van Rhijn en Fischer komen nogquote:Op zaterdag 21 september 2013 17:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zet dan nog ff Blind of Boilesen LB
CET +1 =7quote:Op zaterdag 21 september 2013 17:53 schreef Maver24 het volgende:
nog 1 uur en 7 minuten volgens mijn ea app op de xbox voor de early release, helemaal geen 6 uur maar 7 uur
quote:Op zaterdag 21 september 2013 17:52 schreef Tim86 het volgende:
Da Costa weer met zo'n geniale knal vandaag schijnbaar
Deed hij bij PSV toch niet vaak
quote:Op zaterdag 21 september 2013 17:57 schreef wieisboos het volgende:
[..]
CET is Central European Time, dat is Nederland
Ow, in de winter is Nederland in de CET en in de zomer CESTquote:Op zaterdag 21 september 2013 17:59 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
deze website is het niet met je eens
Hoe toont dit plaatje aan dat CET geen Nederland zou zijn?quote:Op zaterdag 21 september 2013 17:59 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het was 17:00 UK time, dus das gewoon 6 uur hier...quote:Op zaterdag 21 september 2013 17:59 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
6 uur CET is dus GMT+0, en nu zitten wij op GMT+2quote:Op zaterdag 21 september 2013 18:00 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Hoe toont dit plaatje aan dat CET geen Nederland zou zijn?
Nederland is gewoon CET.
Eeuwig dilemma is dat ja..Ik heb in ieder geval nog nooit iets fatsoenlijks uit een 5k pack gehad..maar als je ziet dat veel pauper non rares nu nog een paar K zijn (Santon bijvoorbeeld) dan is het wellicht toch interessant.quote:Op zaterdag 21 september 2013 18:00 schreef wonton het volgende:
Welke packs zouden jullie kopen? 6x5k of 3x7,5k
GMT is Greenwich Meridian Time. Dat is NOOIT gelijk aan Central European Time.quote:Op zaterdag 21 september 2013 18:01 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
6 uur CET is dus GMT+0, en nu zitten wij op GMT+2
Ik heb in FUT12 wel wat goeie spelers uit een 5k pack gehad en vorig jaar Donkquote:Op zaterdag 21 september 2013 18:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Eeuwig dilemma is dat ja..Ik heb in ieder geval nog nooit iets fatsoenlijks uit een 5k pack gehad..maar als je ziet dat veel pauper non rares nu nog een paar K zijn (Santon bijvoorbeeld) dan is het wellicht toch interessant.
In die packs van 3 rares krijg ik heel vaak een waardeloze zilver of een kutbadgequote:Op zaterdag 21 september 2013 18:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Eeuwig dilemma is dat ja..Ik heb in ieder geval nog nooit iets fatsoenlijks uit een 5k pack gehad..maar als je ziet dat veel pauper non rares nu nog een paar K zijn (Santon bijvoorbeeld) dan is het wellicht toch interessant.
mijn zin was niet compleet zo te zienquote:Op zaterdag 21 september 2013 18:02 schreef DutchSL het volgende:
[..]
GMT is Greenwich Meridian Time. Dat is NOOIT gelijk aan Central European Time.
EA appquote:Op zaterdag 21 september 2013 18:04 schreef Hoogstaande het volgende:
Zou hij dan vanzelf in de store moeten verschijnen of hoe werkt dat ook alweer?
in de EA app toch?quote:Op zaterdag 21 september 2013 18:04 schreef Hoogstaande het volgende:
Zou hij dan vanzelf in de store moeten verschijnen of hoe werkt dat ook alweer?
quote:
Errr, wat is dat? Dat heb ik even gemist?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |