altijd dat verbinden met facebook.quote:Op zaterdag 21 september 2013 13:37 schreef Clemenza het volgende:
je verbindt Tinder met je profiel op Facebook
Die worden voor vele $$ verkocht aan adverteerders natuurlijk.quote:Op zaterdag 21 september 2013 14:41 schreef fathank het volgende:
En wat gebeurt er met je persoonlijke gegevens?
Waarschijnlijk wel ja. Precies hetzelfde dus waar Facebook, Google en alle andere internetbedrijven je gegevens dus voor gebruiken. Het verdienen van geld.quote:Op zaterdag 21 september 2013 15:06 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Die worden voor vele $$ verkocht aan adverteerders natuurlijk.
Het is inderdaad niet direct een datingapp maar hoe zou je dit wel moeten noemen dan (heb zelf namelijk geen ander woord kunnen bedenken)?quote:Op zaterdag 21 september 2013 16:38 schreef El_Liberaliste het volgende:
Overigens is het niet noodzakelijk een datingapp, en al helemaal niet voorbehouden voor jongeren zoals TS beweert.
Toegeven het gaat wel die richting uit, maar het is meer real time georiënteerd. Dating is meer zoiets dat weloverwogen is en waar je een heel uitgebreid profiel aanmaakt.quote:Op zaterdag 21 september 2013 16:57 schreef Clemenza het volgende:
[..]
Het is inderdaad niet direct een datingapp maar hoe zou je dit wel moeten noemen dan (heb zelf namelijk geen ander woord kunnen bedenken)?
Wat is dit?quote:Op vrijdag 27 september 2013 15:02 schreef F.Begbie het volgende:
http://tolerante-tinder-tangas.tumblr.com/
Ga dan gewoon naar de kroeg.quote:Op maandag 30 september 2013 18:36 schreef probeer het volgende:
Ik zou graag een app zien die op de achtergrond draait, en alle belachelijke vormen van social media of chatten blokkeert. De enige manier om contact met iemand op te nemen, is door ze daadwerkelijk te bellen.
nou .. meestal bel ik die persoon dan ook gewoon, en gaan we daarna samen naar de kroegquote:
Een App 'verzinnen' voor een probleem wat niet bestaat. Waar gaat het heen.quote:Op maandag 30 september 2013 18:36 schreef probeer het volgende:
Ik zou graag een app zien die op de achtergrond draait, en alle belachelijke vormen van social media of chatten blokkeert. De enige manier om contact met iemand op te nemen, is door ze daadwerkelijk te bellen.
Ok, het sarcasme lag er blijkbaar niet dik genoeg bovenop. Ik was dan ook niet serieus in die post.quote:Op maandag 30 september 2013 18:43 schreef fathank het volgende:
[..]
Een App 'verzinnen' voor een probleem wat niet bestaat. Waar gaat het heen.
Alle apps die leiden tot meer liefde, juich ik toe.quote:Op maandag 30 september 2013 18:43 schreef fathank het volgende:
[..]
Een App 'verzinnen' voor een probleem wat niet bestaat. Waar gaat het heen.
Sluit je app zolderkamer eens start de apps ruggengraat en ballen.quote:Op maandag 30 september 2013 20:18 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Alle apps die leiden tot meer liefde, juich ik toe.
En daar leeft deze app weer opquote:Op zaterdag 21 september 2013 15:06 schreef The_stranger het volgende:
[..]
En het probleem is?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:42 schreef cpcpcp het volgende:
vinden jullie die tinder app niet wat "makkelijk"? Ik bedoel, de drempel om iets te regelen is wel heel laag.. je liked gewoon een paar fotos en na een simpel chat gesprek heb je zo wat geregeld
Get with the program, grandpa.quote:Op maandag 30 september 2013 18:36 schreef probeer het volgende:
In de kroeg werkt het toch net zo makkelijk. Oogcontact, een beetje babbelen en hoppelapietje bingo.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:42 schreef cpcpcp het volgende:
vinden jullie die tinder app niet wat "makkelijk"? Ik bedoel, de drempel om iets te regelen is wel heel laag.. je liked gewoon een paar fotos en na een simpel chat gesprek heb je zo wat geregeld
Misschien niet voor cpcpcp...quote:Op woensdag 2 oktober 2013 10:24 schreef fathank het volgende:
[..]
In de kroeg werkt het toch net zo makkelijk. Oogcontact, een beetje babbelen en hoppelapietje bingo.
Wel een beetje zwart-wit.quote:Op vrijdag 27 september 2013 15:02 schreef F.Begbie het volgende:
http://tolerante-tinder-tangas.tumblr.com/
Op de HTC desire werkt het. Wel gaar dat de app niet op de sd-kaart geïnstalleerd kan worden en dus weer 8,4mb ruimte op je telefoongeheugen in beslag neemt. Binnenkort als ik hopelijk weer in Utrecht woon deze app maar eens een keer testen. Of het op fb is te zien dat je deze app gebruikt ben ik ook wel benieuwd naar.quote:Op zondag 6 oktober 2013 00:58 schreef GlenSpey het volgende:
Hoe werkt dit nou precies? Kan ik deze app ook op mijn wat oudere smartphone (samsung galaxy gio) gebruiken? En krijgt men op facebook te zien dat ik deze app gebruik en krijgen (omgekeerd) anderen die op Tinder kijken mijn facebook ook te zien? Vindt het wel leuk om dit als flirt hulpmiddeltje en egobooster te gaan gebruiken, maar dat hoeft namelijk niet iedereen te weten...
Netjes. Ik heb het gevoel dat de meeste chicks die ik match het meer voor de "grap" installeren dan echt willen daten(nu +-30 matches gehad, lang niet iedereen even uitgebreid gesproken).quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 01:53 schreef Hamast het volgende:
1 bitch geneukt via die app, 4 dates te komen.
En je gebruikt je FB profiel of maak je een fake aan?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 01:53 schreef Hamast het volgende:
1 bitch geneukt via die app, 4 dates te komen.
M'n FB profiel natuurlijk.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 07:11 schreef imikethat het volgende:
[..]
En je gebruikt je FB profiel of maak je een fake aan?
Had ik ook terwijl een vriend van mij op hetzelfde moment gewoon 20 mensen kreeg..quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:05 schreef Rushi het volgende:
"Je hebt alle mogelijke matches bij jou in de buurt bekeken."
Na ongeveer vijf mensen...
Op een later moment nog eens proberen kan misschien werken.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:05 schreef Rushi het volgende:
Zien mensen dat dan? Goeie score trouwens dhaha niet gedacht dat je er iemand je bed mee in kon sleuren. Zat vadaag voor de grap met iemand vlees te keuren, maar ergens is het best raarquote:
Hier ben ik ook nog steeds benieuwd naar. Krijgen matches op Tinder nou je hele FB-profiel te zien of alleen de profielfoto die je gebruikt?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:07 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Zien mensen dat dan? Goeie score trouwens dhaha niet gedacht dat je er iemand je bed mee in kon sleuren. Zat vadaag voor de grap met iemand vlees te keuren, maar ergens is het best raarzou het iig niet voor serieus gebruiken denk?
Maak je ook wat meer kans, joh. Alleen maar beter toch?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:13 schreef Nickske1912 het volgende:
Als het over een tijdje wel ontdekt wordt door het grote publiek (en dat gaat ongetwijfeld gebeuren) gaat het ongetwijfeld wemelen van de vrouwen waar we niet zo vrolijk van worden. Denk niet dat het nog zo leuk is als je van de 20x maar gemiddeld 2x op het groene hartje kan klikken.
Woon jij bij mij in de buurt?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:05 schreef Rushi het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ligt eraan hoe hoog je de standaard legt.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:15 schreef Happel het volgende:
[..]
Maak je ook wat meer kans, joh. Alleen maar beter toch?
Dit soort dingen beginnen meestal in stedelijk gebieden onder studenten, vanaf daar verspreid de olievlek zich uiteindelijk naar de Cora's in Purmerend.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:59 schreef imikethat het volgende:
Vind het toch altijd een beetje nep. Net of enkel de leuke vrouwen nieuwe date-apps ontdekken. Zouden wanhopige lelijke vrouwen dat niet als eerste vinden?
