ze zoeken het iets dichter bij huis.quote:Op maandag 23 september 2013 18:53 schreef Litpho het volgende:
[..]
"Aaargh! Sterren! Halveer de dienstregeling!"
"Aargh, madeliefjes! Halveer de dienstregeling!"?quote:Op maandag 23 september 2013 18:56 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ze zoeken het iets dichter bij huis.
ik mag hopen dat de bereidheid om treinen te schrappen iets minder groot is dan datquote:Op maandag 23 september 2013 18:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"Aargh, madeliefjes! Halveer de dienstregeling!"?
Ik moet hier gewoon bijna van gaan huilen.. Ze hebben toch niet voor niets miljoenen uitgetrokken aan CTA's om er dan geen gebruik van te maken.. Kom op zeg, het is juist bedoeld om wijzigingen snel te kunnen weergeven op het scherm. Dan is het triest als je een stuk papier moet gebruiken..quote:Op maandag 23 september 2013 18:28 schreef greavy het volgende:
Dit weekend in Maastricht:
[ afbeelding ]
Ik begreep (ik meen van KnightSolaire) dat de software nog aan vernieuwing toe is.quote:Op maandag 23 september 2013 19:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik moet hier gewoon bijna van gaan huilen.. Ze hebben toch niet voor niets miljoenen uitgetrokken aan CTA's om er dan geen gebruik van te maken.. Kom op zeg, het is juist bedoeld om wijzigingen snel te kunnen weergeven op het scherm. Dan is het triest als je een stuk papier moet gebruiken..
In principe zijn alle features nu live omdat InfoPlus nu volledig uitgerold is.quote:Op maandag 23 september 2013 19:10 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik begreep (ik meen van KnightSolaire) dat de software nog aan vernieuwing toe is.
Dat neemt uiteraard niet weg dat er enige tijd geleden een foto van een CTA circuleerde met een "grappige" boodschap. Maar dat is anders.
Ah, okquote:Op maandag 23 september 2013 19:13 schreef b2py het volgende:
[..]
In principe zijn alle features nu live omdat InfoPlus nu volledig uitgerold is.
Ieder computersysteem dat uitgerold wordt binnen bedrijven die van overheid zijn of waar ontzettend veel 'ambtenaren' werken lopen altijd uit op prut. Al bijzonder genoeg dat de ProRail website op tijd en binnen budget is opgeleverd..quote:Op maandag 23 september 2013 19:17 schreef Peterselieman het volgende:
toch mooi dat het project medio 2009 al afgerond had moeten zijn
http://www.computable.nl/(...)formatiesysteem.html
Neuh, later nog. Schiphol is eerst overgegaan op TBP's aangestuurd door BEPAC, de vervanging door InfoPlus is pas een half jaar later opgeleverd.quote:Op maandag 23 september 2013 19:18 schreef b2py het volgende:
[..]
Eind 2012 geloof ik, rond de tijd dat Schiphol ook over was op TBP's.
Dat weet je niet.quote:Op maandag 23 september 2013 19:23 schreef b2py het volgende:
[..]
Al bijzonder genoeg dat de ProRail website op tijd en binnen budget is opgeleverd..
dat kun je wel stellen ja. Gigantische kosten- en tijdsoverschrijdingenquote:Op maandag 23 september 2013 19:23 schreef b2py het volgende:
[..]
Ieder computersysteem dat uitgerold wordt binnen bedrijven die van overheid zijn of waar ontzettend veel 'ambtenaren' werken lopen altijd uit op prut.
Ach, bij het ergste project waar ik heb gewerkt had het management er anderhalf jaar na begin ontwikkeling voor nodig om toe te geven dat ze niet wisten wat ze wilden. En dat was geen overheid.quote:Op maandag 23 september 2013 19:23 schreef b2py het volgende:
[..]
Ieder computersysteem dat uitgerold wordt binnen bedrijven die van overheid zijn of waar ontzettend veel 'ambtenaren' werken lopen altijd uit op prut.
Dat is in de private sector niet anders.quote:Op maandag 23 september 2013 19:27 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
dat kun je wel stellen ja. Gigantische kosten- en tijdsoverschrijdingen
Ja, in juni van dit jaar is de uitrol afgerond.quote:
Nee, Utrecht is ongeveer een maand later overgegaan dan Amsterdam.quote:Op maandag 23 september 2013 19:15 schreef James1988 het volgende:
Amsterdam is als laatste overgegaan.
Het valt mij inderdaad ook vaker op dat met werkzaamheden veel stations op het TBP ontbreken.quote:Op maandag 23 september 2013 18:28 schreef greavy het volgende:
[ afbeelding ]
Maar InfoPlus is nog lang niet uitontwikkeld, hoop ik althans, gezien o.a. bovenstaande voorbeeldquote:Op maandag 23 september 2013 19:13 schreef b2py het volgende:
[..]
In principe zijn alle features nu live omdat InfoPlus nu volledig uitgerold is.
En dat (de huidige dus) was de tweede versie, geheel opnieuw gebouwd nadat de eerste versie niet bleek te voldoen...quote:Op maandag 23 september 2013 19:17 schreef Peterselieman het volgende:
toch mooi dat het project medio 2009 al afgerond had moeten zijn
http://www.computable.nl/(...)formatiesysteem.html
Mooi dat iemand het pragmatisch en klantvriendelijk oplost ipv. "het systeem kan het nou eenmaal niet" of "dat is niet mijn verantwoordelijkheid" of zoiets.quote:Op maandag 23 september 2013 18:28 schreef greavy het volgende:
[ afbeelding ]
kan zijn dat er in Donna vinkjes ontbreken, waardoor het ook niet op de TBP verschijntquote:Op maandag 23 september 2013 20:20 schreef KnightSolaire het volgende:
[..]
Het valt mij inderdaad ook vaker op dat met werkzaamheden veel stations op het TBP ontbreken.
Ik ben wel in voor een biertje, alleen zal Fles er niet zijnquote:Op maandag 23 september 2013 20:13 schreef b2py het volgende:
@PSM en @Flessie, zaterdag met de boot van Velsen naar Amsterdam en dan in Amsterdam een pilske na?
Wat nu weerquote:Op maandag 23 september 2013 20:38 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik ben wel in voor een biertje, alleen zal Fles er niet zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |