quote:- C_A
- Muhahaha + vriendin
- WeeTee
- Vinniiee
- palawan
- Viro + een vriendin
-DaMook (ovb)
Wil je ook mee met deze gezellige groep mensen, er zijn nog kamers vrij!
Voor 25 euro PP kan je een kamer erbij boeken.
Ik kon het niet latenquote:Op vrijdag 20 september 2013 20:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je gaat echt teveel om met faxie.
quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:08 schreef Raene het volgende:
Ik wil knuffelen in de stromende regen
Herfst is begonnen dus sla je slag.quote:
Seksquote:
Fixedquote:Op vrijdag 20 september 2013 21:11 schreef muhahaha het volgende:
Ik wil GEEN regen of sneeuw of ijs of kou.
Sjipsquote:Op vrijdag 20 september 2013 21:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Sorry er zijn nog twee stukjes
Voor mij en voor mij
Goed voor je diabetes ookquote:Op vrijdag 20 september 2013 21:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Sjips![]()
Morgen zelf maar halen, ookal heb ik geen geld voor lekkere dingen eigenlijk
Valt wel mee dacht ik met noga.. Zit niet zoveel koolhydraten in toch?quote:
Ik vermaak me gewoon nietquote:
Ga met jezelf spelen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bent 1 dag werkloos?quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Sjips![]()
Morgen zelf maar halen, ookal heb ik geen geld voor lekkere dingen eigenlijk![]()
per portie van 12 gr niet neequote:Op vrijdag 20 september 2013 21:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Valt wel mee dacht ik met noga.. Zit niet zoveel koolhydraten in toch?
Ja tochquote:Op vrijdag 20 september 2013 21:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nee en daarom zitten we hier te huilie-en
FOK! De verlosser in bittere tijdenquote:Op vrijdag 20 september 2013 21:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nee en daarom zitten we hier te huilie-en
Mijn reddingquote:Op vrijdag 20 september 2013 21:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
FOK! De verlosser in bittere tijden
Ja hoorquote:Op vrijdag 20 september 2013 21:27 schreef Vinniiee het volgende:
GRRRBBMLLL, ik word gek van jeuk op mijn hoofd, terwijl ik vanmorgen mijn haren heb gewassen![]()
Iemand een tondeuse te leen?
Ik ben nog niet werkloos, maar wel door m'n geld heen voor deze maand.. Over 5 dagen weer paydayquote:
Misschien heb je wel luizenquote:Op vrijdag 20 september 2013 21:27 schreef Vinniiee het volgende:
GRRRBBMLLL, ik word gek van jeuk op mijn hoofd, terwijl ik vanmorgen mijn haren heb gewassen![]()
In b4 tijn die aanraadt je kop af te hakken.quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:27 schreef Vinniiee het volgende:
Collega's met kinderen met luizenquote:Op vrijdag 20 september 2013 21:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Van wie zou ik dat moeten hebben?
Of gelquote:Op vrijdag 20 september 2013 21:31 schreef Raene het volgende:
[..]
Collega's met kinderen met luizen!
Beetje onwaarschijnlijk.. Misschien een andere shampoo gaan gebruiken
?
Dat is wel erg drastisch, kaal scheren is een goeie tussenweg als dat niet werkt kan amputatie van het hoofd altijd nogquote:Op vrijdag 20 september 2013 21:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
In b4 tijn die aanraadt je kop af te hakken.
Ja en dan op sterk water zoals in futurama. Werkte perfect.quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is wel erg drastisch, kaal scheren is een goeie tussenweg als dat niet werkt kan amputatie van het hoofd altijd nog
Ja, wel handig, geen lichaam meerquote:Op vrijdag 20 september 2013 21:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja en dan op sterk water zoals in futurama. Werkte perfect.
Mijn jas hangt niet in de buurt van iemand anders zijn jas, bovendien is het alleen bovenop mijn hoofd, dus gel zou het kunnen zijn. Evhter gebruik ik deze altijd alquote:Op vrijdag 20 september 2013 21:31 schreef Raene het volgende:
[..]
Collega's met kinderen met luizen!
Beetje onwaarschijnlijk.. Misschien een andere shampoo gaan gebruiken
?
Of een andere gel iddquote:
Ik heb vandaag n neutral gehaald voor J. En vd week al de tondeuse erover zodat er ff geen gel in hoeft.quote:
Muren geven bij mij altijd een goed antwoord terug.quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:46 schreef LovelyLady het volgende:
Aangezien ik weer tegen een muur aan het lullen ben.
Was even drinken en een ijsje pakkenquote:Op vrijdag 20 september 2013 21:46 schreef LovelyLady het volgende:
Aangezien ik weer tegen een muur aan het lullen ben.
n neutral? Was da?quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb vandaag n neutral gehaald voor J. En vd week al de tondeuse erover zodat er ff geen gel in hoeft.
Geïrriteerde hoofdhuid
Kan ik beter m'n handen afhakken zodat ik niet kan krabbenquote:Op vrijdag 20 september 2013 21:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
In b4 tijn die aanraadt je kop af te hakken.
Hm misschien is douchen een optie?quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kan ik beter m'n handen afhakken zodat ik niet kan krabben
Of wanten aan, net als ze doen bij babies.quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:49 schreef Vinniiee het volgende:
Kan ik beter m'n handen afhakken zodat ik niet kan krabben
J gaat nooit naar de kapper, moet altijd gel in anders is hij net inspector gadgetquote:Op vrijdag 20 september 2013 21:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb vandaag n neutral gehaald voor J. En vd week al de tondeuse erover zodat er ff geen gel in hoeft.