Same in Amsterdam hahaquote:Op woensdag 9 oktober 2013 00:19 schreef Gesloten het volgende:
In Utrecht zijn er echt 100den mooie meisjes in een straal van 1 kilometer
Zal vast wel even schrikken zijn als je de meeste van die meisjes in het echt gaat zien.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 00:19 schreef Gesloten het volgende:
was vandaag in utrecht, niets.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 00:19 schreef Gesloten het volgende:
Klopt, zijn heel veel mooie personen. Alleen iedereen heeft wel altijd een beetje dezelfde kledingstijl, enzo. En veel hebben een standaard mooi gezichtje die je zo weer vergeet (heb ik tenminste altijd).quote:Op woensdag 9 oktober 2013 00:40 schreef tjoptjop het volgende:
Jullie zullen dan wel extreem hoge standaarden hebben ofzo, maar als ik in Amsterdam, Utrecht, Leiden, Groningen of wat voor grote (studenten)stad dan ook rondloop zie ik echt meer dan genoeg knappe meiden
Zo word ik triest van vrouwen die doen alsof mannen zich moeten schamen voor een biologisch fenomeen en ze doen alsof ze die zelf niet hebben.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 08:35 schreef Ouder1 het volgende:
Ik word werkelijk triest van die mannen/jongens die datingsites afstruinen opzoek naar een potje neuken... Ga dan naar een seks-site; dan weet je van elkaar wat de bedoeling is.
Als onderdeel van een relatie is daar niets mis mee, als er seks is op de eerste date waarbij beiden hetzelfde doel/idee hebben ook niet (ik noem niet voor niets seks-sites) maar wanneer de man/jongen voorwendt opzoek te zijn naar een relatie en die met haar ook als mogelijkheid te zien terwijl hij geen enkele intentie heeft om een relatie aan te gaan (of het met alleen regelmatig even seksen zijn), dan vind ik idd dat die man/jongen zich zou moeten schamen.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 08:40 schreef TerryStone het volgende:
Zo word ik triest van vrouwen die doen alsof mannen zich moeten schamen voor een biologisch fenomeen en ze doen alsof ze die zelf niet hebben.
Wat is daarnaast ook nog eens een essentieel onderdeel van elke relatie? Juist, neuken...
Dat schijnheilige gelul altijd dat vrouwen daar niet op uit zijn?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 08:35 schreef Ouder1 het volgende:
Ik word werkelijk triest van die mannen/jongens die datingsites afstruinen opzoek naar een potje neuken... Ga dan naar een seks-site; dan weet je van elkaar wat de bedoeling is.
Aldus een vrouw die zich moreel superieur waant en uitspraken doet op basis van niks.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 08:44 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Als onderdeel van een relatie is daar niets mis mee, als er seks is op de eerste date waarbij beiden hetzelfde doel/idee hebben ook niet (ik noem niet voor niets seks-sites) maar wanneer de man/jongen voorwendt opzoek te zijn naar een relatie en die met haar ook als mogelijkheid te zien terwijl hij geen enkele intentie heeft om een relatie aan te gaan (of het met alleen regelmatig even seksen zijn), dan vind ik idd dat die man/jongen zich zou moeten schamen.
Dat wil niet zeggen dat ze op zoek waren naar alleen en puur seks. In een zoektocht naar een partner is er niets mis mee als je bij een goede 'klik' op de eerste date seks hebt.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 08:45 schreef Badger. het volgende:
En echt niet met het idee om een kopje thee te gaan drinken, die laten zich gewoon snoeihard nemen 's avonds..
Stoer zeg, maar waarom gaan zulke jongens niet gewoon gezellig een avondje uit? Dan heb je hetzelfde effect.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 08:45 schreef Badger. het volgende:
[..]
Dat schijnheilige gelul altijd dat vrouwen daar niet op uit zijn?
Heel Tinder is volgens mij voornamelijk een app waarmee mensen hun eigen ego kunnen boosten. Iedereen zet natuurlijk zijn/haar beste foto's erop, en ik krijg ook de hele tijd appjes van vrienden met foto's van de mooiste meiden die hen geliked hebben, terwijl sommige van die vrienden zelf ook niet bepaald moeders mooiste zijn..
En vervolgens gaat het inderdaad vooral om ''neuken'', zo lokken die 2 vrienden van mij nu al elke week elke avond een of meer vrouwen naar de kroeg waar ze heen gaan, en guess what ; Ze komen ook nog... En echt niet met het idee om een kopje thee te gaan drinken, die laten zich gewoon snoeihard nemen 's avonds..
Want al die meiden zijn onschuldige engeltjes en al die mannen klootzakken die die engeltjes misleid hebben... flikker toch op joh.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 08:48 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Dat wil niet zeggen dat ze op zoek waren naar alleen en puur seks. In een zoektocht naar een partner is er niets mis mee als je bij een goede 'klik' op de eerste date seks hebt.
Wel triest als dan achteraf blijkt dat de man waar je het bed mee hebt gedeeld je nummer daarna blokkeert om hetzelfde grapje daarna met zoveel mogelijk andere vrouwen te herhalen.
Sommige mensen doen net alsof vrouwen lijdzame voorwerpen zijn die onder bedwelming mee worden genomen naar een studentenhol om daar even uitgewoond te worden.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 08:48 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Dat wil niet zeggen dat ze op zoek waren naar alleen en puur seks. In een zoektocht naar een partner is er niets mis mee als je bij een goede 'klik' op de eerste date seks hebt.
Wel triest als dan achteraf blijkt dat de man waar je het bed mee hebt gedeeld je nummer daarna blokkeert om hetzelfde grapje daarna met zoveel mogelijk andere vrouwen te herhalen.
Moreel superieur? WTF. Wat is er mis met een seks-datingsite als je van bil wilt? Nee.. massaal sites als 'secondlove' of 'seksmarkt' afkraken als moreel onjuist en dan hetzelfde kunstje flikken op datingsites.. Dát is zeker moreel juist..quote:Op woensdag 9 oktober 2013 08:47 schreef TerryStone het volgende:
Aldus een vrouw die zich moreel superieur waant en uitspraken doet op basis van niks.
Anders ga je de was even doen en laat je de rest hier over tinder praten.
Dat heeft helemaal niets met stoer te maken. Mannen hebben zin om te neuken, en veel vrouwen nemen (helaas) nog altijd een passieve rol in als het gaat om versieren..quote:Op woensdag 9 oktober 2013 08:49 schreef Krullenbollie het volgende:
[..]
Stoer zeg, maar waarom gaan zulke jongens niet gewoon gezellig een avondje uit? Dan heb je hetzelfde effect.
Daar heb ik het niet over gehad of wel lieverd.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 08:51 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Moreel superieur? WTF. Wat is er mis met een seks-datingsite als je van bil wilt? Nee.. massaal sites als 'secondlove' of 'seksmarkt' afkraken als moreel onjuist en dan hetzelfde kunstje flikken op datingsites.. Dát is zeker moreel juist..
Ik ben geen man dus daar kan ik niet over mee praten. Maar wat bedoel je met 'aandachtshoeren'?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 08:55 schreef TerryStone het volgende:
Overigens vast geen toeval dat ik je niet hoor over de aandachtshoeren die mannen misleiden of de sletjes die mannen na 1 date bij het grof vuil zetten.
Ik doe niet alsof vrouwen slachtoffer zijn. Ik vraag waarom zulke jongens via een app willen scoren. Persoonlijk vind het apart dat er mensen zijn die via een app aan seks willen komen. Als je student bent moet je toch weten dat als je de plaatselijke discotheek of kroeg ingaat, je hetzelfde effect hebt. Ik heb zelf sterk het idee dat deze personen sociaal niet sterk zijn en daarom via een app of datingsite seks proberen te scoren. Anders heb je dat niet nodig.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 08:54 schreef Badger. het volgende:
[..]
Dat heeft helemaal niets met stoer te maken. Mannen hebben zin om te neuken, en veel vrouwen nemen (helaas) nog altijd een passieve rol in als het gaat om versieren..
Zo'n app als Tinder is dan een oplossing bij uitstek, vooral omdat je met mensen in contact komt die ook nog eens dicht in de buurt wonen. Als je dan via die app een tijdje chat, en zegt ''Om zo en zolaat ben ik in die en die kroeg'' kun je elkaar meteen ontmoeten...
En in het studentenleven is het 9 van de 10 keer nu eenmaal zo dat wanneer wederzijds het uiterlijk niet tegenvalt, er enigszins een gesprekje te voeren valt, er wat alcohol vloeit dat de stap naar seks uiteindelijk geen grote meer is..
Wat dat betreft is de app een uitkomst voor mannen, maar ga nou niet doen alsof vrouwen daardoor tegen wil en dank slachtoffer worden van semi loverboy praktijken.. Je hebt nog altijd de mogelijkheid om te zeggen dat je lekker naar je eigen huis gaat ofzo...
Ik merk dat je inderdaad geen man bent, je ook compleet niet kan inleven en redeneert als een wijf.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 08:59 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Ik ben geen man dus daar kan ik niet over mee praten. Maar wat bedoel je met 'aandachtshoeren'?
En na één date bij het grofvuil zetten? Whoehaa! Een gewone date hoort bedoeld te zijn om iemand te leren kennen en te bekijken of er mogelijk een relatie in zit. Blijkt dat niet het geval te zijn, dan stop je dus met daten. Dat jij dat dan 'bij het grofvuil zetten' noemt zal dan wel komen omdat je niet tegen afwijzing kan. Moet een vrouw dan maar met je blijven daten terwijl ze geen relatiemateriaal in je ziet?
Ach zo. Tja.. dat wordt mij ook weleens verweten. Sta je in de kroeg, wordt je aangesproken door een man, geef je gewoon beleefd antwoord en hebt een gewoon gesprek.. blijkt hij meer te willen dan zeg je 'nee bedankt' en noemen ze je een (aandachts)hoer. Terwijl ik toch echt dacht dat hij aandacht wilde, maar goed. Dan wordt je aangesproken door een man en heb je daar echt even geen zin in.. geef je een bitchy antwoord.. noemen ze je een hoer.. Ga je er wel op in en met zo'n man mee naar huis dan noemen ze je ... een hoer of een slet.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 09:04 schreef TerryStone het volgende:
Ik merk dat je inderdaad geen man bent, je ook compleet niet kan inleven en redeneert als een wijf.
Aandachtshoeren die geilen op de aandacht van mannen, interesse veinzen maar er niet zitten om daadwerkelijk te daten. (Alsof je stiekem niet weet wat ik bedoelde)
Beweer ik ergens anders? Wat ik beweer is dat het te veel voorkomt dat mannen veinzen een relatie te zoeken/willen om een vrouw in bed te krijgen. Het doel van beiden is dan verschillend. Waarom niet gewoon eerlijk zijn? Er zijn tenslotte ook zat vrouwen die helemaal niet uit zijn op een relatie maar gewoon eens lekker van bil willen. Kan je elkaar en jezelf naderhand ook nog in de ogen kijken.quote:Niet elke vrouw wil een relatie (echt waar? Ja echt waar) en die willen nog wel eens na 1 nacht met de noorderzon vertrekken.
Ga jij uit in de Hollywood ofzo?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 09:13 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Ach zo. Tja.. dat wordt mij ook weleens verweten. Sta je in de kroeg, wordt je aangesproken door een man, geef je gewoon beleefd antwoord en hebt een gewoon gesprek.. blijkt hij meer te willen dan zeg je 'nee bedankt' en noemen ze je een (aandachts)hoer. Terwijl ik toch echt dacht dat hij aandacht wilde, maar goed. Dan wordt je aangesproken door een man en heb je daar echt even geen zin in.. geef je een bitchy antwoord.. noemen ze je een hoer.. Ga je er wel op in en met zo'n man mee naar huis dan noemen ze je ... een hoer of een slet.
Enfin.. Laat maar want zodra je een man ziet ben je dus al een hoer of een slet.
[..]
Beweer ik ergens anders? Wat ik beweer is dat het te veel voorkomt dat mannen veinzen een relatie te zoeken/willen om een vrouw in bed te krijgen. Het doel van beiden is dan verschillend. Waarom niet gewoon eerlijk zijn? Er zijn tenslotte ook zat vrouwen die helemaal niet uit zijn op een relatie maar gewoon eens lekker van bil willen. Kan je elkaar en jezelf naderhand ook nog in de ogen kijken.
Jouw persoonlijke ervaringen zullen mij aan m'n reet roesten en je mening, zoals aangetoond is bullshit.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 09:13 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Ach zo. Tja.. dat wordt mij ook weleens verweten. Sta je in de kroeg, wordt je aangesproken door een man, geef je gewoon beleefd antwoord en hebt een gewoon gesprek.. blijkt hij meer te willen dan zeg je 'nee bedankt' en noemen ze je een (aandachts)hoer. Terwijl ik toch echt dacht dat hij aandacht wilde, maar goed. Dan wordt je aangesproken door een man en heb je daar echt even geen zin in.. geef je een bitchy antwoord.. noemen ze je een hoer.. Ga je er wel op in en met zo'n man mee naar huis dan noemen ze je ... een hoer of een slet.
Enfin.. Laat maar want zodra je een man ziet ben je dus al een hoer of een slet.
[..]
Beweer ik ergens anders? Wat ik beweer is dat het te veel voorkomt dat mannen veinzen een relatie te zoeken/willen om een vrouw in bed te krijgen. Het doel van beiden is dan verschillend. Waarom niet gewoon eerlijk zijn? Er zijn tenslotte ook zat vrouwen die helemaal niet uit zijn op een relatie maar gewoon eens lekker van bil willen. Kan je elkaar en jezelf naderhand ook nog in de ogen kijken.
Waar is dat aangetoond? Lijkt mij eerder aangetoond dat mannen/jongens datingsites afstruinen voor one-night-stands. Genoeg posts hier die dan aantonen. Ik heb er nog geen van vrouwen gelezen in de trant van "Ik heb via Tinder al 5 mannen kunnen batsen". Jij wel?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 09:18 schreef TerryStone het volgende:
Jouw persoonlijke ervaringen zullen mij aan m'n reet roesten en je mening, zoals aangetoond is bullshit.
Dat gezegd hebbende is de discussie wel klaar.
Die vrouwen zijn er toch ook genoeg, wat ben je toch heerlijk naief soms. Of denk je werkelijk dat al die bats-partijen voortkomen uit soepele gasten die middels een paar geheimzinnige steekwoorden nietsvermoedende meisjes hun bed in lullen.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 09:21 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Waar is dat aangetoond? Lijkt mij eerder aangetoond dat mannen/jongens datingsites afstruinen voor one-night-stands. Genoeg posts hier die dan aantonen. Ik heb er nog geen van vrouwen gelezen in de trant van "Ik heb via Tinder al 5 mannen kunnen batsen". Jij wel?
Vrouwen zijn daar op de een of andere manier vaak veel omslachtiger over. Geloof me, ik heb jaren in studentenhuizen gewoond waarin elke nacht de ene na de andere vrouw mee naar binnen kwam, en die wisten heus wel dat ze daar niet kwamen (6 uur 's ochtends) om eens een goed oriënterend gesprek voor een relatie te houden..quote:Op woensdag 9 oktober 2013 09:21 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Waar is dat aangetoond? Lijkt mij eerder aangetoond dat mannen/jongens datingsites afstruinen voor one-night-stands. Genoeg posts hier die dan aantonen. Ik heb er nog geen van vrouwen gelezen in de trant van "Ik heb via Tinder al 5 mannen kunnen batsen". Jij wel?
Dat betekent sowieso dat er ook 5 vrouwen zijn die via Tinder een ONS oid hebben gehad. Ze scheppen er alleen misschien hier op het forum of onder een groep vriendinnen minder over op.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 09:21 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Of ze waren er niet op uit en dachten dat het bij een begin van een eventuele relatie hoorde.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:16 schreef Wolfs het volgende:
[..]
Dat betekent sowieso dat er ook 5 vrouwen zijn die via Tinder een ONS oid hebben gehad. Ze scheppen er alleen misschien hier op het forum of onder een groep vriendinnen minder over op.
Baasquote:Op donderdag 10 oktober 2013 15:33 schreef FL_Freak het volgende:
Dankje Tinder heb binnenkort een date
Als je wilt kun je een foto uploaden op Facebook die voor niemand te zien is, maar deze foto kun je wel op Tinder gebruikenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:35 schreef Dimachaerus het volgende:
Interessante app, ik heb alleen geen foto's van mezelf op facebook, dan moet ik dus met mijn gezicht op het wereld wijde web..
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 02:16 schreef Photomorti het volgende:
valt me wel op dat het mooie meisjes gehalte wel bizar hoog licht , toch wel zeker 1 op die 10 a 15 druk ik echt wel op ja
Ik like gewoon elke foto, ben nog geen lelijk meisje tegengekomen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 02:16 schreef Photomorti het volgende:
valt me wel op dat het mooie meisjes gehalte wel bizar hoog licht , toch wel zeker 1 op die 10 a 15 druk ik echt wel op ja
Hoe doe je dat?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 00:59 schreef Konev het volgende:
[..]
Als je wilt kun je een foto uploaden op Facebook die voor niemand te zien is, maar deze foto kun je wel op Tinder gebruiken
Ik heb een vriend maar zit er ook, omdat ik even wil zien wie er allemaal opzitten. Best veel mensen dus. Ook van mijn uni. Maar ik doe er niets mee. Vriendinnnen van mij zitten er ook op om te checken, maar doen er niets mee.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:58 schreef FL_Freak het volgende:
Vrouwen die een vriend hebben en dan op tinder langskomen, plz uninstall
Een foto uploaden (ik heb het op mijn telefoon gedaan) en dan bij de privacy instellingen aanklikken dat hij alleen voor jezelf zichtbaar is. Vervolgens staat hij wel in de map 'Uploads vanaf je telefoon' op Facebook en is hij als het goed is ook in te stellen voor je profiel op Tinder. Dit moet je dan wel even in de app zelf doenquote:
Dit ja, 'om even te kijken'.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:58 schreef FL_Freak het volgende:
Vrouwen die een vriend hebben en dan op tinder langskomen, plz uninstall
Zichzelf even taxeren om te kijken of ze nog wat anders kunnen aantrekken...quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:05 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Dit ja, 'om even te kijken'.
Zeg dan gelijk dat je aandacht tekort komt.
dus jij vind 10 op de 10 vrouwen die je ziet knap?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 09:30 schreef Silenus het volgende:
[..]![]()
"Kijk mij eens vet veel lekkere wijven afwijzen"
Hier trapt niemand in hoor.
Of nog erger. De overheid checkt elke seconde of je terroristische gedachten hebt.quote:Op zaterdag 21 september 2013 15:06 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Echt een onnozele conclusie die je daaruit haalt, maar dat terzijde. Het ging me er meer om dat je zogenaamd heel cool (inclusief die schijnheiligequote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:30 schreef Photomorti het volgende:
[..]
dus jij vind 10 op de 10 vrouwen die je ziet knap?
Als ik op de uni rondloop krijg ik meer aandacht. Of door de stad of whatever.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:05 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Dit ja, 'om even te kijken'.
Zeg dan gelijk dat je aandacht tekort komt.
Nee hoor, hardop gelachen om wat voor figuren erop zitten met medestudenten. Foto's opgeslagen, sneue one-liners opgeslagen. Het is gewoon best grappig.quote:
Want het is kanslozer om seks te regelen via Tinder dan in een discotheek? Maakt toch niks uit hoe je het voor elkaar krijgt?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:41 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Nee hoor, hardop gelachen om wat voor figuren erop zitten met medestudenten. Foto's opgeslagen, sneue one-liners opgeslagen. Het is gewoon best grappig.
Kansloos is dat er personen zijn die daar serieus zitten om bevestiging, een date of seks. Ga dan bij een studentenvereniging of naar een discotheek.
Waarom via Tinder terwijl je net zo goed een discotheek in kan stappen om daar een gewillig meisje te regelen?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:48 schreef Gesloten het volgende:
[..]
Want het is kanslozer om seks te regelen via Tinder dan in een discotheek? Maakt toch niks uit hoe je het voor elkaar krijgt?
Waarom naar een discotheek als het ook via Tinder kan?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:52 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Waarom via Tinder terwijl je net zo goed een discotheek in kan stappen om daar een gewillig meisje te regelen?
Voor vrouwen is dat al helemaal niet moeilijk, er is altijd wel iemand. Mja, voor mannen net zo.
Omdat een discotheek sowieso makkelijker is als je een beetje vlot bent. Maar denk dat tinder voor de soiaal zwakkeren is wie nooit aandacht krijgen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:54 schreef Gesloten het volgende:
[..]
Waarom naar een discotheek als het ook via Tinder kan?
Eigenlijk moet je beide disciplines beheersen
Daarom zit je er zelf ook op...quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:59 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Omdat een discotheek sowieso makkelijker is als je een beetje vlot bent. Maar denk dat tinder voor de soiaal zwakkeren is wie nooit aandacht krijgen.
Maar ik zit er niet op.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 18:07 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Daarom zit je er zelf ook op...
Precies.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:13 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Ik heb een vriend maar zit er ook
Quote dan alles ipv mierenneuken.quote:
Meer dan de helft van de vrouwen hebben foto's van waar ze in de discotheek staan. Dus daar gaat je theoriequote:Op vrijdag 11 oktober 2013 18:34 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Quote dan alles ipv mierenneuken.
Maar goed, ik ben er 100% van overtuigd dat het veelal de sociaal zwakkeren aantrekt. Als het goed gaat in het echt ga je daar echt niet serieus opstaan, als je seks wil kies je wel voor de snellere optie (disco).
Bullshit ik heb al wat dates gehad en waren mooie normale meisjes. En discotheek is niet makkelijker en ook niet sneller.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 18:34 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Maar goed, ik ben er 100% van overtuigd dat het veelal de sociaal zwakkeren aantrekt. Als het goed gaat in het echt ga je daar echt niet serieus opstaan, als je seks wil kies je wel voor de snellere optie (disco).
Ik laat zien dat je weer eens liegt mevrouw date met spannende jongens, staat op Tinder, heeft een vriend maar gaat niet vreemd hoor.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 18:34 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Tuurlijk, denk je dat ze je aanspreken voor je persoonlijkheid?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:48 schreef Letsstaytogether het volgende:
Overigens zitten er ook heel veel hotties op. Voor een vagina.
Dit idee heb ik ook. Mijn match-ratio is trouwens beschamend, nu vijf na zeker honderd "likes", haha.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 11:49 schreef Silenus het volgende:
Volgens mij zitten complete studentenverenigingen juist op tinder. Ik zie eerder veel sociaal sterke mensen daar dan de 'typische fokkers'.
Nou, de hotties die ik ken die erop zitten nemen het niet serieus. Het is voor de grap/nieuwsgierigheid. Personen hier nemen het overduidelijk serieus, gaan daten en willen seks. Ik denk echt dat je dan beter naar de kroeg kunt gaan. Of lid worden van een studentenvereniging. Bij mij doen zoveel mensen het met elkaar.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 11:49 schreef Silenus het volgende:
Volgens mij zitten complete studentenverenigingen juist op tinder. Ik zie eerder veel sociaal sterke mensen daar dan de 'typische fokkers'.
Waarom maak je je er eigenlijk zo druk om? Als mensen toch lekker Tinder willen gebruiken, doen ze dat toch lekker? Daar heb jij toch geen last van? En al helemaal niet als ze sociaal beperkt zijn volgens jou, toch?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:03 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Nou, de hotties die ik ken die erop zitten nemen het niet serieus. Het is voor de grap/nieuwsgierigheid. Personen hier nemen het overduidelijk serieus, gaan daten en willen seks. Ik denk echt dat je dan beter naar de kroeg kunt gaan. Of lid worden van een studentenvereniging. Bij mij doen zoveel mensen het met elkaar.Tijdens de introductie al, seks hebben kost helemaal geen tijd of moeite.
Ik maak me toch niet druk?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:48 schreef MissGump het volgende:
[..]
Waarom maak je je er eigenlijk zo druk om? Als mensen toch lekker Tinder willen gebruiken, doen ze dat toch lekker? Daar heb jij toch geen last van? En al helemaal niet als ze sociaal beperkt zijn volgens jou, toch?
Ah, dan komt het alleen zo op mij over, zal het wel aan mijn sociale beperktheid liggenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:48 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Ik maak me toch niet druk?Het is toch gewoon een discussie?
Oh. Ik word zo'n 6 keer gequote, dan is het toch best normaal dat ik daar op inga met mijn mening? Er zijn mensen die persoonlijk worden tegenover mij, ik denk dat zulke mensen zich eerder druk maken eigenlijk.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:51 schreef MissGump het volgende:
[..]
Ah, dan komt het alleen zo op mij over, zal het wel aan mijn sociale beperktheid liggen
Ja, maar de punt die je maakt is onzin. Ten eerste het is niet makkelijker om seks te krijgen in een kroeg of discotheek of studentenvereniging. Niet eens als je een mooi meisje bent. Ik snap wel dat mooie meisjes in principe seks kan krijgen met iedereen die ze willen, maar het zou nog steeds makkelijker zijn om via tinder een date en seks te regelen dan in een kroeg of discotheek. Dat is juist het leuke eraan, Tinder is zo makkelijk.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:48 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Ik maak me toch niet druk?Het is toch gewoon een discussie?
Het is juist ontzettend makkelijk om seks te krijgen via een kroeg, discotheek of studentenvereniging. Ook als je een grafkop hebt, je hoeft daar niet mooi voor te zijn. Je stapt ook niet in en discotheek op een onbekende af met de vraag of iemand seks wil!quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:56 schreef TomAdorson het volgende:
[..]
Ja, maar de punt die je maakt is onzin. Ten eerste het is niet makkelijker om seks te krijgen in een kroeg of discotheek of studentenvereniging. Niet eens als je een mooi meisje bent. Ik snap wel dat mooie meisjes in principe seks kan krijgen met iedereen die ze willen, maar het zou nog steeds makkelijker zijn om via tinder een date en seks te regelen dan in een kroeg of discotheek. Dat is juist het leuke eraan, Tinder is zo makkelijk.
Ten tweede, nik heb tot nu toe 3 dates gehad van Tinder. Allemaal knappe meisjes, en sociaal sterk. Tenminste, wat vind jij sociaal sterk? Veel mensen voelen zich niet op hun gemak om in een kroeg of discotheek een onbekende aan te spreken om seks te regelen of een date te krijgen. Vind jij dat soort mensen sociaal zwak?
Oh ja. Ik sms ook omdat ik geen brieven kan schrijven en chat via Skype omdat gesprekken met vrienden face-to-face altijd met desastreuze gevolgen gepaard gaan...quote:[Dit bedoel ik, mensen zoals jij zitten op Tinder met een reden: in het echt wil het niet vlotten
Nou ik ben bekend als iemand met een vlotte babbel in het echte leven. Ik heb ook wel eens iemand in een kroeg of discotheek versierd en daarna geneukt of date gehad. Maar ik heb ook vaak genoeg een blauwtje gelopen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:03 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Het is juist ontzettend makkelijk om seks te krijgen via een kroeg, discotheek of studentenvereniging. Ook als je een grafkop hebt, je hoeft daar niet mooi voor te zijn. Je stapt ook niet in en discotheek op een onbekende af met de vraag of iemand seks wil!Dat gaat wel wat anders, maar het gaat vooral vanzelf.
Dit bedoel ik, mensen zoals jij zitten op Tinder met een reden: in het echt wil het niet vlotten en Tinder is makkelijk/veilig. En dat is geen aanval, dat is niet erg, maar doe het niet af als onzin en ga ook niet persoonlijk aanvallen. Want je benoemt echt exact wat ik bedoel.
Ze denkt dan ook volledig vanuit haar eigen perspectief en dat is het vrouwelijke perspectief.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:12 schreef TomAdorson het volgende:
[..]
Nou ik ben bekend als iemand met een vlotte babbel in het echte leven. Ik heb ook wel eens iemand in een kroeg of discotheek versierd en daarna geneukt of date gehad. Maar ik heb ook vaak genoeg een blauwtje gelopen.
Ik zeg niet dat het een aanval is (hoewel jouw term sociaal zwakkeren niet positief is), maar wat je zegt klopt gewoon niet. Het is niet zo dat de gemiddelde man (knap of lelijk) elke week een kroeg binnen kan stappen en een vrouw van zijn keuze kan krijgen. Zo werkt het niet.
Mijn probleem met jouw stelling is dat je zegt dat het voor sociaal zwakkeren zijn die daarop zitten. Ik denk juist dat in deze tijd het juist de populaire of knappe mensen die app gebruiken, omdat het makkelijk en veilig is, het is gewoon "in" om dit soort apps te gebruiken.
Het klopt wel en zo werkt het ook. Dat het bij jou niet werkt zegt iets over jou. Als jij iedere week een leuk meisje uit een discotheek wil penetreren kan dat prima, er zijn namelijk genoeg leuke meiden die gepenetreerd willen worden, daar ben ik van overtuigd. Het ligt vooral aan je looks (jaja) en hoe je bent (kun je leuk praten e.d.)quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:12 schreef TomAdorson het volgende:
maar wat je zegt klopt gewoon niet. Het is niet zo dat de gemiddelde man (knap of lelijk) elke week een kroeg binnen kan stappen en een vrouw van zijn keuze kan krijgen. Zo werkt het niet.
Voor Tinder regel ik de meeste van mijn dates natuurlijk gewoon in het echt, nog steeds eigenlijk. Dus doe niet alsof je mij kent en weet hoe ik ben en ik heb ook nergens gezegd dat ik Tinder nodig heb, toch?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:28 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Het klopt wel en zo werkt het ook. Dat het bij jou niet werkt zegt iets over jou. Als jij iedere week een leuk meisje uit een discotheek wil penetreren kan dat prima, er zijn namelijk genoeg leuke meiden die gepenetreerd willen worden, daar ben ik van overtuigd. Het ligt vooral aan je looks (jaja) en hoe je bent (kun je leuk praten e.d.)
Ik snap het sowieso niet: er zijn zoveel gewillige leuke interessante mensen, op de uni, in de trein, overal wel. Zoek oogcontact, flirt wat en stap erop af, klaar. Ik snap oprecht niet waarom je daar Tinder voor nodig hebt, maar ja.
Ik hoef toch geen ja te drukken bij elk mooi meisje?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:58 schreef Silenus het volgende:
[..]
Echt een onnozele conclusie die je daaruit haalt, maar dat terzijde. Het ging me er meer om dat je zogenaamd heel cool (inclusief die schijnheilige-smiley) aangeeft dat er 'bizar veel mooie meisjes' op zitten en dan dat je er 1 op de 15 liked.
Doe dan niet zo tof.
Belangrijkste is dat je van elkaar weet dat je elkaar leuk vindt. Maakt het een stuk makkelijker dan met uitgaanquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:52 schreef Wolfs het volgende:
Tinder is gewoon veel laagdrempeliger? Kost veel minder moeite dan naar een kroeg/club toe gaan. Bovendien kan je op tinder met meerdere meisjes tegelijk chatten en heb je met veel meer mensen contact dan op een gemiddelde avond stappen. Kortom, het is wel degelijk een goede optie.
Paiq,quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:55 schreef tjoptjop het volgende:
Oh ja, die chicks die het als 'grapje' doen
Die ken ik nog wel van toen Paiq net begon, die waren zo'n beetje het makkelijkst te regelen van allemaal
Niet iedereen op deze aardbol begint nu met een studie en is 18, bovendien kun je van een fatsoenlijke studentenvereniging geen lid worden midden in het jaar dus slaat die tip eigenlijk helemaal nergens op.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:03 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Nou, de hotties die ik ken die erop zitten nemen het niet serieus. Het is voor de grap/nieuwsgierigheid. Personen hier nemen het overduidelijk serieus, gaan daten en willen seks. Ik denk echt dat je dan beter naar de kroeg kunt gaan. Of lid worden van een studentenvereniging. Bij mij doen zoveel mensen het met elkaar.Tijdens de introductie al, seks hebben kost helemaal geen tijd of moeite.
Ik zou d'r raken hoor..quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 17:39 schreef RVDBRDM het volgende:
Hockeykneus Sophie Polkamp staat er ook op. Vooralsnog geen match
Ik vond het destijds best leuk, werkte met invites. Was ook gewoon een verzamelplek van studenten en andere jongelui.quote:
De app werkt niet perfect inderdaad. Echt is echter wel.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 17:59 schreef RedFever007 het volgende:
Even geïnstalleerd. Maar ik twijfel toch aan de echtheid van de app
Kwam een zeer leuk uitziende dame tegen met een ietwat niet alledaagse naam. Dus ik denk, die kan ik via FB vast ook vinden. Volgens Tinder woont ze 70 km bij mij vandaan (Groningen). Op FB echter blijkt ze in Den Haag te wonen. Hmmm vreemd wel toch?
Misschien was ze op dat moment aan het reizen en niet in haar woonplaats, kan ook nog he.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 17:59 schreef RedFever007 het volgende:
Kwam een zeer leuk uitziende dame tegen met een ietwat niet alledaagse naam. Dus ik denk, die kan ik via FB vast ook vinden. Volgens Tinder woont ze 70 km bij mij vandaan (Groningen). Op FB echter blijkt ze in Den Haag te wonen. Hmmm vreemd wel toch?
Maar volgens mij wel veel van die figuren die 'ff kijken'quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 18:05 schreef RedFever007 het volgende:
wel bijna zonder uitzondering perfect uitziende dames zeg
Misschien was ze op t moment dat jij haar op tinder tegen kwam ook wel in groningen. Hij zoekt mensen in jouw buurt, dus zal bij andere mensen denk ik ook wel hun locatie dan gebruiken en niet hun woonplaats van Facebook?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 17:59 schreef RedFever007 het volgende:
Ah ja natuurlijk! Dat is het vast! Niet aan gedachtquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 18:07 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Misschien was ze op t moment dat jij haar op tinder tegen kwam ook wel in groningen. Hij zoekt mensen in jouw buurt, dus zal bij andere mensen denk ik ook wel hun locatie dan gebruiken en niet hun woonplaats van Facebook?
Ze giechelen nog steeds een beetje als je hem binnenduwt ... vet grappig.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:55 schreef tjoptjop het volgende:
Oh ja, die chicks die het als 'grapje' doen
Die ken ik nog wel van toen Paiq net begon, die waren zo'n beetje het makkelijkst te regelen van allemaal
Ik heb ook een iPhone in de regio Amsterdam. Nu een kleine twee weken in gebruik en ben nog niet eens door alle foto's heen, volgensmij komen er dagelijks meer bij dan dat ik bekijk(en ik probeer dat wel 10 minuten per dag ofzo te doen).quote:Op zondag 13 oktober 2013 02:05 schreef gazhims3lv het volgende:
Hebben anderen ook het gevoel alsof de app voor geen meter werkt op de iPhone? Waar vrienden met andere besturingssystemen veel resultaten krijg krijg ik er maximaal twee per dag in dezelfde regio. Is hier wat aan te doen?
Moet je ze allemaal door?quote:Op zondag 13 oktober 2013 03:36 schreef Wolfs het volgende:
[..]
Ik heb ook een iPhone in de regio Amsterdam. Nu een kleine twee weken in gebruik en ben nog niet eens door alle foto's heen, volgensmij komen er dagelijks meer bij dan dat ik bekijk(en ik probeer dat wel 10 minuten per dag ofzo te doen).
Precies hoe ik erover denk. Eenheidsworsten stuk voor stuk. Reizen, festivals en alcohol. Zo wat het enige dat je tegenkomt.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 18:50 schreef DenWauwelaar het volgende:
On-topic: wat een doorsnee vrouwen op dat Tinder. Floor, Celine, Josefien, Fleur, Annemarijn, Annelinde, Marjanneke en Lotte.
Allemaal of net even wat mollig of qua gezicht net helemaal niet. Overwegend blond en vrolijk op foto, hetzij quasinonchalante reisfoto's met hetzelfde rijstveld of anders leuk met een vriendin of vriendengroep om een massa-evenement ( al dan niet techno) om maar te laten zien hoe hip, leuk en interessant we zijn. Veel van hetzelfde...
Of helemaal geen foto. Lekker makkelijkquote:Op zondag 13 oktober 2013 11:35 schreef Silenus het volgende:
Haha, klopt wel inderdaad.
Foto 1: Ik bouw met drie kleine negerkindjes op mijn arm een school in Botswana
Foto 2: Ik zit helemaal onder de kleurtjes met de colour-run!
Foto 3: Ik sta voor een waterval in Zuid-Amerika
Foto 4: Selfie
Achja ik val eigenlijk wel gewoon op die vrouwen dus ik zeur verder ook niet.
Grappig deze discussie. Is deze app nu hot? ik denk dat er niks mis mee is dat mensen via internet of zo een app dates proberen te regelen, moeten zij weten toch.Tegenwoordig is van alles digitaal, mensen zijn niet gelijk contact gestoord als ze dingen digitaal doen. Dat is een ouderwetse gedachte. ik denk dat jij nog een beetje met de gedachte zit van " mensen moeten wel desperate zijn om dit te doen" maar zoals iemand hier al postte: we sms'en , fokken,mailen toch ook ipv dingen in real life te zeggen zonder contact gestoord te zijnquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:03 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Het is juist ontzettend makkelijk om seks te krijgen via een kroeg, discotheek of studentenvereniging. Ook als je een grafkop hebt, je hoeft daar niet mooi voor te zijn. Je stapt ook niet in en discotheek op een onbekende af met de vraag of iemand seks wil!Dat gaat wel wat anders, maar het gaat vooral vanzelf.
Dit bedoel ik, mensen zoals jij zitten op Tinder met een reden: in het echt wil het niet vlotten en Tinder is makkelijk/veilig. En dat is geen aanval, dat is niet erg, maar doe het niet af als onzin en ga ook niet persoonlijk aanvallen. Want je benoemt echt exact wat ik bedoel.
quote:Op zondag 13 oktober 2013 11:35 schreef Silenus het volgende:
Ik zie het probleem ook niet. Zo is de gemiddelde studente nu eenmaal. Zie dit liever dan pittige kapselsquote:Op zondag 13 oktober 2013 11:35 schreef Silenus het volgende:
Yup, voel je niks van..quote:Op zondag 13 oktober 2013 12:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik zie het probleem ook niet. Zo is de gemiddelde studente nu eenmaal. Zie dit liever dan pittige kapsels
Ik wilde een topic maken om deze discussie voort te zetten maar het mag niet, maar ik ben ook gewoon eens met jou.quote:Op zondag 13 oktober 2013 12:02 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Grappig deze discussie. Is deze app nu hot? ik denk dat er niks mis mee is dat mensen via internet of zo een app dates proberen te regelen, moeten zij weten toch.Tegenwoordig is van alles digitaal, mensen zijn niet gelijk contact gestoord als ze dingen digitaal doen. Dat is een ouderwetse gedachte. ik denk dat jij nog een beetje met de gedachte zit van " mensen moeten wel desperate zijn om dit te doen" maar zoals iemand hier al postte: we sms'en , fokken,mailen toch ook ipv dingen in real life te zeggen zonder contact gestoord te zijn
En wat is makkelijker.... Ik ken een gast die op gegeven moment juist liever via online datingsite meiden regelde omdat hij het makkelijker vond. Player figuur die dus makkelijk vrouwen kon regelen. Hij kon zo namelijk van foto naar foto shoppen ( zag meer vrouwen dan hij op 1 aaf stappen tegen kwam ) hoefde geen drankjes te betalen, sprak vaak al gelijk bij de vrouwen thuis af, vrouwen waren makkelijker omdat ze zich niet voor niets aanmelden ..
Daar zijn er echt heel veel van idd.quote:Op zondag 13 oktober 2013 11:35 schreef Silenus het volgende:
Keurige analyse van het vrouwelijke Tindergehalte.quote:Op zondag 13 oktober 2013 11:35 schreef Silenus het volgende:
Nee ik ben ook wel zo´n type die naar festivals gaat, in de kroeg hangt met mn vrindjes van de studentenvereniging en houdt van reizen. Niks mis mee, alleen zeik ik het ook graag gewoon af.quote:Op zondag 13 oktober 2013 12:04 schreef motorbloempje het volgende:
[..]![]()
Jij valt op lekker gekke hippe hippies?
Vooral foto 1 komt opvallend vaak voor, viel mij ook al op.quote:Op zondag 13 oktober 2013 11:35 schreef Silenus het volgende:
Bij mij is het een beetje een wisselwerking, het ene hoeft het andere niet uit te sluiten. Uiteraard staat een leuke tijd hebben op 1, maar vaak gaat dat bij mij gecombineerd met interacties met vrouwen. Soms om te scoren, soms omdat het gewoon leuk is om een beetje over en weer te flirten.quote:Op zondag 13 oktober 2013 12:28 schreef TomAdorson het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe andere mensen het doen, maar als ik in de kroeg of discotheek ben, wil ik vooral een leuke tijd hebben en niet perse meisjes versieren. Als ik toevallig eentje tegenkom waarvan we soort klik hebben ga ik haar wel aanspreken, maar anders niet.
Nee, volgens mij niet. Het enige wat het doet is je profielfoto's pakken zodat andere die kunnen zien. Voor de rest zie ik niets op mijn FB.quote:Op zondag 13 oktober 2013 14:10 schreef wouter456 het volgende:
Is het te zien op Facebook als je deze app instaleert? Zo van: 'wouter heeft Tinder geinstaleerd?' of is het op een andere manier te zien? Want dat hoeft niet per se van mij:p
Toch maar overstag gegaan?quote:Op zondag 13 oktober 2013 14:56 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee, volgens mij niet. Het enige wat het doet is je profielfoto's pakken zodat andere die kunnen zien. Voor de rest zie ik niets op mijn FB.
Even kijken, je kent het welquote:
Nee, helemaal niets. Tenzij je ze toevoegt en je er zo mee gaat chatten natuurlijk.quote:Op zondag 13 oktober 2013 15:16 schreef Greye het volgende:
Dus geen rare berichtjes op je FB pagina? Klinkt daarbuiten nl best wel tof :-)
Maar je ziet dus wel gedeelde vrienden en gedeelde interesses, dus het is niet gezegd dat die ander je niet binnen no-time gevonden heeft op facebookquote:Op zondag 13 oktober 2013 15:16 schreef Greye het volgende:
Dus geen rare berichtjes op je FB pagina? Klinkt daarbuiten nl best wel tof :-)
Die ben ik pas een paar keer tegengekomen, dat we een gedeelde vriend hadden. Gedeelde interesses zie ik genoeg.quote:Op zondag 13 oktober 2013 15:25 schreef MissGump het volgende:
[..]
Maar je ziet dus wel gedeelde vrienden en gedeelde interesses, dus het is niet gezegd dat die ander je niet binnen no-time gevonden heeft op facebook
gedeelde vrienden zie ik niet hoorquote:Op zondag 13 oktober 2013 15:25 schreef MissGump het volgende:
[..]
Maar je ziet dus wel gedeelde vrienden en gedeelde interesses, dus het is niet gezegd dat die ander je niet binnen no-time gevonden heeft op facebook
Ik meer dan ik verwacht had terwijl ik helemaal niet zo'n fanatieke facebooker ben.quote:Op zondag 13 oktober 2013 15:29 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Die ben ik pas een paar keer tegengekomen, dat we een gedeelde vriend hadden. Gedeelde interesses zie ik genoeg.
Op de i drukken en naar beneden scrollen (soms even wat geduld hebben want het laden gaat niet altijd even snel).quote:Op zondag 13 oktober 2013 15:30 schreef ImYourPimp het volgende:
[..]
gedeelde vrienden zie ik niet hooralleen hoeveel vrienden er gedeeld zouden zijn.
verder valt het wel mee met vinden op FB als je geen ozewiezewozewiezewallakristalla heet
Dat is niet zo'n ramp. Zolang de app maar niks uit mijn naam plaatst, dat vind ik altijd bloedirritantquote:Op zondag 13 oktober 2013 15:25 schreef MissGump het volgende:
[..]
Ik FB vrij fanatiek, en ik zie er best weinigquote:Op zondag 13 oktober 2013 15:36 schreef MissGump het volgende:
[..]
Ik meer dan ik verwacht had terwijl ik helemaal niet zo'n fanatieke facebooker ben.
Onzin. Het komt gewoon voor.quote:Op zondag 13 oktober 2013 15:40 schreef afraid_tech het volgende:
Uit verveling maar eens bekeken denk dat dit nooit succesvol kan zijn. Hoe groot is de kans dat 2 personen elkaar liken.
Nu zo'n 50 matches dus hoop dat het niet gaat onwerenquote:Op zondag 13 oktober 2013 15:40 schreef afraid_tech het volgende:
Uit verveling maar eens bekeken denk dat dit nooit succesvol kan zijn. Hoe groot is de kans dat 2 personen elkaar liken. Volgens mij is de kans dat je geraakt word door de bliksem groter
Wat voor soort foto gebruik jij?quote:Op zondag 13 oktober 2013 15:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nu zo'n 50 matches dus hoop dat het niet gaat onweren
Upperbody/face + facequote:Op zondag 13 oktober 2013 16:05 schreef Dimachaerus het volgende:
Dag 3:
0 matches.
[..]
Wat voor soort foto gebruik jij?
Geloof er niks van iig niet met je eigen foto (no offence) en heb je weet niet hoeveel foto's geliked.quote:Op zondag 13 oktober 2013 15:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Voor hem werkt het wel, of je het nu gelooft of nietquote:Op zondag 13 oktober 2013 16:31 schreef afraid_tech het volgende:
[..]
Geloof er niks van iig niet met je eigen foto (no offence) en heb je weet niet hoeveel foto's geliked.
de foto die de app laat zien is dus gewoon je profielfoto van FB?quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Upperbody/face + face
Geen selfie's.
Synchronisatie duurt evenquote:Op zondag 13 oktober 2013 16:49 schreef ImYourPimp het volgende:
[..]
de foto die de app laat zien is dus gewoon je profielfoto van FB?
want ik heb die net gewijzigd en als ik noy bij instellingen op Tinder kijk dan geeft ie als eerste foto nog mijn oude foto weer.
zal idd synchronisatie zijn.quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:51 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Synchronisatie duurt evenTenzij het een week duurt, dan klopt het niet. Staat ie ook echt in de map Profielfoto's in FB?
is dus te corrigeren.quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:56 schreef Timmie85 het volgende:
Friezinnen maken kennelijk weinig gebruik van Tinder. Ik word inmiddels al gematched met mensen die in Haarlem wonen.
Ben ook 1 persoon tegengekomen met een gedeelde vriend, dat was wel komisch.
Overigens denkt die app dat ik 113 ben, moet ik die lui nou emailen om dat te corrigeren, of update dat vanzelf?
je hebt gelijkquote:Op zondag 13 oktober 2013 17:01 schreef Timmie85 het volgende:
[..]
Hoe dan? Want als ik naar profiel ga, dan kan ik Age niet aantikken, die is grijs.
Mjah, volgens FB ben ik 28, wat klopt. Maar Tinder maakt er 113 van. Kom nou, zo oud zie ik er ook niet uit..quote:Op zondag 13 oktober 2013 17:03 schreef ImYourPimp het volgende:
[..]
je hebt gelijk![]()
hij moet gewoon je FB leeftijd gebruiken.
Haha 50 ja? Een paar dagen geleden opende je nog een topic dat het je maar niet lukte om aan matches te komen.quote:Op zondag 13 oktober 2013 15:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hoe kan dat, minimum is toch 18 wat je op kan geven?quote:Op zondag 13 oktober 2013 17:53 schreef krullenbolletje het volgende:
Leuke app, wel een beetje jammer dat je als 16 jarige gematched wordt met 13 jarige
Blijkbaar nietquote:Op zondag 13 oktober 2013 18:01 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hoe kan dat, minimum is toch 18 wat je op kan geven?
En ik krijg bij 100 mijl nog niksquote:Op zondag 13 oktober 2013 18:41 schreef ImYourPimp het volgende:
WTF, echt niet normaal dit![]()
Heb m nu ingesteld op straal van 1 km en er komt echt geen eind aan de rij met mooie chicks![]()
heb al een paar potentiele kandidaatjes op de chat, 1 meid gaf ook gewoon direct aan erop te zitten voor een paar hete one night stands.
Nope werkt niet, al geprobeerdquote:Op zondag 13 oktober 2013 18:42 schreef ImYourPimp het volgende:
klopt, dan moet ie dat eerst laden.
gewoon even geforceerd beindigen via app beheer en dan opnieuw starten
ja heel vaag.quote:Op zondag 13 oktober 2013 18:42 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
En ik krijg bij 100 mijl nog niks![]()
quote:Op zondag 13 oktober 2013 15:40 schreef afraid_tech het volgende:
Uit verveling maar eens bekeken denk dat dit nooit succesvol kan zijn. Hoe groot is de kans dat 2 personen elkaar liken. Volgens mij is de kans dat je geraakt word door de bliksem groter
op hoeveel likes ongeveer?quote:Op zondag 13 oktober 2013 18:45 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]Als je niet lelijk bent heb je zo matches hoor. Ruim 100 hier al.
dat is wel aardig, heb zo geen idee wat mijn ratio ongeveer zou zijn.quote:Op zondag 13 oktober 2013 18:50 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Weet ik niet precies. Ongeveer 1 op de 3 likes komen wel terug.
Ja andere foto en eisen iets omlaag :p zijn er maar stuk of 7 die echt leuk zijnquote:Op zondag 13 oktober 2013 17:08 schreef Nickske1912 het volgende:
[..]
Haha 50 ja? Een paar dagen geleden opende je nog een topic dat het je maar niet lukte om aan matches te komen.
Nee, maar ik kan ze ook niet allemaal door. Overigens, ik heb ook een sessie gedaan waar ik gewoon 100 dames achter elkaar geliked hebt en dan vervolgens gewoon kieskeurig mensen er weer uit flikker als ze me terug liken. Werkt ookquote:
of samen met een knappere vriendinquote:Op maandag 14 oktober 2013 01:11 schreef Vinceee het volgende:
Familiefoto's als eerste foto gebruiken![]()
quote:Op zondag 13 oktober 2013 17:53 schreef krullenbolletje het volgende:
Leuke app, wel een beetje jammer dat je als 16 jarige gematched wordt met 13 jarige
quote:Op maandag 14 oktober 2013 02:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Die ook nog centraal op de foto staat
Ligt eraan wat je tegen ze zegt hequote:Op maandag 14 oktober 2013 01:10 schreef Wolfs het volgende:
[..]
Merk trouwens wel dat een groot deel gewoon niet terug chat of helemaal niet frequent..
Ik heb niet de meest interessante openings maar Hey vind ik ook altijd kort door de bochtquote:Op maandag 14 oktober 2013 02:30 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je tegen ze zegt heDe goed uitziende vrouwen krijgen zoveel aandacht, die hoeven helemaal niet te beginnen met praten.
zit het meisje van je UI ook op tinder?quote:Op maandag 14 oktober 2013 02:44 schreef Wolfs het volgende:
[..]
Ik heb niet de meest interessante openings maar Hey vind ik ook altijd kort door de bocht
De helft reageert ongeveer, de andere helft niet. Maar dan krijg je een week later opeens een reactie dat ze niet vaak naar de app kijken......![]()
gister makkelijk dagje met "lekker weertje he"quote:Op maandag 14 oktober 2013 09:00 schreef VanKuikeren het volgende:
Matches lopen voor geen meter. Of het is de profielfoto of ik ben zelf te kieskeurig.
"Zullen we samen hartstochtelijk de liefde bedrijven?" werkt zeker ook niet?quote:Op maandag 14 oktober 2013 10:54 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
gister makkelijk dagje met "lekker weertje he"![]()
de door vrienden getipte "hoi, neuken?" werkten helaas minder goed
Oh tof, hopelijk hier in Portugal ook dan!quote:Op maandag 14 oktober 2013 12:45 schreef Silenus het volgende:
Het is in een heleboel landen een hype.
nog niet geprobeerd, zal kijkenquote:Op maandag 14 oktober 2013 12:36 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
"Zullen we samen hartstochtelijk de liefde bedrijven?" werkt zeker ook niet?
Wat?quote:Op maandag 14 oktober 2013 08:19 schreef ImYourPimp het volgende:
[..]
zit het meisje van je UI ook op tinder?
/kijkt op fobo: jij bent serieus 16?quote:Op maandag 14 oktober 2013 13:50 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Lach maar, het is fucking creepy oke
Waarom zou ik daar over liegenquote:Op maandag 14 oktober 2013 14:18 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
/kijkt op fobo: jij bent serieus 16?
Of moet ik per se via GPS mijn locatie laten bepalenquote:Op maandag 14 oktober 2013 14:34 schreef Toto69 het volgende:
Ik heb de app geinstalleerd, maar vervolgens wil ie mijn GPS aanslingeren en dat doe ik dan maar hij blijft zoeken naar 'leden in de buurt'
Wa moek hiermee?
Precies. Ze willen duidelijkheid, dan krijgen ze het ook.quote:Op maandag 14 oktober 2013 13:01 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
nog niet geprobeerd, zal kijken
1 chick kon het 'hoi neuken?' wel waarderen, toen ik zei dat alle andere openingszinnen niet werkten
Ja goh dat is ook het hele idee achter de app he dat het je FB koppeltquote:Op maandag 14 oktober 2013 15:03 schreef Avey het volgende:
Hmm, jammer dat het niet zonder facebook kan. Ik heb er namelijk geen
Dagje wachten, dan hebben mensen jou geliked(hoop je) , en die komen dan als eerste bij jou potentiele likes... dan druk je bij de eerste op like.. en hoppa een matchquote:Op maandag 14 oktober 2013 15:51 schreef Quickie_Brat het volgende:
Ik heb nog met niemand gechat. Heb al een hoop matches gekeurd, maar nog niks wederzijds
Moet het wel een leuk iemand zijnquote:Op maandag 14 oktober 2013 16:04 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
Dagje wachten, dan hebben mensen jou geliked(hoop je) , en die komen dan als eerste bij jou potentiele likes... dan druk je bij de eerste op like.. en hoppa een match
das waar, maar je kan pas wederzijds matchen als je allebei online bent geweest, en dus als je een tijdje niet online bent geweest... dan is de kans groter dat de ander jou al geliket heeftquote:Op maandag 14 oktober 2013 16:14 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Moet het wel een leuk iemand zijn
Maar ik heb geen GPS binnenshuisquote:Op maandag 14 oktober 2013 16:29 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
das waar, maar je kan pas wederzijds matchen als je allebei online bent geweest, en dus als je een tijdje niet online bent geweest... dan is de kans groter dat de ander jou al geliket heeft
en ja je vind matches via de gpslogisch dat ie aan moet staan
vanwaar de geschokte reactie?quote:
Nee ik had niet helemaal door wat je bedoelde met UI, noem het zelf meestal avatar.quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:39 schreef ImYourPimp het volgende:
[..]
vanwaar de geschokte reactie?
ik had ook kunnen zeggen, lekker wijf staat er in je UI.
Of ga je nu beweren dat je dat zelf bent?
Kan dat? Ben ik toch een smartphone-o-beetquote:Op maandag 14 oktober 2013 16:34 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
via wifi(gps bepalen) werkt het ook
Goed om te wetenquote:Op maandag 14 oktober 2013 17:13 schreef japiedevlugge het volgende:
Nog wat praktische info die ik heb ondervonden:
Als je na een tijdje weer online komt, krijg je volgens mij eerst de mensen die jou geliked hebben. Dan de nieuwe matches uit de buurt.
Als iemand op exact de grens zit die je hebt ingesteld, is er een grote kans dat ze buiten die grens zit maar dat ze jou geliked heeft.
quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:13 schreef japiedevlugge het volgende:
Nog wat praktische info die ik heb ondervonden:
Als je na een tijdje weer online komt, krijg je volgens mij eerst de mensen die jou geliked hebben. Dan de nieuwe matches uit de buurt.
Als iemand op exact de grens zit die je hebt ingesteld, is er een grote kans dat ze buiten die grens zit maar dat ze jou geliked heeft.
Heb je als jezelf minderjarig bentquote:Op maandag 14 oktober 2013 19:07 schreef BlueJeans het volgende:
Ik krijg alleen maar knulletjes van 16 terwijl ik duidelijk 18-25 heb opgegegeven!
Weet ik niet, maar je lijkt niet bepaald 16.quote:Op maandag 14 oktober 2013 14:46 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Waarom zou ik daar over liegen
Godver! Gelukkig duurt dat nog maar een paar weekjes. (hooray!)quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb je als jezelf minderjarig bent
Zie dan de match wel verschijnenquote:Op maandag 14 oktober 2013 19:14 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Godver! Gelukkig duurt dat nog maar een paar weekjes. (hooray!)
Dan heeft ze je eruit gegooidquote:Op maandag 14 oktober 2013 19:46 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik ben al 3 dagen alle foto's aan het liken...
Ik heb tot nu toe 1 match, maar die woonde op 60km afstand, ik heb geen berichtje gestuurd en ze staat ook niet meer in de matchlijst..
Wow. Om dat voor elkaar te krijgen moet je wel waanzinnig slechte foto‘s hebben geloof ik. Gecondoleerd.quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:46 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik ben al 3 dagen alle foto's aan het liken...
Ik heb tot nu toe 1 match, maar die woonde op 60km afstand, ik heb geen berichtje gestuurd en ze staat ook niet meer in de matchlijst..
Of gewoon niet aantrekkelijk genoeg zijn voor de dames.quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:52 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Wow. Om dat voor elkaar te krijgen moet je wel waanzinnig slechte foto‘s hebben geloof ik. Gecondoleerd.
Nog niet populair genoeg in Lissabon gok ik zo.quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:27 schreef Toto69 het volgende:
Ik heb de app maar ik krijg meteen: je hebt alle mogelijke matches bij jou in de buuet bekeken. Ook kan ik niks of niemand liken. Wat is dit?
waar woon je?quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:27 schreef Toto69 het volgende:
Ik heb de app maar ik krijg meteen: je hebt alle mogelijke matches bij jou in de buuet bekeken. Ook kan ik niks of niemand liken. Wat is dit?
Ik had eerst eentje van alleen mijn gezicht, ik heb er zojuist nog 2 foto's geüpload met mij in leren pak.quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:52 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Wow. Om dat voor elkaar te krijgen moet je wel waanzinnig slechte foto‘s hebben geloof ik. Gecondoleerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |