Hoef ik m'n muziek niet voor om te zetten.quote:Op zaterdag 21 september 2013 15:06 schreef Dimens het volgende:
[..]
Hoe is dat anders bij Windows? Daar wordt Windows Mediaplayer ook standaard geīnstalleerd.
Wat voor exotisch bestandsformaat gebruik jij dan?quote:Op zaterdag 21 september 2013 15:07 schreef Geelman het volgende:
[..]
Hoef ik m'n muziek niet voor om te zetten.
Ik heb verstand, en prefereer een Mac.quote:Op zaterdag 21 september 2013 15:06 schreef Dawnbreaker het volgende:
apple is fijn als je weinig verstand hebt van computers
heb je wel verstand, is een pc gewoon handiger want veel beter te customizen en aan te passen.
Waarom zou ik dingen niet willen customizen?quote:Op zaterdag 21 september 2013 15:07 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Waarom zou ik dingen willen customizen? .
Genoeg andere programma's die daar ook in mee komen. Hoort nu eenmaal bij het OS.quote:Op zaterdag 21 september 2013 15:07 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Sinds Windows 8 niet meer geloof ik. Maar Internet Explorer wel.
Omdat het goed werkt zoals het is? Dat is de kracht van OS X.quote:Op zaterdag 21 september 2013 15:09 schreef eP2e het volgende:
[..]
Waarom zou ik dingen niet willen customizen?
Omdat je betere dingen te doen hebt?quote:Op zaterdag 21 september 2013 15:09 schreef eP2e het volgende:
[..]
Waarom zou ik dingen niet willen customizen?
Eenheidsworst for all... vooral niet zelf iets willen laat Apple maar beslissen wat goed voor je is.quote:Op zaterdag 21 september 2013 15:09 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Omdat het goed werkt zoals het is? Dat is de kracht van OS X.
Ja, wat moet de gemiddelde gebruiker nou customizen dan?quote:
Mp3 eerst omzetten in dat programma voordat ze op de muziekspeler konden.quote:Op zaterdag 21 september 2013 15:08 schreef Dimens het volgende:
[..]
Wat voor exotisch bestandsformaat gebruik jij dan?
quote:Op zaterdag 21 september 2013 13:44 schreef Michielos het volgende:
Op dit moment legde ik mijn telefoon aan de kant en ging ik een uitsmijter maken. Af en toe nam ik de telefoon ter handen en vroeg ik of die mongool nog aan de lijn was. Ik hoorde een gestamel "eeh.. ja". Ik antwoordde met "goed zo!"
In iTunes? Mijn hele iTunes library bestaat uit mp3' tjesquote:Op zaterdag 21 september 2013 15:11 schreef Geelman het volgende:
[..]
Mp3 eerst omzetten in dat programma voordat ze op de muziekspeler konden.
Leuk hoe mensen de discussie tussen Android en iOS ook naar Windows en OS X halen.quote:Op zaterdag 21 september 2013 15:06 schreef Dawnbreaker het volgende:
heb je wel verstand, is een pc gewoon handiger want veel beter te customizen en aan te passen.
Ja, maar ik wil het helemaal niet in die bibliotheek zetten.quote:Op zaterdag 21 september 2013 15:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
In iTunes? Mijn hele iTunes library bestaat uit mp3' tjes
customizen is niet een ander thema instellenquote:Op zaterdag 21 september 2013 15:11 schreef Dimens het volgende:
[..]
Leuk hoe mensen de discussie tussen Android en iOS ook naar Windows en OS X halen.
Verstand van computers in Windows: Een thema installeren
Verstand van computers in OS X: Root acces krijgen en via code het systeem zo customizen als jij wil.
Wat een flauwe kul. Gewoon onzin roepen terwijl je er geen ervaring mee hebt.quote:Op zaterdag 21 september 2013 15:11 schreef Geelman het volgende:
[..]
Mp3 eerst omzetten in dat programma voordat ze op de muziekspeler konden.
Maar jullie wilden niet customizen? Dat is de kracht van OS X toch?quote:Op zaterdag 21 september 2013 15:11 schreef Dimens het volgende:
[..]
Verstand van computers in OS X: Root acces krijgen en via code het systeem zo customizen als jij wil.
Dat is wat de gemiddelde Windows gebruiker onder "customizen" bedoelt.quote:Op zaterdag 21 september 2013 15:12 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
customizen is niet een ander thema instellen
De gemiddelde OS X gebruiker hoeft niet te customizen, inderdaad.quote:Op zaterdag 21 september 2013 15:13 schreef eP2e het volgende:
[..]
Maar jullie wilden niet customizen? Dat is de kracht van OS X toch?
Voor de gemiddelde consument is dat ook nergens voor nodig. Daarom heb je standaard ook geen root toegang.quote:Op zaterdag 21 september 2013 15:13 schreef eP2e het volgende:
[..]
Maar jullie wilden niet customizen? Dat is de kracht van OS X toch?
Same here. Gewoon lekker en zonder gezeik devven op een slicke aluminium laptop van 1 kg. Ik vind helemaal leuk.quote:Op zaterdag 21 september 2013 15:09 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Ik heb verstand, en prefereer een Mac.
Geen onzin, ik moet gewoon perse zo'n appelprogramma gebruiken terwijl ik dat helemaal niet wil. Donder dan maar op met dat appel.quote:Op zaterdag 21 september 2013 15:13 schreef Dimens het volgende:
[..]
Wat een flauwe kul. Gewoon onzin roepen terwijl je er geen ervaring mee hebt.
Misschien is dat een hint dat je een zinnigere tijdsbesteding kan gaan zoeken dan Counter-Strike en je OS customizen, pipo.quote:Op zaterdag 21 september 2013 15:16 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ook al wil je OS X customizen kan je niks doen. Nieuw kleurtje instellen, thats it
En nu krabbel je terug nu je weet dat Apple uiteindelijk toch wel MP3 ondersteund en je dus keihard aan het liegen bent?quote:Op zaterdag 21 september 2013 15:15 schreef Geelman het volgende:
[..]
Geen onzin, ik moet gewoon perse zo'n appelprogramma gebruiken terwijl ik dat helemaal niet wil. Donder dan maar op met dat appel.
Onwetendheidquote:Op zaterdag 21 september 2013 15:16 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ook al wil je OS X customizen kan je niks doen. Nieuw kleurtje instellen, thats it
Van jou had ik wel wat beter veracht dan standaard onzin uitkramen.quote:Op zaterdag 21 september 2013 15:16 schreef ClapClapYourHands het volgende:
2 Apple schermen en 2 goedkope Samsung schermen vergelijkenquote:
quote:Op zaterdag 21 september 2013 15:17 schreef Dimens het volgende:
[..]
En nu krabbel je terug nu je weet dat Apple uiteindelijk toch wel MP3 ondersteund en je dus keihard aan het liegen bent?
Rot toch op man.
Je hebt overduidelijk nog niet langer dan 2 minuten op OS X gezeten.quote:Op zaterdag 21 september 2013 15:19 schreef Geelman het volgende:
[..]
Boos omdat je appeltje wordt aangevallen?Ellendig rotsysteem is het. Het klinkt allemaal leuk en aardig, maar het werkt een stuk omslachtiger dan iets normaals.
Als er apple opstaat met een apple prijskaartje zijn ze inderdaad beterquote:Op zaterdag 21 september 2013 15:19 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
2 Apple schermen en 2 goedkope Samsung schermen vergelijken
Waarom denk je dat het gros van de grafisch designers met iMacs en Apple schermen werkt?quote:Op zaterdag 21 september 2013 15:20 schreef Jan-Slagter het volgende:
[..]
Als er apple opstaat met een apple prijskaartje zijn ze inderdaad beter
OS X heeft gewoon veel meer beperkingen mbt het customizen t.o.v. Windows.quote:Op zaterdag 21 september 2013 15:18 schreef Dimens het volgende:
[..]
Van jou had ik wel wat beter veracht dan standaard onzin uitkramen.
Genoeg ervaring om te weten dat windows beter, handiger en goedkoper is.quote:Op zaterdag 21 september 2013 15:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je hebt overduidelijk nog niet langer dan 2 minuten op OS X gezeten.
De emoties beginnen op te laaien.quote:Op zaterdag 21 september 2013 15:19 schreef Geelman het volgende:
[..]
Boos omdat je appeltje wordt aangevallen?Ellendig rotsysteem is het. Het klinkt allemaal leuk en aardig, maar het werkt een stuk omslachtiger dan iets normaals.
It's on!quote:Op zaterdag 21 september 2013 15:21 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
De emoties beginnen op te laaien.
Beter en handiger. Enlighten me.quote:Op zaterdag 21 september 2013 15:21 schreef Geelman het volgende:
[..]
Genoeg ervaring om te weten dat windows beter, handiger en goedkoper is.
"MP3 moet je omzetten want Apple ondersteund geen MP3"quote:Op zaterdag 21 september 2013 15:19 schreef Geelman het volgende:
[..]
Zoals?quote:Op zaterdag 21 september 2013 15:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
OS X heeft gewoon veel meer beperkingen mbt het customizen t.o.v. Windows.
Omdat het merkje apple erop staat.quote:Op zaterdag 21 september 2013 15:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Waarom denk je dat het gros van de grafisch designers met iMacs en Apple schermen werkt?
Windows heeft veel meer opties, ondersteuning, applicaties, tweaks e.d. dan OS X.quote:Op zaterdag 21 september 2013 15:21 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Beter en handiger. Enlighten me.
Windows werkt intuītief.quote:Op zaterdag 21 september 2013 15:21 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Beter en handiger. Enlighten me.
Trollquote:Op zaterdag 21 september 2013 15:22 schreef Jan-Slagter het volgende:
[..]
Omdat het merkje apple erop staat.
En waarom zou ik dat nodig hebben op OS X als het al perfect werkt zonder die troep?quote:Op zaterdag 21 september 2013 15:22 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Windows heeft veel meer opties, ondersteuning, applicaties, tweaks e.d. dan OS X.
TN vs. IPS.quote:Op zaterdag 21 september 2013 15:20 schreef Jan-Slagter het volgende:
[..]
Als er apple opstaat met een apple prijskaartje zijn ze inderdaad beter
Zoals? Als ik de geluidsoutput van mijn iMac wil veranderen ga ik naar Systeemvoorkeuren > Geluid > Output. Bij Windows is dat wel wat anders.quote:
"meer" vind ik niet zo boeiend. Met "beter" heb je m'n aandacht.quote:Op zaterdag 21 september 2013 15:22 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Windows heeft veel meer opties, ondersteuning, applicaties, tweaks e.d. dan OS X.
Het hele gedoe met Apple begint al met de beperkte hardware. Er zullen genoeg artikelen te vinden zijn over de beperkingen van Apple, die hoef ik niet allemaal op te duikelenquote:
De perfecte systeem bestaat niet. Apple is leuk voor een huis, tuin en keuken user maar voor een poweruser totaal niet.quote:Op zaterdag 21 september 2013 15:23 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
En waarom zou ik dat nodig hebben op OS X als het al perfect werkt zonder die troep?
Ik ben dan ook geen gemiddelde consument. Voor de gemiddelde consument maakt het niks uit. Als er maar een icoontje is om op facebook te komen is het al goed.quote:Op zaterdag 21 september 2013 15:24 schreef Dimens het volgende:
[..]
Voor een gemiddelde consument totaal niet interessant.
Omdat OS X niet zo customizable is volgens jou? Oke.quote:Op zaterdag 21 september 2013 15:25 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
De perfecte systeem bestaat niet. Apple is leuk voor een huis, tuin en keuken user maar voor een power user totaal niet.
Ik beschouw mezelf wel als een power user.quote:Op zaterdag 21 september 2013 15:25 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
De perfecte systeem bestaat niet. Apple is leuk voor een huis, tuin en keuken user maar voor een power user totaal niet.
Dat is inmiddels allang niet meer zo.quote:Op zaterdag 21 september 2013 15:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Waarom denk je dat het gros van de grafisch designers met iMacs en Apple schermen werkt?
Grafisch designers die met Windows werken worden bij voorbaat afgeschreven.quote:Op zaterdag 21 september 2013 15:26 schreef eP2e het volgende:
[..]
Dat is inmiddels allang niet meer zo.
Ah ja, op die manier customizen.quote:Op zaterdag 21 september 2013 15:24 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Het hele gedoe met Apple begint al met de beperkte hardware.
Ja.quote:Op zaterdag 21 september 2013 15:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Omdat OS X niet zo customizable is volgens jou? Oke.
Bullshitten is ook een vak zie ik.. je bent er goed inquote:Op zaterdag 21 september 2013 15:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Grafisch designers die met Windows werken worden bij voorbaat afgeschreven.
Nou vertel op, wat is er zo uniek aan die schermen dan ?quote:
quote:Op zaterdag 21 september 2013 15:28 schreef Jan-Slagter het volgende:
[..]
Nou vertel op, wat is er zo uniek aan die schermen dan ?
De schermen komen momenteel overigens gewoon van Samsung.
quote:Op zaterdag 21 september 2013 15:23 schreef Dimens het volgende:
[..]
TN vs. IPS.
Is wel een groot verschil, ja.
Ik ga het je nieteens vertellen man, je bent een troll.quote:Op zaterdag 21 september 2013 15:28 schreef Jan-Slagter het volgende:
[..]
Nou vertel op, wat is er zo uniek aan die schermen dan ?
De schermen komen momenteel overigens gewoon van Samsung.
Niet alles wat uit China komt is hetzelfde.quote:Op zaterdag 21 september 2013 15:30 schreef Geelman het volgende:
Appel laat ook alles in China produceren.
Kijk even naar de context waarin de quote staat.quote:Op zaterdag 21 september 2013 15:30 schreef eP2e het volgende:
[..]
En voor een pc zijn geen IPS schermen te koop, is dat wat je probeert te zeggen?
Wel ja, die zooi komt allemaal uit dezelfde fabrieken rollen. Maar als er dan een appeltje op staat is het 'beter'quote:Op zaterdag 21 september 2013 15:30 schreef Geelman het volgende:
Dat zeg ik niet. Dat staat er ook niet.quote:Op zaterdag 21 september 2013 15:30 schreef eP2e het volgende:
[..]
En voor een pc zijn geen IPS schermen te koop, is dat wat je probeert te zeggen?
Samsung en andere merken verkopen ook gewoon IPS schermen, zijn dus gewoon exact hetzelfde behalve dat er geen apple prijskaartje aanzit.quote:Op zaterdag 21 september 2013 15:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik ga het je nieteens vertellen man, je bent een troll.
quote:Op zaterdag 21 september 2013 15:31 schreef Jan-Slagter het volgende:
[..]
Samsung en andere merken verkopen ook gewoon IPS schermen, zijn dus gewoon exact hetzelfde behalve dat er geen apple prijskaartje aanzit.
quote:Op zaterdag 21 september 2013 15:30 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Kijk even naar de context waarin de quote staat.
Nog meer onzin. Heb je nog meer van die leuke onzin praat?quote:Op zaterdag 21 september 2013 15:30 schreef Geelman het volgende:
Heb jij nog meer gelul dan? (ongetwijfeld, Apple believers zitten er vol mee)quote:Op zaterdag 21 september 2013 15:32 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nog meer onzin. Heb je nog meer van die leuke onzin praat?
iMacs worden in Amerika gemaakt.quote:Op zaterdag 21 september 2013 15:33 schreef eP2e het volgende:
[..]
Heb jij nog meer gelul dan? (ongetwijfeld, Apple believers zitten er vol mee)
Dacht je dat Steve Jobs die Appeltjes in de hemel zat te fabriceren of zo?!quote:Op zaterdag 21 september 2013 15:32 schreef Dimens het volgende:
[..]
Hebben of niet hebben doet niks af aan de prijs hoor.quote:Op zaterdag 21 september 2013 14:54 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
...aldus de mensen die er geen hebben.
Het heilige Apple boek zal ongetwijfeld stellen van wel.quote:Op zaterdag 21 september 2013 15:34 schreef Geelman het volgende:
[..]
Dacht je dat Steve Jobs die Appeltjes in de hemel zat te fabriceren of zo?!
Was het niet Apple die laatst op de vingers werd getikt, omdat hun leverancier aan kinderarbeid deden ?quote:Op zaterdag 21 september 2013 15:32 schreef Dimens het volgende:
[..]
Gaat niet werken als het geheugen niet compatible is met het moederbord en het zou ook zo maar kunnen zijn dat de dimmetjes onderling van verschillende merken zijn, ook altijd heerlijk om te mixen.quote:Op zaterdag 21 september 2013 15:06 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik ook.
Dit is mijn eerste samengestelde pc, voorheen altijd van de aldi.
Maar omdat ik deze zelf heb aangeschaft en samengesteld had ik alleen in het begin wat kleine bugs die ik zelf gewoon heb opgelost, een pc is niet ineens supersnel als je dikke hardware erin hebt hangen de software moet je ook goed installeren.
Als ts gewoon de tijd neemt en zijn pc opnieuw installeert en kijken wat die doet. Doet hij het niet kan je op internet nog voor oplossingen zoeken
En
Hebben ze daar speciaal componenten fabrieken voor gebouwd in u.s.a.quote:Op zaterdag 21 september 2013 15:34 schreef Dimens het volgende:
[..]
iMacs worden in Amerika gemaakt.
Bewijst maar weer van je onkunde.quote:Op zaterdag 21 september 2013 15:31 schreef Jan-Slagter het volgende:
[..]
Samsung en andere merken verkopen ook gewoon IPS schermen, zijn dus gewoon exact hetzelfde behalve dat er geen apple prijskaartje aanzit.
Mag ik je kapotte pc hebben?quote:Op zaterdag 21 september 2013 15:34 schreef Michielos het volgende:
Deze computer zit nu al in de doos hoorCS:GO niet eens kunnen draaien
Maandag of morgen (koopzondag!) naar de applestore om te kijken wat ze daar te bieden hebben.
Ik verwacht een betere gebruikerservaring dan dit.. nee stop.. erger kan gewoon niet
Ah ja, want dat is natuurlijk nooit gebeurd bij andere merken.quote:Op zaterdag 21 september 2013 15:35 schreef HTrockstar het volgende:
[..]
Was het niet Apple die laatst op de vingers werd getikt, omdat hun leverancier aan kinderarbeid deden ?
Wel aan de perceptie of iets te duur is of niet.quote:Op zaterdag 21 september 2013 15:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hebben of niet hebben doet niks af aan de prijs hoor.
quote:Op zaterdag 21 september 2013 15:35 schreef Dimens het volgende:
[..]
Bewijst maar weer van je onkunde.
Grafisch designers mogen dan wel vaker op iMacs zitten omdat dat enigzins beter is voor het designen van kleine dingetjes..quote:Op zaterdag 21 september 2013 15:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Grafisch designers die met Windows werken worden bij voorbaat afgeschreven.
Tevens ook TN. Absoluut niet te vergelijken dus.quote:Op zaterdag 21 september 2013 15:32 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Die schermpjes van Samsung zijn toch allemaal edge lit troep?
Als je het vergelijkt met concurrerende producten dan is Apple duur ja. Niks te maken met perceptie ...quote:Op zaterdag 21 september 2013 15:36 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Wel aan de perceptie of iets te duur is of niet.
Dat zeg ik helemaal niet , maar jij en anderen in dit topic laten het klinken alsof Apple perfecte onderdelen gebruiken die allemaal zijn geproduceerd in de us of a.quote:Op zaterdag 21 september 2013 15:36 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ah ja, want dat is natuurlijk nooit gebeurd bij andere merken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://tweakers.net/pricewatch/327669/lg-23ea63v-p-zwart.htmlquote:
"te duur" werd er gezegdquote:Op zaterdag 21 september 2013 15:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als je het vergelijkt met concurrerende producten dan is Apple duur ja. Niks te maken met perceptie ...
fap fap fapfapquote:Op zaterdag 21 september 2013 15:40 schreef LethalNinja het volgende:
klagen over computers en dan niet eens de volledige specs in je OP zetten ;/
i7 3770K + XFX 7970 GHZ ftw
Daar betaal je dan ook een vermogen voor. Net als Apple.quote:Op zaterdag 21 september 2013 15:39 schreef HTrockstar het volgende:
want een goeie ultrasharp van dell doet niks onder voor een scherm van Apple.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |