Enne, moest daar niet een spoor bij, qua capaciteitsprobleem?quote:Op dinsdag 24 september 2013 08:46 schreef James1988 het volgende:
* James1988 ziet kop Ontwerp nieuw station Elst bejubeld
* James1988 krijgt hoge verwachtingen (gezien de andere verbouwingen)
* James1988 klikt het plaatje aan
[ afbeelding ]
* James1988
Sorry, maar is dit nou zo bijzonder? Twee betonplaten langs het spoor en twee overkappingen in de vorm van een vinkje. So what
Tunnel is baas van overwegquote:Op dinsdag 24 september 2013 08:46 schreef James1988 het volgende:
Sorry, maar is dit nou zo bijzonder? Twee betonplaten langs het spoor en twee overkappingen in de vorm van een vinkje. So what
Sterker nog, meen me te herinneren dat dat al besloten was. Spoortje richting tiel, toch?quote:Op dinsdag 24 september 2013 08:51 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Enne, moest daar niet een spoor bij, qua capaciteitsprobleem?
Kom op, je hebt toch gewoon RECHT op vier stoelen de man?quote:Op dinsdag 24 september 2013 07:29 schreef b2py het volgende:
[..]
Maar goed, staanplaatsen of gewoon met meer dan twee in een vierzits?
Ja, dat ook. Maar dat zou dacht ik een keerspoor worden zodat de Arriva-boemel in Elst keert i.p.v. door te rijden naar Arnhem...quote:Op dinsdag 24 september 2013 08:51 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Een Dynamisch verkeersmanagementsoplossing is samen met een spoortje en wat wissels extra waarschijnlijk veel beter in de praktijk. Zeker als de Stop-door bij het station verdwijnt omdat je dan sprinters kunt versnellen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 08:59 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ja, dat ook. Maar dat zou dacht ik een keerspoor worden zodat de Arriva-boemel in Elst keert i.p.v. door te rijden naar Arnhem...
Wat waarschijnlijk de doodssteek is voor dat lijntje, maargoed.
Staanplaatsen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 07:29 schreef b2py het volgende:
[..]
Maar goed, staanplaatsen of gewoon met meer dan twee in een vierzits?
Leuk galgje woordquote:Op dinsdag 24 september 2013 09:04 schreef Mr_Klaasje het volgende:
[..]
Een Dynamisch verkeersmanagementsoplossing is samen met een spoortje en wat wissels extra waarschijnlijk veel beter in de praktijk. Zeker als de Stop-door bij het station verdwijnt omdat je dan sprinters kunt versnellen.
Wedden dat er in HGB IV al hippe geel-blauwe paraplu's gratis uitgedeeld worden? "Klachtenplu" hihi haha domo vla. Gratis af te halen bij de inpandige starbucks. Want die Telegraafsukkels willen het maar niet begrijpen. En die Roversukkels willen het maar niet begrijpen. IJzer schuiven is veel belangrijker dan mensen vervoeren.quote:Op dinsdag 24 september 2013 09:26 schreef Ireyon het volgende:
Klachtenregen over te volle treinen
http://www.telegraaf.nl/b(...)volle_treinen__.html
quote:Op dinsdag 24 september 2013 08:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kom op, je hebt toch gewoon RECHT op vier stoelen de man?
Nu ik in Roermond werk heb ik vrijwel altijd 4 (of 3, want die plaatsen zijn fijn in de VIRM) stoelen voor mezelf ja.quote:Op dinsdag 24 september 2013 09:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb er eigenlijk ook nooit last van. Merk wel dat ik tussen Zutphen en Ruurlo de tegenspitsrichting heb, dus da's primaHeb altijd 4 stoelen voor mezelf, en de kruisende trein de andere kant op (in Vorden dus) is altijd stampvol en vaak twee keer zo lang als de mijne
sterker nog, dat spoortje zou zelfs aan de Arnhemse zijde aantakken op de vrije baan als ik het goed heb.quote:Op dinsdag 24 september 2013 08:51 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
geinigquote:Op dinsdag 24 september 2013 09:20 schreef James1988 het volgende:
Honderden pingpongballen in het station van Bern frustreren SBB.
tsja, dan ken ik nog wel zo'n station: Hoogeveenquote:Op dinsdag 24 september 2013 10:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Beter besluit iemand gewoon dat station Elst niet meer nodig is
Eigenlijk zou Beilen een kopstation moeten zijn inderdaad.quote:Op dinsdag 24 september 2013 10:25 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
tsja, dan ken ik nog wel zo'n station: Hoogeveen
Niks meer over gehoord, de BRU heeft trouwens een tender uitgezet voor 27 lage vloertrams, ben benieuwd wat het wordt.quote:Op dinsdag 24 september 2013 11:17 schreef J.B. het volgende:
Ik kwam toevallig dit artikel tegen op de website van NRC:
http://m.nrc.nl/nieuws/20(...)trams-aan-australie/
Het deed me afvragen of er in de tussentijd nog wat is gebeurd m.b.t. het huren van Spaanse HSL-treinen door de NS?
Dat zou betekenen dat NS met succes een HSL zou gaan laten rijden. Dat lijken ze helemaal niet te willen..quote:Op dinsdag 24 september 2013 11:17 schreef J.B. het volgende:
Ik kwam toevallig dit artikel tegen op de website van NRC:
http://m.nrc.nl/nieuws/20(...)trams-aan-australie/
Het deed me afvragen of er in de tussentijd nog wat is gebeurd m.b.t. het huren van Spaanse HSL-treinen door de NS?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |