Het heilige Apple boek zal ongetwijfeld stellen van wel.quote:Op zaterdag 21 september 2013 15:34 schreef Geelman het volgende:
[..]
Dacht je dat Steve Jobs die Appeltjes in de hemel zat te fabriceren of zo?!
Was het niet Apple die laatst op de vingers werd getikt, omdat hun leverancier aan kinderarbeid deden ?quote:Op zaterdag 21 september 2013 15:32 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nog meer onzin. Heb je nog meer van die leuke onzin praat?
Gaat niet werken als het geheugen niet compatible is met het moederbord en het zou ook zo maar kunnen zijn dat de dimmetjes onderling van verschillende merken zijn, ook altijd heerlijk om te mixen.quote:Op zaterdag 21 september 2013 15:06 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik ook.
Dit is mijn eerste samengestelde pc, voorheen altijd van de aldi.
Maar omdat ik deze zelf heb aangeschaft en samengesteld had ik alleen in het begin wat kleine bugs die ik zelf gewoon heb opgelost, een pc is niet ineens supersnel als je dikke hardware erin hebt hangen de software moet je ook goed installeren.
Als ts gewoon de tijd neemt en zijn pc opnieuw installeert en kijken wat die doet. Doet hij het niet kan je op internet nog voor oplossingen zoeken
En
Hebben ze daar speciaal componenten fabrieken voor gebouwd in u.s.a.quote:Op zaterdag 21 september 2013 15:34 schreef Dimens het volgende:
[..]
iMacs worden in Amerika gemaakt.
Bewijst maar weer van je onkunde.quote:Op zaterdag 21 september 2013 15:31 schreef Jan-Slagter het volgende:
[..]
Samsung en andere merken verkopen ook gewoon IPS schermen, zijn dus gewoon exact hetzelfde behalve dat er geen apple prijskaartje aanzit.
Mag ik je kapotte pc hebben?quote:Op zaterdag 21 september 2013 15:34 schreef Michielos het volgende:
Deze computer zit nu al in de doos hoorCS:GO niet eens kunnen draaien
Maandag of morgen (koopzondag!) naar de applestore om te kijken wat ze daar te bieden hebben.
Ik verwacht een betere gebruikerservaring dan dit.. nee stop.. erger kan gewoon niet
Ah ja, want dat is natuurlijk nooit gebeurd bij andere merken.quote:Op zaterdag 21 september 2013 15:35 schreef HTrockstar het volgende:
[..]
Was het niet Apple die laatst op de vingers werd getikt, omdat hun leverancier aan kinderarbeid deden ?
Wel aan de perceptie of iets te duur is of niet.quote:Op zaterdag 21 september 2013 15:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hebben of niet hebben doet niks af aan de prijs hoor.
quote:Op zaterdag 21 september 2013 15:35 schreef Dimens het volgende:
[..]
Bewijst maar weer van je onkunde.
Grafisch designers mogen dan wel vaker op iMacs zitten omdat dat enigzins beter is voor het designen van kleine dingetjes..quote:Op zaterdag 21 september 2013 15:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Grafisch designers die met Windows werken worden bij voorbaat afgeschreven.
Tevens ook TN. Absoluut niet te vergelijken dus.quote:Op zaterdag 21 september 2013 15:32 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Die schermpjes van Samsung zijn toch allemaal edge lit troep?
Als je het vergelijkt met concurrerende producten dan is Apple duur ja. Niks te maken met perceptie ...quote:Op zaterdag 21 september 2013 15:36 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Wel aan de perceptie of iets te duur is of niet.
Dat zeg ik helemaal niet , maar jij en anderen in dit topic laten het klinken alsof Apple perfecte onderdelen gebruiken die allemaal zijn geproduceerd in de us of a.quote:Op zaterdag 21 september 2013 15:36 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ah ja, want dat is natuurlijk nooit gebeurd bij andere merken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://tweakers.net/pricewatch/327669/lg-23ea63v-p-zwart.htmlquote:
"te duur" werd er gezegdquote:Op zaterdag 21 september 2013 15:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als je het vergelijkt met concurrerende producten dan is Apple duur ja. Niks te maken met perceptie ...
fap fap fapfapquote:Op zaterdag 21 september 2013 15:40 schreef LethalNinja het volgende:
klagen over computers en dan niet eens de volledige specs in je OP zetten ;/
i7 3770K + XFX 7970 GHZ ftw
Daar betaal je dan ook een vermogen voor. Net als Apple.quote:Op zaterdag 21 september 2013 15:39 schreef HTrockstar het volgende:
want een goeie ultrasharp van dell doet niks onder voor een scherm van Apple.
Nee, te duur is in the eye of the beholder. Voor de ene persoon te duur, voor de ander het geld waard.quote:Op zaterdag 21 september 2013 15:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als je een beetje wilt internetten en documenten wilt maken wel ja.
Vroeger ging het inderdaad op. Simpelweg omdat veel (leading) DTP software enkel voor de Mac beschikbaar was maar dat is al ruim een jaar of 15 totaal geen issue meer.quote:Op zaterdag 21 september 2013 15:37 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Grafisch designers mogen dan wel vaker op iMacs zitten omdat dat enigzins beter is voor het designen van kleine dingetjes..
Gelukkig maar dat mijn MacBook Air van aluminium is. Dat houdt langer stand dan een stuk plastic.quote:Op zaterdag 21 september 2013 15:42 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Als deze discussie in het echt gevoerd zou worden, zouden er allang blauwe ogen en uitgeslagen tanden zijn
Als er een apple logotje opstaat betalen apple fans wel rustig 500 euro extra of meer.quote:Op zaterdag 21 september 2013 15:40 schreef Dimens het volgende:
[..]
http://tweakers.net/pricewatch/327669/lg-23ea63v-p-zwart.html
http://tweakers.net/pricewatch/327723/lg-23et83v-w-wit-zwart.html
Waarom zou ik meer dan ¤100,- meer uitgeven als het beiden IPS is, beiden dezelfde resolutie hebben en beiden van hetzelfde formaat zijn?
Je beantwoord mijn vraag niet.quote:Op zaterdag 21 september 2013 15:44 schreef Jan-Slagter het volgende:
[..]
Als er een apple logotje opstaat betalen apple fans wel rustig 500 euro extra of meer.
Ik geef het op!quote:Op zaterdag 21 september 2013 15:43 schreef Dimens het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat mijn MacBook Air van aluminium is. Dat houdt langer stand dan een stuk plastic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |