Ik mag toch aannemen dat een i7 met 16gb 2000 kloksnelheid windows kan starten of kan alt - tabben tussen programma's?quote:Op zaterdag 21 september 2013 13:47 schreef longinus het volgende:
Tja, als je geen verstand van computers hebt krijg je van alles in je mik gestopt.
Disclaimer: zelfbouw pc 5 jaar oud draait alles start in 30 sec op.
eeh dat heb ik gedaan in samenwerking met iemand die een MsC in IT heeft?quote:Op zaterdag 21 september 2013 13:47 schreef PalmRoyale het volgende:
Daarom dus altijd zelf een pc samenstellen. Dan weet je precies wat je hebt en wat de prestaties zijn
ja , ik ga van de week kijken. Heb het gehad met Windows, PC's , tergend langzame KUTPRULLENquote:Op zaterdag 21 september 2013 13:47 schreef Dimens het volgende:
Ik heb een Apple fanboy gecreëerd.
[ afbeelding ]
Aan de OP te zien niet.quote:Op zaterdag 21 september 2013 13:48 schreef Michielos het volgende:
[..]
eeh dat heb ik gedaan in samenwerking met iemand die een MsC in IT heeft?
Dan stel je niet samen.quote:Op zaterdag 21 september 2013 13:49 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Aan de OP te zien niet.
Het is pas echt zelf samenstellen als je hem zelf in elkaar zet!
Ik heb de onderdelen gekozen, in samenwerking met hem. Daar kan het dus niet aan liggen. En we kunnen heel ruig doen over "zelf PC's in elkaar zetten", maar als i7 en 16gb ram het geen eens lukt om te alt tabben, wat dan wel?quote:Op zaterdag 21 september 2013 13:49 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Aan de OP te zien niet.
En een i7 en 16gb ram is trouwens overkill voor een game pc. Een i5 en 8gb ram is meer dan voldoende dus je hebt je ook nog eens lekker laten afzetten.quote:Op zaterdag 21 september 2013 13:49 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Aan de OP te zien niet.
Koop een iMac. Is serieus razendsnelquote:Op zaterdag 21 september 2013 13:49 schreef Michielos het volgende:
[..]
ja , ik ga van de week kijken. Heb het gehad met Windows, PC's , tergend langzame KUTPRULLEN![]()
wil net zeggen. Ik heb hem zelf samengesteld en een IT bedrijf heeft hem in elkaar gezet.quote:
nee, mag je niet, je kijkt naar de "specs" en niet naar de komponenten.quote:Op zaterdag 21 september 2013 13:48 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik mag toch aannemen dat een i7 met 16gb 2000 kloksnelheid windows kan starten of kan alt - tabben tussen programma's?
wtf man
yeah, thanks voor het advies. ik ben echt VOORGOED genezenquote:Op zaterdag 21 september 2013 13:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Koop een iMac. Is serieus razendsnel
Het ligt bijna altijd aan de gebruikerquote:Op zaterdag 21 september 2013 13:49 schreef Michielos het volgende:
[..]
ja , ik ga van de week kijken. Heb het gehad met Windows, PC's , tergend langzame KUTPRULLEN![]()
Applequote:Op zaterdag 21 september 2013 13:51 schreef Michielos het volgende:
[..]
yeah, thanks voor het advies. ik ben echt VOORGOED genezen
yep, dat doen ze. Daarom heb ik het ook samengesteld met een vriend die er een MsC in heeft. En ik denk dat dat meer is dan wat jij in IT bereikt hebt (heeft eigen bedrijf voor beveiligingsshizzle enz).quote:Op zaterdag 21 september 2013 13:51 schreef longinus het volgende:
[..]
nee, mag je niet, je kijkt naar de "specs" en niet naar de komponenten.
Dat is het zelfde als een kantoor pc kopen bij de mediamarkt en dan verwachten dat je er de zwaarste software op kan draaien.
de beste resultaten krijg je als de componenten elkaar matchen.
joeehoeeee ik heb hem net 1.5 uur??????quote:Op zaterdag 21 september 2013 13:52 schreef HTrockstar het volgende:
[..]
Het ligt bijna altijd aan de gebruiker
Gewoon even een herinstallatie doen en alle drivers goed installeren moet het verhelpen lijkt mij, anders de bende rma'en
Dit.quote:Op zaterdag 21 september 2013 13:45 schreef wenfer2 het volgende:
Geen Apple iMac en MacBook hebben. [ afbeelding ]
yeah of gewoon geen prul kopen , maar meteen voor het beste van 't beste gaan. Apple dus.quote:Op zaterdag 21 september 2013 13:53 schreef Dawnbreaker het volgende:
dit ligt echt niet aan de hardware, maar eerder aan de instellingen, bloatware or de gebruiker
laat me raden, Ubuntuquote:Op zaterdag 21 september 2013 13:54 schreef longinus het volgende:
Ik ben het helemaal eens dat Windows een kutsysteem is, De meuk van Apple trouwens ook.
Maar windows draait gewoon hier en er is alles voor verkrijgbaar .
Ik raad jou een cursus Nederlands aan, want dat heb ik al duizend keer uitgelegdquote:Op zaterdag 21 september 2013 13:55 schreef darkmond het volgende:
Kant en klare game pc'sDie mensen verkopen je bagger waarbij jij denkt dat je high-end shit koopt. Ze geven je de naam van i7...waarna je zo'n 1e gen i7 krijgt die een nieuwe i3 met gemak aankan. Ze geven je 16gb geheugen...waarna het het sloomst van het sloomst is
Voortaan wat leren over computer hardware en zelf een pc bouwen. Daar heb je 10x zoveel aan...en je komt nog goedkoper uit ook
Daarom zijn de computers van Apple doorgaans zo goed. Hardware is op elkaar afgestemd en zo ook de software.quote:Op zaterdag 21 september 2013 13:51 schreef longinus het volgende:
[..]
nee, mag je niet, je kijkt naar de "specs" en niet naar de komponenten.
Dat is het zelfde als een kantoor pc kopen bij de mediamarkt en dan verwachten dat je er de zwaarste software op kan draaien.
de beste resultaten krijg je als de componenten elkaar matchen.
iMac 27" i7@3,4ghz, nVidia 680MX 2gb represent!quote:Op zaterdag 21 september 2013 13:54 schreef Michielos het volgende:
[..]
yeah of gewoon geen prul kopen , maar meteen voor het beste van 't beste gaan. Apple dus.
Blijkt er een nVidia quadro in te zittenquote:Op zaterdag 21 september 2013 13:55 schreef PalmRoyale het volgende:
[nieuwsgierig]Welke grafische kaart zit er eigenlijk in?[/nieuwsgierig]
Je zou het wel gaan hopenquote:Op zaterdag 21 september 2013 13:56 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Blijkt er een nVidia quadro in te zitten
nee Windows, maar het is een heel gevecht om het te laten doen wat ik wil, zeker windows 7 geeft niet snel op om instellingen te veranderen.quote:
heb ff gekeken en het is een GTX'je. Een van de 780 reeks.quote:Op zaterdag 21 september 2013 13:55 schreef PalmRoyale het volgende:
[nieuwsgierig]Welke grafische kaart zit er eigenlijk in?[/nieuwsgierig]
Dikke kaart man, 3gbquote:Op zaterdag 21 september 2013 13:57 schreef Michielos het volgende:
[..]
heb ff gekeken en het is een GTX'je. Een van de 780 reeks.
je kunt er geeneens mee alt-tabbenquote:
Dan is er waarschijnlijk iets mis met je drivers, of heb je bergen aan bloatware.quote:Op zaterdag 21 september 2013 13:57 schreef Michielos het volgende:
[..]
heb ff gekeken en het is een GTX'je. Een van de 780 reeks.
Ik heb alleen de OP gelezen...Nog meer moeite doen voor een TS die niet eens het principe van marketing kent, doe ik niet...quote:Op zaterdag 21 september 2013 13:55 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik raad jou een cursus Nederlands aan, want dat heb ik al duizend keer uitgelegd
welke bloatware? er stond niks op toen ik hem kreeg manquote:Op zaterdag 21 september 2013 13:59 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Dan is er waarschijnlijk iets mis met je drivers, of heb je bergen aan bloatware.
Probeer eens een frisse install van Windows, want met die specs moet je echt alles aankunnenquote:Op zaterdag 21 september 2013 13:59 schreef Michielos het volgende:
[..]
je kunt er geeneens mee alt-tabben
Man man man
mooie comebackquote:Op zaterdag 21 september 2013 13:59 schreef darkmond het volgende:
[..]
Ik heb alleen de OP gelezen...Nog meer moeite doen voor een TS die niet eens het principe van marketing kent, doe ik niet...
Kssst.quote:Op zaterdag 21 september 2013 13:59 schreef darkmond het volgende:
[..]
Ik heb alleen de OP gelezen...Nog meer moeite doen voor een TS die niet eens het principe van marketing kent, doe ik niet...
Dan moet het haast wel je driver zijn.quote:Op zaterdag 21 september 2013 14:00 schreef Michielos het volgende:
[..]
welke bloatware? er stond niks op toen ik hem kreeg manWindows stond er nog geeneens op
Ben jij soms die verkoper uit de op?quote:Op zaterdag 21 september 2013 14:00 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Probeer eens een frisse install van Windows, want met die specs moet je echt alles aankunnen
Dus ?quote:Op zaterdag 21 september 2013 13:53 schreef Michielos het volgende:
[..]
joeehoeeee ik heb hem net 1.5 uur??????
Ik ga weer naar die klantenservice bellen. Ditmaal laat ik m een uur wachten..quote:Op zaterdag 21 september 2013 14:00 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Dan moet het haast wel je driver zijn.
Idioten hebben geen rechten.quote:Op zaterdag 21 september 2013 13:44 schreef Michielos het volgende:
Wat zijn mijn rechten als gefrustreerde klant?
Een topic in DIG openen zal ook geen kwaad kunnen.quote:Op zaterdag 21 september 2013 14:01 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik ga weer naar die klantenservice bellen. Ditmaal laat ik m een uur wachten..
minimaal..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |