Gewoon op de gok?quote:Op zaterdag 21 september 2013 16:50 schreef Typisch het volgende:
Volgens mij heb ik echt goede aandelen gekocht nu. De waarde van CluckinBell aandelen is 156,24 en low is al 241.46.
quote:Op zaterdag 21 september 2013 14:09 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
hoe trigger je dat ?quote:Op zaterdag 21 september 2013 16:55 schreef PicoMMP het volgende:
Net eindelijk mijn eerste robbery met Trevor op een winkeltje buiten de stad. Ik liep rustig naar binnen, beetje a la :
> How you doin'?
< HI, how can I help you?
> Yeah I need to make a withdrawl
< Okay
> Put the fuckin money in the bag bitch and I won't kill you!
< What? Oh my god, don't kill me
> I'm not gonna kill you bitch, quit lookin around...
< Don't kill me, please don't kill me...
> I said I'm not gonna fuckin kill you. Hurry the fuck up!
{*BOOM*}
> Thank you!
Alsnog kapot geschoten die eikel
Iets teveel Eminem geluisterd?quote:Op zaterdag 21 september 2013 16:55 schreef PicoMMP het volgende:
Net eindelijk mijn eerste robbery met Trevor op een winkeltje buiten de stad. Ik liep rustig naar binnen, beetje a la :
> How you doin'?
< HI, how can I help you?
> Yeah I need to make a withdrawl
< Okay
> Put the fuckin money in the bag bitch and I won't kill you!
< What? Oh my god, don't kill me
> I'm not gonna kill you bitch, quit lookin around...
< Don't kill me, please don't kill me...
> I said I'm not gonna fuckin kill you. Hurry the fuck up!
{*BOOM*}
> Thank you!
Alsnog kapot geschoten die eikel
Ben je al voorbij de Fruit aandelen?quote:Op zaterdag 21 september 2013 16:50 schreef Typisch het volgende:
Volgens mij heb ik echt goede aandelen gekocht nu. De waarde van CluckinBell aandelen is 156,24 en low is al 241.46.
quote:Op zaterdag 21 september 2013 16:58 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Iets teveel Eminem geluisterd?
ben je niet van character gewisseld?quote:Op zaterdag 21 september 2013 17:05 schreef robben93 het volgende:
Kan iemand mij helpen?
Ik zag net na een missie dat ik een paar miljoen had verdient, wil nu via internet een auto bestellen van ongeveer 2 ton en heb onvoldoende geld? Hoe kan dit?
Is het wel overgemaakt al? Check je bank account.quote:Op zaterdag 21 september 2013 17:05 schreef robben93 het volgende:
Kan iemand mij helpen?
Ik zag net na een missie dat ik een paar miljoen had verdient, wil nu via internet een auto bestellen van ongeveer 2 ton en heb onvoldoende geld? Hoe kan dit?
Nee dat niet, toch bedankt;)quote:Op zaterdag 21 september 2013 17:06 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
ben je niet van character gewisseld?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
quote:Op zaterdag 21 september 2013 17:12 schreef Djeetje het volgende:
Eind storylineSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
Zou inderdaad kunnen dat het nog niet heb, hoe vind je geldautomaten het snelst? Ben er namelijk pas een paar tegen gekomen in al die uren die ik speel..quote:Op zaterdag 21 september 2013 17:08 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Is het wel overgemaakt al? Check je bank account.
quote:Op zaterdag 21 september 2013 17:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
Sowieso in elke stripclub heb je een ATM. Of je kijkt op internet op je telefoon > money and services > fleeca.comquote:Op zaterdag 21 september 2013 17:12 schreef robben93 het volgende:
[..]
Zou inderdaad kunnen dat het nog niet heb, hoe vind je geldautomaten het snelst? Ben er namelijk pas een paar tegen gekomen in al die uren die ik speel..
quote:Op zaterdag 21 september 2013 17:13 schreef Djeetje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
quote:Op zaterdag 21 september 2013 17:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
quote:Op zaterdag 21 september 2013 17:17 schreef Djeetje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
Thanks! Maar bij mij staat er Username Unrecognized.. Moet je ergens je account registreren?quote:Op zaterdag 21 september 2013 17:16 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Sowieso in elke stripclub heb je een ATM. Of je kijkt op internet op je telefoon > money and services > fleeca.com
Die staan op de balzak.quote:Op zaterdag 21 september 2013 17:06 schreef sjeppert het volgende:
wil ik tijdens de eerste missie van Lester (assassins) aandelen kopen van betta pharmaceuticals staan die er niet eens tussen...hoe de fuck werkt dat dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The greatest distance in the universe is that between two minds"
Ik heb ze daarvoor gekocht toen had ik een beetje winst,|quote:Op zaterdag 21 september 2013 17:19 schreef Djeetje het volgende:
[..]
je moet ze er toch daarna kopen ?
Dus je moet ze altijd ervoor kopen ?quote:Op zaterdag 21 september 2013 17:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik heb ze daarvoor gekocht toen had ik een beetje winst,|
Daarna weer gedaan omdat ik dacht hey iedereen moet die missie doen en het is online etc maar dat werkt negatief.
quote:Op zaterdag 21 september 2013 17:20 schreef FritsFlits het volgende:
Holy shit, missie met Trevor. Hoe:Heb hem. Ik ging blijkbaar de verkeerde kant op :'hSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The greatest distance in the universe is that between two minds"
Competition stock ervoor en de stock die je naar beneden werkt ernaquote:Op zaterdag 21 september 2013 17:21 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dus je moet ze altijd ervoor kopen ?
aha vertelt hij van te voren welke er gaan stijgen nadat je de moord hebt gepleegd ?quote:Op zaterdag 21 september 2013 17:22 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Competition stock ervoor en de stock die je naar beneden werkt erna
Yup ik heb echt 400 stock in bilkinton en die zijn 100 punten gestegenquote:Op zaterdag 21 september 2013 17:24 schreef Djeetje het volgende:
[..]
aha vertelt hij van te voren welke er gaan stijgen nadat je de moord hebt gepleegd ?
maar eens een keer opletten wat hij te zeggen heeft danquote:Op zaterdag 21 september 2013 17:25 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Yup ik heb echt 400 stock in bilkinton en die zijn 100 punten gestegen
Als de "goods" verkocht zijnquote:Op zaterdag 21 september 2013 17:25 schreef robben93 het volgende:
Anyone die weet wanneer je je geld krijgt na een heist? Heb net wat verdient maar nog niet gekregen..
Bij mij ook nu. Maar ik kon er eerst wel op. Hoef je niets voor te registreren.quote:Op zaterdag 21 september 2013 17:18 schreef robben93 het volgende:
[..]
Thanks! Maar bij mij staat er Username Unrecognized.. Moet je ergens je account registreren?
Je heb meerdere bankenquote:Op zaterdag 21 september 2013 17:27 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Bij mij ook nu. Maar ik kon er eerst wel op. Hoef je niets voor te registreren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
Al geland met normaal vliegtuig op snelweg? Ook leuk. Veroorzaak je file meequote:Op zaterdag 21 september 2013 15:25 schreef delano.888 het volgende:
Helaas is snapmatic weer niet beschikbaar, dus maar op de oude manier:
Gewoon op een willekeurig dak!
[ afbeelding ]
Of gaan dalen en als je dan bij een ander personage geld hebt in die aandelen ben je de lul omdat je niet meer bij die persoon kanquote:Op zaterdag 21 september 2013 17:24 schreef Djeetje het volgende:
[..]
aha vertelt hij van te voren welke er gaan stijgen nadat je de moord hebt gepleegd ?
quote:Op zaterdag 21 september 2013 17:52 schreef delano.888 het volgende:
Hoeveel pech kan je hebben. Ik wilde een privévliegtuig opslaan in de hangar van Trevor.
1e keer: doodgeschoten
2e keer: vliegtuig geraakt, motor viel uit, stortte midden in de stad neer.
3e keer: niet geraakt, kom ik aan bij de hanger:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dus ik dacht fuck dit, ik ga naar het andere vliegveld. Het leek namelijk daar wel te passen.
NOPE:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
neequote:Op zaterdag 21 september 2013 17:54 schreef hakunamatafaka het volgende:
Vraagje: kun je op één of andere manier op de ps3 ook je eigen muziek in die radio pompen? Ik wil namelijk lekker rondtouren in een Ferrari op de symfonieën van beethoven.
Als je iemand ziet overvallen worden, help het slachtoffer, ALTIJDquote:Op zaterdag 21 september 2013 17:55 schreef Dagoduck het volgende:
Zo, ik heb een PS3 gekocht en GTA V. Waar moet ik op letten nu ik begin?
PS3 aansluiten aan je TV. Stekker erin. Ethernetkabeltje is ook wel handig. GTA V uit het doosje halen, in de PS3 stoppen en installeren (ca 20 minuten). Daarna lekker spelen.quote:Op zaterdag 21 september 2013 17:55 schreef Dagoduck het volgende:
Zo, ik heb een PS3 gekocht en GTA V. Waar moet ik op letten nu ik begin?
Die tip had ik al gelezen, bedanktquote:Op zaterdag 21 september 2013 17:56 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Als je iemand ziet overvallen worden, help het slachtoffer, ALTIJD
Hij zit op 3000/8500 nu ofzo..quote:Op zaterdag 21 september 2013 17:56 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
PS3 aansluiten aan je TV. Stekker erin. Ethernetkabeltje is ook wel handig. GTA V uit het doosje halen, in de PS3 stoppen en installeren (ca 20 minuten). Daarna lekker spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |