Ik vond appel al ellende toen ik itunes moest installeren...quote:Op zaterdag 21 september 2013 14:56 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat zei ik ook toen ik nog geen MacBook had. Nu heb ik er wel een en valt op wat een kutsysteem Windows eigenlijk is.
Hoe is dat anders bij Windows? Daar wordt Windows Mediaplayer ook standaard geïnstalleerd.quote:Op zaterdag 21 september 2013 15:03 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ik vond appel al ellende toen ik itunes moest installeren...
Ik ook.quote:Op zaterdag 21 september 2013 14:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik draai al jaren windows en de problemen die de ts beschrijft heb ik nog nooit ondervonden. Ik bouw mijn pc's zelf en dat heeft altijd prima gewerkt.
iTunesquote:Op zaterdag 21 september 2013 15:03 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ik vond appel al ellende toen ik itunes moest installeren...
Sinds Windows 8 niet meer geloof ik. Maar Internet Explorer wel.quote:Op zaterdag 21 september 2013 15:06 schreef Dimens het volgende:
[..]
Hoe is dat anders bij Windows? Daar wordt Windows Mediaplayer ook standaard geïnstalleerd.
Waarom zou ik dingen willen customizen? Ik ken Windows binnestebuiten, maar vind OS X toch wel mooier.quote:Op zaterdag 21 september 2013 15:06 schreef Dawnbreaker het volgende:
apple is fijn als je weinig verstand hebt van computers
heb je wel verstand, is een pc gewoon handiger want veel beter te customizen en aan te passen.
weet ik niet waarom je dat zou willen, ik zeg alleen dat ik vind dat dat beter gaat in windowsquote:Op zaterdag 21 september 2013 15:07 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Waarom zou ik dingen willen customizen? Ik ken Windows binnestebuiten, maar vind OS X toch wel mooier.
Hoef ik m'n muziek niet voor om te zetten.quote:Op zaterdag 21 september 2013 15:06 schreef Dimens het volgende:
[..]
Hoe is dat anders bij Windows? Daar wordt Windows Mediaplayer ook standaard geïnstalleerd.
Wat voor exotisch bestandsformaat gebruik jij dan?quote:Op zaterdag 21 september 2013 15:07 schreef Geelman het volgende:
[..]
Hoef ik m'n muziek niet voor om te zetten.
Ik heb verstand, en prefereer een Mac.quote:Op zaterdag 21 september 2013 15:06 schreef Dawnbreaker het volgende:
apple is fijn als je weinig verstand hebt van computers
heb je wel verstand, is een pc gewoon handiger want veel beter te customizen en aan te passen.
Waarom zou ik dingen niet willen customizen?quote:Op zaterdag 21 september 2013 15:07 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Waarom zou ik dingen willen customizen? .
Genoeg andere programma's die daar ook in mee komen. Hoort nu eenmaal bij het OS.quote:Op zaterdag 21 september 2013 15:07 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Sinds Windows 8 niet meer geloof ik. Maar Internet Explorer wel.
Omdat het goed werkt zoals het is? Dat is de kracht van OS X.quote:Op zaterdag 21 september 2013 15:09 schreef eP2e het volgende:
[..]
Waarom zou ik dingen niet willen customizen?
Omdat je betere dingen te doen hebt?quote:Op zaterdag 21 september 2013 15:09 schreef eP2e het volgende:
[..]
Waarom zou ik dingen niet willen customizen?
Eenheidsworst for all... vooral niet zelf iets willen laat Apple maar beslissen wat goed voor je is.quote:Op zaterdag 21 september 2013 15:09 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Omdat het goed werkt zoals het is? Dat is de kracht van OS X.
Ja, wat moet de gemiddelde gebruiker nou customizen dan?quote:
Mp3 eerst omzetten in dat programma voordat ze op de muziekspeler konden.quote:Op zaterdag 21 september 2013 15:08 schreef Dimens het volgende:
[..]
Wat voor exotisch bestandsformaat gebruik jij dan?
quote:Op zaterdag 21 september 2013 13:44 schreef Michielos het volgende:
Op dit moment legde ik mijn telefoon aan de kant en ging ik een uitsmijter maken. Af en toe nam ik de telefoon ter handen en vroeg ik of die mongool nog aan de lijn was. Ik hoorde een gestamel "eeh.. ja". Ik antwoordde met "goed zo!"
In iTunes? Mijn hele iTunes library bestaat uit mp3' tjesquote:Op zaterdag 21 september 2013 15:11 schreef Geelman het volgende:
[..]
Mp3 eerst omzetten in dat programma voordat ze op de muziekspeler konden.
Leuk hoe mensen de discussie tussen Android en iOS ook naar Windows en OS X halen.quote:Op zaterdag 21 september 2013 15:06 schreef Dawnbreaker het volgende:
Ja, maar ik wil het helemaal niet in die bibliotheek zetten.quote:Op zaterdag 21 september 2013 15:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
In iTunes? Mijn hele iTunes library bestaat uit mp3' tjes
customizen is niet een ander thema instellenquote:Op zaterdag 21 september 2013 15:11 schreef Dimens het volgende:
[..]
Leuk hoe mensen de discussie tussen Android en iOS ook naar Windows en OS X halen.
Verstand van computers in Windows: Een thema installeren
Verstand van computers in OS X: Root acces krijgen en via code het systeem zo customizen als jij wil.
Wat een flauwe kul. Gewoon onzin roepen terwijl je er geen ervaring mee hebt.quote:Op zaterdag 21 september 2013 15:11 schreef Geelman het volgende:
[..]
Mp3 eerst omzetten in dat programma voordat ze op de muziekspeler konden.
Maar jullie wilden niet customizen? Dat is de kracht van OS X toch?quote:Op zaterdag 21 september 2013 15:11 schreef Dimens het volgende:
[..]
Verstand van computers in OS X: Root acces krijgen en via code het systeem zo customizen als jij wil.
Dat is wat de gemiddelde Windows gebruiker onder "customizen" bedoelt.quote:Op zaterdag 21 september 2013 15:12 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
customizen is niet een ander thema instellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |