Ik blijf benieuwd naar het eindresultaatquote:Op maandag 21 oktober 2013 17:45 schreef Saisai het volgende:
We konden vandaag helaas niet langs komen voor de kast (die bij vrienden staat), dus die moet nog even blijven staan tot zijn volgende lakbeurt.
Als je erop gaat googlen krijg je allemaal van die 'whitewash links', welke verf heb je gebruikt?quote:Op maandag 11 november 2013 22:14 schreef Saisai het volgende:
We hebben de tweede laag lak erop gesmeerd, maar de lak reageert echt vet raar. Op sommige plekken slaat het grijs uit als we het erop hebben gedaan. Ik weet niet zo goed wat ik ermee moet. Ik ben nu voor mn werk steeds aan de andere kant van het land waardoor ik er niet echt veel tijd voor heb.
Weet iemand wat die grijze uitslag kan zijn?
vloerlak met een kleurtje, antiek eiken. het is wel wat grijzig, maar op de ene plek slaat het echt heel raar enorm grijs uit, op de andere plek is het gewoon 'normaal'. En ja, ik heb goed geroerd.quote:Op maandag 11 november 2013 22:59 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Als je erop gaat googlen krijg je allemaal van die 'whitewash links', welke verf heb je gebruikt?
Ah, ok! dat wordt een heater erop zetten dus. Dat is nog wel te regelen. Thanks!quote:Op dinsdag 12 november 2013 20:35 schreef De_Melkboer het volgende:
http://www.psmarine.nl/nieuws/?page=overzicht&id=65
Hier staat een verhaal over 'Blushing', het grijs uitslaan omdat er vocht in de laklaag slaat. Jouw lak is PU, dat reageert sterk met vocht uit de lucht en ligt chemisch in de buurt van epoxy.Ik heb het ook wel meegemaakt, in de avond een prachtig glanzende laag, de volgende ochtend alles mat en grauw..
Het enige wat je kunt doen is bij een hogere temperatuur aflakken, maar dat krijg je in je werkruimte niet zo makkelijk voor elkaar..
Mooi, misschien een soort tentje maken van plastic zeil om de warmte gelijkmatig vast te houden. En niet te warm stoken. 20 tot 25 graden is warm genoeg.quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:56 schreef Saisai het volgende:
[..]
Ah, ok! dat wordt een heater erop zetten dus. Dat is nog wel te regelen. Thanks!
Tja, of toch alvast binnen zetten.quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:21 schreef De_Melkboer het volgende:
[..]
Mooi, misschien een soort tentje maken van plastic zeil om de warmte gelijkmatig vast te houden. En niet te warm stoken. 20 tot 25 graden is warm genoeg.
Dan heb jij het echt beter voor elkaar hoorquote:Op woensdag 20 november 2013 22:47 schreef Gieliovd het volgende:
Brabant de gekstûûh! Succes daar. Ik tik dit uit een eenzaam souterrain in Zuid Holland
+ 1, en ik denk + heleboel andere posters.quote:Op maandag 25 november 2013 22:15 schreef Gieliovd het volgende:
Je bent allang weer thuis hoop ik?
Hoe staat het met de kast? Ben wel benieuwd...
+ 2 en lurkers...quote:Op dinsdag 26 november 2013 00:02 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
+ 1, en ik denk + heleboel andere posters.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |