Deze man weetquote:Op zaterdag 21 september 2013 13:12 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik ben bekend met haar.
Zij heeft echt het mooiste lichaam dat ik ooit heb gezien.
Dus je geeft je maandsalaris aan zo'n chick uit? Of kijk je alles op youtube terug ofzo?quote:Op zaterdag 21 september 2013 13:12 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik ben bekend met haar.
Zij heeft echt het mooiste lichaam dat ik ooit heb gezien.
Neuh, ik lurk gewoon mee in die public rooms, gratis.quote:Op zaterdag 21 september 2013 13:13 schreef kristalhelder het volgende:
[..]
Dus je geeft je maandsalaris aan zo'n chick uit? Of kijk je alles op youtube terug ofzo?
Stelletjes verdienen best wel goed geld.quote:Op zaterdag 21 september 2013 13:14 schreef Sapstengel het volgende:
Ik hoop dat mijn vriendin camgirl wil worden en we de opbrengst kunnen delen. Het boeit niks dat mannen op haar fappen, ze heeft er iig geen echte seks mee.
Chicks diggen mij niet helaas.quote:Op zaterdag 21 september 2013 13:13 schreef hoink581 het volgende:
Dima, ga naar buiten en zoek een meisje. Dit begint erg ongezond te worden.
Ja dat kan ook. Op chatroulette vroeger heb ik haar wel eens uit het niets in haar gezicht geswaffeld, toen bleven mensen ook altijd wel kijken.quote:Op zaterdag 21 september 2013 13:14 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Stelletjes verdienen best wel goed geld.
Excuses Dima, louter slappe excuses.quote:Op zaterdag 21 september 2013 13:15 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Chicks diggen mij niet helaas.
Het is gewoon zo, ik moet eerst leuker worden, dan pas gaan ze me diggen.quote:Op zaterdag 21 september 2013 13:16 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Excuses Dima, louter slappe excuses.
Dat doe je niet door te fappen op cammeisjes man.quote:Op zaterdag 21 september 2013 13:17 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Het is gewoon zo, ik moet eerst leuker worden, dan pas gaan ze me diggen.
Totdat je 30 begint te worden en de boel af begint te stervenquote:Op zaterdag 21 september 2013 10:09 schreef destrovel het volgende:
[..]
800 tokens / 10 = $80.
Geen idee hoeveel de daarvoor heeft gedaan, maar als dat met enige regelmaat zou gebeuren begrijp je opeens waarom ze camslet worden. Elke avond een uurtje of 3 achter de cam en de rest van de dag kun je doen waar je zin in hebt
Weet ik.quote:Op zaterdag 21 september 2013 13:28 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat doe je niet door te fappen op cammeisjes man.
Ik sport nu 3 keer per week.quote:Op zaterdag 21 september 2013 13:35 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Waarom onderneem je dan niets Dima, zo blijf je in je omgeving vast zitten.
Zonder iets te betalen op de eerste zittenquote:Op zaterdag 21 september 2013 15:03 schreef MAHL het volgende:
[..]
Leuke amateurmeisjes die dingen doen voor andermans geld? Wat is daar niet leuk aan?
quote:Op zaterdag 21 september 2013 15:15 schreef tjaptjoep het volgende:
[..]
Zonder iets te betalen op de eerste rij zitten
quote:Op zaterdag 21 september 2013 15:27 schreef J0kkebr0k het volgende:
Wat een geweldige site. Thanks voor de tip.
Zit nu te kijken naar een meid die door dr vriendje wordt uitgewoond.
linkquote:Op zaterdag 21 september 2013 15:27 schreef J0kkebr0k het volgende:
Wat een geweldige site. Thanks voor de tip.
Zit nu te kijken naar een meid die door dr vriendje wordt uitgewoond.
Arm meisjequote:
Heb je pech. Maar dan weet je ook dat je niet meer aan haar moet geven. Sowieso kan het sletje in kwestie meer verdienen door zich wel te vingeren, en dan bijv voor 1000 tokens compleet naakt gaan, je weet tenminste dat ze zich aan haar woord houdt.quote:Op zaterdag 21 september 2013 16:01 schreef DSVM het volgende:
Wat nu als je zegt, ik geef je 1000 tokens als je je vingert, dan vingert ze zich,en vervolgens betaal je niet. Of andersom,dat zei zegt van, betaal me tokens,dan vinger ik me, vervolgens betaal je,en dan gaat ze offline ofzo
Zo krijg je binnen een uurtje wel die 2000 tokens vol jaquote:tip if you like=25tk, kiss every 100tk, fuck pussy every 250tk, ass every 500tk, squirt at 2000tk [20 tokens remaining]
En dat voor 100 dollar. Dag eigenwaardequote:Op zaterdag 21 september 2013 16:19 schreef MAHL het volgende:
[..]
Zo krijg je binnen een uurtje wel die 2000 tokens vol jaEchte ondernemersgeest hoor
Ach, genoeg mensen die exhibitionistisch zijn ingesteld, dus dat lijkt me niet zo een probleem.quote:Op zaterdag 21 september 2013 16:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
En dat voor 100 dollar. Dag eigenwaarde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |