Alleen met Fifa. Andere spellen gaan als een trein.quote:Op zaterdag 21 september 2013 17:18 schreef Maver24 het volgende:
[..]
PSN is altijd traag met downloaden
Welke heb je? Ik vind PSV home en away echt nice.quote:Op zaterdag 21 september 2013 17:19 schreef DutchSL het volgende:
Stadion en shirts zijn gekocht, nu nog een badge (maar daar vragen ze 500 voor)
[..]
Alleen met Fifa. Andere spellen gaan als een trein.
Gister waren er ook problemen met de PSN FIFA download in USA inderdaad.quote:Op zaterdag 21 september 2013 17:17 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik heb 120MB, maar op PSN gaat het altijd zo traag dat downloaden.
Ongeveer hetzelfde als vorig jaar, gister werd een filmpje gepost van en YT'er, niet dreetje (misschien nepenthez/airjapes), waar ze instonden.quote:
quote:Op zaterdag 21 september 2013 17:21 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Welke heb je? Ik vind PSV home en away echt nice.
quote:Op zaterdag 21 september 2013 17:21 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Welke heb je? Ik vind PSV home en away echt nice.
Niks waar je profit mee kan maken in ieder geval. Werden hier laatst gepost en waren gewoon dingen die je zo kon doen..koop een item, zet een item te koop, speel tegen TOTW..dat soort shit.quote:
Vorig jaar heb ik tientalen k's verdient met die ballen hoor, maar dit jaar weten heel veel mensen ervan dus zal wel niet weer gebeuren.quote:Op zaterdag 21 september 2013 17:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Niks waar je profit mee kan maken in ieder geval. Werden hier laatst gepost en waren gewoon dingen die je zo kon doen..koop een item, zet een item te koop, speel tegen TOTW..dat soort shit.
ik wil die van Barcaquote:Op zaterdag 21 september 2013 17:26 schreef Tim86 het volgende:
Ik kom er nu pas achter dat er classic shirts zijn
Ja, tot nu toe vind ik alleen dat classic tenue van Barcelona echt wat hebben.quote:Op zaterdag 21 september 2013 17:26 schreef Djeetje het volgende:
Die classic shirts staan gewoon tussen de normale ?
Wat ik bedoel is dat die bal er niet tussen staatquote:Op zaterdag 21 september 2013 17:26 schreef Thorb het volgende:
[..]
Vorig jaar heb ik tientalen k's verdient met die ballen hoor, maar dit jaar weten heel veel mensen ervan dus zal wel niet weer gebeuren.
1500 coins per bal![]()
Away kit van Ajax is anders wel konkoduur.quote:Op zaterdag 21 september 2013 17:28 schreef Tim86 het volgende:
Mensen zeiken dat de Ajax kit gay is () maar check die third kit van Freiburg dan
[ afbeelding ]
Gaat snel zakken lijkt me..als goldquote:Op zaterdag 21 september 2013 17:30 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Away kit van Ajax is anders wel konkoduur.
De prijzen van kits moeten nog op gang komen maar ik vind de Bradford away kit echt mooiquote:Op zaterdag 21 september 2013 17:28 schreef Tim86 het volgende:
Mensen zeiken dat de Ajax kit gay is () maar check die third kit van Freiburg dan
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |