![SKNik.png]()
Het Minecraft slowchat topic waar we discussieren over vrouwen, politiek, iphone vs samsung, voetbal, games, muziek, films, de pc van AlDieWillenteKaaprenVaren, de kwajongensstreken van voorgenoemde, de mening van Ame_thyst op alles, de gevaarlijke levensstijl van drumstickNL, praktische voorbeelden waarin mender censuur aanmoedigt, maurisioo's eindeloze stroom van zombiemaps, de illuminatie, de gezondheid verbeteren, eigenschappen van MineraalWater,Bobbers banfetish, Loon die de server sloopt, wat er in de OP moet staan, frikandellen, Victoria Justice aanbidden, poepbroeders, een kalende zuurpruim genaamd Mschol, Flodders kerken-en-treinen fetish , waar shaderon over het beloofde land Australië praat, waar mar456 nog steeds geen topicventjeshoofd heeft, d4v1d's autisme, de godfather SosuA en waar wij Miley een zachtaardig karakter vinden hebben! En waar tot slot godverdomme -Datdus- en AdoraBelle werden buitengesloten van dit stukje tekst.
Nog steeds twijfels?
Ok, ik zal je even helpen. Bobbernaut is een nikker, die valt al af. Vogelkooi is onze oude opa, ook niet alles. Looniar is archeoloog en in een uitkering zul je wel geen trek hebben. Ame_thyst is een stoere boy, Mineraalwater komt uit Duitsland/België/Luxemburg, Flodder450 fapt op treinen & kerken, shaderon heeft net zoveel hersencellen als de linkervleugel van een strontvlieg en Sosua heeft al genoeg vrouwen. Tom komt uit Amsterdam en is dus een Yup. Enige optie? Trouw AlDIE.
De echte reeks vind je hier:
Topicreeks: MinecraftHet boek over Bestemmingsplan.SPOILER
Fipo
Timwonnacott
Te kritisch
Ik kwam dit tegen in SES, vond dat ik het even moest delen omdat het zo'n waarheid des levens is.
quote:
(D) TS studeert in Enschede. Dat doet dus echt helemaal niemand in Nederland. Kijk maar naar de studentenaantallen. En daar zit natuurlijk een reden achter. Niet alleen is Enschede eigenlijk geen Nederland meer, ook is het de meest treurige plek op aarde na het schitterende droevige plaatsje Dronten in Flevoland. Er is niets, er zal waarschijnlijk ook nooit wat komen en je had ook Civiele Techniek in Delft kunnen studeren.
Curlbrah
dun dun dun
Hirsie]
Op zaterdag 21 september 2013 11:34 schreef Timwonnacott het volgende:Ik kwam dit tegen in SES, vond dat ik het even moest delen omdat het zo'n waarheid des levens is.
[..]
[/quote]
Hoezo dat dan, studeer jij dr ook?
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
Timwonnacott
Te kritisch
quote:
Hoezo dat dan, studeer jij dr ook?
[/quote]
Nee, omdat Aldie in Dronten woont.
quote:
SES / Is de universiteit nou echt.leuker dan de middelbare school?
Ik heb nu ook gta grgr
quote:
Werkt dat een beetje goed?
Curlbrah
dun dun dun
quote:
Nee, omdat Aldie in Dronten woont.
[..]
SES / Is de universiteit nou echt.leuker dan de middelbare school?[/quote]
Enschede is best oké anders.
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
Timwonnacott
Te kritisch
quote:
Op zaterdag 21 september 2013 12:11 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:[..]
Dan zit je andermans posts waanzinnig fout te noemen en bega je een flater van jewelste in je eigen berichtje. Beetje knullig, nietwaar?
Het "schitterende droevige plaatsje Dronten in Flevoland" is nl. geen "droevig plaatsje", maar een uiterst aangename plaats om te vertoeven, zei het voor de studie, het werk of gewoon recreatief.
Weidse vergezichten over de oostelijke Flevo-polder behoren tot onze voornaamste attracties, maar ook de mooie bossen zoals daar zijn het Roggebotzand, het Revebos, de Abbert en de Spijk en Bremerberg bieden een uitstekende plaats voor allerhande vermaak.
Verder is er voor jong en oud vermaak te vinden op Walibi, in de indoor-ski bij de Riviera camping en de overdekte schaatsbaan Quintus Nova. Ook op uitgaansgebied bruist Dronten, cafeetjes en gelegenheden als de Overkant, Onze Vrienden, de vier Jaargetijden, de Rede, Café La Vie, poppodium Nirvana en Cultus Inn zitten iedere avond stampensvol vaste klanten en nieuwe gezichten.
Voor het jongere publiek zijn ook diverse gelegenheden in Lelystad, Harderwijk, Marknesse en Kampen erg goed te doen qua afstand.
Naast dit alles is Dronten een fantastische studentenstad; de Agrarische Hogeschool is de beste op zijn gebied en kent leerlingen van heinde en verre.
Zo, dat was mijn spreekbeurt. Als er nog vragen zijn mag je ze op een briefje schrijven en dit in je reet steken.
bobbernaut
ik heet geen bob.
quote:
Ja! Werkt serieus goed!
Ik dacht eerst framerate van 3fps maar is gewoon (bij mij) 80fps!
Zieeek, maar ik ga weer verder daaag
quote:
?
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
quote:
pics or it didnt happen
PS2 kunnen ze niet eens fatsoenlijk emuleren
quote:
linkje naar emulator + spel in DM pl0x.
piks or dident heppen
Spuit net mn laatste fles deo leeg.
Suggesties voor nieuwe?
Axe is mooi compact
Axe sws
Nee man gewoon drie of vier bussen nemen, dan kun je nog afwisselen
Wel goede symptomen, die pleisters.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
SosuaCafe
Sell me this pen...
quote:
dove
Axe is voor pubers
http://www.syfy.com/tinman/oz/“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
Dat valt wel mee op zich
Dat vindt ik trouwens wel een beetje elitaire onzin, dat het ene merk beter zou zijn dan het andere. Axe is prima, Dove is ook prima. Wie de doelgroep ervan is maakt geen sodemieter uit als je ermee tevreden bent.
Flodder450
99% slechtheid, 1% plankton
quote:
das dan 15 euro teveel
Curlbrah
dun dun dun
quote:
dirty console peasant!
Nu effe nieuwe batterijen in dat ding pompen
Sowieso wel mooi altijd al die OC hier in het topic
quote:
Ja eingelijk wel ja!
quote:
Zoals Plex al zei Original Content, d.w.z. de shit die users maken (foto's, filmpjes, harde diss tracks etc.)
Die kk mojang servers hebben echt steeds vaker downtime
quote:
Het artikel met info stond er maar 1 dag op, we hebben sindsdien een nieuwe website waar het een en ander nog aan moet gebeuren, zoals een FTB sectie
Bob?
quote:
Oh 2 maanden geleden ofzo waren we bezig met een eigen gamemode gebaseerd op Minez, genaamd Haunted. Ook wilden we de server verengelsen. Dus hebben we het The Haunted Network genoemd

Haunted (de gamemode) is overigens nooit van de grond gekomen haha
quote:
Welke emulator gebruikte je?
SosuaCafe
Sell me this pen...
quote:
jij schiet lekker op..
http://www.syfy.com/tinman/oz/“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
bobbernaut
ik heet geen bob.
quote:
idk iets van ps3.emu idk
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
"The PS3 uses a Cell microprocessor with 3.2 GHz and a Ram of
256 MB."
Serieus?
bobbernaut
ik heet geen bob.
quote:
Er zijn ook PS3 biossen (?) zonder survey hoor
quote:
Ja stuur jouwe dan ff
bobbernaut
ik heet geen bob.
quote:
nee zelf genakt van mijn ps3

Nak je eigen
quote:
Ik heb geen ps3

Als jij een ps3 hebt waarom gebruik je dan emulator?
Srs d4v1d.
Komop jij zou beter moeten weten
quote:
Ik heb geen verstand van consoles man

Fuck jou bob
bobbernaut
ik heet geen bob.
quote:
omdat ik niet altijd op de ps3 kan?

(is niet MIJN ps3 dus dan is t van "BOB OPTYFTEN IK WIL SPELEN"

)
Heb ook gta v op ps3
quote:
ow, die fake emulator..
GVD kut notch
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
Nou dan maar weer GTA doen
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
Curlbrah
dun dun dun
quote:
Ik zou dat ook wel willen.
Nah naar een uur of +/-6 GTA gespeeld te hebben moet ik zeggen: Graphics vallen nog mee, zeker voor een console game ziet het er goed uit. Voor de PC zal hij er wel stukken beter uit zien ivm anti aliasing enz. Verre objecten zien er raar uit en je moet echt focussen op je surroundings van een meter of 5.
Gameplay super tof, Story lines zijn gewoon ook goed. nu op ong 20%
Curlbrah
dun dun dun
quote:
Op zaterdag 21 september 2013 22:03 schreef MineraalWater het volgende:Nah naar een uur of +/-6 GTA gespeeld te hebben moet ik zeggen: Graphics vallen nog mee, zeker voor een console game ziet het er goed uit. Voor de PC zal hij er wel stukken beter uit zien ivm anti aliasing enz. Verre objecten zien er raar uit en je moet echt focussen op je surroundings van een meter of 5.
Gameplay super tof, Story lines zijn gewoon ook goed. nu op ong 20%
Ik wacht wel op de PC release.
quote:
Zeker doen. Zal je nog meer van genieten.
Curlbrah
dun dun dun
quote:
Denk begin volgend jaar als ze nog geen announcement hebben gedaan.