Geïrriteerde hoofdhuid
Ja haren net gewassen, nu is het wel minder/weg. Ben alleen niet van plan om dat 2x per dag te doenquote:Op vrijdag 20 september 2013 21:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm misschien is douchen een optie?
quote:
Welke shampoo gebruik je?quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja haren net gewassen, nu is het wel minder/weg. Ben alleen niet van plan om dat 2x per dag te doen
Inspector Gadget heeft toch altijd een hoed op?quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:52 schreef Raene het volgende:
[..]
J gaat nooit naar de kapper, moet altijd gel in anders is hij net inspector gadget.
Sleur 'm naar buiten, doe een regendans en ga 'm knuffelen.quote:
Nu zit ik met dat liedje in mijn hoofd.quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:52 schreef Vinniiee het volgende:
Inspector Gadget heeft toch altijd een hoed op?
Of gewoon sokjesquote:Op vrijdag 20 september 2013 21:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of wanten aan, net als ze doen bij babies.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En daar dan poppen van maken en poppenkast spelen voor de kinderen uit de buurt. Kun je die ook aansteken met je luis. Zal ze leren!quote:
quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Inspector Gadget heeft toch altijd een hoed op?
Raene begon eroverquote:Op vrijdag 20 september 2013 21:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nu zit ik met dat liedje in mijn hoofd.
Ben je gek, het is nog geen winterquote:Op vrijdag 20 september 2013 21:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of wanten aan, net als ze doen bij babies.
Hahaquote:Op vrijdag 20 september 2013 21:54 schreef Raene het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Klopt!
Ik bedoel die zijplukken zegmaar.
quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]Misschien niet elke dag je haar wassen een idee? Geen idee hoevaak je je haar wast hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
Als hij teveel aan zn haar zit dan gaat de gel eruit en dan begin ik inspector gadget te neuriënquote:
Niet vaak, eens in de 3/4 dagen. Alleen toevallig dat ik vanmorgen gewassen hadquote:Op vrijdag 20 september 2013 21:56 schreef Raene het volgende:
[..]
Misschien niet elke dag je haar wassen een idee? Geen idee hoevaak je je haar wast hoor.
quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:58 schreef Raene het volgende:
[..]
Als hij teveel aan zn haar zit dan gaat de gel eruit en dan begin ik inspector gadget te neuriën..
Ik zie het al zo voor me. En hij dan zo van: Jajajajajajaquote:Op vrijdag 20 september 2013 21:58 schreef Raene het volgende:
[..]
Als hij teveel aan zn haar zit dan gaat de gel eruit en dan begin ik inspector gadget te neuriën..
quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]Had je last van roos voordat je deze ging gebruiken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:55 schreef Vinniiee het volgende:
Raene begon erover
Tudududududu inspector gadget tudududududu whoohooo.
Jaaaaaaaaquote:Op vrijdag 20 september 2013 21:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zie het al zo voor me. En hij dan zo van: Jajajajajaja![]()
Ja, en als ik deze niet gebruik dan krijg ik ook jeuk.quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Had je last van roos voordat je deze ging gebruiken?
Hm vaag.quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, en als ik deze niet gebruik dan krijg ik ook jeuk.
quote:
Nogal.quote:
PS3 speelt toch blu-ray af?quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hmm.. ik moet de dvd-rom maar eens updaten, ik wil blu-ray op m'n pc kunnen kijken
Gitarenquote:
Ja, maar ik wil achter m'n pc blijven zittenquote:Op vrijdag 20 september 2013 22:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nogal.
[..]
PS3 speelt toch blu-ray af?
[..]
Gitaren
Vreemd eigenlijkquote:Op vrijdag 20 september 2013 22:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mijn zusje heeft dat trouwens, alleen bij Fructis heeft ze geen jeuk.
PS3 op je pc aansluitenquote:Op vrijdag 20 september 2013 22:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil achter m'n pc blijven zitten
Viel bij mij ook al op jaquote:Op vrijdag 20 september 2013 22:16 schreef muhahaha het volgende:
Snapt iemand dit. Batterij van mijn telefoon is bijna leeg en om dit mede te delen gaat het scherm aan.
Ja zo gaat ie NOG sneller leeg.
Dan is het jammmerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:
Ik ga het vragen voor jequote:Op vrijdag 20 september 2013 22:16 schreef muhahaha het volgende:
Snapt iemand dit. Batterij van mijn telefoon is bijna leeg en om dit mede te delen gaat het scherm aan.
Ja zo gaat ie NOG sneller leeg.
oke dank jequote:Op vrijdag 20 september 2013 22:22 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik ga het vragen voor je![]()
[ afbeelding ]
Of ik verhuis met mobiel naar de bank maar meh..quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:21 schreef Raene het volgende:
[..]
Dan is het jammmerrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
First world problems he.quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Of ik verhuis met mobiel naar de bank maar meh..
Zeg dat!quote:
Dat ik met mijn nieuwe tanks steeds verliesquote:Op vrijdag 20 september 2013 22:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zeg dat!Wat zijn jouw first world problems vandaag?
Geen idee, kan ook zijn dat iemand GTA 5 aan het naspelen is. Even kijken of mijn bolide er nog staat.quote:
laat maar zittenquote:Op vrijdag 20 september 2013 22:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Geen idee, kan ook zijn dat iemand GTA 5 aan het naspelen is. Even kijken of mijn bolide er nog staat.
Geen werk hebben, al een week geen geld hebben om boodschappen te doen, geen passende vacatures vinden, te weinig werkervaring hebben.. ach..quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zeg dat!Wat zijn jouw first world problems vandaag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |