Sneeuw krijg je alleen bij een analoog signaal Frank. Wat voor computer heb jij?quote:Op vrijdag 20 september 2013 23:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik vraag me weleens af (als het live is) of je dan weleens zo'n deur daarachter open ziet gaan om vervolgens een glimp van een briesende vader op te vangen alvorens het beeld uit sneeuw bestaat.
Gewoon een gezegde. Als het beeld ineens 'weg' valt krijg je sneeuw te zien. Zo was dat altijd, dat is op de computer niet meer zo natuurlijk. Maar zo noem ik dat.quote:Op vrijdag 20 september 2013 23:40 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Sneeuw krijg je alleen bij een analoog signaal Frank. Wat voor computer heb jij?
Ja! Frank, dit gebeurt echt! Ik heb iets soortgelijks meegemaakt!quote:Op vrijdag 20 september 2013 23:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik vraag me weleens af (als het live is) of je dan weleens zo'n deur daarachter open ziet gaan om vervolgens een glimp van een briesende vader op te vangen alvorens het beeld uit sneeuw bestaat.
Ik zag laatst een transgender - transformatie nog niet 100% compleet maar wel al beginnende tietjes - met een blonde stoot.quote:Op vrijdag 20 september 2013 23:52 schreef TigerXtrm het volgende:
Je zou je bijna laten ombouwen om zoveel bakken met geld te verdienen. Met een kut en 2 tieten zal je nooit honger lijden, gegarandeerd.
Dat doen vrouwen al eeuwen, al deden ze het vroeger bij hun man. Nu niet meer.quote:geforceerd geil doen en dat geld lekker binnenharken.
Letterlijk voor alles is een markt. Maakt niet uit hoe gek, bizar of smerig het is. Er zijn altijd mensen die er op kicken. En hoe zeldzamer het is, des te meer ze betalen. Er zijn zelfs mannen die er op geilen dat vrouwen ze dwingen hun geld te geven of dingen voor ze te kopen. iPhones, tassen, kleding, hele auto's. De gasten kopen het voor ze en komen er van klaar. Echt TE bizar voor woordenquote:Op zaterdag 21 september 2013 00:18 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik zag laatst een transgender - transformatie nog niet 100% compleet maar wel al beginnende tietjes - met een blonde stoot.
Bizar..
Was populairste cam ook nog.!
Al die modellen hebben ook zo'n amazon wish list.quote:Op zaterdag 21 september 2013 00:20 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Letterlijk voor alles is een markt. Maakt niet uit hoe gek, bizar of smerig het is. Er zijn altijd mensen die er op kicken. En hoe zeldzamer het is, des te meer ze betalen. Er zijn zelfs mannen die er op geilen dat vrouwen ze dwingen hun geld te geven of dingen voor ze te kopen. iPhones, tassen, kleding, hele auto's. De gasten kopen het voor ze en komen er van klaar. Echt TE bizar voor woorden
Awh sneuquote:Op zaterdag 21 september 2013 00:16 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ja! Frank, dit gebeurt echt! Ik heb iets soortgelijks meegemaakt.
Lees dit:
[ afbeelding ]
Meisje in kwestie:
[ afbeelding ]
En ze had al 1 week de tijd om een kamer te vinden ofzoiets, alvorens ze uit haar ouderlijk huis getrapt zo worden..![]()
Ben echt benieuwd hoe dit is afgelopen.
Hehequote:Op zaterdag 21 september 2013 00:16 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ja! Frank, dit gebeurt echt! Ik heb iets soortgelijks meegemaakt!
Lees dit:
[ afbeelding ]
Meisje in kwestie:
[ afbeelding ]
En ze had al 1 week de tijd om een kamer te vinden ofzoiets, alvorens ze uit haar ouderlijk huis getrapt zo worden..![]()
Geloof me, ze was echt heftig bezig.
quote:Op zaterdag 21 september 2013 00:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hehe.
En dit is nog wel een relatief onschuldige reden waarom ik als vader niet zou slapen als ik een dochter zou hebben. Godzijdank nooit begonnen.
Hoe het is afgelopen? Wel goed, volgens mij. Ze is namelijk nu live. Met vreselijke wenkbrauwen. Wat vind jij in godsnaam lekker aan haar?!quote:Op zaterdag 21 september 2013 00:16 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ja! Frank, dit gebeurt echt! Ik heb iets soortgelijks meegemaakt!
Lees dit:
[ afbeelding ]
Meisje in kwestie:
[ afbeelding ]
Geloof me, ze was echt heftig bezig.
Wil ik wel de helft van de opbrengst he, ik bedoel, als man van het idee enzo.quote:Op zaterdag 21 september 2013 00:12 schreef Woestijnvos het volgende:
Bedankt voor de tip ts zal eens kijken.
Och, van pallets sorteren of je kapotwerken als serveerster word je ook niet gelukkig. Gewoon een kwestie van je verstand op 0 zetten, de boel relativeren en je schaamte eventjes buiten de kamer parkeren. En van het geld word je wél gelukkig hequote:Op zaterdag 21 september 2013 04:06 schreef Mortaxx het volgende:
Tja Dima. Ze harken zo wat centen binnen maar het lijkt mij niet dat ze erg gelukkig worden van deze werkzaamheden
Er is zo een ijslands meisje ( echt heel mooi, wow) dat altijd naakt gaat in de bibliotheek.quote:Op zaterdag 21 september 2013 04:15 schreef verdacht.individu het volgende:
Ik kijk weleens op myfreecams en tijd geleden zat er zo een blonde dame. Uiteindelijk had ze 10000 tokens bij elkaar gehad. Ze woonde dus in een typisch Amerikaans landhuis. Met zo een soort veranda ervoor.
En toen ging ze dus op die houten palen naakt er tegen aanrijden. En toen zei ze ook dat haar buren haar zagen. Maar zij had schijt. : Ook is een keer een meisje in een schoolbibliotheek erop gezien maar die ging niet naakt.
Ik zag een keer een juicehead, die had 700 tokens verzameld.quote:Op zaterdag 21 september 2013 06:42 schreef MAHL het volgende:
[..]
Och, van pallets sorteren of je kapotwerken als serveerster word je ook niet gelukkig. Gewoon een kwestie van je verstand op 0 zetten, de boel relativeren en je schaamte eventjes buiten de kamer parkeren. En van het geld word je wél gelukkig he
Ik zou het wel weten eigenlijkMja, ik ben dan ook een man, misschien als ik een vrouw was dat ik er totaal anders tegenaan zou kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |