SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
Ewa!quote:
De snelste staat niet altijd gelijk aan de beste. Maar het zal best kunnen dat hij ook de beste is.quote:
Dat sonic zegt dat snel niet ook het beste is. Omgekeerde wereldquote:Op zaterdag 21 september 2013 15:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
De snelste staat niet altijd gelijk aan de beste. Maar het zal best kunnen dat hij ook de beste is.
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2577068.pagequote:Europe, Aus, Nz
Download Available - Saturday, September 21st at 6:00PM CET
Wat heb jij kut items in je TP zegquote:Op zaterdag 21 september 2013 15:34 schreef byah het volgende:
What de flying konko EA fuck
Al 24 uur, en nog steeds niet opgelost. Ze hebben zeker gezien dat ik de season pass heb verlengd de fuckers
[ afbeelding ]
Hoe gaat het vandaag met de pro trader ?quote:Op zaterdag 21 september 2013 15:36 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Wat heb jij kut items in je TP zeg
ik ga denk ik ook maar beginnen met een full brazil teamquote:Op zaterdag 21 september 2013 15:47 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Heb nu dit staan.
Wilde eigenlijk Paulinho ipv Melo, maar die is me op het moment iets te duur. Vanavond het team afmaken en lekker paar potjes FUT'en.
Origineelquote:Op zaterdag 21 september 2013 15:49 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ik ga denk ik ook maar beginnen met een full brazil team
Het is idd rustig..quote:
25k profit sinds 14.00 uur.quote:Op zaterdag 21 september 2013 15:37 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Hoe gaat het vandaag met de pro trader ?
Inderdaadquote:Op zaterdag 21 september 2013 15:53 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ga je tegen Ozz zegen dat hij zijn cam moet veranderen ?
krijg je wel alleen iets minderquote:Op zaterdag 21 september 2013 16:03 schreef Zhano het volgende:
Ik had niet door dat je geen damage krijg bij die rampages
Laatst bij een Bruma voor 500c BIN ging iemand nog 150 biedenquote:Op zaterdag 21 september 2013 16:02 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
Er deed eerst nog iemand een bod van 250c, wat een ei
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
Diego Alvesquote:Op zaterdag 21 september 2013 16:16 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Wel weer goede Braziliaanse keepers dit jaar. Jefferson of Diego Alves komt in mijn team.
Hopelijk is dit jaar Alves wel weer heel goedquote:Op zaterdag 21 september 2013 16:16 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Wel weer goede Braziliaanse keepers dit jaar. Jefferson of Diego Alves komt in mijn team.
Iets met een kam en scherenquote:Op zaterdag 21 september 2013 16:18 schreef Maoist het volgende:
Zijn er nog mensen die een season ticket hebben gekocht? Aangezien de bedragen die jullie uitgeven aan pakjes dan kan 25 euro om een week eerder te spelen + korting en 2 pakjes per maand ook wel
Twee echt hele goede stats, maar de rest is gewoon onder het gemiddelde. Even kijken wat belangrijker is, ik denk dat diving echt een must is met al die finesses weer.quote:
dacht even dat het marcie wasquote:Op zaterdag 21 september 2013 16:20 schreef Zhano het volgende:
[..]
Iets met een kam en scherenMaar ja, mijn ST van vorig jaar is nog geldig.
Is het raar als ik ergens anders zin in krijg?quote:Op zaterdag 21 september 2013 16:22 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
Ik krijg ineens zin in een pilsje![]()
Diving en lengte vooralquote:Op zaterdag 21 september 2013 16:21 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Twee echt hele goede stats, maar de rest is gewoon onder het gemiddelde. Even kijken wat belangrijker is, ik denk dat diving echt een must is met al die finesses weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |