Baasquote:Op donderdag 10 oktober 2013 15:33 schreef FL_Freak het volgende:
Dankje Tinder heb binnenkort een date
Als je wilt kun je een foto uploaden op Facebook die voor niemand te zien is, maar deze foto kun je wel op Tinder gebruikenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:35 schreef Dimachaerus het volgende:
Interessante app, ik heb alleen geen foto's van mezelf op facebook, dan moet ik dus met mijn gezicht op het wereld wijde web..
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 02:16 schreef Photomorti het volgende:
valt me wel op dat het mooie meisjes gehalte wel bizar hoog licht , toch wel zeker 1 op die 10 a 15 druk ik echt wel op ja
Ik like gewoon elke foto, ben nog geen lelijk meisje tegengekomen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 02:16 schreef Photomorti het volgende:
valt me wel op dat het mooie meisjes gehalte wel bizar hoog licht , toch wel zeker 1 op die 10 a 15 druk ik echt wel op ja
Hoe doe je dat?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 00:59 schreef Konev het volgende:
[..]
Als je wilt kun je een foto uploaden op Facebook die voor niemand te zien is, maar deze foto kun je wel op Tinder gebruiken
Ik heb een vriend maar zit er ook, omdat ik even wil zien wie er allemaal opzitten. Best veel mensen dus. Ook van mijn uni. Maar ik doe er niets mee. Vriendinnnen van mij zitten er ook op om te checken, maar doen er niets mee.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:58 schreef FL_Freak het volgende:
Vrouwen die een vriend hebben en dan op tinder langskomen, plz uninstall
Een foto uploaden (ik heb het op mijn telefoon gedaan) en dan bij de privacy instellingen aanklikken dat hij alleen voor jezelf zichtbaar is. Vervolgens staat hij wel in de map 'Uploads vanaf je telefoon' op Facebook en is hij als het goed is ook in te stellen voor je profiel op Tinder. Dit moet je dan wel even in de app zelf doenquote:
Dit ja, 'om even te kijken'.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:58 schreef FL_Freak het volgende:
Vrouwen die een vriend hebben en dan op tinder langskomen, plz uninstall
Zichzelf even taxeren om te kijken of ze nog wat anders kunnen aantrekken...quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:05 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Dit ja, 'om even te kijken'.
Zeg dan gelijk dat je aandacht tekort komt.
dus jij vind 10 op de 10 vrouwen die je ziet knap?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 09:30 schreef Silenus het volgende:
[..]![]()
"Kijk mij eens vet veel lekkere wijven afwijzen"
Hier trapt niemand in hoor.
Of nog erger. De overheid checkt elke seconde of je terroristische gedachten hebt.quote:Op zaterdag 21 september 2013 15:06 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Die worden voor vele $$ verkocht aan adverteerders natuurlijk.
Echt een onnozele conclusie die je daaruit haalt, maar dat terzijde. Het ging me er meer om dat je zogenaamd heel cool (inclusief die schijnheiligequote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:30 schreef Photomorti het volgende:
[..]
dus jij vind 10 op de 10 vrouwen die je ziet knap?
Als ik op de uni rondloop krijg ik meer aandacht. Of door de stad of whatever.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:05 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Dit ja, 'om even te kijken'.
Zeg dan gelijk dat je aandacht tekort komt.
Nee hoor, hardop gelachen om wat voor figuren erop zitten met medestudenten. Foto's opgeslagen, sneue one-liners opgeslagen. Het is gewoon best grappig.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |