SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
Al geland met normaal vliegtuig op snelweg? Ook leuk. Veroorzaak je file meequote:Op zaterdag 21 september 2013 15:25 schreef delano.888 het volgende:
Helaas is snapmatic weer niet beschikbaar, dus maar op de oude manier:
Gewoon op een willekeurig dak!
[ afbeelding ]
Of gaan dalen en als je dan bij een ander personage geld hebt in die aandelen ben je de lul omdat je niet meer bij die persoon kanquote:Op zaterdag 21 september 2013 17:24 schreef Djeetje het volgende:
[..]
aha vertelt hij van te voren welke er gaan stijgen nadat je de moord hebt gepleegd ?
quote:Op zaterdag 21 september 2013 17:52 schreef delano.888 het volgende:
Hoeveel pech kan je hebben. Ik wilde een privévliegtuig opslaan in de hangar van Trevor.
1e keer: doodgeschoten
2e keer: vliegtuig geraakt, motor viel uit, stortte midden in de stad neer.
3e keer: niet geraakt, kom ik aan bij de hanger:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dus ik dacht fuck dit, ik ga naar het andere vliegveld. Het leek namelijk daar wel te passen.
NOPE:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
neequote:Op zaterdag 21 september 2013 17:54 schreef hakunamatafaka het volgende:
Vraagje: kun je op één of andere manier op de ps3 ook je eigen muziek in die radio pompen? Ik wil namelijk lekker rondtouren in een Ferrari op de symfonieën van beethoven.
Als je iemand ziet overvallen worden, help het slachtoffer, ALTIJDquote:Op zaterdag 21 september 2013 17:55 schreef Dagoduck het volgende:
Zo, ik heb een PS3 gekocht en GTA V. Waar moet ik op letten nu ik begin?
PS3 aansluiten aan je TV. Stekker erin. Ethernetkabeltje is ook wel handig. GTA V uit het doosje halen, in de PS3 stoppen en installeren (ca 20 minuten). Daarna lekker spelen.quote:Op zaterdag 21 september 2013 17:55 schreef Dagoduck het volgende:
Die tip had ik al gelezen, bedanktquote:Op zaterdag 21 september 2013 17:56 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Als je iemand ziet overvallen worden, help het slachtoffer, ALTIJD
Hij zit op 3000/8500 nu ofzo..quote:Op zaterdag 21 september 2013 17:56 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
PS3 aansluiten aan je TV. Stekker erin. Ethernetkabeltje is ook wel handig. GTA V uit het doosje halen, in de PS3 stoppen en installeren (ca 20 minuten). Daarna lekker spelen.
Nog een tip, een privévliegtuig past NIET in de 2 begin hangarsquote:Op zaterdag 21 september 2013 17:57 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die tip had ik al gelezen, bedankt
[..]
Hij zit op 3000/8500 nu ofzo..
Als ze naast de truck staan moet je de 2 kerels vermoorden, dan hebben ze het geld nog niet ingeladen namelijk.quote:Op zaterdag 21 september 2013 17:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
Met die geldwagen he alleen het koffertje pakken is toch genoeg ?
Die kerels erbij laat ik gewoon leven maar zie dan niet dat er geld bijkomt.
Ik zou voor de rest gewoon zelf wat dingen uitproberen. Die tips zijn leuk, maar het blijft een free-roam spel waarin je zelf zoooo veel kan ontdekken. Mocht je het spel uitgespeeld hebben dan kun je het altijd nog een keer doen op de 'goede' manierquote:Op zaterdag 21 september 2013 17:57 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hij zit op 3000/8500 nu ofzo..
Je schermquote:Op zaterdag 21 september 2013 17:55 schreef Dagoduck het volgende:
Ga ik zeker doenquote:Op zaterdag 21 september 2013 17:59 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik zou voor de rest gewoon zelf wat dingen uitproberen. Die tips zijn leuk, maar het blijft een free-roam spel waarin je zelf zoooo veel kan ontdekken. Mocht je het spel uitgespeeld hebben dan kun je het altijd nog een keer doen op de 'goede' manier
Verken de wereld, pak een fiets en ga de bergen in. Helpt je ook gelijk aan skills (longinhoud, stamina, etc)
Ook wel geniaal dat als je iemand laat leven bij een overval, je even later terugkomt om je health aan te vullen en die kerel zoiets heeft van "hey,jij weer, optyfen!" en z'n wapen pakt.quote:Op zaterdag 21 september 2013 16:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Shop robberies brah. Als je de guide hebt kun je ze opzoeken.
GAM / [GTA V SC] #136: Waar iedereen zijn stats post.quote:Op zaterdag 21 september 2013 18:05 schreef kristalhelder het volgende:
Hoeveel procent hebben jullie? Ik zit op 15,6 na 4 dagen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |