quote:
Wat studiemateriaal betreft kan het sowieso niet, docenten zetten hun materiaal op de onderwijsinstelling haar interne website en zie dan maar dat je het eraf krijgt zonder internet (kopiëren van iemand die het zelf al van internet heeft gehaald telt dan niet mee). Uberhaupt de inschrijving voor een opleiding gaat ook al via de online Studielink-omgeving, schriftelijk zal je weer een uitzondering zijn.
Huurwoningenaanbod gaat hier eigenlijk alleen nog via de website, je kan je wel schriftelijk inschrijven maar daarna is het primaire aanbod alleen op de website te zien, je kan wel elke keer naar het kantoor gaan maar je krijgt niet om de paar dagen een envelop met de nieuwe woningen erin.
Daarnaast zullen overheidszaken waarschijnlijk nog wel schriftelijk kunnen maar dan denk ik meer als uitzondering met bijbehorende langere verwerkingstijd, DigiD wordt bij erg veel dingen als standaard gezien.
Het registreren van mijn informatie voor de waterschapsbelasting kon bijvoorbeeld ook alleen online, of ik moest weer een apart formulier aanvragen, maar hoe kom je daarachter zonder internetsite waar dát op staat?
Maar ach, internet is nu deel van het leven dus veel is er niet aan te doen.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.