quote:- C_A
- Muhahaha + vriendin
- WeeTee
- Vinniiee
- palawan
- Viro + een vriendin
-DaMook (ovb)
Wil je ook mee met deze gezellige groep mensen, er zijn nog kamers vrij!
Voor 25 euro PP kan je een kamer erbij boeken.
Ik kon het niet latenquote:Op vrijdag 20 september 2013 20:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je gaat echt teveel om met faxie.
quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:08 schreef Raene het volgende:
Ik wil knuffelen in de stromende regen
Herfst is begonnen dus sla je slag.quote:
Seksquote:
Fixedquote:Op vrijdag 20 september 2013 21:11 schreef muhahaha het volgende:
Ik wil GEEN regen of sneeuw of ijs of kou.
Sjipsquote:Op vrijdag 20 september 2013 21:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Sorry er zijn nog twee stukjes
Voor mij en voor mij
Goed voor je diabetes ookquote:Op vrijdag 20 september 2013 21:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Sjips![]()
Morgen zelf maar halen, ookal heb ik geen geld voor lekkere dingen eigenlijk
Valt wel mee dacht ik met noga.. Zit niet zoveel koolhydraten in toch?quote:
Ik vermaak me gewoon nietquote:
Ga met jezelf spelen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bent 1 dag werkloos?quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Sjips![]()
Morgen zelf maar halen, ookal heb ik geen geld voor lekkere dingen eigenlijk![]()
per portie van 12 gr niet neequote:Op vrijdag 20 september 2013 21:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Valt wel mee dacht ik met noga.. Zit niet zoveel koolhydraten in toch?
Ja tochquote:Op vrijdag 20 september 2013 21:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nee en daarom zitten we hier te huilie-en
FOK! De verlosser in bittere tijdenquote:Op vrijdag 20 september 2013 21:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nee en daarom zitten we hier te huilie-en
Mijn reddingquote:Op vrijdag 20 september 2013 21:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
FOK! De verlosser in bittere tijden
Ja hoorquote:Op vrijdag 20 september 2013 21:27 schreef Vinniiee het volgende:
GRRRBBMLLL, ik word gek van jeuk op mijn hoofd, terwijl ik vanmorgen mijn haren heb gewassen![]()
Iemand een tondeuse te leen?
Ik ben nog niet werkloos, maar wel door m'n geld heen voor deze maand.. Over 5 dagen weer paydayquote:
Misschien heb je wel luizenquote:Op vrijdag 20 september 2013 21:27 schreef Vinniiee het volgende:
GRRRBBMLLL, ik word gek van jeuk op mijn hoofd, terwijl ik vanmorgen mijn haren heb gewassen![]()
In b4 tijn die aanraadt je kop af te hakken.quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:27 schreef Vinniiee het volgende:
Collega's met kinderen met luizenquote:Op vrijdag 20 september 2013 21:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Van wie zou ik dat moeten hebben?
Of gelquote:Op vrijdag 20 september 2013 21:31 schreef Raene het volgende:
[..]
Collega's met kinderen met luizen!
Beetje onwaarschijnlijk.. Misschien een andere shampoo gaan gebruiken
?
Dat is wel erg drastisch, kaal scheren is een goeie tussenweg als dat niet werkt kan amputatie van het hoofd altijd nogquote:Op vrijdag 20 september 2013 21:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
In b4 tijn die aanraadt je kop af te hakken.
Ja en dan op sterk water zoals in futurama. Werkte perfect.quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is wel erg drastisch, kaal scheren is een goeie tussenweg als dat niet werkt kan amputatie van het hoofd altijd nog
Ja, wel handig, geen lichaam meerquote:Op vrijdag 20 september 2013 21:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja en dan op sterk water zoals in futurama. Werkte perfect.
Mijn jas hangt niet in de buurt van iemand anders zijn jas, bovendien is het alleen bovenop mijn hoofd, dus gel zou het kunnen zijn. Evhter gebruik ik deze altijd alquote:Op vrijdag 20 september 2013 21:31 schreef Raene het volgende:
[..]
Collega's met kinderen met luizen!
Beetje onwaarschijnlijk.. Misschien een andere shampoo gaan gebruiken
?
Of een andere gel iddquote:
Ik heb vandaag n neutral gehaald voor J. En vd week al de tondeuse erover zodat er ff geen gel in hoeft.quote:
Muren geven bij mij altijd een goed antwoord terug.quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:46 schreef LovelyLady het volgende:
Aangezien ik weer tegen een muur aan het lullen ben.
Was even drinken en een ijsje pakkenquote:Op vrijdag 20 september 2013 21:46 schreef LovelyLady het volgende:
Aangezien ik weer tegen een muur aan het lullen ben.
n neutral? Was da?quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb vandaag n neutral gehaald voor J. En vd week al de tondeuse erover zodat er ff geen gel in hoeft.
Geïrriteerde hoofdhuid
Kan ik beter m'n handen afhakken zodat ik niet kan krabbenquote:Op vrijdag 20 september 2013 21:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
In b4 tijn die aanraadt je kop af te hakken.
Hm misschien is douchen een optie?quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kan ik beter m'n handen afhakken zodat ik niet kan krabben
Of wanten aan, net als ze doen bij babies.quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:49 schreef Vinniiee het volgende:
Kan ik beter m'n handen afhakken zodat ik niet kan krabben
J gaat nooit naar de kapper, moet altijd gel in anders is hij net inspector gadgetquote:Op vrijdag 20 september 2013 21:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb vandaag n neutral gehaald voor J. En vd week al de tondeuse erover zodat er ff geen gel in hoeft.
Geïrriteerde hoofdhuid
Ja haren net gewassen, nu is het wel minder/weg. Ben alleen niet van plan om dat 2x per dag te doenquote:Op vrijdag 20 september 2013 21:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm misschien is douchen een optie?
quote:
Welke shampoo gebruik je?quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja haren net gewassen, nu is het wel minder/weg. Ben alleen niet van plan om dat 2x per dag te doen
Inspector Gadget heeft toch altijd een hoed op?quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:52 schreef Raene het volgende:
[..]
J gaat nooit naar de kapper, moet altijd gel in anders is hij net inspector gadget.
Sleur 'm naar buiten, doe een regendans en ga 'm knuffelen.quote:
Nu zit ik met dat liedje in mijn hoofd.quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:52 schreef Vinniiee het volgende:
Inspector Gadget heeft toch altijd een hoed op?
Of gewoon sokjesquote:Op vrijdag 20 september 2013 21:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of wanten aan, net als ze doen bij babies.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En daar dan poppen van maken en poppenkast spelen voor de kinderen uit de buurt. Kun je die ook aansteken met je luis. Zal ze leren!quote:
quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Inspector Gadget heeft toch altijd een hoed op?
Raene begon eroverquote:Op vrijdag 20 september 2013 21:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nu zit ik met dat liedje in mijn hoofd.
Ben je gek, het is nog geen winterquote:Op vrijdag 20 september 2013 21:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of wanten aan, net als ze doen bij babies.
Hahaquote:Op vrijdag 20 september 2013 21:54 schreef Raene het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Klopt!
Ik bedoel die zijplukken zegmaar.
quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]Misschien niet elke dag je haar wassen een idee? Geen idee hoevaak je je haar wast hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
Als hij teveel aan zn haar zit dan gaat de gel eruit en dan begin ik inspector gadget te neuriënquote:
Niet vaak, eens in de 3/4 dagen. Alleen toevallig dat ik vanmorgen gewassen hadquote:Op vrijdag 20 september 2013 21:56 schreef Raene het volgende:
[..]
Misschien niet elke dag je haar wassen een idee? Geen idee hoevaak je je haar wast hoor.
quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:58 schreef Raene het volgende:
[..]
Als hij teveel aan zn haar zit dan gaat de gel eruit en dan begin ik inspector gadget te neuriën..
Ik zie het al zo voor me. En hij dan zo van: Jajajajajajaquote:Op vrijdag 20 september 2013 21:58 schreef Raene het volgende:
[..]
Als hij teveel aan zn haar zit dan gaat de gel eruit en dan begin ik inspector gadget te neuriën..
quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]Had je last van roos voordat je deze ging gebruiken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:55 schreef Vinniiee het volgende:
Raene begon erover
Tudududududu inspector gadget tudududududu whoohooo.
Jaaaaaaaaquote:Op vrijdag 20 september 2013 21:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zie het al zo voor me. En hij dan zo van: Jajajajajaja![]()
Ja, en als ik deze niet gebruik dan krijg ik ook jeuk.quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Had je last van roos voordat je deze ging gebruiken?
Hm vaag.quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, en als ik deze niet gebruik dan krijg ik ook jeuk.
quote:
Nogal.quote:
PS3 speelt toch blu-ray af?quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hmm.. ik moet de dvd-rom maar eens updaten, ik wil blu-ray op m'n pc kunnen kijken
Gitarenquote:
Ja, maar ik wil achter m'n pc blijven zittenquote:Op vrijdag 20 september 2013 22:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nogal.
[..]
PS3 speelt toch blu-ray af?
[..]
Gitaren
Vreemd eigenlijkquote:Op vrijdag 20 september 2013 22:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mijn zusje heeft dat trouwens, alleen bij Fructis heeft ze geen jeuk.
PS3 op je pc aansluitenquote:Op vrijdag 20 september 2013 22:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil achter m'n pc blijven zitten
Viel bij mij ook al op jaquote:Op vrijdag 20 september 2013 22:16 schreef muhahaha het volgende:
Snapt iemand dit. Batterij van mijn telefoon is bijna leeg en om dit mede te delen gaat het scherm aan.
Ja zo gaat ie NOG sneller leeg.
Dan is het jammmerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:
Ik ga het vragen voor jequote:Op vrijdag 20 september 2013 22:16 schreef muhahaha het volgende:
Snapt iemand dit. Batterij van mijn telefoon is bijna leeg en om dit mede te delen gaat het scherm aan.
Ja zo gaat ie NOG sneller leeg.
oke dank jequote:Op vrijdag 20 september 2013 22:22 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik ga het vragen voor je![]()
[ afbeelding ]
Of ik verhuis met mobiel naar de bank maar meh..quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:21 schreef Raene het volgende:
[..]
Dan is het jammmerrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
First world problems he.quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Of ik verhuis met mobiel naar de bank maar meh..
Zeg dat!quote:
Dat ik met mijn nieuwe tanks steeds verliesquote:Op vrijdag 20 september 2013 22:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zeg dat!Wat zijn jouw first world problems vandaag?
Geen idee, kan ook zijn dat iemand GTA 5 aan het naspelen is. Even kijken of mijn bolide er nog staat.quote:
laat maar zittenquote:Op vrijdag 20 september 2013 22:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Geen idee, kan ook zijn dat iemand GTA 5 aan het naspelen is. Even kijken of mijn bolide er nog staat.
Geen werk hebben, al een week geen geld hebben om boodschappen te doen, geen passende vacatures vinden, te weinig werkervaring hebben.. ach..quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zeg dat!Wat zijn jouw first world problems vandaag?
Ik ben echt zo benieuwd naar GTAV... Morgenquote:Op vrijdag 20 september 2013 22:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Geen idee, kan ook zijn dat iemand GTA 5 aan het naspelen is. Even kijken of mijn bolide er nog staat.
Da's al net iets serieuzer dan je PS3 niet willen/kunnen aansluiten op je PC. Wat voor werk zoek je?quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:30 schreef Raene het volgende:
Geen werk hebben, al een week geen geld hebben om boodschappen te doen, geen passende vacatures vinden, te weinig werkervaring hebben.. ach..
Hij's tof!quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:31 schreef Raene het volgende:
Ik ben echt zo benieuwd naar GTAV... Morgen.
Wtf heeft iedereen daarmee.quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:31 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik ben doktersassistente, maar kan niks anders krijgen als part-time wat niet meer als 850 euro verdient, wat ik dus al een halfjaar doe, Nu is de drukke periode voorbij en ben ik er weer uitgeknikkerd..quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Da's al net iets serieuzer dan je PS3 niet willen/kunnen aansluiten op je PC. Wat voor werk zoek je?
Ik ook wel eigenlijk alhoewel ik alleen deel 1 ooit heb gespeeld.quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:31 schreef Raene het volgende:
[..]
Zoiets hoorde ik van vriendlief jaquote:
Het is een leuk spelquote:
Mijn eerste GTA was san andreas, ik speel em nogsteeds wel eens op de pcquote:Op vrijdag 20 september 2013 22:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ook wel eigenlijk alhoewel ik alleen deel 1 ooit heb gespeeld.
Dat zijn jammere situaties ja. Jij komt er geen steek mee vooruit. Aan de andere kant kunnen ze je ook moeilijk houden als er geen werk is. Maar goed, feit is dat de banen nou niet voor het oprapen liggen.quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:35 schreef Raene het volgende:
Ik ben doktersassistente, maar kan niks anders krijgen als part-time wat niet meer als 850 euro verdient, wat ik dus al een halfjaar doe, Nu is de drukke periode voorbij en ben ik er weer uitgeknikkerd..
Kreeg nog wel een kaartje, bedankt voor je inzet en je hebt goed je mannetje gestaan, succes in de toekomst!!!
!
Dat ook idd. Random persoon op de stoep doodslaan en vervolgens zijn auto stelenquote:Op vrijdag 20 september 2013 22:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Lekker virtueel de crimineel uithangen natuurlijk en buiten heerlijk burgerlijk.
Zelfs die pijpbeurt die je 'm gaf tijdens het spelen, bracht hem niet op andere gedachten?quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:36 schreef Raene het volgende:
Zoiets hoorde ik van vriendlief ja! Ik heb de hele week al weinig tot geen aandacht gehad
Wie wil dat niet?quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:37 schreef Raene het volgende:
[..]
Dat ook idd. Random persoon op de stoep doodslaan en vervolgens zijn auto stelen.
Liberty City hierquote:Op vrijdag 20 september 2013 22:37 schreef Raene het volgende:
[..]
Mijn eerste GTA was san andreas, ik speel em nogsteeds wel eens op de pc.
Oh nee tuurlijk dat weet ik wel, maar voor mij is het zo zuur omdat ik nog geen 5 jaar klaar ben met school en alleen maar shit heb meegemaakt mbt werk tot nu toequote:Op vrijdag 20 september 2013 22:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat zijn jammere situaties ja. Jij komt er geen steek mee vooruit. Aan de andere kant kunnen ze je ook moeilijk houden als er geen werk is. Maar goed, feit is dat de banen nou niet voor het oprapen liggen.
quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zelfs die pijpbeurt die je 'm gaf tijdens het spelen, bracht hem niet op andere gedachten?
Dat wil iedereen, ook al beweren ze van niet.quote:
Naakfoto's stuurt terwijl hij zit te spelen dan. Beetje anticiperen op de alternatieven ajb.quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:46 schreef Raene het volgende:
!! Ik zie mijn vriend alleen in het weekend
.
Dat bepaal ik zelf wel kut.quote:
Pfffquote:Op vrijdag 20 september 2013 22:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Naakfoto's stuurt terwijl hij zit te spelen dan. Beetje anticiperen op de alternatieven ajb.
JWZquote:
Mensen oordelen op basis van wat je zien en vooral op basis van wat ze erbij verzinnen. Als jij weet dat het goed zit, dan kun je hen lekker in hun sop laten gaar koken. Gebruik ze maar als inspiratie als je gaat GTA'en.quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:45 schreef Raene het volgende:
Oh nee tuurlijk dat weet ik wel, maar voor mij is het zo zuur omdat ik nog geen 5 jaar klaar ben met school en alleen maar shit heb meegemaakt mbt werk tot nu toe..
Jammere is dat ik niet meer thuis woon en gewoon zoveel moet doen en regelen dat het onmogelijk voor me is om terug naar school te gaan zonder enorme fucking schulden op te bouwen, ik wil dat niet, ik zit al met mijn handen in mijn haar soms of ik kies voor een nieuwe broek omdat ik er nog maar eentje heb omdat de rest af is of een week eten...
Leven is zo genaait als je moet leven van een uitkering van 850 euro per maand terwijl je vaste lasten al op 850 liggen.. En er dan nog genoeg van die onverlaten zijn die durven te zeggen dat als je wilt werken er altijd werk is!
Dan heb je ook nog al die grafteringlijers die lopen te klagen op je dat je elke maand je handje ophoud en dat ik een vieze uitkeringstrekker ben en dat ik niet mag klagen want ik leef van hun belastingscenten..
Ik heb 4 jaar lang naast mijn studie fulltime gewerkt om alles ZELF te kunnen bekostigen, ik heb in totaal 3 jaar gewerkt nu als doktersassistente dus ik heb zelf 7 jaar gewerkt en heb ik genoeg belasting betaald dus ik snap niet wat mensen hun probleem is!!!!
Wat?quote:
Ga ik ook zeker doenquote:Op vrijdag 20 september 2013 22:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mensen oordelen op basis van wat je zien en vooral op basis van wat ze erbij verzinnen. Als jij weet dat het goed zit, dan kun je hen lekker in hun sop laten gaar koken. Gebruik ze maar als inspiratie als je gaat GTA'en.
Los daarvan, het is zwaar klote als je al zo lang in zo'n situatie zit, zonder uitzicht op verbetering.
Je klinkt bijna angstaanjagend.quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:53 schreef Raene het volgende:
Ga ik ook zeker doen!... Ik moet nog even een sterke man en een betonboor hebben die mijn bokszak kan ophangen en dan kan ik eindelijk weer thuis kickboxen
Oh wat een frustraties gaan er dan loskomen
.
quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:45 schreef Raene het volgende:
[..]
Oh nee tuurlijk dat weet ik wel, maar voor mij is het zo zuur omdat ik nog geen 5 jaar klaar ben met school en alleen maar shit heb meegemaakt mbt werk tot nu toe..
Jammere is dat ik niet meer thuis woon en gewoon zoveel moet doen en regelen dat het onmogelijk voor me is om terug naar school te gaan zonder enorme fucking schulden op te bouwen, ik wil dat niet, ik zit al met mijn handen in mijn haar soms of ik kies voor een nieuwe broek omdat ik er nog maar eentje heb omdat de rest af is of een week eten...
Leven is zo genaait als je moet leven van een uitkering van 850 euro per maand terwijl je vaste lasten al op 850 liggen.. En er dan nog genoeg van die onverlaten zijn die durven te zeggen dat als je wilt werken er altijd werk is!
Dan heb je ook nog al die grafteringlijers die lopen te klagen op je dat je elke maand je handje ophoud en dat ik een vieze uitkeringstrekker ben en dat ik niet mag klagen want ik leef van hun belastingscenten..
Ik heb 4 jaar lang naast mijn studie fulltime gewerkt om alles ZELF te kunnen bekostigen, ik heb in totaal 3 jaar gewerkt nu als doktersassistente dus ik heb zelf 7 jaar gewerkt en heb ik genoeg belasting betaald dus ik snap niet wat mensen hun probleem is!!!!
Been there done that.quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:51 schreef Karzai het volgende:
[..]
maar je bent wel in voor een kwartet?
Ik ben ook bestwel eng met m'n roze bokszakquote:
Wat?quote:
hmm ja dat is focked up , ik kan maar een advies gevenquote:Op vrijdag 20 september 2013 22:45 schreef Raene het volgende:
[..]
Die bokszak lijkt dan mee te vallen, maar wie weet wordt dat gecompenseerd door je spieren, tattoos en lichaamsbeharing.quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:56 schreef Raene het volgende:
Ik ben ook bestwel eng met m'n roze bokszak.
Is lastig om daar schijt aan te hebben hoorquote:Op vrijdag 20 september 2013 22:58 schreef Karzai het volgende:
[..]
hmm ja dat is focked up , ik kan maar een advies geven
Fock die tiefuslijers en zoek mensen die je kunnen helpen
Ik weet hetquote:Op vrijdag 20 september 2013 23:00 schreef Raene het volgende:
[..]
Is lastig om daar schijt aan te hebben hoor!
Maar ik word er wel beter in.
Ik heb geen opvallende spierenquote:Op vrijdag 20 september 2013 22:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die bokszak lijkt dan mee te vallen, maar wie weet wordt dat gecompenseerd door je spieren, tattoos en lichaamsbeharing.
Nou, vooruit, ik ben half overtuigd.quote:Op vrijdag 20 september 2013 23:02 schreef Raene het volgende:
Ik heb geen opvallende spieren. ik heb 1 tattoo en lichaamsbeharing doe ik niet aan
!
Lolquote:Op vrijdag 20 september 2013 23:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nou, vooruit, ik ben half overtuigd.
Het gebrek aan lichaamsbeharing doet 't 'm.quote:
Ik heb overigens wel wenkbrauwen en hoofdhaarquote:Op vrijdag 20 september 2013 23:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het gebrek aan lichaamsbeharing doet 't 'm.
Die aanname had ik stiekem zelf al gedaan.quote:Op vrijdag 20 september 2013 23:09 schreef Raene het volgende:
Ik heb overigens wel wenkbrauwen en hoofdhaar.
Ik ben grappenmakers als tijn gewend die alles letterlijk nemen.quote:Op vrijdag 20 september 2013 23:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die aanname had ik stiekem zelf al gedaan.
Het is niet heel complimenteus naar je medemens als je iedereen benadert vanuit het laagste alternatief.quote:Op vrijdag 20 september 2013 23:12 schreef Raene het volgende:
Ik ben grappenmakers als tijn gewend die alles letterlijk nemen.
Jou letterlijk nemenquote:Op vrijdag 20 september 2013 23:12 schreef Raene het volgende:
[..]
Je hebt 9/11 overleefdquote:Op vrijdag 20 september 2013 23:09 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik heb overigens wel wenkbrauwen en hoofdhaar.
Tijn raadt dikwijls amputatie aan.quote:Op vrijdag 20 september 2013 23:12 schreef Raene het volgende:
[..]
Deze bedoelde je toch?quote:Op vrijdag 20 september 2013 23:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jou letterlijk nemen![]()
[/faxiemode]
Ik snap je grapje nietquote:
Ook datquote:Op vrijdag 20 september 2013 23:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Tijn raadt dikwijls amputatie aan.
Ik mis faxie vanavondquote:
Hee Koenquote:
Amputatiequote:
hoi kjoetiequote:Op vrijdag 20 september 2013 23:16 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik mis faxie vanavond...
[..]
Hee Koen!
Hoe was het in de sauna vandaagquote:
het was echt heerlijkquote:
Was je met je vrouwtje?quote:Op vrijdag 20 september 2013 23:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het was echt heerlijk
was er bijna 8 uur en heb niet eens alles gedaan, maarom daar ook nog te dineren vond ik een beetje duur worden
Als ik een hele dag sauna doe, dan dineer ik meestal wel, en ik wil aaaaaaaallles doen als ik in de sauna benquote:Op vrijdag 20 september 2013 23:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het was echt heerlijk
was er bijna 8 uur en heb niet eens alles gedaan, maarom daar ook nog te dineren vond ik een beetje duur worden
Ik durf niet alleenquote:Op vrijdag 20 september 2013 23:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nope, die kan er niet tegen, ga altijd alleen
Dat is het ook wel jaquote:
kom een keer naar Bleiswijk, dat is zooooo grootquote:Op vrijdag 20 september 2013 23:21 schreef Raene het volgende:
[..]
Als ik een hele dag sauna doe, dan dineer ik meestal wel, en ik wil aaaaaaaallles doen als ik in de sauna ben.
Als vrouw alleen ervaar je dat toch anders lijkt mij. Al zou dat in theorie niet uit mogen maken.quote:
Lastig is dat... ik ben mijn sauna buddy ook kwijt... met haar moest altijd alles maar geld kosten.. sinds ik geen geld meer heb, heb ik haar ook niet meer gezienquote:
ga eigenlijk al zo'n 5 jaar alleenquote:Op vrijdag 20 september 2013 23:23 schreef Raene het volgende:
[..]
Lastig is dat... ik ben mijn sauna buddy ook kwijt... met haar moest altijd alles maar geld kosten.. sinds ik geen geld meer heb, heb ik haar ook niet meer gezien.
Och het maakt sommige mensen echt geen flikker uit, ik heb dikwijls vrouwen in hun eentje gezien in de sauna, over het algemeen waren dat wat oudere vrouwen wel.. ik weet niet of het misschien wel leeftijdsgerelateerd is misschienquote:Op vrijdag 20 september 2013 23:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als vrouw alleen ervaar je dat toch anders lijkt mij. Al zou dat in theorie niet uit mogen maken.
ik zat vanmiddag een tijdje met een dame alleen te praten, zal zo'n 25-30 geweest zijnquote:Op vrijdag 20 september 2013 23:25 schreef Raene het volgende:
[..]
Och het maakt sommige mensen echt geen flikker uit, ik heb dikwijls vrouwen in hun eentje gezien in de sauna, over het algemeen waren dat wat oudere vrouwen wel.. ik weet niet of het misschien wel leeftijdsgerelateerd is misschien...
Ik vind het zieliger dat ik een vriendin had die een golddigger is en ik dat niet inzagquote:Op vrijdag 20 september 2013 23:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ga eigenlijk al zo'n 5 jaar alleen
ja, treurig verhaal is datquote:Op vrijdag 20 september 2013 23:26 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik vind het zieliger dat ik een vriendin had die een golddigger is en ik dat niet inzag.
Misschien... Ik vind het heerlijk om naar de sauna te gaan, maar ga altijd met partner en/of vrienden. Alleen lijkt mij niks.quote:Op vrijdag 20 september 2013 23:25 schreef Raene het volgende:
Och het maakt sommige mensen echt geen flikker uit, ik heb dikwijls vrouwen in hun eentje gezien in de sauna, over het algemeen waren dat wat oudere vrouwen wel.. ik weet niet of het misschien wel leeftijdsgerelateerd is misschien...
tsja, weinig opties... vrienden vinden het maar niks, collega's nooit gevraagd eigenlijkquote:Op vrijdag 20 september 2013 23:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Misschien... Ik vind het heerlijk om naar de sauna te gaan, maar ga altijd met partner en/of vrienden. Alleen lijkt mij niks.
Goed van je dat je dan gewoon alleen gaat. Ik doe dat dan weer niet, terwijl ik een dag sauna echt heerlijk vind.quote:Op vrijdag 20 september 2013 23:30 schreef Koen66 het volgende:
tsja, weinig opties... vrienden vinden het maar niks, collega's nooit gevraagd eigenlijk
m'n vrouw zweet er niet en krijgt er koppijn van, die wil niet meer, al jaren nietquote:Op vrijdag 20 september 2013 23:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Goed van je dat je dan gewoon alleen gaat. Ik doe dat dan weer niet, terwijl ik een dag sauna echt heerlijk vind.
Koen check je whatsapp evenquote:
De OP is altijd hetzelfdequote:
Nee, naaktfoto's naar je vriendje terwijl hij GTA speelt. Niet naar Koen...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
quote:Op vrijdag 20 september 2013 23:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kut, m'n foon ligt boven te laden, ff halen
quote:Op vrijdag 20 september 2013 23:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, naaktfoto's naar je vriendje terwijl hij GTA speelt. Niet naar Koen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!! Ik ben veel te braaf voor naaktfoto's
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
Iets met een diep decolleté mag ook hoor.quote:Op vrijdag 20 september 2013 23:37 schreef Raene het volgende:
!!! Ik ben veel te braaf voor naaktfoto's
Oh die heb ik welquote:Op vrijdag 20 september 2013 23:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Iets met een diep decolleté mag ook hoor.
Ik wacht rustig af...quote:
Het ging meer om het feit dat je nu speciaal voor mij naar boven moestquote:
moest toch al, anders maakt ie vrouwlief wakkerquote:Op vrijdag 20 september 2013 23:40 schreef Raene het volgende:
[..]
Het ging meer om het feit dat je nu speciaal voor mij naar boven moest
Wat is dezequote:
Jonge je hebt nieteens watquote:
Ik voel me al wat minder schuldig zoquote:Op vrijdag 20 september 2013 23:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
moest toch al, anders maakt ie vrouwlief wakker
Waar en door wie!? Ik zal zequote:
afgelopen nacht lag ie ook te laden, maar was vergeten geluid uit te zetten.quote:Op vrijdag 20 september 2013 23:44 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik voel me al wat minder schuldig zo!
quote:Op vrijdag 20 september 2013 23:44 schreef muhahaha het volgende:
Net doen alsof je wat hebt gekregen.
Betrapt worden.
Feitelijk niks krijgen.
Ben jij die stalkertquote:
Wat een klojo.quote:Op vrijdag 20 september 2013 23:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik denk door Cryo vanwege GTA 5
Je weet wat boycotten is?quote:Op vrijdag 20 september 2013 23:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik denk door Cryo vanwege GTA 5
Vaardigheid.quote:Op vrijdag 20 september 2013 23:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
na wat bier is de taalvastheid ook weg
Om kwart voor 6 de wekker dus voor mij geen bier.quote:Op vrijdag 20 september 2013 23:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
na wat bier is de taalvastheid ook weg
bij mij uurtje of 8quote:Op vrijdag 20 september 2013 23:53 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Om kwart voor 6 de wekker dus voor mij geen bier.
Wtf? Iedereen vraagt je wat er is ?quote:
Taal puristquote:
Taalpurist!quote:
Hoi!quote:
Anus.quote:
Dat is dan wel weer correct gespeld.quote:
Smartphonesquote:Op zaterdag 21 september 2013 00:05 schreef Koen66 het volgende:
lag te laden, paar WA-tjes, en weer zeuren dat ie aan de stroom wil
So I heard. Blij dat ik er niet mee opgescheept zit.quote:Op vrijdag 20 september 2013 23:59 schreef Raene het volgende:
[..]
Hoi!
Ik heb gister in shownieuws gezien wat voor grafmongolen er werden uitgenodigd voor utopia... allemaal van die wijven die het geen dag zouden uithouden zonder creditcard.... volgens mij gaan ze niet voor een super serieus programma
quote:Op zaterdag 21 september 2013 00:25 schreef Fera het volgende:
[..]
So I heard. Blij dat ik er niet mee opgescheept zit.
quote:Op donderdag 19 september 2013 14:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
is goed voor je is goed voor je is goed voor je is goed voor je is goed voor je is goed voor je is goed voor je is goed voor je is goed voor je is goed voor je is goed voor je is goed voor je is goed voor je is goed voor je is goed voor je is goed voor je is goed voor je is goed voor je is goed voor je is goed voor je is goed voor je is goed voor je is goed voor je is goed voor je is goed voor je is goed voor je is goed voor je is goed voor je is goed voor je is goed voor je is goed voor je is goed voor je is goed voor je is goed voor je is goed voor je is goed voor je is goed voor je is goed voor je is goed voor je is goed voor je is goed voor je is goed voor je is goed voor je is goed voor je is goed voor je is goed voor je is goed voor je is goed voor je is goed voor je is goed voor je is goed voor je is goed voor je is goed voor je is goed voor je is goed voor je
Sorry dat ik zo laat benquote:Op vrijdag 20 september 2013 23:16 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik mis faxie vanavond...
[..]
Hee Koen!
Behoorlijkquote:
Fokster?quote:Op zaterdag 21 september 2013 01:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Soort vanWel afgesproken, geen date
Geeft niks! Je bent er nuquote:
Fuckie fuckiequote:
wat is er fout aan Fuckie Fuckiequote:Op zaterdag 21 september 2013 01:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee naar een optreden geweest![]()
Wat denken jullie weer slecht over meIk ben altijd braaf hoor
Ik dacht dat je een geil sexbeest wasquote:Op zaterdag 21 september 2013 01:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee naar een optreden geweest![]()
Wat denken jullie weer slecht over meIk ben altijd braaf hoor
Als ik de kans krijg....quote:Op zaterdag 21 september 2013 01:13 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een geil sexbeest was
Schoppen, hard schoppen.quote:Op zaterdag 21 september 2013 01:05 schreef Raene het volgende:
[..]
Behoorlijk.. Router/modem reset werkt niet.. device reset haalt niks uit.. inloggen op de router lukt niet
... op zo'n moment baal ik wel van netflix
Ik wacht wel tot mijn vriend er morgen een keer naar wijst met zijn magische computer fix vinger.... altijd als ik zeg dat iets stuk is en hij raakt het met een vinger aan doet het het weer op magische wijzequote:
Mijn databundel gaat zo hard op nuquote:
Ik heb ook magische vingersquote:Op zaterdag 21 september 2013 01:18 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik wacht wel tot mijn vriend er morgen een keer naar wijst met zijn magische computer fix vinger.... altijd als ik zeg dat iets stuk is en hij raakt het met een vinger aan doet het het weer op magische wijze
Whut?quote:Op zaterdag 21 september 2013 01:19 schreef Raene het volgende:
[..]
Mijn databundel gaat zo hard op nu..
Wifi doet het niet.quote:
Ik heb wel een magische vinger, maar die doet hele andere dingen dus daar heb je voor je router weinig aanquote:Op zaterdag 21 september 2013 01:18 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik wacht wel tot mijn vriend er morgen een keer naar wijst met zijn magische computer fix vinger.... altijd als ik zeg dat iets stuk is en hij raakt het met een vinger aan doet het het weer op magische wijze
Dat is niet echt lief om te zeggenquote:
Yay Raenequote:Op zaterdag 21 september 2013 01:34 schreef Raene het volgende:
[..]
Dat is niet echt lief om te zeggen..
What did I do?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |