
CET is Central European Time, dat is Nederland
Ow, in de winter is Nederland in de CET en in de zomer CESTquote:Op zaterdag 21 september 2013 17:59 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
deze website is het niet met je eens
Hoe toont dit plaatje aan dat CET geen Nederland zou zijn?quote:Op zaterdag 21 september 2013 17:59 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het was 17:00 UK time, dus das gewoon 6 uur hier...quote:Op zaterdag 21 september 2013 17:59 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
6 uur CET is dus GMT+0, en nu zitten wij op GMT+2quote:Op zaterdag 21 september 2013 18:00 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Hoe toont dit plaatje aan dat CET geen Nederland zou zijn?
Nederland is gewoon CET.
Eeuwig dilemma is dat ja..Ik heb in ieder geval nog nooit iets fatsoenlijks uit een 5k pack gehad..maar als je ziet dat veel pauper non rares nu nog een paar K zijn (Santon bijvoorbeeld) dan is het wellicht toch interessant.quote:Op zaterdag 21 september 2013 18:00 schreef wonton het volgende:
Welke packs zouden jullie kopen? 6x5k of 3x7,5k
GMT is Greenwich Meridian Time. Dat is NOOIT gelijk aan Central European Time.quote:Op zaterdag 21 september 2013 18:01 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
6 uur CET is dus GMT+0, en nu zitten wij op GMT+2
Ik heb in FUT12 wel wat goeie spelers uit een 5k pack gehad en vorig jaar Donkquote:Op zaterdag 21 september 2013 18:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Eeuwig dilemma is dat ja..Ik heb in ieder geval nog nooit iets fatsoenlijks uit een 5k pack gehad..maar als je ziet dat veel pauper non rares nu nog een paar K zijn (Santon bijvoorbeeld) dan is het wellicht toch interessant.
In die packs van 3 rares krijg ik heel vaak een waardeloze zilver of een kutbadgequote:Op zaterdag 21 september 2013 18:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Eeuwig dilemma is dat ja..Ik heb in ieder geval nog nooit iets fatsoenlijks uit een 5k pack gehad..maar als je ziet dat veel pauper non rares nu nog een paar K zijn (Santon bijvoorbeeld) dan is het wellicht toch interessant.
mijn zin was niet compleet zo te zienquote:Op zaterdag 21 september 2013 18:02 schreef DutchSL het volgende:
[..]
GMT is Greenwich Meridian Time. Dat is NOOIT gelijk aan Central European Time.
EA appquote:Op zaterdag 21 september 2013 18:04 schreef Hoogstaande het volgende:
Zou hij dan vanzelf in de store moeten verschijnen of hoe werkt dat ook alweer?
in de EA app toch?quote:Op zaterdag 21 september 2013 18:04 schreef Hoogstaande het volgende:
Zou hij dan vanzelf in de store moeten verschijnen of hoe werkt dat ook alweer?
quote:
Errr, wat is dat? Dat heb ik even gemist?quote:
quote:Op zaterdag 21 september 2013 18:06 schreef Dudeweiser het volgende:
hoe meer ik naar die timezones kijk hoe minder ik ervan begrijp
die store is sowieso debielquote:Op zaterdag 21 september 2013 18:05 schreef Ozz-03 het volgende:
Ik heb de EA app ook niet meer, en kan hem niet vinden in de store.
Ticket staat ook gewoon los in de store.quote:Op zaterdag 21 september 2013 18:08 schreef Tim86 het volgende:
Zoeken naar EA sports dan moet je hem wel kunnen vinden hoor. Zo koop je ook de season ticket namelijk, dus die staat er het hele jaar.
Lukaku knock-out na zijn goal trouwens..koppen tegen elkaar
hoorde van meer mensen op het ea forum die daar last van hadden. Weet niet of ze op de ps3 ook die app gebruiken maar anders moet je even naar je download geschiedenis gaan en dan even die app opzoekenquote:Op zaterdag 21 september 2013 18:05 schreef Ozz-03 het volgende:
Ik heb de EA app ook niet meer, en kan hem niet vinden in de store.
Had nog wel een tweede kunnen maken als Mirallas een beetje normaal deedquote:Op zaterdag 21 september 2013 18:08 schreef Tim86 het volgende:
Zoeken naar EA sports dan moet je hem wel kunnen vinden hoor. Zo koop je ook de season ticket namelijk, dus die staat er het hele jaar.
Lukaku knock-out na zijn goal trouwens..koppen tegen elkaar
EA[spatie] dan staat ie bijna bovenaan.quote:Op zaterdag 21 september 2013 18:08 schreef m25 het volgende:
Zoek in de storen op: EA, stukje naar beneden scrollen en downloaden
ohquote:Op zaterdag 21 september 2013 18:09 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ticket staat ook gewoon los in de store.
Nice! Thanks. 9GBquote:Op zaterdag 21 september 2013 18:08 schreef m25 het volgende:
Zoek in de storen op: EA, stukje naar beneden scrollen en downloaden
quote:
Je hebt nog een ST van vorig jaar?quote:Op zaterdag 21 september 2013 18:11 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik ben m nu wel aan t downloaden
Jaquote:Op zaterdag 21 september 2013 18:11 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Je hebt nog een ST van vorig jaar?
Bij mij staat er geldig tot Juli 2014quote:Op zaterdag 21 september 2013 18:11 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja
Geldig tot december 2013 (vraag me ook niet waarom ik wel en jij niet hoor, super random is dat)
Ja, ditquote:Op zaterdag 21 september 2013 18:12 schreef DutchSL het volgende:
Nou hij is bezig.
Kan ik om 3 uur vannacht misschien spelen
Wtf, vreemdquote:Op zaterdag 21 september 2013 18:12 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Bij mij staat er geldig tot Juli 2014maar kan 'm niet downloaden nu
Jaquote:Op zaterdag 21 september 2013 18:13 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Wtf, vreemd
Ik kon m meteen downloaden. Zit je wel op je goeie account ingelogd op je ps3?
lol 25% al hier, lang leve 120mbit.quote:Op zaterdag 21 september 2013 18:12 schreef DutchSL het volgende:
Nou hij is bezig.
Kan ik om 3 uur vannacht misschien spelen
Reboot proberen? Anders even de chat in.quote:
nog 46 minutenquote:Op zaterdag 21 september 2013 18:14 schreef Maver24 het volgende:
hij staat er dus al wel op de ps3 ?. even kijken bij de xbox
Xboxquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.
23% hieroquote:Op zaterdag 21 september 2013 18:16 schreef wonton het volgende:
[..]
Wij hebben hem toch wel eerder binnen hahahhaa
HAHAHAHAHAHAHAHAA!quote:Op zaterdag 21 september 2013 18:16 schreef wonton het volgende:
[..]
Wij hebben hem toch wel eerder binnen hahahhaa
quote:Op zaterdag 21 september 2013 18:16 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Xboxen dan ook nog betalen
FIFA14.NTSC.XBOX360-MARS.rarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Will doquote:Op zaterdag 21 september 2013 18:18 schreef Maver24 het volgende:
gaat hier iemand van de ps3 nog packs openen? laat me even weten of het gelukt is met transferen van de fifa points
Hoeveel points heb jij net gekocht in FUT 13?quote:Op zaterdag 21 september 2013 18:18 schreef Maver24 het volgende:
gaat hier iemand van de ps3 nog packs openen? laat me even weten of het gelukt is met transferen van de fifa points
Dan lukt het sowieso bij de officiele releasequote:Op zaterdag 21 september 2013 18:19 schreef wonton het volgende:
[..]
Hoeveel points heb jij net gekocht in FUT 13?Straks lukt het niet
Nu weet iedereen wie de producer is.quote:
Wou hem bang maken.quote:Op zaterdag 21 september 2013 18:20 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Dan lukt het sowieso bij de officiele release
quote:Op zaterdag 21 september 2013 18:20 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Nu weet iedereen wie de producer is.
ik ga zo even bij offgamers.com even ms points aanschaffenquote:Op zaterdag 21 september 2013 18:19 schreef wonton het volgende:
[..]
Hoeveel points heb jij net gekocht in FUT 13?Straks lukt het niet
Smookz was gister al klaarquote:Op zaterdag 21 september 2013 18:20 schreef Thorb het volgende:
[..]
Je hebt het in 4 dagen uitgespeeld? Hoeveel uur over gedaan?
Ja dan maak je zo'n tering groot spel zorg er dan voor dat je 2 weken 24/7 moet gamen om het uit te spelenquote:Op zaterdag 21 september 2013 18:21 schreef Reemi het volgende:
Had verwacht dat het wel een wat langere game zou zijn eigenlijk
even kijkenquote:Op zaterdag 21 september 2013 18:20 schreef Thorb het volgende:
[..]
Je hebt het in 4 dagen uitgespeeld? Hoeveel uur over gedaan?
Eind Heistquote:Op zaterdag 21 september 2013 18:22 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ja dan maak je zo'n tering groot spel zorg er dan voor dat je 2 weken 24/7 moet gamen om het uit te spelenik heb hem ook bijna uitgespeeld
en sommige mensen beweren dat die gozer een baan heeftquote:Op zaterdag 21 september 2013 18:21 schreef wonton het volgende:
[..]
Smookz was gister al klaarDie heeft volgens mij echt elke dag 8 uur gespeeld
Ik had hem gister ook uitgespeeld als ik niet hoefde te voetballen vandaag en hoefde te trainen.quote:Op zaterdag 21 september 2013 18:24 schreef Thorb het volgende:
[..]
en sommige mensen beweren dat die gozer een baan heeft
Vrijdag na FIFA 2 toetsen ipv 1
STAAR ER AL OP FUSZY ZGOOGOOGOGOGOquote:Op zaterdag 21 september 2013 18:25 schreef Fuszy het volgende:
Om hoe laat komt die early release erop?
Ah nice. Ik weet alleen niet of hij het doet of blijft doen. Heb nog maar 1 dag een season ticket.quote:Op zaterdag 21 september 2013 18:25 schreef Thorb het volgende:
[..]
STAAR ER AL OP FUSZY ZGOOGOOGOGOGO
sinds 18.00 op ps3
Dat eerste weet ik niet, dat tweede zou moeten kunnen (op xbox kan het wel iig)quote:Op zaterdag 21 september 2013 18:26 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ah nice. Ik weet alleen niet of hij het doet of blijft doen. Heb nog maar 1 dag een season ticket.
Kan je hem background downloaden en dan GTA gaan doen?
haha ik nietquote:Op zaterdag 21 september 2013 18:24 schreef Thorb het volgende:
[..]
en sommige mensen beweren dat die gozer een baan heeft
Vrijdag na FIFA 2 toetsen ipv 1
Heb net Sleeping Dogs install file verwijderd, die was 5.1GB.quote:Op zaterdag 21 september 2013 18:30 schreef Fuszy het volgende:
een 80gb harde schijf in je ps3 hebben zitten is echt ruk
Ja ik ook en de fifa 13 early acces van 9 gbquote:Op zaterdag 21 september 2013 18:30 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Heb net Sleeping Dogs install file verwijderd, die was 5.1GB.
Als je alle missies achter elkaar speelt doe je het zo denk ik, maar ik heb 95% van mijn tijd in free roam zittenquote:Op zaterdag 21 september 2013 18:31 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Je moet wel vol wezen no-lifen als je gta nu al hebt uitgespeeld. Ik heb al flink veel gespeeld en ben nog maar op 1/3
Die had ik al heel lang niet meer.quote:Op zaterdag 21 september 2013 18:31 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja ik ook en de fifa 13 early acces van 9 gb
Niet klikken als je niet wilt weten op hoeveel procent je de story mission's klaar hebt.quote:Op zaterdag 21 september 2013 18:31 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Je moet wel vol wezen no-lifen als je gta nu al hebt uitgespeeld. Ik heb al flink veel gespeeld en ben nog maar op 1/3
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.
Ik moet er meer afgooien. 15gb eraf gemikt en nog te weinig. Terwijl fifa 10gb is.quote:Op zaterdag 21 september 2013 18:31 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Die had ik al heel lang niet meer.Heb nog de files van Gran Turismo 5, die moet ook tegen de 10GB aan zitten.
Waarom had je die er nog opstaan, die kon je al niet gebruiken sinds het spel uitkwamquote:Op zaterdag 21 september 2013 18:31 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja ik ook en de fifa 13 early acces van 9 gb
ik ookquote:Op zaterdag 21 september 2013 18:31 schreef Ferdii het volgende:
Ben nu bij verjaardag
En het is nog saai ook
Straks baar huis en download.
Zoveel spellen speel ik niet. Was ook geen hinderquote:Op zaterdag 21 september 2013 18:34 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Waarom had je die er nog opstaan, die kon je al niet gebruiken sinds het spel uitkwam
Te lui om te verwijderen wss. Had ik wel iigquote:Op zaterdag 21 september 2013 18:34 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Waarom had je die er nog opstaan, die kon je al niet gebruiken sinds het spel uitkwam
De download file is 10gb, maar daarna moet het nog geïnstalleerd worden dus vandaar dat je meer nodig hebt.quote:Op zaterdag 21 september 2013 18:34 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik moet er meer afgooien. 15gb eraf gemikt en nog te weinig. Terwijl fifa 10gb is.
Deze man kent mij door en doorquote:Op zaterdag 21 september 2013 18:35 schreef Zhano het volgende:
[..]
Te lui om te verwijderen wss. Had ik wel iig
Ik had 17GB vrije ruimte, maar was niet genoeg, waarschijnlijk heb je het dubbele nodig van de file.quote:Op zaterdag 21 september 2013 18:35 schreef DutchSL het volgende:
[..]
De download file is 10gb, maar daarna moet het nog geïnstalleerd worden dus vandaar dat je meer nodig hebt.
Is dat niet hetzelfde tarief als op de xbox gewoon? Of bedoel je micr points ipv fifa points?quote:
Op PSN krijg je 4600 punten voor 29,99¤quote:
nou zeker niet.quote:Op zaterdag 21 september 2013 18:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Is dat niet hetzelfde tarief als op de xbox gewoon?
serieusquote:Op zaterdag 21 september 2013 18:39 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Op PSN krijg je 4600 punten voor 29,99¤
Xbox
bedoel je micr points ipv fifa points?quote:
FIFA13 Ultimate Team en dan naar FIFA Points.quote:
Ja op xbox ook. Maar denk dat hij het over microsoft points heeftquote:Op zaterdag 21 september 2013 18:39 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Op PSN krijg je 4600 punten voor 29,99¤
Xbox
Eerste keer UT starten moet je kiezen.quote:Op zaterdag 21 september 2013 18:41 schreef Fuszy het volgende:
Ik weet niet of ik wel fifa points wil kopen. Vorige jaren wel gedaan.
Maar het moet direct als je fifa 14 opstart toch?
Je moet ze kopen in FIFA 13 en dan kan je ze eenmalig overzetten als je FIFA 14 voor het eerst opstart tijdens early access.quote:Op zaterdag 21 september 2013 18:41 schreef Fuszy het volgende:
Ik weet niet of ik wel fifa points wil kopen. Vorige jaren wel gedaan.
Maar het moet direct als je fifa 14 opstart toch?
ja ik heb het ook over microsoft points. je krijg voor 4200 microsoft points ongeveer 54 euro, en ik betaal maar 34 euroquote:Op zaterdag 21 september 2013 18:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja op xbox ook. Maar denk dat hij het over microsoft points heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |