laat me raden, Ubuntuquote:Op zaterdag 21 september 2013 13:54 schreef longinus het volgende:
Ik ben het helemaal eens dat Windows een kutsysteem is, De meuk van Apple trouwens ook.
Maar windows draait gewoon hier en er is alles voor verkrijgbaar .
Ik raad jou een cursus Nederlands aan, want dat heb ik al duizend keer uitgelegdquote:Op zaterdag 21 september 2013 13:55 schreef darkmond het volgende:
Kant en klare game pc'sDie mensen verkopen je bagger waarbij jij denkt dat je high-end shit koopt. Ze geven je de naam van i7...waarna je zo'n 1e gen i7 krijgt die een nieuwe i3 met gemak aankan. Ze geven je 16gb geheugen...waarna het het sloomst van het sloomst is
Voortaan wat leren over computer hardware en zelf een pc bouwen. Daar heb je 10x zoveel aan...en je komt nog goedkoper uit ook
Daarom zijn de computers van Apple doorgaans zo goed. Hardware is op elkaar afgestemd en zo ook de software.quote:Op zaterdag 21 september 2013 13:51 schreef longinus het volgende:
[..]
nee, mag je niet, je kijkt naar de "specs" en niet naar de komponenten.
Dat is het zelfde als een kantoor pc kopen bij de mediamarkt en dan verwachten dat je er de zwaarste software op kan draaien.
de beste resultaten krijg je als de componenten elkaar matchen.
iMac 27" i7@3,4ghz, nVidia 680MX 2gb represent!quote:Op zaterdag 21 september 2013 13:54 schreef Michielos het volgende:
[..]
yeah of gewoon geen prul kopen , maar meteen voor het beste van 't beste gaan. Apple dus.
Blijkt er een nVidia quadro in te zittenquote:Op zaterdag 21 september 2013 13:55 schreef PalmRoyale het volgende:
[nieuwsgierig]Welke grafische kaart zit er eigenlijk in?[/nieuwsgierig]
Je zou het wel gaan hopenquote:Op zaterdag 21 september 2013 13:56 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Blijkt er een nVidia quadro in te zitten
nee Windows, maar het is een heel gevecht om het te laten doen wat ik wil, zeker windows 7 geeft niet snel op om instellingen te veranderen.quote:
heb ff gekeken en het is een GTX'je. Een van de 780 reeks.quote:Op zaterdag 21 september 2013 13:55 schreef PalmRoyale het volgende:
[nieuwsgierig]Welke grafische kaart zit er eigenlijk in?[/nieuwsgierig]
Dikke kaart man, 3gbquote:Op zaterdag 21 september 2013 13:57 schreef Michielos het volgende:
[..]
heb ff gekeken en het is een GTX'je. Een van de 780 reeks.
je kunt er geeneens mee alt-tabbenquote:
Dan is er waarschijnlijk iets mis met je drivers, of heb je bergen aan bloatware.quote:Op zaterdag 21 september 2013 13:57 schreef Michielos het volgende:
[..]
heb ff gekeken en het is een GTX'je. Een van de 780 reeks.
Ik heb alleen de OP gelezen...Nog meer moeite doen voor een TS die niet eens het principe van marketing kent, doe ik niet...quote:Op zaterdag 21 september 2013 13:55 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik raad jou een cursus Nederlands aan, want dat heb ik al duizend keer uitgelegd
welke bloatware? er stond niks op toen ik hem kreeg manquote:Op zaterdag 21 september 2013 13:59 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Dan is er waarschijnlijk iets mis met je drivers, of heb je bergen aan bloatware.
Probeer eens een frisse install van Windows, want met die specs moet je echt alles aankunnenquote:Op zaterdag 21 september 2013 13:59 schreef Michielos het volgende:
[..]
je kunt er geeneens mee alt-tabben
Man man man
mooie comebackquote:Op zaterdag 21 september 2013 13:59 schreef darkmond het volgende:
[..]
Ik heb alleen de OP gelezen...Nog meer moeite doen voor een TS die niet eens het principe van marketing kent, doe ik niet...
Kssst.quote:Op zaterdag 21 september 2013 13:59 schreef darkmond het volgende:
[..]
Ik heb alleen de OP gelezen...Nog meer moeite doen voor een TS die niet eens het principe van marketing kent, doe ik niet...
Dan moet het haast wel je driver zijn.quote:Op zaterdag 21 september 2013 14:00 schreef Michielos het volgende:
[..]
welke bloatware? er stond niks op toen ik hem kreeg manWindows stond er nog geeneens op
Ben jij soms die verkoper uit de op?quote:Op zaterdag 21 september 2013 14:00 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Probeer eens een frisse install van Windows, want met die specs moet je echt alles aankunnen
Dus ?quote:Op zaterdag 21 september 2013 13:53 schreef Michielos het volgende:
[..]
joeehoeeee ik heb hem net 1.5 uur??????
Ik ga weer naar die klantenservice bellen. Ditmaal laat ik m een uur wachten..quote:Op zaterdag 21 september 2013 14:00 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Dan moet het haast wel je driver zijn.
Idioten hebben geen rechten.quote:Op zaterdag 21 september 2013 13:44 schreef Michielos het volgende:
Wat zijn mijn rechten als gefrustreerde klant?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |