Komt er de laatste 20 minuten een clown langs?quote:Op zaterdag 21 september 2013 08:20 schreef Drinky het volgende:
Ik kan hier 1 uur massage met 20 min happy ending voor ¤40 euro krijgen. Waarom moeilijk doen met camsletjes
Heb je link naar waar ze betrapt werd?quote:Op zaterdag 21 september 2013 09:03 schreef tjaptjoep het volgende:
Even een maandsalaris binnen een paar minuten.....
[ afbeelding ]
Ohja deze is ook al eens bijna een paar keer gesnapt, ze woont samen met haar zus en af en toe stormt haar zus de kamer binnen, er waren paar filmpjes van op internet.
[ afbeelding ]
Trouwens als iemand nog filmpjes van haar heeft, ik ontvang ze graag
Wow, hoeveel heeft dat bovenste meisje verdient dan?quote:Op zaterdag 21 september 2013 09:03 schreef tjaptjoep het volgende:
Even een maandsalaris binnen een paar minuten.....
[ afbeelding ]
Ohja deze is ook al eens bijna een paar keer gesnapt, ze woont samen met haar zus en af en toe stormt haar zus de kamer binnen, er waren paar filmpjes van op internet.
[ afbeelding ]
Trouwens als iemand nog filmpjes van haar heeft, ik ontvang ze graag
800 tokens / 10 = $80.quote:Op zaterdag 21 september 2013 09:51 schreef Emm16 het volgende:
[..]
Wow, hoeveel heeft dat bovenste meisje verdient dan?
Hahaha, jongens, potentieeltje hiero.quote:Op zaterdag 21 september 2013 09:51 schreef Emm16 het volgende:
[..]
Wow, hoeveel heeft dat bovenste meisje verdient dan?
Als ik thuis ben zal ik even gaan zoeken op het internet, maar de videos worden heel snel offline gehaald, vanwege copyrights etc. Ze heet overigens op Chaturbate Beautiful18, wellicht kun je alvast gaan zoeken, maar het is lastig. Het gaat om een video waar ze met een dildo zit te spelen en opeens hoor je op de achtergrond heel veel geluid en een deur die openslaat.quote:Op zaterdag 21 september 2013 09:47 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Heb je link naar waar ze betrapt werd?
Ik ben bekend met haar.quote:Op zaterdag 21 september 2013 12:13 schreef tjaptjoep het volgende:
[..]
Als ik thuis ben zal ik even gaan zoeken op het internet, maar de videos worden heel snel offline gehaald, vanwege copyrights etc. Ze heet overigens op Chaturbate Beautiful18, wellicht kun je alvast gaan zoeken, maar het is lastig. Het gaat om een video waar ze met een dildo zit te spelen en opeens hoor je op de achtergrond heel veel geluid en een deur die openslaat.
Maar aan de andere kant was het wel verrot dat die zus binnenkwam, omdat ze net lekker bezig was........
Deze man weetquote:Op zaterdag 21 september 2013 13:12 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik ben bekend met haar.
Zij heeft echt het mooiste lichaam dat ik ooit heb gezien.
Dus je geeft je maandsalaris aan zo'n chick uit? Of kijk je alles op youtube terug ofzo?quote:Op zaterdag 21 september 2013 13:12 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik ben bekend met haar.
Zij heeft echt het mooiste lichaam dat ik ooit heb gezien.
Neuh, ik lurk gewoon mee in die public rooms, gratis.quote:Op zaterdag 21 september 2013 13:13 schreef kristalhelder het volgende:
[..]
Dus je geeft je maandsalaris aan zo'n chick uit? Of kijk je alles op youtube terug ofzo?
Stelletjes verdienen best wel goed geld.quote:Op zaterdag 21 september 2013 13:14 schreef Sapstengel het volgende:
Ik hoop dat mijn vriendin camgirl wil worden en we de opbrengst kunnen delen. Het boeit niks dat mannen op haar fappen, ze heeft er iig geen echte seks mee.
Chicks diggen mij niet helaas.quote:Op zaterdag 21 september 2013 13:13 schreef hoink581 het volgende:
Dima, ga naar buiten en zoek een meisje. Dit begint erg ongezond te worden.
Ja dat kan ook. Op chatroulette vroeger heb ik haar wel eens uit het niets in haar gezicht geswaffeld, toen bleven mensen ook altijd wel kijken.quote:Op zaterdag 21 september 2013 13:14 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Stelletjes verdienen best wel goed geld.
Excuses Dima, louter slappe excuses.quote:Op zaterdag 21 september 2013 13:15 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Chicks diggen mij niet helaas.
Het is gewoon zo, ik moet eerst leuker worden, dan pas gaan ze me diggen.quote:Op zaterdag 21 september 2013 13:16 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Excuses Dima, louter slappe excuses.
Dat doe je niet door te fappen op cammeisjes man.quote:Op zaterdag 21 september 2013 13:17 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Het is gewoon zo, ik moet eerst leuker worden, dan pas gaan ze me diggen.
Totdat je 30 begint te worden en de boel af begint te stervenquote:Op zaterdag 21 september 2013 10:09 schreef destrovel het volgende:
[..]
800 tokens / 10 = $80.
Geen idee hoeveel de daarvoor heeft gedaan, maar als dat met enige regelmaat zou gebeuren begrijp je opeens waarom ze camslet worden. Elke avond een uurtje of 3 achter de cam en de rest van de dag kun je doen waar je zin in hebt
Weet ik.quote:Op zaterdag 21 september 2013 13:28 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat doe je niet door te fappen op cammeisjes man.
Ik sport nu 3 keer per week.quote:Op zaterdag 21 september 2013 13:35 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Waarom onderneem je dan niets Dima, zo blijf je in je omgeving vast zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |