"meer" vind ik niet zo boeiend. Met "beter" heb je m'n aandacht.quote:Op zaterdag 21 september 2013 15:22 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Windows heeft veel meer opties, ondersteuning, applicaties, tweaks e.d. dan OS X.
Het hele gedoe met Apple begint al met de beperkte hardware. Er zullen genoeg artikelen te vinden zijn over de beperkingen van Apple, die hoef ik niet allemaal op te duikelenquote:
De perfecte systeem bestaat niet. Apple is leuk voor een huis, tuin en keuken user maar voor een poweruser totaal niet.quote:Op zaterdag 21 september 2013 15:23 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
En waarom zou ik dat nodig hebben op OS X als het al perfect werkt zonder die troep?
Ik ben dan ook geen gemiddelde consument. Voor de gemiddelde consument maakt het niks uit. Als er maar een icoontje is om op facebook te komen is het al goed.quote:Op zaterdag 21 september 2013 15:24 schreef Dimens het volgende:
[..]
Voor een gemiddelde consument totaal niet interessant.
Omdat OS X niet zo customizable is volgens jou? Oke.quote:Op zaterdag 21 september 2013 15:25 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
De perfecte systeem bestaat niet. Apple is leuk voor een huis, tuin en keuken user maar voor een power user totaal niet.
Ik beschouw mezelf wel als een power user.quote:Op zaterdag 21 september 2013 15:25 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
De perfecte systeem bestaat niet. Apple is leuk voor een huis, tuin en keuken user maar voor een power user totaal niet.
Dat is inmiddels allang niet meer zo.quote:Op zaterdag 21 september 2013 15:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Waarom denk je dat het gros van de grafisch designers met iMacs en Apple schermen werkt?
Grafisch designers die met Windows werken worden bij voorbaat afgeschreven.quote:Op zaterdag 21 september 2013 15:26 schreef eP2e het volgende:
[..]
Dat is inmiddels allang niet meer zo.
Ah ja, op die manier customizen.quote:Op zaterdag 21 september 2013 15:24 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Het hele gedoe met Apple begint al met de beperkte hardware.
Ja.quote:Op zaterdag 21 september 2013 15:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Omdat OS X niet zo customizable is volgens jou? Oke.
Bullshitten is ook een vak zie ik.. je bent er goed inquote:Op zaterdag 21 september 2013 15:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Grafisch designers die met Windows werken worden bij voorbaat afgeschreven.
Nou vertel op, wat is er zo uniek aan die schermen dan ?quote:
quote:Op zaterdag 21 september 2013 15:28 schreef Jan-Slagter het volgende:
[..]
Nou vertel op, wat is er zo uniek aan die schermen dan ?
De schermen komen momenteel overigens gewoon van Samsung.
quote:Op zaterdag 21 september 2013 15:23 schreef Dimens het volgende:
[..]
TN vs. IPS.
Is wel een groot verschil, ja.
Ik ga het je nieteens vertellen man, je bent een troll.quote:Op zaterdag 21 september 2013 15:28 schreef Jan-Slagter het volgende:
[..]
Nou vertel op, wat is er zo uniek aan die schermen dan ?
De schermen komen momenteel overigens gewoon van Samsung.
Niet alles wat uit China komt is hetzelfde.quote:Op zaterdag 21 september 2013 15:30 schreef Geelman het volgende:
Appel laat ook alles in China produceren.
Kijk even naar de context waarin de quote staat.quote:Op zaterdag 21 september 2013 15:30 schreef eP2e het volgende:
[..]
En voor een pc zijn geen IPS schermen te koop, is dat wat je probeert te zeggen?
Wel ja, die zooi komt allemaal uit dezelfde fabrieken rollen. Maar als er dan een appeltje op staat is het 'beter'quote:Op zaterdag 21 september 2013 15:30 schreef Geelman het volgende:
Dat zeg ik niet. Dat staat er ook niet.quote:Op zaterdag 21 september 2013 15:30 schreef eP2e het volgende:
[..]
En voor een pc zijn geen IPS schermen te koop, is dat wat je probeert te zeggen?
Samsung en andere merken verkopen ook gewoon IPS schermen, zijn dus gewoon exact hetzelfde behalve dat er geen apple prijskaartje aanzit.quote:Op zaterdag 21 september 2013 15:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik ga het je nieteens vertellen man, je bent een troll.
quote:Op zaterdag 21 september 2013 15:31 schreef Jan-Slagter het volgende:
[..]
Samsung en andere merken verkopen ook gewoon IPS schermen, zijn dus gewoon exact hetzelfde behalve dat er geen apple prijskaartje aanzit.
quote:Op zaterdag 21 september 2013 15:30 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Kijk even naar de context waarin de quote staat.
Nog meer onzin. Heb je nog meer van die leuke onzin praat?quote:Op zaterdag 21 september 2013 15:30 schreef Geelman het volgende:
Heb jij nog meer gelul dan? (ongetwijfeld, Apple believers zitten er vol mee)quote:Op zaterdag 21 september 2013 15:32 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nog meer onzin. Heb je nog meer van die leuke onzin praat?
iMacs worden in Amerika gemaakt.quote:Op zaterdag 21 september 2013 15:33 schreef eP2e het volgende:
[..]
Heb jij nog meer gelul dan? (ongetwijfeld, Apple believers zitten er vol mee)
Dacht je dat Steve Jobs die Appeltjes in de hemel zat te fabriceren of zo?!quote:Op zaterdag 21 september 2013 15:32 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nog meer onzin. Heb je nog meer van die leuke onzin praat?
Hebben of niet hebben doet niks af aan de prijs hoor.quote:Op zaterdag 21 september 2013 14:54 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
...aldus de mensen die er geen hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |